Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Si-a montat careva singur suport de topcase de la givi? Vad ca trebuie sa dezbrac toata partea din spate de plastice pentru a monta suportul si as vrea sa nu stau sa bajbai dupa suruburi. Deci daca are careva un manual folositor in acest sens: pls share. Eu am cautat si nu am gasit, iar in cel de service nu spune cum se dau jos plasticele laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

-Azi mi-am facut de lucru la mobra, am incercat sa remediez problema cu ABS-ul la roata fata, dar am esuat..

-Daca tot eram cu ea dezmembrata, am zis sa-mi montez inapoi Xenon-ul si sa schimb becurile de pozitie..

INAINTE

post-56201-0-10321500-1374763563_thumb.jpg

DUPA

post-56201-0-66359700-1374763597_thumb.jpg



Cumpar FZ6N !!! /index.php?/topic/700434-cumpar-fz6/

Editat de SharaK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt in cautarea unei motociclete si dupa anumite cercetari am ajuns la concluzia ca fazerul ar putea sa-mi ofere ceea ce caut mai nou pe 2 roti. Acum as dori sa aud si niste pareri obiective despre motorul in sine. Cum se comporta in oras ? Fiabilitatea este ok ? ce consum mediu are ? In mare, daca ma voi orienta spre acest model de motocicleta, aceasta va fi folosita in mare parte a timpului in oras deci consum este un aspect important. Probleme/parti negative ? Mentionez ca am in vedere modelul mai vechi (cel pana in 2004).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand tobele sport la fz6,cine e interesat sa dea pm,ii pot arata si un video cum se aud sau poate venii sa le vada(recomand),mi-am facut damblaua vara asta cu ele,vreau sa imi iau un parbriz double buble

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai vrea lumea tobe sport,acum aprox 2 luni ma zapaceau vreo 2 persoane daca le vand pe ale mele sa ii anunt :) acum nema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune?

 

2. Nu imi mai merg semnale de nici o culoare, in rest totul merge perfect. Inainte sa moara, avariile faceau un blink si mureau. Ceva sugestii?

Editat de mariuss1900
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza lume!

 

Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul.

 

Povestea pe scurt e asa:

1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc.

 

2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei

- schimbat filtru de aer

- schimbat antigel

- schimbat bujii

- schimbat baterie

- verificat contacte

- verficat sigurante

- curatat/verficat cablu ambreiaj

- verificat cabluri acceleratie

- cauciucuri noi

- schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza)

- si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat)

 

3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective.

 

4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea.

 

5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa.

 

6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins).

 

7. - sesizat probleme cu acceleratia.

 

8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica).

 

9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde.

 

10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer

 

11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul.

 

12. - (multe injuraturi).

 

Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI.

 

Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina.

- nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul"

 

Ce n-am verificat: pompa de benzina

 

Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi).

 

 

Idei, sugestii, reclamatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat firul de iluminare a placutei de inmatriculare facea masa.

Salut!

1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune?

 

2. Nu imi mai merg semnale de nici o culoare, in rest totul merge perfect. Inainte sa moara, avariile faceau un blink si mureau. Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune

Din păcate, ieftin si bun nu prea există dar te pot ajuta cu crash pads de calitate la preţ corect cu montajul inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza lume!

 

Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul.

 

Povestea pe scurt e asa:

1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc.

 

2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei

- schimbat filtru de aer

- schimbat antigel

- schimbat bujii

- schimbat baterie

- verificat contacte

- verficat sigurante

- curatat/verficat cablu ambreiaj

- verificat cabluri acceleratie

- cauciucuri noi

- schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza)

- si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat)

 

3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective.

 

4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea.

 

5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa.

 

6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins).

 

7. - sesizat probleme cu acceleratia.

 

8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica).

 

9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde.

 

10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer

 

11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul.

 

12. - (multe injuraturi).

 

Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI.

 

Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina.

- nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul"

 

Ce n-am verificat: pompa de benzina

 

Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi).

 

 

Idei, sugestii, reclamatii?

probleme cu TPSUL ??? ce an e fazerul?din ce stiu doar modelul 2004 are problema asta cu TPS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...