masterus Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 Mda, se pare ca nu am explicat bine. Relantiul este reglar corect, poate chiar putin prea sus (1380). Motorul merge perfect cu exceptia acestor ocazii (de doua ori pana acum), cand apare povestea descrisa mai sus. De fiecare data cand s-a intamplat a fost dupa o perioada in care am mers destul de mult (Bucuresti - Curtea de Arges si Bucuresti - aproape de Targoviste). Nu ma prea pricep la motoare dar n-am nici o rusine in a-mi murdari mainile. Din nefericire poate sa fie din varii motive (deci mult timp pierdut) gen filtru aer (destul de improbabil, din moment ce dispare la repornire), bujii, pompa de benzina, injectie, TPS samd. Speram ca poate a mai rezolvat cineva ceva similar da. dupa cate spui , motorul merge bine in afara de cateva intreruperi. poate i de la injectie. nu te pot sfatui decat sa mergi la yamaha otopeni la DOREL, unul din mecanici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Am si eu o problema foarte ciudata. Din cand in cand (azi s-a intamplat pentru a doua oara, prima data fiind luni) imi scade turatia motorului. Practic, daca sunt la relanti, acesta e undeva intre 700 si 800. Daca sunt in viteza superioara, estimez ca imi lipseste cca. 30% din turatie. Dupa ce moare, daca incerc sa repornesc doar din starter, fara a opri de tot motocicleta, problema persista. Se rezolva doar intorc cheia si dau drumul din nou. Yamaha FZ6 Fazer, model 2005, 8500km la bord. A mai auzit cineva de asa ceva ? Aceeasi chestie am patit-o si eu acum vreo 2 luni dupa 3 ani de folosinta fara nici o problema i-am schimbat filtru de aer care era cam imbacsit si as vrea sa-i schimb acum si bujiile. Chestia este ca mi-a facut de doua ori treaba asta si pe urma nu mi-a mai facut (magie ) la fel si revenit dupa ce am oprit-o din contact. Vezi ca umbla pe aici niste serii de identitate cu proble la nu stiu ce senzor la fazerele din 2005, s-ar putea sa fie si asta o problema, cat despre Yamaha Otopeni mai bine va lasati pagubasi nu au auzit de "clientul nostru stapanul nostru" eu am cumparat doua motoare de la ei a treia oara nu ma mai prind pe acolo . I-am sunat sa le zic de problema care am avut-o cu Fazer-ul si mi-au zis sa-i sun alta data ca atunci nu aveau timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Stiu povestea cu recall-ul din motive de TPS, a fost primul lucru pe care l-am verificat dupa ce am dus-o acasa Nu e cazul dar asta nu inseamna ca TPS-ul nu ar putea sa se strice si fara sa faca parte din seria afectata, mai ales ca Yamaha a ajuns la a treia varianta a respectivului senzor. Mai multe detalii despre TPS si alte probleme sunt in thread-urile de la http://www.sportbikes.net/forums/fz6/ Oricum, povestea nu s-a mai repetat in ultimele doua saptamani, incep sa ma intreb daca nu cumva era cine stie ce mizerie in carburant, mai ales ca alimentasem de la cam toate lanturile de benzinarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papusarul Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Salutari tuturor tuturor posesorilor de FZ! Sunt incepator si Luni (peste 2 zile) vreau sa-mi iau si eu primul motor . In urma numeroaselor cercetari am ales modell Fz6 Fazer 2007 + ABS(sper sa ma ajute). Am observat ca toti posesorii sunt multumiti de achizitie (manevrabilitate/consum redus/putere), iar aspectul este demential si sper sa ma inpac si eu bine cu acest model. Recunosc ca nu am avut rabdarea sa citesc intreg topicul ... si am mai sari din agini dar am bserva ca preturile sunt destul de diferite ... eu am gasit acest model la Yamaha Otopeni si de acolo vroiam sa-l iau (nici nu stiu inca cat costa exact acolo)... dar daca aveti un magazin ma ieftin il iau de acolo (il vreau nou pt garantie service si alte minuni la care nu ma pricep momentan). O alta problema ar fii ca depind inca de mama si nu vreau sa o intarzii prea mult deci luni(1 oct.) il iau asa ca dati-mi un raspuns rapid va rog! Va salut si sper sa ma primiti si pe mine in acest Fun Club multumesc mult! Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Am si eu cateva intrebari pt posesorii de astfel de motor: 1. E fiabila? 2. Cat consuma? 