s3rafi Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Trag ambreiaj, cric dar sunt moemnte si momente, de obicei porneste cand motorul e incalzit. Trag ambreiajul si nu se aude nimic, abia dupa ce pun pe liber porneste...bag in viteza si o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Nu prea am inteles ce vrei tu sa zici Senzori sunt la abreiaj si la cric Ala de cric nu te lasa sa pleci cu cricul jos adica daca este in viteza si ai cricul lasat nu da la automat. Ala de la ambreiaj (se presupune ca ai crisul sus) nu te lasa sa ii dai la automat cat timp este in viteza si nu ai maneta trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Ia putin spray silicon si da pe la mufele alea 2, verifica'le poate nu fac contact perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Exhaust Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Salut, am si eu o problema cu beculetul de pozitie neutra la treapta de viteza. Se aprinde cand trag de ambreiaj (chiar daca e in viteza), se stinge cand il las daca e in viteza si ramane aprins daca e pe liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlbaCaZapada Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Salut, am si eu o problema cu beculetul de pozitie neutra la treapta de viteza. Se aprinde cand trag de ambreiaj (chiar daca e in viteza), se stinge cand il las daca e in viteza si ramane aprins daca e pe liber. S-ar putea sa ai un scurt pe la maneta de ambreiaj (e o mufa acolo). Eu asa am patit dupa ce am spalat-o cu jet.. Ori o lasi sa se usuce, ori desfaci mufa de la ambreiaj si o biblesti un pic pana e totul uscat pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 azi am luat un G12+ de pe la unix, si are un tabel facut acolo ... 2 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -33 grade.. 1 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -20 de grade ... ce mama dracu sa fac? cred ca merg pe varianta 3 G12+ si 2 apa distilata, si relativ ar trebui sa fie la mijloc in specificatiile antigelului G12+ zice ca nu se poate folosi nediluat, si doamna de la magazin, care cica vinde de 16 ani piese auto si altele, zicea ca daca nu`l diluez, sa-mi iau adio de la garnituri si furtune in primavara.. cica le-ar "roade"..cati oameni atatea pareri in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ? Poti sa imi spui si mie un motiv pt care antigelul tr nediluat si care este rolul antigelului intr-un motor? Doua produse la intamplare de la motul: MOTUL INUGEL OPTIMAL is a ready to use cooling liquid, based on monoethyleneglycol, using organic additives (AOT). MOTUL Motocool Expert is a ready to use cooling liquid, antifreeze and anti-corrosion for bikes cooling systems. Based on monoethyleneglycol, Motocool Expert contains reinforced hybrid anti-corrosion additives suitable for light aluminum alloys used for bike engine design. Deci ce recomanzi tu este antigel (etilenglicolul) care este amestecat cu apa distilata si ambalat frumos (si mai scump ca doar na nu te pricepi bagi mana in buzunar). Sa nu mai incurcari etilenglicolul cu produse rady to use care sunt etilenglicolul cu apa distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Exhaust Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Ms AlbaCaZapada, o sa verific acea mufa. Intradevar dupa spalare s-a intamplat, insa doar cu furtunul de la robinet, presiune mica si burete. Astazi si-a revenit, merge cum trebuie, dar tot fac proba cu apa sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ? Trist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ? Daca nu te pricepi, taci. E mai bine decat sa spui prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 pentru fanii Yamaha,daca e careva interesat....e de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 salut, eu am o pb cu semanlizarea dreapta spate, merge din cand in cand si nu stiu unde as putea cauta. Ceva sfaturi? Banuiesc ca e un contact imperfect undeva dar nu prea am timp sa desfac si poate a maia vut cineva problema asta Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Stiu ca am mai intrebat odata , dar tot nu stiu despre ce poate fii problema am facut o filmare sa vedeti despre ce este vorba cu relantiu, fix dupa ce se termina shocu de oprit dureaza in jur de 5 minute oscilatia asta Mentionez ca am schimbat si bujiile si filtru de aer Editat Octombrie 30, 2013 de konievic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 pe tine oscilatia relantiului te deranjeaza? ulei mai are? presiune de ulei? lant distributie/intinzator oala ambreiaj??? nu vreau sa te sperii si sper sa ma insel dar nu se aude deloc cum trebuie motorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Si eu as paria pe un lant de distributie uzat. Sparge pusculita si fuguta repede la mecanic ca sa vezi ce e de facut. Bucura-te ca ai o iarna intreaga la discretie sa-ti cumperi tot ce ai nevoie. Editat Octombrie 30, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Mi s-a dus si mie incarcarea, probabil un releu - am 12.5V la relanti si 13.4 la 4.000rpm, in loc de 14.1-14.2 cat aveam acum un an. O sa ma duc maine la service, ca e in garantie, dar e o surpriza destul de neplacuta. Noroc ca am descoperit acasa cand am vrut sa ung lantul si am pus-o pe cricul central, am dat o cheie sa pornesc motorul si am vazut ca nu are suficient curent sa mai porneasca. E prima problema de incarcare in peste 8 ani si 3 motociclete. De fapt am mai avut una la CBF600, nu mai tinea bateria ca avea 8 ani, dar aici nu are nici 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 are ulei l`am schimbat recent, face asa relantiu in jur de 5 minute , cand se termina socul , dupa aia merge bine , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Eu din cate am vazut pare o problema strict electrica. Daca zici ca isi revine dupa 5min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Mi s-a dus si mie incarcarea, probabil un releu - am 12.5V la relanti si 13.4 la 4.000rpm, in loc de 14.1-14.2 cat aveam acum un an. O sa ma duc maine la service, ca e in garantie, dar e o surpriza destul de neplacuta. Noroc ca am descoperit acasa cand am vrut sa ung lantul si am pus-o pe cricul central, am dat o cheie sa pornesc motorul si am vazut ca nu are suficient curent sa mai porneasca. E prima problema de incarcare in peste 8 ani si 3 motociclete. De fapt am mai avut una la CBF600, nu mai tinea bateria ca avea 8 ani, dar aici nu are nici 2 ani. Incearca sa incarci bateria pe un redresor si mai verifica o data incarcarea. Daca bateria este foarte descarcata, valorile pe care le citesti la verificarea incarcarii sunt de fiecare data mai scazute decat ar trebui sa fie. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Incarcasem bateria complet pe redresor cand am facut ultima masuratoare. Iar bateria s-a descarcat mergand, saptamana asta am facut vreo 200km in bucati de 15-30 fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 N-ar strica sa masori si tensiunea la mers in gol a alternatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 E in garantie, nu ar trebui sa ma stresez eu ci cei de la service. Da, e releul si nu, nu se schimba pe loc, asteapta sa il trimita Yamaha prin snail mail. Pana atunci, recomandarea e "mergi constant la turatie mare". Da, in Bucuresti e perfect realizabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motofix Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Un de la unul de-ai voştri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 fa ceva cu camera aia.. se vede intr`un fel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 piese din dezmembrarea unui fz6 n 2007: cadru cu acte avariat motor complet roti complete kit cdi cu chei instalatie comenzi telescoape fata evacuare etc detalii la 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.