Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Victor, balastul de 35W nu consuma 8A in sarcina, ala e curentul maxim la pornire. Consumul in sarcina (la cateva secunde dupa pornire si pana il opresti) e de aproximativ 3A. Oricum mi se pare ca modul de faza scurta e cea mai interesanta solutie pe moment, e si usor de facut si pare perfect sigur: daca motocicleta merge cu faza lunga atunci merge si cu o faza scurta aprinsa in loc (pe langa cea scurta din fabrica). Chiar caut sa comand conector sa il fac si eu. La HID problema e ca pe scurta e foarte bun (cel putin pe CBF 600 era excelent), dar pe lunga nu prea merge (se aprinde prea incet) si unul pe HID si unul pe halogen arata urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) salut proaspat posesor(500km pana acum)de fz6s 2007 si vreu sa stiu daca dupa ce ai scos xenoanele ai pus becuri normale tot pe amandoua??? acum am xenon pe faza scurta si nu am nici o problema dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga. Acum este asa cum vine din fabrica, se aprinde faza scurta pe unul faza lunga pe celalalt. Se poate modifica sa se aprinda amandoua si pe halogen nu numai pe xenon, avand in vedere ca pe faza lunga este bec h4(pe care ai de fapt 2 faze), ai putea sa dai flash-uri si sa ai si ambele faruri aprinse multumesc frumos pt raspuns eu eram interesat daca incarca alternatorul (care am aflat ca este de 22A) in rest cu instalatia stiu ce e de facut (lucrez intr-un service auto). avand in vedere ca un balast de 35W are nevoie de 8A si cel de 55w 10A nu e de mirare ca indoaie alternatorul (eu traiam cu ideea indusa de marketing-ul prost de pe net cum ca ar avea nevoie de mai putin curent decat un bec normal) cu asa ceva se rezolva problema insa nu stiu cat sunt si de eficiente. P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele? Alternatorul nu incarca suficient, omori bateria. Editat Septembrie 15, 2012 de ctlnext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele? Eu am Michelin Pilot Road 3. Niste cauciucuri excelente. La rece si pe ploaie nu ai nici un fel de probleme. La cald nu le-am testat, ca nu ma "dau" tare, sau racing (ca sa folosesc un termen la moda). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele? Dunlop OEM. Excelente pe uscat, nu prea am avut ocazia sa le folosesc pe ploaie. Am comandat becuri Philips Motovision, astept sa vina ca sa le montez. Si am desfacut azi-noapte motocicleta ca sa verific modul pentru faza scurta, luni ma duc sa cumpar mufe sa il fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 salut proaspat posesor(500km pana acum)de fz6s 2007 si vreu sa stiu daca dupa ce ai scos xenoanele ai pus becuri normale tot pe amandoua??? acum am xenon pe faza scurta si nu am nici o problema dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga. Daca vrei sa renunti la xenon, sa ma pui pe lista de asteptare..as vrea sa-l iau eu, vreau sa pun si pe faza lunga xenon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) @discutii despre franele de FZ6: mie mi se par slabute fata de ZZR. Era un pic mai hotarata Kawa. Tin minte prima data cand am blocat fata la ZZR cat de rahatit eram. Spatele il blocam de fun. La FZ6 inca n-am reusit. Poate din cauza faptului ca am imbatranit. Poate pentru ca inca mai am de platit un an jumate la ea si nu-mi permit sa fiu smecher cu ea. @discutii despre lumini: Pe autostrada am mers mereu cu faza lunga in zonele ne-iluminate. Cand intru pe stradute mici la fel. N-as recomanda modul de faruri. Stiu cat de penibil e sa te lase bateria in mijlocul drumului si nu recomand nimanui asa ceva, mai ales la motor pe injectie unde tre sa amorseze pompa inainte sa plece. Despre baterii 'n shit: O baterie buna tine ani buni. 3-4 cat