Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Ca tot veni vorba de iernat si fazerul meu este de 3 saptamani la hibernare..De vina sunt eu, pentru ca nu suport frigul si nu mai simt placere cand il conduc..

i-am facut si o poza inainte sa pun prelata pe el..Asteptam luna martie sau aprilie, debinde de vreme :)

post-56201-0-08157000-1353343321_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aoleou, cum va puteti baga mobrele la iernat in mijlocul verii!!!!!! Glumeam, am bagat-o si eu la hibernare ieri, dar dupa ce am mai facut cativa km, asa de dor si de inima rea. Sa ne vedem sanatosi la primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu inca merg cu motocicleta la serviciu, ma bucur ca am apucat sa imi iau echipament de iarna si nu am probleme cu frigul, doar un pic cu aburirea. Chiar mi-am amintit ca trebuie sa pun pinlock-ul la viziera :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu va luati Oxford FogCity sau cum pielea mea ii zice ca va luati teapa. Stratul antiaburire de pe viziera mea s-a dus fix la inceputul iernii asteia si am zis ca fac o treaba cu folia pixdii. In afara de smecleu pe interiorul vizierii n-a facut nimic. A rezistat vreo 2 zile dupa care interiorul vizierei mele se abureste aproape ca intainte. Bonus smecleul de la lipiciul ala siliconic de pe margini pe care o sa trebuiasca sa-l spal. Oricum nici cu pinlock n-o sa faceti treaba ca pe ceata asta viziera se naclaie pe exterior. Spending money so you wont have to.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu stiu care e problema la pinlock, dar pentru mine e ca descoperirea apei calde. Am mers azi si nu am avut absolut nici o problema, in jurul foliei era viziera opaca de la aburire, in zona foliei era perfect curat. Am mers ani de zile iarna cu viziera un pic deschisa (la CL-14 si AC-11 se putea), casca noua nu are nici o pozitiei utilizabila si fara pinlock era un chin la semafoare.

 

Aderenta cauciucurilor pe sosea e inca foarte buna, pe la pranz am forjat-o un pic ca sa ajung la o intalnire si nu am avut nici un fel de emotii. Acum pe seara o sa o iau spre casa mai incet, batraneste, 60 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

1. S-ar putea sa se potriveasca si de la alte modele, la vechea mea motocicleta se potriveau.

2. Suna la Dual Tours sau alt dealer Yamaha, ar fi normal sa aibe sau sa faca rost in 3-4 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

La 2000e tre' sa aibe si ceva poleiala. Eu am dat acum o luna CBF-ul din 2004 in stare excelenta (cauciucuri noi, placute, ulei, etc) cu 2300. Daca e din '99 mi se pare un pic cam scump, chiar si luat din pila si ciocan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun pentru primavara o plimbare asa mai multi sa iesim toti cu fazerele :D

-Pana la primavara mai e, ne vom intalni cand vor scoate ghioceii capul din pamant..Poate facem un drum scurt pana in bulgaria, halim ceva si ne intoarcem..

-Sper sa termin si eu cu inmatriculatul, pe la sfarsitul lui martie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt niste discutii pe forumurile de fz6 despre chestia asta. Din cate am citit eu, cei care chiar au desfacut motoarele au descoperit mai multe componente diferite, deci nu e vorba doar de alt mapping in CDI. Oamenii zic ca seamana, dar nu te poti baza pe faptul ca piesele de R6 din acelasi an or sa se potriveasca toate in motor de FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ati bagat xenon pe faza scurta h1 cum ati prins becu in locasu lui? la mine arcu vine peste suportu de bec si acum pe becul xenon calca pe linga si nu il tine. nu as modifica treaba peacol .

am uitat sa specific : modelul fzs 600 din 2001 farurile patrate

 

care ati bagat xenon pe faza scurta h1 cum ati prins becu in locasu lui? la mine arcu vine peste suportu de bec si acum pe becul xenon calca pe linga si nu il tine. nu as modifica treaba peacol .

am uitat sa specific : modelul fzs 600 din 2001 farurile patrate

am vazut care e smecheria. lipseste un adaptor care e 60 ron de aceea nu potriveste.i dau eu de cap.

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2000e tre' sa aibe si ceva poleiala. Eu am dat acum o luna CBF-ul din 2004 in stare excelenta (cauciucuri noi, placute, ulei, etc) cu 2300. Daca e din '99 mi se pare un pic cam scump, chiar si luat din pila si ciocan.

 

eh, atunci o sa stea linistit pana cand isi va gasi un cumparator pe masura pt ca da bine la colectia mea de mobre :)))

 

si eu ce sa zic daca am bagat 2000 de euro anul asta in motorizarea de la exc525 2006... ai dat cam scump cbf-ul nu ??? fiecare cere cat vrea/considera ca merita motoreta. ca idee s-au investit peste 1000 de euro in pile si ciocane fara a pune la socoteala munca mea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, atunci o sa stea linistit pana cand isi va gasi un cumparator pe masura pt ca da bine la colectia mea de mobre :)))

 

si eu ce sa zic daca am bagat 2000 de euro anul asta in motorizarea de la exc525 2006... ai dat cam scump cbf-ul nu ??? fiecare cere cat vrea/considera ca merita motoreta. ca idee s-au investit peste 1000 de euro in pile si ciocane fara a pune la socoteala munca mea ;)

 

tzdai seama ca ce bagi intr-o mobra pt placerea ta nu mai recuperezi decat de la pestisoru de aur.. era un baiat care vindea un sv facut streetfighter si sa vezi acolo lista de pile si ciocane. furca/bascula de r1 parca, faru, bordu, codita, tobe sub codita, era nebunie ce a facut si cerea putin peste pretul unui sv standard.. cam asta-i realitatea. daca vrei s-o faci cu gandu ca mai vrei sa o si vinzi candva fara sa pierzi 3sferturi din pret, o faci cu piese ieftine. daca vrei s-o tii o faci cu piese scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e piata motociclistica romaneasca, plina de cunoscatori, sfatuitori .... problema e ca toti iti arunca anul la inaintare si trag de pret in jos nu ca ar fi interesati s-o cumpere sau macar s-o vizioneze.

