SharaK Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Dar cat de inalti sunteti de aveti probleme cu vantul ? peste 1.85m ? Mi se pare foarte ok, parbrizul original de pe fz6.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Da, peste 1,85. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Buna, Nici vorba sa mai pun ceva peste parbriz ca sa arate ca o vela sau ca Vespa Am 170, am sa-i indoi ultimii 10cm mai vertical, daca nu o sa-l tai la dimensiunea unuia original Iar la parbriz racing ma refeream la cel double bubble cum am pus poza mai sus cu cateva posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Buna, Nici vorba sa mai pun ceva peste parbriz ca sa arate ca o vela sau ca Vespa Am 170, am sa-i indoi ultimii 10cm mai vertical, daca nu o sa-l tai la dimensiunea unuia original Iar la parbriz racing ma refeream la cel double bubble cum am pus poza mai sus cu cateva posturi Eu am 1.75 si n-am problema asta..incearca un parbriz original.. Ai FZS sau FZ6 ? Daca ai FZS, nu ma pronunt, banuiesc ca este o alta aerodinamica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Eu am 1.75 si n-am problema asta..incearca un parbriz original.. Ai FZS sau FZ6 ? Daca ai FZS, nu ma pronunt, banuiesc ca este o alta aerodinamica.. Am FZS, dar nu conteaza, am avut mai multe motociclete si la fiecare parbrizul turing imi facea zgomot,, cel original nu, atata doar ca la viteze peste 160 simteam vantul in umeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Am FZS, dar nu conteaza, am avut mai multe motociclete si la fiecare parbrizul turing imi facea zgomot,, cel original nu, atata doar ca la viteze peste 160 simteam vantul in umeri Asta vroiam si eu sa zic, peste 160 se cam simte vantul, dar e suficient pentru un turing.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Am si eu o intrebare , am o yamaha fz6 2005 , am o problema cand scade relatiu si ajunge la valoarea normala incepe sa oscileze prea mult de la 1000 pana la 1340 , mentionez ca am schimbat bujiile si filtru de aer si aceasi problema , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html poate intereseaza pe cineva. nu are relantiul fix. oscileaza. Editat Iunie 14, 2013 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Fz6-Center-Stand-/251287664096?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a81e975e0&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html poate intereseaza pe cineva. nu are relantiul fix. oscileaza. stiu ca nu are fix da oscileaza de la 1000 la 1350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 daca nu moare nui stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ) De murit nu moare , da ii enervant parca nu merge rotund motoru , dar problema ii atunci cand ii motoru rece si scade socul si ajunge spre valoarea normala de 1260 , si incepe sa oscileze acolo , dupa ce merg cu el nu mai am probleme , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 E normal să oșcileze turația de relanți când motorul este rece. E o problemă dacă oșcilează în continuare după ce s-a încălzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Mai sunt 2 fz6 uri in oras si la iei coboara liniar socul si dupa ce se opreste oscileaza in jur de 100 rpm , la mine 300 350 de rpm , ceva ii problema ca se aude si dupa sunet si chiar nu pot sa imi dau seama ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Daca oscileaza si la iei sigur ai o problema!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Mai sunt 2 fz6 uri in oras si la iei coboara liniar socul si dupa ce se opreste oscileaza in jur de 100 rpm , la mine 300 350 de rpm , ceva ii problema ca se aude si dupa sunet si chiar nu pot sa imi dau seama ! Ai tobe stock stau aftermarket? Daca ai aftermarket incearca sa pui silencer si vezi daca face la fel. Balbaiala aia la mine a aparut dupa ce i-am pus tobe aftermarket. Benzina poate sa afecteze, de asemenea, performantele motorului, se vede in special la relanti. Daca pui benzina de la Nicu Galbenus... don't. Ce bujii i-ai pus si ce filtru de aer. Iti recomand si http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-general-discussion/37269-fuel-injector-cleaners-anyone-use-them.html . lectura placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 am tobele stock , problema o face numa cand se termina socul de ajuns la valoarea normala , filtru de aer de la yamaha din ungaria , si bujii cr9-eix iridium , parca nu se alimenteaza bine parca din cand in cand merge in 3 pistoane , poate o sa fac un video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 -Dupa ce parcati motocicleta si aeroterma sufla, e bine sa-o mai lasi cu contactul pus, sa se raceasca, sau nu mai are niciun rost ? -Cati litrii mai sunt in rezervor, cand incepe sa clipoceasca liniuta de la benzina ? -Vrea cineva sa facem un schimb de huse ? a mea este cam mica si mi-as dori una putin mai mare..din cauza suportului de topcase, trebuie sa pliez oglinzile ca sa o pun pe motor..n-as vrea sa fac asta, ca sa nu stric cauciucurile de la oglinzi..pentru cineva cu un FZ6 Fazer, e perfecta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 cand iti intra pe rezerva mai ai in jur de 3 litrii de benzina,dupa ce o parchez si vad ca e incinsa si am aeroterma pornita o las cateva secunde ,circa 10-15 secunde sa nu imi omoare bateria,desi nu are rost ,ar trebuii sa ii iau contactul ,nu se intampla nimic daca nu il lasi pornit,asa a fost gandit sa functioneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html poate intereseaza pe cineva. nu are relantiul fix. oscileaza. am luat bugspoiler de la astia. nu luati ca nu potriveste neam pe moto. am gasit altceva dar pina nu vad carei faza nu mai pun link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 O sa vreau si eu un bugspoiler care sa se potriveasca. sa dai o postare linkului dupa ce probezi, Btw? nu face nimeni din bucuresti o plimbare ceva sambata asta? tare oscilez intre mare si munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) L- am luat prin 2009, l-am vopsit si i-am facut un sistem de prindere dintr-un platband de 15mm cu grosimea de 4mm ( prinderi independente / 4 buc) al meu si cel original montat prin 2011 PS: e mult mai simplu de montat primul, e mai ieftin si e ceva mai mare decat cel original la care ai trebuie un cadru pentru al putea monta. Editat Iunie 21, 2013 de SDS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) dupa amiaza in jur de ora 3-4 vreau sa dau o tura pana la Giurgiu,nu e cine stie ce plimbare dar decat deloc e buna si asta,daca mai sunt doritori sa lase pm sau sa dea un mesaj la 0765 444 105... Editat Iunie 22, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) L- am luat prin 2009, l-am vopsit si i-am facut un sistem de prindere dintr-un platband de 15mm cu grosimea de 4mm ( prinderi independente / 4 buc) b4241ef8-7542-433d-ae9f-5176c6383e90.res.jpg al meu DSC02898.JPG si cel original montat prin 2011 DSC_0291.JPG PS: e mult mai simplu de montat primul, e mai ieftin si e ceva mai mare decat cel original la care ai trebuie un cadru pentru al putea monta. intradevar arata ff bine. poti pune citeva poze sa vad cum ai adaptat prinderile si unde. am sa ma chinui sa il pun asta. arata f bine apropo. ff tare motoru tau Editat Iunie 22, 2013 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 http://www.ebay.de/itm/NEU-Yamaha-FZ6-Bugspoiler-Montagefertig-mit-Haltesatz-Spoiler-Motorverkleiding-/140997705125?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item20d41e3da5 uite asta e. e si mai ieftin. parca 49e cu tot cu transport. eu am sa incerc sa il pun asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.