Metal Heart Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Pai a zis ca a schimbat senzorul TPS @alba ca zapada Eu as verifica si pompa de ulei. Si posteaza asta si pe topicul de service, acolo intra mai multa lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Mai degraba, eu as verifica sonda care transmite presiunea uleiului. Daca pompa de ulei nu-si facea treaba, la cat a mers cu becul aprins, se bulea motorul. Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Are doar senzor de nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Neatza lume! Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul. Povestea pe scurt e asa: 1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc. 2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei - schimbat filtru de aer - schimbat antigel - schimbat bujii - schimbat baterie - verificat contacte - verficat sigurante - curatat/verficat cablu ambreiaj - verificat cabluri acceleratie - cauciucuri noi - schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza) - si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat) 3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective. 4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea. 5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa. 6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins). 7. - sesizat probleme cu acceleratia. 8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica). 9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde. 10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer 11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul. 12. - (multe injuraturi). Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI. Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina. - nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul" Ce n-am verificat: pompa de benzina Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi). Idei, sugestii, reclamatii? Ceva asemanator am avut si eu numai ca problema a fost de la baterie. Nu aparea eroare dar becul acela se aprindea la acceleratii,turatii inalte sau revenire in relanti. Am pus bateria la incarcat si s-a rezolvat. In concluzie,verifica incarcarea si toate mufele(in partea stanga sub sa se afla: starting circuit cut-off relay ) . Este posibil ca pinii sa fie oxidati. O alta rezolvare ar fi sa scoti bornele de la baterie si sa le unesti intre ele pentru 15sec. , uneori da rezultate. Ca un comentariu rautacios ar fi ca nu exista eroare care sa aibe legatura cu arborele cotit.Asa ca ,trage tu concluziile . Senzorul TPS nu iti da eroare in bord decat atunci cand motorul devine inutilizabil,asa ca pana la un bec aprins din cauza TPS ,motorul tau va functiona foarte rau ( nu are relanti sau ramane fara el dupa prima accelerare,motorul ramane turat sau se opreste in mers , nu se accelereaza si scoate fum ca o locomotiva obosita). Ar mai si : intake air temperature sensor. O zi buna si succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 ma fratilor ,cum naiba sa fi pe motor in mers,dau sa opresc camera gopro din telecomanda care era legata de chei,si ma trezesc ca raman cu cheile in mana si motocicleta tot mergea,am ramas uimit,bag cheia in contact si mi-am vazut de drum,apoi trag pe dreapta,opresc motorul,pun contactul,scot cheia,ramane contactul pus,si surpriza,pot porni motorul fara cheie ),o trebuii sa schimb contactul? cam cat m-ar costa? ce bate vantul prin desertul asta,ati amutit mai nene? nu mai graiti nimic? nu o punem si noi de o intalnire asa ca intre fazeristi ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 ma fratilor ,cum naiba sa fi pe motor in mers,dau sa opresc camera gopro din telecomanda care era legata de chei,si ma trezesc ca raman cu cheile in mana si motocicleta tot mergea,am ramas uimit,bag cheia in contact si mi-am vazut de drum,apoi trag pe dreapta,opresc motorul,pun contactul,scot cheia,ramane contactul pus,si surpriza,pot porni motorul fara cheie ),o trebuii sa schimb contactul? cam cat m-ar costa? ce bate vantul prin desertul asta,ati amutit mai nene? nu mai graiti nimic? nu o punem si noi de o intalnire asa ca intre fazeristi ??? Zici ca porneste fara cheie, a ? unde ziceai ca stai ? ) Cei cu fz-uri nu sunt prea comunicativi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Pai a fost o vreme cand ne intalneam joia la Academie si apoi mergeam in gasca la o bere, un mic, ceva. Ideea e ca multi