 

ca idee:

inca nu am postat anuntul in alta parte deoarece consider ca e o motoreta deosebita ce ar fi frumos sa fie preluata de un pasionat al acestui model. DE AIA AM SCRIS AICI PRIMA DATA ;)

 

acum cativa ani am vandut un dominator unui tip care a venit din Germania pentru a cumpara acaretul... ceilalti doi "investitori" n-au fost in stare sa isi miste gaoazele de la Cluj respectiv Galati parca.

eu zic ca o sa se vanda dracia unui om care apreciaza oleaca o motocicleta si nu o desfinteaza direct din pricina anului de fabricatie.

 

defectul motoretei: ii bate distributia(na, din 99 pana acum i-a cam ajuns :D ) un lant costa 60 euro, or mai fi si patinele vreo 40, garnituri vrajeli .... am gasit motor de fazer 30.000 cu 150 euro... ce rost are sa ii schimb distributia????

 

ps: as putea sa-i fac o tiganie si sa-i prelungesc intinzatorul dar nu sunt genu' .... va pupa Jean! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florynn: Oh you made a funny! OMG MARK IT DOWN THE MAN HAS MADE A JOKE! Duda, lasa-te de caterinca, motociclistul nu se mananca.

@stulewa: asa e neamul asta romanesc, plin de ciumeci care vor sa faca un ban usor pe spinarea restului de romani neinformati. Daca ai avea un pic de demnitate in tine, ai recunoaste ca pretul ala e pus acolo doar ca sa ai de unde trage in jos. Tu nu vrei sa vinzi un motor, vrei sa iti scoti niste bani de sarbatori si ai stat, te-ai uitat in jur si ai vazut ca aveai un fier care sade si nu face nimic. N-are nimic de-a face cu pasiunea, vrei sa dai un junghi din ;99, motor de 14 ani (poti sa-i faci buletin) la pret de motor din 2004. Io zic sa te gandesti asa daca chiar vrei sa-l vinzi: "Cat mi-ar da asigurarea daca l-as face dauna totala?". La banii aia mai pui 100-200 de euro sa-ti iasa si tie de un suc si il dai in 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florynn: Oh you made a funny! OMG MARK IT DOWN THE MAN HAS MADE A JOKE! Duda, lasa-te de caterinca, motociclistul nu se mananca.

@stulewa: asa e neamul asta romanesc, plin de ciumeci care vor sa faca un ban usor pe spinarea restului de romani neinformati. Daca ai avea un pic de demnitate in tine, ai recunoaste ca pretul ala e pus acolo doar ca sa ai de unde trage in jos. Tu nu vrei sa vinzi un motor, vrei sa iti scoti niste bani de sarbatori si ai stat, te-ai uitat in jur si ai vazut ca aveai un fier care sade si nu face nimic. N-are nimic de-a face cu pasiunea, vrei sa dai un junghi din ;99, motor de 14 ani (poti sa-i faci buletin) la pret de motor din 2004. Io zic sa te gandesti asa daca chiar vrei sa-l vinzi: "Cat mi-ar da asigurarea daca l-as face dauna totala?". La banii aia mai pui 100-200 de euro sa-ti iasa si tie de un suc si il dai in 2 saptamani.

 

LOL!

 

Ca fapt divers, prin .it, .uk si prin .de FZS-urile se vand incepand de pe la 1000 E si pana pe la 2.500 - functie de dotari, stare, etc... Bogdane, sa stii ca am vazut motoare mai noi si mai vraiste decat fostul meu Fazer din '99. Daca pe tine te incalzeste mai tare anul fabricatiei decat starea motocicletei e fix problema ta. Conu' Jumba sunt sigur ca-si justifica intr-un fel sau altul pretul. Aici e patria CBR-urilor F4i si a R6-urilor, e normal ca un Fazer sa nu prezinte interes.

 

Ca fapt divers, FZS-ul mi-a placut mai mult deca FZ6-le, are frane mai bune, saua e mai confortabila, motorul pe carburatie trage mai bine la turatii joase, la FZ6 fundul pasagerului se incinge din cauza tobelor. Singurul plus al FZ-ului fata de FZS e la aspect si la la consum, o idee mai mic datorita injectiei, dar am intalnit si posesori de FZ-uri care m-au lasat masca de ce consum (mare) aveau - depinde f mult de stilul de pilotaj. Inainte de a desconsidera o motocicleta veche, mai intai analizeaza daca o motocicleta mai noua isi merita cu adevarat banii.

 

...iar la nemti, realitatea lor bate filmul de la noi :)

 

Oare daca cineva si-ar lua asa ceva la noi, ce parare ar avea prietenii lui bikeri despre acel cineva? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...