Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

@audi_A9 din cate stiu eu nu arata temperatura exterioara ci temperatura aerului ce intra in motor :) poate gresesc :)

Nu gresesti, e temperatura din airbox. La pornirea motorului e temperatura exterioara, apoi creste un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti posesori de FZ6 :) O intrebare am si eu , am achizitionat un FZ6 , este prima mea motocicleta , sunt incepator si doresc sa ii montez crashpaduri (le-am cumparat deja). Intrebarea mea este urmatoarea: cine a avut incidente cu FZ6-le si a avut crashpaduri a avut probleme cu cadrul unde este montat crashpadul ? pe net am vazut ca este cam sensibila zona si este riscul sa se rupa cadrul .... voi ce ziceti ? care sunt parerile voastre ? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti posesori de FZ6 :) O intrebare am si eu , am achizitionat un FZ6 , este prima mea motocicleta , sunt incepator si doresc sa ii montez crashpaduri (le-am cumparat deja). Intrebarea mea este urmatoarea: cine a avut incidente cu FZ6-le si a avut crashpaduri a avut probleme cu cadrul unde este montat crashpadul ? pe net am vazut ca este cam sensibila zona si este riscul sa se rupa cadrul .... voi ce ziceti ? care sunt parerile voastre ? Multumesc

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

 

Poze aici:

post-70554-0-19442300-1410505085_thumb.jpg

post-70554-0-78953400-1410505112_thumb.jpg

post-70554-0-68575700-1410505125_thumb.jpg

post-70554-0-64235000-1410505137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mamaaaa, nu am mai vazut atatea bagaje pe un motor. Misto!

 

Nu mai pune gopro-ul in locuri in care nu-l vezi, poti sa-l pierzi pe drum (mai ales pe aparatoarea fata, iei o groapa si pa !), eventual il asiguri cu ceva gen fir metalic subtire, impletit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) pai erau bagajele pt o luna...

 

uhm..da, ai dreptate cu ce spui referitor la camera...dar nu i-am gasit inca un loc mai bun. :D (a se citi ..mi-a fost foarte lene sa testez variante de pus camera si am ales-o pe cea mai la indemana)

 

Mamaaaa, nu am mai vazut atatea bagaje pe un motor. Misto!

Nu mai pune gopro-ul in locuri in care nu-l vezi, poti sa-l pierzi pe drum (mai ales pe aparatoarea fata, iei o groapa si pa !), eventual il asiguri cu ceva gen fir metalic subtire, impletit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

 

Poze aici:

attachicon.gif1.jpg

attachicon.gif4.jpg

attachicon.gif2.jpg

attachicon.gif3.jpg

Unde este facuta ultima poza, cea in care e casca pe jos ?

 

Si daca stie careva, de unde se poate regla faza scurta sa bata mai sus ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

Ar trebui sa dai jos camera de pe aripa. In timpul mersului aripa vibreaza foarte foarte tare si poti sa o fisurezi sau sa pierzi camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, nu mai fac! Nu o mai pun acolo. O sa o lipesc pe parbriz sau pe topcase.

 

Ar trebui sa dai jos camera de pe aripa. In timpul mersului aripa vibreaza foarte foarte tare si poti sa o fisurezi sau sa pierzi camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am cam 16500 facuti cu motocicleta asta si inca vreo cateva zeci de mii cu fiecare din cele 2 dinaintea ei, dar in total am facut 3 pene: una cu CBF-ul (in peste 3 ani) si doua cu Fazer-ul in mai putin de 24 de ore. Vineri seara am luat un cui in Bucuresti, l-am scos sambata dimineata si am plecat la Bolboci, seara la intoarcere inainte de Ploiesti am auzit un POC! serios si s-a cam blocat directia, am tras pe dreapta si am gasit o gaura. Eram cu varul meu, incepator (abea 5 km facuti de cand a terminat scoala) si luasem kitul de pene, ca de obicei nu il am la mine, i-am pus snur si un tub de CO2 si am mers cu 0.7 atmosfere pana la benzinarie unde am umflat complet roata.