3. Cat de manevrabila este in trafic? 4. Cum se comporta cu pasager/bagaje/ amandoua? 5. Ce stiti de versiunea cu ABS? 6. Care sunt principalele probleme? 7. Cat de bine isi face treaba parbrizul ala? 8. Raport calitate/pret? Daca mai aveti si voi alte pareri, va rog. Cum credeti ca o sa fie schimbarea de pe Kawasaki Z 750 pe un Fazer de 600 ? Diferenta de cai nu e asa mare 110, respectiv 98. Va rog sa ma lamuriti si pe mine, sa ma puneti si pe mine la punct cu Fazer-ul. Sunt interesat de achizitionarea modelului 2007. Ceva diferente intre modelul 2007 si precedentul? Multumesc mult si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v00d00 Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 (editat) asta e al meu. Poza de ieri. Editat Octombrie 18, 2007 de v00d00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Am si eu cateva intrebari pt posesorii de astfel de motor: 1. E fiabila? 2. Cat consuma? 3. Cat de manevrabila este in trafic? 4. Cum se comporta cu pasager/bagaje/ amandoua? 5. Ce stiti de versiunea cu ABS? 6. Care sunt principalele probleme? 7. Cat de bine isi face treaba parbrizul ala? 8. Raport calitate/pret? Daca mai aveti si voi alte pareri, va rog. Cum credeti ca o sa fie schimbarea de pe Kawasaki Z 750 pe un Fazer de 600 ? Diferenta de cai nu e asa mare 110, respectiv 98. Va rog sa ma lamuriti si pe mine, sa ma puneti si pe mine la punct cu Fazer-ul. Sunt interesat de achizitionarea modelului 2007. Ceva diferente intre modelul 2007 si precedentul? Multumesc mult si asfalt uscat Salut 1. O am de 2 ani si nu am avut pana acum nici o problema ( am schimbat doar consumabilele, filtre, ulei) 2.Daca o tii in turatii de bun simt adica pana in 6000 cam 5-6% daca te arunci la peste 7000rpm 7-8% 3. Foarte manevrabila este facuta ptr oras avand in vedere ca se vrea un model sportiv 4. Relativ bine adica merge la drum lung fara probleme dar se simte putin al doilea pasager ( nu este deranjabil) ceea ce la un miar nu s-ar simti. 5. Nu stiu nu am. Dar nici nu sunt adeptul ABS la motor. 6. Unii au avut problema cu un senzor (s-a discutat mai sus) altceva nu stiu 7. pe mine pana la 140km/h nu trebuie sa ma ascund sub el (am 1.87 inaltime) , eu zic ca e OK 8. eu zic ca e OK, se vand pe aici niste modele SH la super pret. BAFTA ! PS : Daca iti iei schimbai tobele ca alea ale ai din fabrica sunt degeaba adica esti insesizabil in trafic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 (editat) Toba pe care o ai, e de fapt una singura cu doua ornamente si doua gauri 2. 5.25 medie in 800km = doua iesiri Bucuresti-Valenii de Munte-Cheia-Predeal-Bucuresti si restul in oras (probabil 150). Mers turat pe serpentine. 6. Nu ii plac turatiile scazute. Are vibratii intre 5800 si 6800 de ture (plaja exacta variaza putin de la examplar la exemplar) si se simt in ciuda scaritelor montate pe garnituri de cauciuc. Cumva intra apa la rulmentii ghidonului si coroborat cu vaselina infecta pusa de Yamaha, cel de jos poate sa moara timpuriu. Editat Octombrie 18, 2007 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Toba pe care o ai, e de fapt una singura cu doua ornamente si doua gauri 2. 5.25 medie in 800km = doua iesiri Bucuresti-Valenii de Munte-Cheia-Predeal-Bucuresti si restul in oras (probabil 150). Mers turat pe serpentine. 6. Nu ii plac turatiile scazute. Are vibratii intre 5800 si 6800 de ture (plaja exacta variaza putin de la examplar la exemplar) si se simt in ciuda scaritelor montate pe garnituri de cauciuc. Cumva intra apa la rulmentii ghidonului si coroborat cu vaselina infecta pusa de Yamaha, cel de jos poate sa moara timpuriu. am inteles. Eu sper sa-mi iau motorul nou, adica garantie de la Yamaha, adica ma cam doare in cot ca intra in garantie. Merci de informatie. Cand ma duc la showroom, fii sigur ca ii intreb si de asta. Merci mult. Alte probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 am inteles. Eu sper sa-mi iau motorul nou, adica garantie de la Yamaha, adica ma cam doare in cot ca intra in garantie. Merci de informatie. Cand ma duc la showroom, fii sigur ca ii intreb si de asta. Merci mult. Alte probleme? Cu a mea, fabricata in 2005, tocmai am facut 40.000 km. Nu am avut nici o problema, cu exceptia schimbarii lantului si a consumabilelor! Culmea e ca merge din ce in ce mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Salut 1. O am de 2 ani si nu am avut pana acum nici o problema ( am schimbat doar consumabilele, filtre, ulei) 2.Daca o tii in turatii de bun simt adica pana in 6000 cam 5-6% daca te arunci la peste 7000rpm 7-8% 3. Foarte manevrabila este facuta ptr oras avand in vedere ca se vrea un model sportiv 4. Relativ bine adica merge la drum lung fara probleme dar se simte putin al doilea pasager ( nu este deranjabil) ceea ce la un miar nu s-ar simti. 