SharaK Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Ca tot veni vorba de iernat si fazerul meu este de 3 saptamani la hibernare..De vina sunt eu, pentru ca nu suport frigul si nu mai simt placere cand il conduc.. i-am facut si o poza inainte sa pun prelata pe el..Asteptam luna martie sau aprilie, debinde de vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Aoleou, cum va puteti baga mobrele la iernat in mijlocul verii!!!!!! Glumeam, am bagat-o si eu la hibernare ieri, dar dupa ce am mai facut cativa km, asa de dor si de inima rea. Sa ne vedem sanatosi la primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skring Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Aoleou, cum va puteti baga mobrele la iernat in mijlocul verii!!!!!! Asa e! E foarte cald in Cape Town Si la Sydney este vreme frumoasa Sa avem o iarna scurta si usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 propun pentru primavara o plimbare asa mai multi sa iesim toti cu fazerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Eu inca merg cu motocicleta la serviciu, ma bucur ca am apucat sa imi iau echipament de iarna si nu am probleme cu frigul, doar un pic cu aburirea. Chiar mi-am amintit ca trebuie sa pun pinlock-ul la viziera . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Sa nu va luati Oxford FogCity sau cum pielea mea ii zice ca va luati teapa. Stratul antiaburire de pe viziera mea s-a dus fix la inceputul iernii asteia si am zis ca fac o treaba cu folia pixdii. In afara de smecleu pe interiorul vizierii n-a facut nimic. A rezistat vreo 2 zile dupa care interiorul vizierei mele se abureste aproape ca intainte. Bonus smecleul de la lipiciul ala siliconic de pe margini pe care o sa trebuiasca sa-l spal. Oricum nici cu pinlock n-o sa faceti treaba ca pe ceata asta viziera se naclaie pe exterior. Spending money so you wont have to. Editat Noiembrie 19, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Nu stiu care e problema la pinlock, dar pentru mine e ca descoperirea apei calde. Am mers azi si nu am avut absolut nici o problema, in jurul foliei era viziera opaca de la aburire, in zona foliei era perfect curat. Am mers ani de zile iarna cu viziera un pic deschisa (la CL-14 si AC-11 se putea), casca noua nu are nici o pozitiei utilizabila si fara pinlock era un chin la semafoare. Aderenta cauciucurilor pe sosea e inca foarte buna, pe la pranz am forjat-o un pic ca sa ajung la o intalnire si nu am avut nici un fel de emotii. Acum pe seara o sa o iau spre casa mai incet, batraneste, 60 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Are cineva cablul de acceleratie pentru fz6n06? Este vorba de cablul care este tras atunci cand se accelereaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 1. S-ar putea sa se potriveasca si de la alte modele, la vechea mea motocicleta se potriveau. 2. Suna la Dual Tours sau alt dealer Yamaha, ar fi normal sa aibe sau sa faca rost in 3-4 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Stie cineva daca se potriveste de la r6 03-05? Sunt pe louis la un pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 bre, vreau sa dau fazerul, undeva la 2000e... daca stiti pe cineva interesat da-ti un semnal http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151215648012020.479661.576947019&type=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 La 2000e tre' sa aibe si ceva poleiala. Eu am dat acum o luna CBF-ul din 2004 in stare excelenta (cauciucuri noi, placute, ulei, etc) cu 2300. Daca e din '99 mi se pare un pic cam scump, chiar si luat din pila si ciocan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 propun pentru primavara o plimbare asa mai multi sa iesim toti cu fazerele -Pana la primavara mai e, ne vom intalni cand vor scoate ghioceii capul din pamant..Poate facem un drum scurt pana in bulgaria, halim ceva si ne intoarcem.. -Sper sa termin si eu cu