le-am schimbat si s-a cam dus obiceiul de joi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Zici ca porneste fara cheie, a ? unde ziceai ca stai ? ) Cei cu fz-uri nu sunt prea comunicativi.. din pacate pentru hoti nu intra alte cheie si de asemenea fata mea e bine securizata ,poi laso incolo de academie,ne organizam noi si dam o tura pana undeva la un suc,o barfa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Pai a fost o vreme cand ne intalneam joia la Academie si apoi mergeam in gasca la o bere, un mic, ceva. Ideea e ca multi le-am schimbat si s-a cam dus obiceiul de joi A fost o vreme, acum vreo 10 ani, cand toti motociclistii din Bucuresti se intalneau la Arc si nu era deloc aglomerat, ca erau vreo 20-30; dar vremea trece, obiceiurile se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) A fost o vreme, acum vreo 10 ani, cand toti motociclistii din Bucuresti se intalneau la Arc si nu era deloc aglomerat, ca erau vreo 20-30; dar vremea trece, obiceiurile se schimba populatia creste bre,oricum tot suntem foarte putini,iar numaraul motociclistilor comparabil cu cel al conservarilor si cu motociclistii in din alte tari este foarte greu in crestere careva dornic de o plimbarica scurta?sunt vro 80-90 km dus-intors ,ma duc in fierbinti-targ la un suc,drumul e foarte bun Editat Septembrie 15, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuss1900 Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Din păcate, ieftin si bun nu prea există dar te pot ajuta cu crash pads de calitate la preţ corect cu montajul inclus. Multumesc, intre timp mi-am comandat din america(20dolari) . Si mi-am mai comandat alte bliz blizuri pe care la noi de gasesti la pret triplu. Cand o sa imi vina o sa le prezint aici cu linkurile aferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 De ieri m`am inscris in grupul vostru... poate aici o sa gasesc mai multe raspunsuri ca in alte parti ... am si eu fz6 meu .. nu stiu sa va zis S sau N, pentru ca nu stiu inca ce varianta e .. cert e ca e cu far si un mic parbriz, nu cu carena in fata si e din 2004... daca`mi spune cineva cum aflu ce varianta e .. dau din casa cu mare placere:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Sa descriu si eu un mare bai!!!Am un fazer fzs 600 din 2002...il am de la 9 mii de km,din 2007...acum are 40000,ieri facuti...mobra o mers impecabil de a lungul timpului...schimbate doar consumabile si intretinut obsesiv chiar maniacal,tinut in garaj incalzit si alte cele,stiti voi...ieri in timpul mersului avand undeva pe la 180 la ora raman fara cuplu ...motorul ramane turat si canci cuplu adica nu mai trage ...se tureaza si atat...trag pe dreapta il scot din viteza pe punctul mort,bag iaeasi in viteza intra normal dau drumul la ambreaj si nimic...se tureaza si sta pe loc...buuuun ma gandesc e dus ambreajul,azi il desfac ma refer la ambreaj totul e ok,adica placi de presiune si discuri de ambreaj cele cu ferodouri...ma gandesc clar ca e din cutie ceva...uimitor e ca bag in viteza tin de ansamblul pe care se monteaza kit ul de ambreaj se invarte incet acea oala si cand pui mana pe ea si o ti o poti tine cu mana roata spate cuplata in viteza invartindu se usor ca si cum ar fi totul pe liber...aceeasi chestiune facand o in toate treptele ca si cand nu ar mai fi legatura intre cutie si ansamblul ambreaj chiar desfacut!Acum intrebarea ...ati mai patit careva tarasenia asta si care ar putea fi buba ???E buba mare sau buna mica...mentionez ca am scos uleiul din motor si era impecabil,adica lipsa totala de ceva rupt sau pilitura!Numa bine si astept ceva raspunsui de la voi!!! Editat Septembrie 16, 2013 de Fazeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Sa descriu si eu un mare bai!!!Am un fazer fzs 600 din 2002...il am de la 9 mii de km,din 2007...acum are 40000,ieri facuti...mobra o mers impecabil de a lungul timpului...schimbate doar consumabile si intretinut obsesiv chiar maniacal,tinut in garaj incalzit si alte cele,stiti voi...ieri in timpul mersului avand undeva pe la 180 la ora raman fara cuplu ...motorul ramane turat si canci cuplu adica nu mai trage ...se tureaza si atat...trag pe dreapta il scot din viteza pe punctul mort,bag iaeasi in viteza intra normal dau drumul la ambreaj si nimic...se tureaza si sta pe loc...buuuun ma gandesc e dus ambreajul,azi il desfac ma refer la ambreaj totul e ok,adica placi de presiune si discuri de