zîmbesc Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 n-are rost sa-ti explic cine-s aia care rad singuri...ca-ti vine sa plangi! uite ce, m-am hotarat...vrei sa ma jignesti? fa-o inteligibil, ai macar atata decenta, OK? ca in postul anterior ai cam aratat o lipsa majora de creer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Mah lorenzio lamas nu inteleg atitudinea asta a ta ... De unde si pana unde cu jignirile ? Ma cunosti cumva? Nu stiu cate motoare ai tu dar pot sa postez poze cu colectia mea si zic doar de aprilia rsv 1000, ktm lc4 , fazer , cbr 600 f model 2005 , simson awo , si ovespa 50 din 1968 noua , stiu si ce inseamna motociclism si fac pariu cu tine ca numa pe pista am mai multi km in sa cati ai adunat tu in toata viata ta ... Nu zic asta ca o lauda ...vreau doar sa iti spun ca stiu cu ce se mananca motociclismul si daca ai sti si tu macar 1% ti-ai da seama ca vorbesti prosti ... Fazerul care l-am luat acuma l-am luat ca si proiect si o provocare nu ma intereseaza banii si numa cat e investit in el fac pariu ca luam deja un fazer ca si al tau second hand , am vaz ca esti foarte taios in commenturi si nu inteleg de ce dar in 99% de cazuri cei cu atitudinea ta sunt persoane complexate si care nu au habar de ce vorbesc ... Nu mai zic mai multe ca ma abtin... Stai linistit fazerul tau e cel mai cel e atata de tare ca luna trecuta a fost pe copertile la toate revistele de specialitate ... Continua tot asa si is convins ca luna viitoare tu si fazerul tau o sa fiti pe coperta revistei Forbes ! Numai bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Mda deci asta spune tot despre ceea ce poate capul tau...(daca vrei sa faci un bine umanitatii nu iti pune casca niciodata) ultimul tau post mi-a confirmat ceea ce ziceam ca esti un complexat care nu are treaba de motoare , e plina romania cu copii ca si tine care din alocatie isi iau un motor de 2 lei grei si se cred un hibrid intre Valentino Rossi si Jeremy Burgess ( un gogule sa vezi cine e ) Bine zicea cineva ca romanii is ruspti in poponeata as adaoga eu unii mai tare altii mai putin ... Tu esti dintre aia cu crapatura curului pana la gat. Sa ai o zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Pune si tu poze detaliate cu Fazerul tau. Si eu am cam vrut sa fac asa ceva la al meu, cu modificari de furca si bascula, dar cu toti cu care vorbeam ma dezamageau din star, ba preturi mari, ba incompatibilitati samd. Sunt curios cum ai adaptat farul si bordul si ce prinderi ai folosit. Apropo, modificand furca, automat ai si alte roti. Nu s-au schimbat si unghiurile? Se comporta altfel? Si ca sa lamuresc o chestie: FZS600 Fazer si FZR600 nu prea au nimic in comun!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 nu ma descurc sa pun poze ca is de pe ipad si nu stiu cum sa le pun ti-am trimis poze pe mail ca e mai ushor. pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 (editat) ma, eu nu inteleg ce v-ati luat asa de la o mobra care nu are mai nimic special...adica e cam standard (nu se vad urme de flex) . cat despre treaba cu shu shu pe vitezane.... ce sa zic, ca pot sa te incing cu un 125 sm in oras de uiti de fazer... n-ar fi frumos si nici bine pentru sanatate. nu e frumos sa te dai miezu' din fanta... parerea mea! @metal : ti-ai terminat fazerul? eu pun deseara niste poze cu al meu sa vezi cum a iesit Editat Noiembrie 2, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Da man, am terminat ce aveam de facut la el acum mult timp. Si l-am si maritat intre timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 haideti baietii cu poze ca de o saptamana astept sa vad ce ati mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Eu o sa vorbesc cu baiatul care l-a luat sa-si faca cont aici si sa puna poze cu el Si el mai baga bani in accesorii, asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 fiecare cu junghiu' lui..acrii dome' strugurii aia..! cadrul ala e superb nu tevile alea ordinare de fier..carburator vs injectie electronica nici nu exista..din start..fuji de aici mah.. Ca unul care a trecut de pe carburatoare pe injectie pot sa spun ca tot carburatoarele sunt mai nervoase, cand accelerezi au alta viata. Si sigur strugurii nu imi sunt acri ca Fazerul l-am luat nou din magazin. In alta ordine de idei, am facut modul de faruri si deocamdata sunt si linistit si incantat: am masurat caderea de tensiune intre 1 far si doua, la relanti e de 0.1V - de la 14.23 la 14.13; asta inseamna ca alternatorul face fata fara probleme. Sunt incantat de lumina data de 2 faruri pe scurta, pot sa merg noaptea si cu viziera fumurie prin oras fara probleme (adica la viteza relativ mica, pana in 80). De asemenea arata altfel cu 2 faruri aprinse si de nuanta portocalie (becuri Motovision), zici ca e Haloween in fiecare zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Cum vorbesti de nesimtiti cant pentru tine toti is jeguri pe toti ii jignesti si fac pariu cu tine pe oricat ca nu ai nimika din ce ai scris tu acolo . Esti tare in spatele ecranului de pc . In vorbe toti au scula de 25 cm can in realitate folosesc penseta cand se pisha asa ca jet lee... floryn uite ceva poze tine cont ca inca e in lucru...stiu ca e urata stiu ca nu va place dar scopul nu e sa placa la altii scopul e sa imi placa mie. va multumesc anticipat si pentru dislike-uri. oseara faina