inmatriculatul, pe la sfarsitul lui martie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Fz6n '08 are acelasi motor cu r6 din acelas an ? Editat Noiembrie 21, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Sunt niste discutii pe forumurile de fz6 despre chestia asta. Din cate am citit eu, cei care chiar au desfacut motoarele au descoperit mai multe componente diferite, deci nu e vorba doar de alt mapping in CDI. Oamenii zic ca seamana, dar nu te poti baza pe faptul ca piesele de R6 din acelasi an or sa se potriveasca toate in motor de FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) care ati bagat xenon pe faza scurta h1 cum ati prins becu in locasu lui? la mine arcu vine peste suportu de bec si acum pe becul xenon calca pe linga si nu il tine. nu as modifica treaba peacol . am uitat sa specific : modelul fzs 600 din 2001 farurile patrate care ati bagat xenon pe faza scurta h1 cum ati prins becu in locasu lui? la mine arcu vine peste suportu de bec si acum pe becul xenon calca pe linga si nu il tine. nu as modifica treaba peacol . am uitat sa specific : modelul fzs 600 din 2001 farurile patrate am vazut care e smecheria. lipseste un adaptor care e 60 ron de aceea nu potriveste.i dau eu de cap. Editat Noiembrie 22, 2012 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 La 2000e tre' sa aibe si ceva poleiala. Eu am dat acum o luna CBF-ul din 2004 in stare excelenta (cauciucuri noi, placute, ulei, etc) cu 2300. Daca e din '99 mi se pare un pic cam scump, chiar si luat din pila si ciocan. eh, atunci o sa stea linistit pana cand isi va gasi un cumparator pe masura pt ca da bine la colectia mea de mobre )) si eu ce sa zic daca am bagat 2000 de euro anul asta in motorizarea de la exc525 2006... ai dat cam scump cbf-ul nu ??? fiecare cere cat vrea/considera ca merita motoreta. ca idee s-au investit peste 1000 de euro in pile si ciocane fara a pune la socoteala munca mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Te cred, iti zic doar ca piata e cam jos si nu e vreme buna de vandut. Bafta la vanzare, oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Man, e motor din '99. O fi el bun, fiabil, intretinut, da are o varsta. Nu cred ca o sa-l dai vreodata in aceiasi bani cu unu din 2002 sau 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 eh, atunci o sa stea linistit pana cand isi va gasi un cumparator pe masura pt ca da bine la colectia mea de mobre )) si eu ce sa zic daca am bagat 2000 de euro anul asta in motorizarea de la exc525 2006... ai dat cam scump cbf-ul nu ??? fiecare cere cat vrea/considera ca merita motoreta. ca idee s-au investit peste 1000 de euro in pile si ciocane fara a pune la socoteala munca mea tzdai seama ca ce bagi intr-o mobra pt placerea ta nu mai recuperezi decat de la pestisoru de aur.. era un baiat care vindea un sv facut streetfighter si sa vezi acolo lista de pile si ciocane. furca/bascula de r1 parca, faru, bordu, codita, tobe sub codita, era nebunie ce a facut si cerea putin peste pretul unui sv standard.. cam asta-i realitatea. daca vrei s-o faci cu gandu ca mai vrei sa o si vinzi candva fara sa pierzi 3sferturi din pret, o faci cu piese ieftine. daca vrei s-o tii o faci cu piese scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 voi aveti impresia ca omu asta nu stie cu ce se mananca motociclismu? ma faceti sa zambesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 asa e piata motociclistica romaneasca, plina de cunoscatori, sfatuitori .... problema e ca toti iti arunca anul la inaintare si trag de pret in jos nu ca ar fi interesati s-o cumpere sau macar s-o vizioneze. ca idee: inca nu am postat anuntul in alta parte deoarece consider ca e o motoreta deosebita ce ar fi frumos sa fie preluata de un pasionat al acestui model. DE AIA AM SCRIS AICI PRIMA DATA acum cativa ani am vandut un dominator unui tip care a venit din Germania pentru a cumpara