ambreaj cele cu ferodouri...ma gandesc clar ca e din cutie ceva...uimitor e ca bag in viteza tin de ansamblul pe care se monteaza kit ul de ambreaj se invarte incet acea oala si cand pui mana pe ea si o ti o poti tine cu mana roata spate cuplata in viteza invartindu se usor ca si cum ar fi totul pe liber...aceeasi chestiune facand o in toate treptele ca si cand nu ar mai fi legatura intre cutie si ansamblul ambreaj chiar desfacut!Acum intrebarea ...ati mai patit careva tarasenia asta si care ar putea fi buba ???E buba mare sau buna mica...mentionez ca am scos uleiul din motor si era impecabil,adica lipsa totala de ceva rupt sau pilitura!Numa bine si astept ceva raspunsui de la voi!!! foarte ciudat,intamplator am un vecin mecanic pe care am sa ii povestesc patania ta si sa vad ce imi zice,cum aflu ceva iti dau pe pm,nu am mai intalnit asa problema De ieri m`am inscris in grupul vostru... poate aici o sa gasesc mai multe raspunsuri ca in alte parti ... am si eu fz6 meu .. nu stiu sa va zis S sau N, pentru ca nu stiu inca ce varianta e .. cert e ca e cu far si un mic parbriz, nu cu carena in fata si e din 2004... daca`mi spune cineva cum aflu ce varianta e .. dau din casa cu mare placere:)) uite a mea e varianta S(semicarenata)are doar un parbriz mare,un facelift,si cateva carene mici ,cu ocazia asta va arat si parbrizul double buble pe care l-am achizitionat de curand si montat enjoy Varianta N(naked)are doar un far ,si se misca cu tot cu ghidon cand tragi de el,iar parbrizul mic de care zici probabil fostul proprietar l-a montat el,asta e singura diferenta intre fazer S si fazer N,carenele Editat Septembrie 17, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzzar Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Buna ziua. Sunt interesat de achizitionarea unor tobe aftermarket pentru o yamaha FZ6. Astept oferte. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 uite a mea e varianta S(semicarenata)are doar un parbriz mare,un facelift,si cateva carene mici ,cu ocazia asta va arat si parbrizul double buble pe care l-am achizitionat de curand si montat Arata bine, de unde ai luat parbrizul si cat a costat? Ma tenteaza tare mult, am vazut pe eBay de la 10$ la vreo 20$, mi se pare foarte ieftin, incredibil de ieftin, dar chinezesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlbaCaZapada Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Ceva asemanator am avut si eu numai ca problema a fost de la baterie. Nu aparea eroare dar becul acela se aprindea la acceleratii,turatii inalte sau revenire in relanti. Am pus bateria la incarcat si s-a rezolvat. In concluzie,verifica incarcarea si toate mufele(in partea stanga sub sa se afla: starting circuit cut-off relay ) . Este posibil ca pinii sa fie oxidati. O alta rezolvare ar fi sa scoti bornele de la baterie si sa le unesti intre ele pentru 15sec. , uneori da rezultate. Ca un comentariu rautacios ar fi ca nu exista eroare care sa aibe legatura cu arborele cotit.Asa ca ,trage tu concluziile . Senzorul TPS nu iti da eroare in bord decat atunci cand motorul devine inutilizabil,asa ca pana la un bec aprins din cauza TPS ,motorul tau va functiona foarte rau ( nu are relanti sau ramane fara el dupa prima accelerare,motorul ramane turat sau se opreste in mers , nu se accelereaza si scoate fum ca o locomotiva obosita). Ar mai si : intake air temperature sensor. O zi buna si succes. Incep sa cred din ce in ce mai mult ca problema mea cu becul e cauzata de un contact.. Bateria este noua, bornele curatate, mufele verificate, pinii inspectati.....dar mi-o fi scapat poate ceva..le mai iau la puricat .. O sa pun si intake air temperature sensor pe lista de chestii ramase de verificat, alaturi de pompa de benzina/filtru Cu TPS-ul ai dreptate, exact asa s-a intamplat (inainte sa-l schimb)....mi-a dat eroare in bord doar in momentul in care s-a aflat pe ultima suta de m, inainte sa-si dea duhul.. Statea la relati ...dar in momentul in care o acceleram se aprindea martorul de bord, murea motorul si aparea codul de eroare. Asta a fost ultima suflare, ca pana atunci au fost si alte simptome: murit in mers cand luam mana de pe acceleratie, ramas acceleratie blocata, murit la relati, fum..etc..(simptomele clasice...dar pana nu mi-a dar clar eroarea de TPS in bord nu mi-au schimbat senzorul) Cat despre arborele cotit, nu stiu ce sa zic..asa mi-au zis..eu inca n-am apucat sa studiez problema...si nici nu mai tin minte ce coduri au zis ei ca s-au inregistrat ...