5. Nu stiu nu am. Dar nici nu sunt adeptul ABS la motor. 6. Unii au avut problema cu un senzor (s-a discutat mai sus) altceva nu stiu 7. pe mine pana la 140km/h nu trebuie sa ma ascund sub el (am 1.87 inaltime) , eu zic ca e OK 8. eu zic ca e OK, se vand pe aici niste modele SH la super pret. BAFTA ! PS : Daca iti iei schimbai tobele ca alea ale ai din fabrica sunt degeaba adica esti insesizabil in trafic . in oras e numarul unu la manevrbilitate. abs . nu este eficient: se blocheaza roatao fractiune, cat sa te tranteasca mai ales daca esti inclinat. deci nu este eficient. senzorul tps unele modele de prin 2005. nu mai este aceasta problema la 2007. restul este alegerea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 (editat) Poate nu e chiar no1 la manevrabilitate dar oricum este in top . Referitor la abs uita ce au scris altii . Am abs si este genial . Blocheaza roata inclinat ?? Pai cine dreaq franeaza blana inclinat ?? E vorba de frana pe ud sau la o frana de urgenta . Tendinta este sa se implementeze pe cat mai multe mobre de strada abs si totusi unii nici acum nu sunt convinsi de eficienta lui . Pacat . Daca ai ocazia vreodata sa ai o mobra cu abs crede'ma NU EZITA !!! Merita toti banii. ps: cu senzorul ala au fost probleme pana in 2005 inclusiv . Editat Octombrie 20, 2007 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Salut baieti, My future bike cu tot cu ABS Cred ca il fac pe dracu in 4 si incerc sa o cumpar nou nouta cu 0 km Sper sa fac parte din grupul vostru cat mai curand posibil La primavara bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piromanul Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Am si eu un FZ6 N din 2005 luat in aceasta toamna , vreau sa ii schimb tobele ca este muta si as dori sa plantez pe ea Devi sau Scorpion ca acestea mi s-au parut ca au tonalitatea cea mai joasa are cineva idee de unde as putea procura asa ceva? A mai pus cineva pe motor vreuna din cele doua mentionate mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 (editat) salut. am o problema cu sonda lambda(nu o gasesc). avand in vedere ca este motor cu injectie consider ca trebe sa aibe si sonda lambda, am cautat-o dar nu am gasit nimic.stie cineva unde este ascunsa? motoreta este yamaha fz6N din 2004. Editat Decembrie 14, 2007 de piticu_terorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Am si eu un FZ6 N din 2005 luat in aceasta toamna , vreau sa ii schimb tobele ca este muta si as dori sa plantez pe ea Devi sau Scorpion ca acestea mi s-au parut ca au tonalitatea cea mai joasa are cineva idee de unde as putea procura asa ceva? A mai pus cineva pe motor vreuna din cele doua mentionate mai sus? Ia de aici sa vezi cum se aude diavolu' si uita de scorpioni .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 (editat) SAlut` ! Momentan posed un FZ6 N din august 2005 si zic momentan pt ca vreau sa trec la FZ1 2007 sau FZ6S2 ..cu carene . .abs bla bla si asta din cauza vantului si a folosirii lui in afara orashului. Am niste nelamuriri pe care poate le veti rezolva voi : 1.Motoru este luat din Germania cu carte servis super ingrijit , la ultima revizie in Debrecen(ungaria) la Yamaha m-i s-a spus ca este ca nou.Nelamurirea o am cu lichidul de recire , este antigel ? trebuie schimbat ? motoru acuma are 14.001 km si a fost luat la 8500 la ultimul servis nu a fost schimbat lichidul 100% 2.Eu i-am scos bateria pe timpul iernii ca nu-l mai folosesc deja de 1 luna jumate .. e bine ? (plinul este facut ) 3.La varianta naked , si-a pus cineva xenon pt ca vreau sa`mi pun bixenon si ma gandesc unde va avea loc balastul 4.Consumul motorului cand am facut un turuletz de tzara a fost de 4,3 cu pasager si incarcati , cand am fost Oradea-Craiova singur am scos 4,5 dar sub 120 nu am lasato sji au fost parti bune unde m-am dus constant cu 150 .. in oras nu l-am facut decat in sezonul rece si s-a ridicat undeva la 6% in orash ..rece afara ,incalzeala multasi mers cu opriri/porniri multe ...e normal ? 