acaretul... ceilalti doi "investitori" n-au fost in stare sa isi miste gaoazele de la Cluj respectiv Galati parca. eu zic ca o sa se vanda dracia unui om care apreciaza oleaca o motocicleta si nu o desfinteaza direct din pricina anului de fabricatie. defectul motoretei: ii bate distributia(na, din 99 pana acum i-a cam ajuns ) un lant costa 60 euro, or mai fi si patinele vreo 40, garnituri vrajeli .... am gasit motor de fazer 30.000 cu 150 euro... ce rost are sa ii schimb distributia???? ps: as putea sa-i fac o tiganie si sa-i prelungesc intinzatorul dar nu sunt genu' .... va pupa Jean! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 @florynn: Oh you made a funny! OMG MARK IT DOWN THE MAN HAS MADE A JOKE! Duda, lasa-te de caterinca, motociclistul nu se mananca. @stulewa: asa e neamul asta romanesc, plin de ciumeci care vor sa faca un ban usor pe spinarea restului de romani neinformati. Daca ai avea un pic de demnitate in tine, ai recunoaste ca pretul ala e pus acolo doar ca sa ai de unde trage in jos. Tu nu vrei sa vinzi un motor, vrei sa iti scoti niste bani de sarbatori si ai stat, te-ai uitat in jur si ai vazut ca aveai un fier care sade si nu face nimic. N-are nimic de-a face cu pasiunea, vrei sa dai un junghi din ;99, motor de 14 ani (poti sa-i faci buletin) la pret de motor din 2004. Io zic sa te gandesti asa daca chiar vrei sa-l vinzi: "Cat mi-ar da asigurarea daca l-as face dauna totala?". La banii aia mai pui 100-200 de euro sa-ti iasa si tie de un suc si il dai in 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Facand referire la indicii de vascozitate, ce ulei folositi ? Mentionez ca merg in principal doar cand e cald, asta insemnand peste 10 °C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 @florynn: Oh you made a funny! OMG MARK IT DOWN THE MAN HAS MADE A JOKE! Duda, lasa-te de caterinca, motociclistul nu se mananca. @stulewa: asa e neamul asta romanesc, plin de ciumeci care vor sa faca un ban usor pe spinarea restului de romani neinformati. Daca ai avea un pic de demnitate in tine, ai recunoaste ca pretul ala e pus acolo doar ca sa ai de unde trage in jos. Tu nu vrei sa vinzi un motor, vrei sa iti scoti niste bani de sarbatori si ai stat, te-ai uitat in jur si ai vazut ca aveai un fier care sade si nu face nimic. N-are nimic de-a face cu pasiunea, vrei sa dai un junghi din ;99, motor de 14 ani (poti sa-i faci buletin) la pret de motor din 2004. Io zic sa te gandesti asa daca chiar vrei sa-l vinzi: "Cat mi-ar da asigurarea daca l-as face dauna totala?". La banii aia mai pui 100-200 de euro sa-ti iasa si tie de un suc si il dai in 2 saptamani. LOL! Ca fapt divers, prin .it, .uk si prin .de FZS-urile se vand incepand de pe la 1000 E si pana pe la 2.500 - functie de dotari, stare, etc... Bogdane, sa stii ca am vazut motoare mai noi si mai vraiste decat fostul meu Fazer din '99. Daca pe tine te incalzeste mai tare anul fabricatiei decat starea motocicletei e fix problema ta. Conu' Jumba sunt sigur ca-si justifica intr-un fel sau altul pretul. Aici e patria CBR-urilor F4i si a R6-urilor, e normal ca un Fazer sa nu prezinte interes. Ca fapt divers, FZS-ul mi-a placut mai mult deca FZ6-le, are frane mai bune, saua e mai confortabila, motorul pe carburatie trage mai bine la turatii joase, la FZ6 fundul pasagerului se incinge din cauza tobelor. Singurul plus al FZ-ului fata de FZS e la aspect si la la consum, o idee mai mic datorita injectiei, dar am intalnit si posesori de FZ-uri care m-au lasat masca de ce consum (mare) aveau - depinde f mult de stilul de pilotaj. Inainte de a desconsidera o motocicleta veche, mai intai analizeaza daca o motocicleta mai noua isi merita cu adevarat banii. ...iar la nemti, realitatea lor bate filmul de la noi Oare daca cineva si-ar lua asa ceva la noi, ce parare ar avea prietenii lui bikeri despre acel cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.