(pentru a elucida misterul codului de arbore). Pana una alta, nu am avut timp sa bibilesc deloc problema, si cum merg in fiecare zi cu ea..e cam greu sa o trag pe dreapta pentru a lua totul la verificat. Cel mai probabil o sa incep operatiunea "bibilit" cand voi incheia sezonul.. in speranta ca pana la primavara voi gasi o solutie. Multzam frumos de sfaturi! Pai a zis ca a schimbat senzorul TPS @alba ca zapada Eu as verifica si pompa de ulei. Si posteaza asta si pe topicul de service, acolo intra mai multa lume. Postez si acolo.. cine stie cum vine ideea salvatoare. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Arata bine, de unde ai luat parbrizul si cat a costat? Ma tenteaza tare mult, am vazut pe eBay de la 10$ la vreo 20$, mi se pare foarte ieftin, incredibil de ieftin, dar chinezesc. cat dai,atata face.......l-am luat de la puig(acum depinde de unde il iei,de la ce dealer),am dat 380 lei pe el,negru fumuriu inchis,nu am vrut deschis,si nici inchis de tot,merita toti banii,iti da aspect mai sport+o protectie la vant mai buna,la mine s-a simtit,fiind si mai mic de inaltime ,iar parbrizul este cu vro 2-3 cm mai inalt decat cel stock Editat Septembrie 18, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Pai spune atunci cum fac rost de unul Pretul nu e nici mic, dar nici exagerat - daca ma uit cat costa piesele originale de la Yamaha (stii cand am avut de schimbat in iarna dupa accident) asta e chiar decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 foarte ciudat,intamplator am un vecin mecanic pe care am sa ii povestesc patania ta si sa vad ce imi zice,cum aflu ceva iti dau pe pm,nu am mai intalnit asa problema uite a mea e varianta S(semicarenata)are doar un parbriz mare,un facelift,si cateva carene mici ,cu ocazia asta va arat si parbrizul double buble pe care l-am achizitionat de curand si montat enjoy Varianta N(naked)are doar un far ,si se misca cu tot cu ghidon cand tragi de el,iar parbrizul mic de care zici probabil fostul proprietar l-a montat el,asta e singura diferenta intre fazer S si fazer N,carenele ochios tare.. foarte frumos l-ai facut... de unde ai luat carena fata si cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 recomand asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Pai spune atunci cum fac rost de unul Pretul nu e nici mic, dar nici exagerat - daca ma uit cat costa piesele originale de la Yamaha (stii cand am avut de schimbat in iarna dupa accident) asta e chiar decent. ai pm ochios tare.. foarte frumos l-ai facut... de unde ai luat carena fata si cu cat? carena sau parbrizul?carena nu se cumpara....adica o poti cumpara dar de ce sa o faci cand poti cumpara direct fazer varianta semicarenata recomand asa ceva. frumos fazer bree , S2,ar trebuii sa ne intalnim sa tragem o poza asa de fitze,sa moara carenatale de ciuda ,mai am de gand sa ii fac cateva modificari minore,cum ar fi un capac monopost ,si ma bate si gandul pe viitor daca am bani la un topcase si o sha din gel pentru un + de confort,momentan bag decat bani in benzina,ii ajunge sezonu asta,a cam fost rasfatata,a primit bug spoiler,parbriz,si un mega clanxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 am o intrebare baieti.. am vazut pe youtube un tip ce isi curata tobele ( teava propriu-zisa ) de coroziune si de culoarea aceea care o capata in timp... avea ceva spray... poa sa imi spuna si mie cineva ce fel de spray e ala ? si la fel am vazut ca curata si mizeria de pe motor, si ramanea frumos, curat... ceva indrumari ? "carena sau parbrizul?carena nu se cumpara....adica o poti cumpara dar de ce sa o faci cand poti cumpara direct fazer varianta semicarenata" @sonyy fazerul meu e deja in garaj, ma deranjeaza vantul de pe la 110 incolo, si ma gandeam ca cine stie, daca o fi ieftin ... parca m`as baga la asa ceva... am in parbriz micut, dar nu face fata..de aia ma interesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 freci evacuarea cu pasta de slefuit si un buretel de vase... dureaza cateva ore toata operatiunea, unele paste sunt mai bune decat altele e munca in zadar, dupa cateva mii de km arata fix la fel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Eu am curatat galeriile cu ceva zeama pentru tacamuri innox, stie mama. Au aratat fain, cateva ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.