or fi. Daca n-o lasi sa se descarce de tot, sa se sulfateze si o tii la temperaturi la care nu crapi nici tu, o sa te duca mult si bine. Asta nu inseamna ca daca iti permiti, nu e bine s-o schimbi. Dar nu te grabi sa schimbi o baterie doar pentru are mai mult de 2 ani. Una chinuita, in schimb, nu se mai incarca/nu tine charge-ul/se descarca repede in mai putin de un an. Fiti blanzi cu bateriile voastre si n-o sa va lasa mobra-n drum. Editat Septembrie 19, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Salut. Revin cu intrebarea: voua vi se pare ceva suspect ca se aude in partea din fata? Cum zicea pe net, ceva legat de camshaft drive chain. -> - am filmat si as vrea sa stiu si parerea voastra. Mi-e frica de mecanici ca dracu' de tamaie, ca ultima oara mi-a mai dat un pumn de suruburi spunandu-mi senin ca nu stie de unde sunt. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Tin minte prima data cand am blocat fata la ZZR cat de rahatit eram. Spatele il blocam de fun. La FZ6 inca n-am reusit. Poate din cauza faptului ca am imbatranit. Poate pentru ca inca mai am de platit un an jumate la ea si nu-mi permit sa fiu smecher cu ea. Sau poate pentru ca ai invatat sa franezi si nu le mai blochezi usor ca stii ce risti. @discutii despre lumini: Pe autostrada am mers mereu cu faza lunga in zonele ne-iluminate. Cand intru pe stradute mici la fel. N-as recomanda modul de faruri. Stiu cat de penibil e sa te lase bateria in mijlocul drumului si nu recomand nimanui asa ceva, mai ales la motor pe injectie unde tre sa amorseze pompa inainte sa plece. De ce crezi ca o sa ramai fara baterie cand modul de faruri inseamna consum total mai mic pe scurta decat sa mergi cu faza lunga? Nu ai niciodata scurta si lunga aprinse in acelasi timp pe becul din stanga, ai scurta aprinsa atunci cand lunga e stinsa si invers. Daca alternatorul (de 22A) tine faza lunga aprinsa la 60W atunci tine si o scurta de 55W in locul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Pentru ca 1: nu stiu cat de bine si de mult ai masurat tu, dar sunt sigur ca japonezii au dimensionat releul de incarcare pentru 1 far aprins. Cand merg pe autostrada cu faza lunga, o fac pe portiuni relativ scurte. Gandeste-te ca tu o sa mergi tot timpul cu 1 consumator destul de sanatos legat in instalatie, fara sa fi masurat ce impact are asupra incarcarii bateriei. 2: Problemele electrice sunt jegoase rau de tot si te troznesc cand te astepti mai putin. Un releu stricat poate incarca OK in primele minute pana se incalzeste, ca apoi sa nu mai incarce nimic si tu sa mergi pe baterie fara sa-ti dai seama. Un releu stricat poate sa-ti incarce prea mult si sa-ti omoare bateria noua in cateva luni/saptamani. Un scurt in instalatie (fir neizolat suficient, izolatie rupta) poate sa se manifeste doar in mers sau la anumite unghiuri ale ghidonului. Un papuc nelegat calumea poa sa-ti dea o frumusete de arc care-ti arde izolatia si-ti descarca intr-un final bateria in cateva (zeci de) minute. Un releu care nu incarca suficient poate sa-ti tina bateria peste voltajul necesar pornirii cateva luni, pentru ca apoi sa se stice definitiv si sa nu mai incarce deloc. Treaba ta, dar eu nu as face asta, cel putin fara a sti in ce ma bag exact. @infopass: ma io stiu ca distributia clantane cand se cere schimbata. Ala pare a ventilator descentrat/cu palete rupte. Da cum nu-s mecanic, nu te lua dupa mine. Editat Septembrie 20, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Pai eu stiu in ce ma bag: cu faza lunga aprinsa alternatorul incarca bateria, deci si cu o scurta in loc. Gandeste-te ca alternatorul e dimensionat sa poti sa pui la nevoie mansoane incalzite (40W), sunt optiune de la fabricant si sigur au calculat ce inseamna asta. De