Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Salut, am si eu o problema cu beculetul de pozitie neutra la treapta de viteza. Se aprinde cand trag de ambreiaj (chiar daca e in viteza), se stinge cand il las daca e in viteza si ramane aprins daca e pe liber.

S-ar putea sa ai un scurt pe la maneta de ambreiaj (e o mufa acolo). Eu asa am patit dupa ce am spalat-o cu jet.. Ori o lasi sa se usuce, ori desfaci mufa de la ambreiaj si o biblesti un pic pana e totul uscat pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

azi am luat un G12+ de pe la unix, si are un tabel facut acolo ... 2 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -33 grade.. 1 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -20 de grade ... ce mama dracu sa fac? :) cred ca merg pe varianta 3 G12+ si 2 apa distilata, si relativ ar trebui sa fie la mijloc :D

 

in specificatiile antigelului G12+ zice ca nu se poate folosi nediluat, si doamna de la magazin, care cica vinde de 16 ani piese auto si altele, zicea ca daca nu`l diluez, sa-mi iau adio de la garnituri si furtune in primavara.. cica le-ar "roade"..cati oameni atatea pareri

 

 

 

 

in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ?

 

Poti sa imi spui si mie un motiv pt care antigelul tr nediluat si care este rolul antigelului intr-un motor?

 

Doua produse la intamplare de la motul:

MOTUL INUGEL OPTIMAL is a ready to use cooling liquid, based on monoethyleneglycol, using
organic additives (AOT).
MOTUL Motocool Expert is a ready to use cooling liquid, antifreeze and anti-corrosion for bikes cooling
systems.
Based on monoethyleneglycol, Motocool Expert contains reinforced hybrid anti-corrosion additives
suitable for light aluminum alloys used for bike engine design.
Deci ce recomanzi tu este antigel (etilenglicolul) care este amestecat cu apa distilata si ambalat frumos (si mai scump ca doar na nu te pricepi bagi mana in buzunar). Sa nu mai incurcari etilenglicolul cu produse rady to use care sunt etilenglicolul cu apa distilata.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms AlbaCaZapada, o sa verific acea mufa. Intradevar dupa spalare s-a intamplat, insa doar cu furtunul de la robinet, presiune mica si burete. Astazi si-a revenit, merge cum trebuie, dar tot fac proba cu apa sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ?

 

Trist...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ?

Daca nu te pricepi, taci. E mai bine decat sa spui prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca am mai intrebat odata , dar tot nu stiu despre ce poate fii problema

am facut o filmare sa vedeti despre ce este vorba cu relantiu, fix dupa ce se termina shocu de oprit dureaza in jur de 5 minute oscilatia asta

 

 

Mentionez ca am schimbat si bujiile si filtru de aer

Editat de konievic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe tine oscilatia relantiului te deranjeaza?

 

ulei mai are? presiune de ulei? lant distributie/intinzator oala ambreiaj??? nu vreau sa te sperii si sper sa ma insel dar nu se aude deloc cum trebuie motorul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as paria pe un lant de distributie uzat.

 

Sparge pusculita si fuguta repede la mecanic ca sa vezi ce e de facut. Bucura-te ca ai o iarna intreaga la discretie sa-ti cumperi tot ce ai nevoie.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Mi s-a dus si mie incarcarea, probabil un releu - am 12.5V la relanti si 13.4 la 4.000rpm, in loc de 14.1-14.2 cat aveam acum un an. O sa ma duc maine la service, ca e in garantie, dar e o surpriza destul de neplacuta. Noroc ca am descoperit acasa cand am vrut sa ung lantul si am pus-o pe cricul central, am dat o cheie sa pornesc motorul si am vazut ca nu are suficient curent sa mai porneasca.

 

E prima problema de incarcare in peste 8 ani si 3 motociclete. De fapt am mai avut una la CBF600, nu mai tinea bateria ca avea 8 ani, dar aici nu are nici 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a dus si mie incarcarea, probabil un releu - am 12.5V la relanti si 13.4 la 4.000rpm, in loc de 14.1-14.2 cat aveam acum un an. O sa ma duc maine la service, ca e in garantie, dar e o surpriza destul de neplacuta. Noroc ca am descoperit acasa cand am vrut sa ung lantul si am pus-o pe cricul central, am dat o cheie sa pornesc motorul si am vazut ca nu are suficient curent sa mai porneasca.

 

E prima problema de incarcare in peste 8 ani si 3 motociclete. De fapt am mai avut una la CBF600, nu mai tinea bateria ca avea 8 ani, dar aici nu are nici 2 ani.

 

Incearca sa incarci bateria pe un redresor si mai verifica o data incarcarea. Daca bateria este foarte descarcata, valorile pe care le citesti la verificarea incarcarii sunt de fiecare data mai scazute decat ar trebui sa fie.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Incarcasem bateria complet pe redresor cand am facut ultima masuratoare. Iar bateria s-a descarcat mergand, saptamana asta am facut vreo 200km in bucati de 15-30 fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

E in garantie, nu ar trebui sa ma stresez eu ci cei de la service.



Da, e releul si nu, nu se schimba pe loc, asteapta sa il trimita Yamaha prin snail mail. Pana atunci, recomandarea e "mergi constant la turatie mare". Da, in Bucuresti e perfect realizabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, am de sfacut azi radiatoru, sa masor cat e de valabil antigelu, si am observat pe busonu de la radiator, pe garnitura niste pilitura de aluminiu, nu exagerata, da destul de multa incat sa gandesc ca`i bai :) 2 fasii subtiri de pilitura stransa pe buson in forma locasului unde intra el... ce sa fie ?

aa si inca ceva, cautam pe net niste magazine pentru piese, sau ma rog service yamaha, dapoi ii cam muci treaba... cica ar fi reprezentanta yamaha, service autorizat, da numa`n bucuresti ... sa nu fie nimic prin cluj, baia mare .. p`aci p`aproape?... si de unde va luati voi piesele si cum procedati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...