la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 nu ai inteles nimika....pt cei ca tine o sa fac o carte de succes numele ei va fi " Explicatorul"...sanatate si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 nu arata rau deloc. doar ca eu m-am saturat sa ma bata vantu am avut pegaso si dominator si m-am cam saturat sa ma adie vantul. chear imi place codita si furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 am patit o chestie ciudata aseara,m-am plimbat vro 20 minute cu ambele faruri aprinse,la un moment dat am accelerat mai tare si mi s-a oprit motorul,dupa am incercat sa o mai pornesc,pornea si se oprea foarte repede,turatiile fiind foarte mici,am lasat-o 5 minute,dupa care am pornit-o,facea la fel dar am ajutato din acceleratie si si-a revenit,tin sa mentionez ca a stat 5 zile nepornita inainte de plimbare,iar inainte sa plec cu ea am lasato vro 10 minute pornita,dupa am mers in drum spre casa cu faza scurta,am ambalat si nu am mai patit sa imi moara motoru,tin sa mai mentionez ca dupa ce am reusit sa o pornesc si am ajutato din acceleratie am observat o usoara scadere in intensitatea farului iar cand acceleram se accentua mai puternic,sa fie de la baterie din cauza ca am mers cu faza lunga mai mult timp? scuzati greselile de scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Pai ai verificat incarcarea la baterie? Ai idee cat e de veche bateria de pe ea? S-ar putea ca bateria sa fie veche, descarcata, incarcata de n ori si acum, practic daca motocicleta incarca, bateria nu iti mai tine curentul... Editat Noiembrie 3, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 bateria nu a fost schimbata cand am cumparat motocicleta,o sa adaug si asta pe lista de consumabile pentru primavara oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 frumos fz6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 ....fz6...is ok! It's not quite... OK! Cauciucul fata ar trebui schimbat de urgenta. E un lemn de nou si acum pare extrem de uzat si cred eu ca e si foarte vechi. Daca mergi si cand e mai frig afara, te poate pune in situatii foarte periculoase lipsa de aderenta la o franare mai serioasa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Dunlop Roadsmart e o guma foarte buna de touring dar si Michelin Pilot Road 3 e foarte misto. La Pirelli sunt acum niste oferte destul de bune la seturi sport-touring: Diablo Rosso si Angel. Daca crezi ca pot ajuta cu un sfat (sau oferta), ma poti contacta oricand. Eu sunt de parere ca pentru mersu stradal cea mai buna solutie este sa pui o guma moale si aderenta pe fata iar spatele poate sa fie un cauciuc mediu sau mai tare (nu e obligatoriu sa pui set fata spate), in functie de capacitatea cilindrica si puterea/cuplul motocicletei. Spre exemplu, o guma moale pe spate la o Busa nu ar tine mai mult de 3-4000 de km. Pe cand la un motor de 600, iti faci treaba si 10.000 km chiar si daca mergi sportiv. Nu punem in calcul tocitul gumei pe mijloc la mersul pe autostrada sau pe drept, la aia n-ai ce sa-i faci decat daca pui o guma tare pe spate si o lasi mai moale pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 ei dragii mosului a venit vreme sa punem niste poze cu ceea ce a foast demult fazer 99. dupa ce si-a luat u tavaleala zdravana a ajuns in posesia mea. i-am aruncat repede un radiator, un ghidon si un far si am pus-o pe roate. apoi am inceput sa adun piese pentru reconditionarea mobrei. am luat o cutie mare si tot ce cumpram puneam acolo, la "pusculitza" acum cateva luni am ajuns la concluzia ca a venit vremea s-o reconditionez asa ca am pus mana pe pila si ciocan si iete ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 ) da bre, acu intra alt proiect la stadiul de "rat-bike" am inlocuit ghidonul cu unul mai adus spre pilot, e mai lejera pozitia cu unghiurile astea noi si bineinteles ca am schimbat si ambreajul. cand mai treci p-acasa da-mi un semnal sa ti-o dau la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Ai sa-mi dau foc la oua, ai luat-o prea mult la pila vere... A iesit tanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Frumos fazerash-ul doar cauciucul fata e prea tare sa fie de strada . Eu am incercat sa o incalt pe a mea cu pirelli rain si mi-au zis ca nu sunt omologate pt strada ci doar pista si ca nu renteaza pt ca ajung mai greu la temperatura de functionare pe strada. La cauciucul tau imi place mult profilul ce model marca e? E cumva metzeler rain? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Frumos fazerash-ul doar cauciucul fata e prea tare sa fie de strada . Eu am incercat sa o incalt pe a mea cu pirelli rain si mi-au zis ca nu sunt omologate pt strada ci doar pista si ca nu renteaza pt ca ajung mai greu la temperatura de functionare pe strada. La cauciucul tau imi place mult profilul ce model marca e? E cumva metzeler rain? Guma de ploaie iti ofera o aderenta excelenta pe timp rece. Tocmai asta e si ideea, cauciucurile de ploaie nu trebuie folosite cand e cald afara pentru ca ramai imediat fara ele, se tocesc imediat daca se incalzesc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 mersi cezar de raspuns, e un michelin parca, model mai vechi (dot 2004) pe strada e excelent acum, pe circuit in conditii de ploaie imi rup freza siguuurrr cu el, dar cum strada nu e circuit de curse.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.