 

Ambele pene au fost in roata spate fix pe centru, in profilul la cauciuc (Michelin Pilot Road 4). Senzatia e foarte nasoala cand pierde aer brusc pe spate si se aplatizeaza carcasa cauciucului, nu poti sa te inclini aproape deloc si ai senzatia ca s-a blocat directia, nu ca e spatele de vina.

 

Iar un cartus de CO2 de 16g e insuficient la o roata de spate de Fazer, cred ca trebuie vreo 3 ca sa poti merge mai mult de 2-3 km. La Louis sau Kronau 2 cartuse costa vreo 6 euro, asta inseamna vreo 10 euro o pana amarata. Stiti o sursa de CO2 mai ieftina? Cel mai ieftin pana acum am gasit in Germania la un magazin de biciclete, 5 cartuse la 9 euro, sau in UK cu 0.75 lire bucata dar la cutie de 100 de bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu, nu au filet si nu se pot cupla la valva. De asemenea sunt mai mici, 12g fata de 16g, dar asta nu e o problema prea mare, folosesti 4-5 in loc de 3.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam 16500 facuti cu motocicleta asta si inca vreo cateva zeci de mii cu fiecare din cele 2 dinaintea ei, dar in total am facut 3 pene: una cu CBF-ul (in peste 3 ani) si doua cu Fazer-ul in mai putin de 24 de ore. Vineri seara am luat un cui in Bucuresti, l-am scos sambata dimineata si am plecat la Bolboci, seara la intoarcere inainte de Ploiesti am auzit un POC! serios si s-a cam blocat directia, am tras pe dreapta si am gasit o gaura. Eram cu varul meu, incepator (abea 5 km facuti de cand a terminat scoala) si luasem kitul de pene, ca de obicei nu il am la mine, i-am pus snur si un tub de CO2 si am mers cu 0.7 atmosfere pana la benzinarie unde am umflat complet roata.

 

Ambele pene au fost in roata spate fix pe centru, in profilul la cauciuc (Michelin Pilot Road 4). Senzatia e foarte nasoala cand pierde aer brusc pe spate si se aplatizeaza carcasa cauciucului, nu poti sa te inclini aproape deloc si ai senzatia ca s-a blocat directia, nu ca e spatele de vina.

 

Iar un cartus de CO2 de 16g e insuficient la o roata de spate de Fazer, cred ca trebuie vreo 3 ca sa poti merge mai mult de 2-3 km. La Louis sau Kronau 2 cartuse costa vreo 6 euro, asta inseamna vreo 10 euro o pana amarata. Stiti o sursa de CO2 mai ieftina? Cel mai ieftin pana acum am gasit in Germania la un magazin de biciclete, 5 cartuse la 9 euro, sau in UK cu 0.75 lire bucata dar la cutie de 100 de bucati.

Eu am strambat pe transalpina(aproape de sebes), janta spate la vechiul meu bandit..am oprit, am vazut ca rasufla destul de tare si l-am umflat cu un spray care are o spuma lipicioasa..a tinut pana la sebes, unde am umflat roata..in sibiu iar am umflat roata si am inoptat acolo..a doua zi cand am plecat, am bagat aer la fiecare 60-80 km, pana in bucuresti..sa vezi acolo senzatii pe curbe :))

Cauciucul in cauza era un Bridgestone Battlax bt45..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

nu-mi pare ascuns.

E ascuns pentru toate camerele montate pe autostrada; il poti vedea doar din spate de la acelasi nivel, nu cu o camera montata sus. Daca nu voia sa il ascunda facea placa superioara mai lunga astfel incat numarul sa fie in spatele tobelor, nu sub ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mi s-a intamplat de 2 ori azi sa nu mai porneasca dupa scurte ture prin oras. Am crezut ca poate e bateria dar mi-am masurat incarcarea si: fara faza scurta, la relanti: 14C, apoi a pornit ventilatorul de la radiator si a scazut la 12,5 apoi am aprins faza scurta si a scazut sub 12.

Eu zic ca e releul de incarcare - voi ce ziceti?

L-a mai schimbat cineva inainte? Unde e, cat de greu e?

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...