5.am citit paginile cu senzorul si seriile date dar nu mi-am dat seama daca al meu se afla in categoria motoarelor cu probleme la acest senzor .. serile date de voi sunt formate din 7 cifre parca , iar seria motorului meu din 9 ; si acuma pozele Editat Decembrie 28, 2007 de tud0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 (editat) Seriile cu probleme la TPS: FZ6 N/Fazer 2004 1B31 RJ074-0000301 bis 0017344 FZ-6 2005 1B33/1B35 RJ074-0017345 bis 0029321 2004 5VX1 RJ071-0000301 bis 0023823 FZ-6 Fazer 2005 5VX6 RJ071-0023824 bis 0041949. Ignori ultimele doua cifre din seria ta. Editat Decembrie 29, 2007 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Zircon multzam` , ma uit in talon si seria mea (numarul eidentificare )incepe cu JYARJ074********* ..inseamna ca nu e cu probleme nu ? Inca un lucru , voi ati incercat sa astupati tobele ? E normal sa moara motoru ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 (editat) JYARJ074********* = JYA RJ074-******* J = Japan YA = Yamaha (nu sunt sigur ca A-ul face parte din asta dar nu conteaza) Exista RJ074 in seriile cu probleme. Codul de patru caractere (1B31,1B33,5VX1 sau 5VX6) il gasesti sub sa, sub forma: 5VX6-010 C Nu astupa tobele ... Editat Decembrie 29, 2007 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucaty Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Pentru cei interesati de cateva accesorii de FZ6S din 2005, am de vanzare 3 elemente : Saua originala impecabila, o vand pt ca am schimbat-o cu un Corbin. Pret de vanzare : 100 euro Monopost negru mat , BodyStyle, nou. Cod Louis : 10007531.Pret de vanzare : 80 euro Kit de genti laterale Hepco-Becker argintiu. Cod Louis: 10023770. Pret de vanzare : 100 euro Preturile sunt subevaluate, de aceea nu am ce sa discut la ele. Relatii la telefon : 0744 537.011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 (editat) are vreun posesor FZ6 (preferabil N) o inaltime mai mare de 190, sau chiar 1.95? daca da, cum va simtiti pe ea la drumuri mai lungi? eu am mers cu una, dar numai prin poligon (nu cred ca am depasit 40-50 de km/h)..si as vrea sa stiu daca se poate manevra ok in momentul in care trebuie sa te culci pe rezervor [probabil peste 130 km/h, ca banuiesc ca pana acolo nu sunt cine stie ce probleme cu vantul...] am incalecat un CBR 600 RR si am incercat pozitia culcat pe rezervor(pe loc)...si ma loveam cu coatele de genunchi, ceea ce inseamna o mai slaba manevrabilitate la viteze mai maricele....nu? daca vorbesc prostii, nu dati cu pietre,,, Editat Ianuarie 21, 2008 de chopster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Pai , eu am FZ6 N si 1,93 . Totusi , au plexiu care zic eu ca am ajuta si din cand incand ma mai pun pe rezervor dar nu e o regula .In schimnb am observat altceva referitor la echipamentul care`l porti : cu cel de piele parca sunt mai stabl pe moto decat cu cel din goretex . SI sa shtii ca ma simt fooooarte confortabil pe motor la drumuri lungi ( Oradea --> Cluj --> Simeria --> Craiova ) , 600 au fost , si cu o pauza de 10 minute sa alimentez sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Pai , eu am FZ6 N si 1,93 . Totusi , au plexiu care zic eu ca am ajuta si din cand incand ma mai pun pe rezervor dar nu e o regula .In schimnb am observat altceva referitor la echipamentul care`l porti : cu cel de piele parca sunt mai stabl pe moto decat cu cel din goretex . SI sa shtii ca ma simt fooooarte confortabil pe motor la drumuri lungi ( Oradea --> Cluj --> Simeria --> Craiova ) , 600 au fost , si cu o pauza de 10 minute sa alimentez sanatate ! much obliged, friend rider!! ooooffff, de-ar fi avut si 2-in-V ar fi fost motocicleta visurilor mele!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Lasa ca are 4L, e mai amuzanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.