asemenea cu faza lunga nu mergi doar pe distante scurte, gandeste-te ca locuiesti in Norvegia si mergi pana in satul vecin, 200 km in care nu intalnesti decat reni, deci alternatorul e dimensionat sa mergi cu faza lunga si mansoane incalzite fara sa consumi din baterie. Ai doar 10-11 amperi din 22 folositi pentru lumini, sub 5 pe injectie si computer, poate ca daca ai bateria descarcata o incarca mai lent cu un consumator in plus dar atata tot. Singurul risc real pentru care o sa iau masuri (adica o sa verific personal tensiunea) este ca la semafoare sa nu acopere alternatorul tot consumul, dar asta chiar e usor de masurat - daca la relanti scade tensiunea la borne sub 13,4V stiu ce risc, daca e peste 13,4V nu e nici o problema, daca e sub 12,8V decuplez farul al doilea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Salut. Revin cu intrebarea: voua vi se pare ceva suspect ca se aude in partea din fata? Cum zicea pe net, ceva legat de camshaft drive chain. Ia vezi, before & after.. parca seamana cu ce-i la tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Mersi frumos de raspuns, Metal Heart. Mersi pentru raspuns si tie, Bogdan. M-am mai lamurit acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) ce ulei bagati in moto? intr-un 2001 merge 10w40 semisintetic, asa zice cartea. am bagat motul semi. nu imi place cum schimba. aveti ceva recomandari? inca ceva: care ati pus iridium pe ele si cum e? Editat Septembrie 24, 2012 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Marca ti-o alegi dupa preferinte, Motul e OK daca nu e contrafacut. Unii zic ca jumatate din ce gasesti pe piata e contrafacut, eu nu stiu ce sa zic. Vascozitatea o alegi dupa temperatura, iarna mai fluid, vara mai vascos, ai tabel cu temperaturi in carte sau daca nu ai carte gasesti pe Internet usor. Daca nu iti place semi-sintetic baga sintetic, in nici un caz mineral. Eu am folosit Motul semi sau full sintetic ani de zile pe celelalte motociclete, la asta ca e in garantie ii las pe aia de la service sa bage ce vor ei ca ei asigura garantia. Mi-au venit becurile Philips Motovision, le-am montat azi, trebuie sa le si reglez: scurta bate un pic cam sus, lunga un pic in stanga. Lumineaza mai bine ca alea normale, se vede diferenta, iar tenta usor portocalie nu e pronuntata, se observa doar daca te uiti din unele unghiuri (cat mai aproape de ax), lumina e alba. Nu gasesc pe nicaieri mufe ca sa fac cablul, am incercat si in magazine gen Bricostore, in Augsburg si la magazinele de electrice si electronice de pe Maica Domnului. Mai caut, poate pana la urma gasesc ceva utilizabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 iarna mai fluid, si cum mergi tu iarna cu mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 si cum mergi tu iarna cu mobra? Simplu: eu, spre exemplu, merg pana da zapada. Daca imi aduc bine aminte, asta iarna a dat destul de tarziu zapada. Plus ca am apucat sa ma invart putin cu ea si in ianuarie, pana a dat zapada aia mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 iarna iti pui senile feriti-va ca aproape am terminat de bricolat printesa(fazer 600 din 99 ), neagra cu puncte rosii ca asa ii sta bine la tiganca mai am sa identific martorul de neutral din bord si pe cel de la sonda de ulei. asta ca sa se aprinda pomu' de craciun fromos asa daca stiti care sunt firili din bord dati un semnal aaa, apropos, nu pot folosi plutitorul de nici o culoare pt ca e un potentiometru acolo inauntru si nu stiu sa-l alimentez sa imi arate doar becu de rezerva... daca aveti vre-o idee dat un semnal. poze cu doamna la sfarsitul lucrarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Al cui e FZ-ul din videoclip? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B600Rby Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Salut, detin un fazer din 2000 iar anul acesta in urma unei coliziuni cu o "soferita" motorul meu a suferit destul de multe avarii ,in special carena frontala ,faruri,oglinzi si alte cateva zgarieturi pe codita ,capac motor, insa aceste ultime sunt remediabile.Asteptand banii de despagubile de la asigurator ma gandeam sa o transform un pic mai naked optand pt un head light kit ca acesta :http://www.ebay.it/i...7#ht_2735wt_989 , bineinteles cu modficarile aferente ale stativului de bord. Gandindu-ma un pic si la pretul ridicat al acestuia, ma tenteaza sa-i pun carena si far de fazer 2003, insa nu am gasit niciun anunt in cele de dezmembrari, iar unele noi sunt mai scumpe decat kit-ul pt care vreu sa optez. Voi ce parere aveti ?Ma puteti ajuta cu un sfat sau daca stiti o alta optiune de unde mi-as putea-o procura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 (editat) si cum mergi tu iarna cu mobra? Decembrie e iarna, nu? Aproape in fiecare an in decembrie am mers cu moto, in unii ani si in februarie. M-a troznit unul cu masina in seara de Craciun in 2007, e suficient de iarna? Scuze, poate nu am inteles eu bine intrebarea: imbracat gros, cu echipamentul de iarna si cu motocicleta cu partea cauciucata in jos majoritatea timpului. Editat Octombrie 1, 2012 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 (editat) Al cui e FZ-ul din videoclip? Al meu nu este, din doua motive: 1. nu este Fazer 2. nu are NOS Salut, detin un fazer din 2000 iar anul acesta in urma unei coliziuni cu o "soferita" motorul meu a suferit destul de multe avarii ,in special carena frontala ,faruri,oglinzi si alte cateva zgarieturi pe codita ,capac motor, insa aceste ultime sunt remediabile.Asteptand banii de despagubile de la asigurator ma gandeam sa o transform un pic mai naked optand pt un head light kit ca acesta :http://www.ebay.it/i...7#ht_2735wt_989 , bineinteles cu modficarile aferente ale stativului de bord. Gandindu-ma un pic si la pretul ridicat al acestuia, ma tenteaza sa-i pun carena si far de fazer 2003, insa nu am gasit niciun anunt in cele de dezmembrari, iar unele noi sunt mai scumpe decat kit-ul pt care vreu sa optez. Voi ce parere aveti ?Ma puteti ajuta cu un sfat sau daca stiti o alta optiune de unde mi-as putea-o procura ? ai incercat aici ???? http://www.bikeshop....-06-168515.html Din capitolul"stiati ca", ati observat ca dupa cateva zile, daca nu mai porniti mobra, nu se mai aprinde becul de la cheie ?!!? Editat Octombrie 1, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B600Rby Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Al meu nu este, din doua motive: 1. nu este Fazer 2. nu are NOS ai incercat aici ???? http://www.bikeshop....-06-168515.html Ms frumos din pacate s-a dat farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Salut! Am si eu un FZ6N, din 2007. Am vazut la Piata Natiunile Unite un FZ6, nu stiu sa numesc culoarea, dar care are niste tobe dementiale!!!! Aveti idee despre care este vorba? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Da, e al unui tip, nu stiu sa ii spun numele, care nu intra pe forum decat atunci cand mai intra si poate o sa iti raspunda personal, sau poate nu, dar tobele sunt dementiale daca iti plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ideea e ca vreau si eu. Ca am gasit la niste scoruri de ma ia durerea de cap... Cred ca ii las maine un bilet omului, poate ma suna si imi spune de unde pot procura. Ideea e ca vreau si eu. Ca am gasit la niste scoruri de ma ia durerea de cap... Cred ca ii las maine un bilet omului, poate ma suna si imi spune de unde pot procura. Bai nene, nu am ajuns... Inca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.