Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

:)) pai erau bagajele pt o luna...

 

uhm..da, ai dreptate cu ce spui referitor la camera...dar nu i-am gasit inca un loc mai bun. :D (a se citi ..mi-a fost foarte lene sa testez variante de pus camera si am ales-o pe cea mai la indemana)

 

Mamaaaa, nu am mai vazut atatea bagaje pe un motor. Misto!

Nu mai pune gopro-ul in locuri in care nu-l vezi, poti sa-l pierzi pe drum (mai ales pe aparatoarea fata, iei o groapa si pa !), eventual il asiguri cu ceva gen fir metalic subtire, impletit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

 

Poze aici:

attachicon.gif1.jpg

attachicon.gif4.jpg

attachicon.gif2.jpg

attachicon.gif3.jpg

Unde este facuta ultima poza, cea in care e casca pe jos ?

 

Si daca stie careva, de unde se poate regla faza scurta sa bata mai sus ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

Ar trebui sa dai jos camera de pe aripa. In timpul mersului aripa vibreaza foarte foarte tare si poti sa o fisurezi sau sa pierzi camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, nu mai fac! Nu o mai pun acolo. O sa o lipesc pe parbriz sau pe topcase.

 

Ar trebui sa dai jos camera de pe aripa. In timpul mersului aripa vibreaza foarte foarte tare si poti sa o fisurezi sau sa pierzi camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am cam 16500 facuti cu motocicleta asta si inca vreo cateva zeci de mii cu fiecare din cele 2 dinaintea ei, dar in total am facut 3 pene: una cu CBF-ul (in peste 3 ani) si doua cu Fazer-ul in mai putin de 24 de ore. Vineri seara am luat un cui in Bucuresti, l-am scos sambata dimineata si am plecat la Bolboci, seara la intoarcere inainte de Ploiesti am auzit un POC! serios si s-a cam blocat directia, am tras pe dreapta si am gasit o gaura. Eram cu varul meu, incepator (abea 5 km facuti de cand a terminat scoala) si luasem kitul de pene, ca de obicei nu il am la mine, i-am pus snur si un tub de CO2 si am mers cu 0.7 atmosfere pana la benzinarie unde am umflat complet roata.

 

Ambele pene au fost in roata spate fix pe centru, in profilul la cauciuc (Michelin Pilot Road 4). Senzatia e foarte nasoala cand pierde aer brusc pe spate si se aplatizeaza carcasa cauciucului, nu poti sa te inclini aproape deloc si ai senzatia ca s-a blocat directia, nu ca e spatele de vina.

 

Iar un cartus de CO2 de 16g e insuficient la o roata de spate de Fazer, cred ca trebuie vreo 3 ca sa poti merge mai mult de 2-3 km. La Louis sau Kronau 2 cartuse costa vreo 6 euro, asta inseamna vreo 10 euro o pana amarata. Stiti o sursa de CO2 mai ieftina? Cel mai ieftin pana acum am gasit in Germania la un magazin de biciclete, 5 cartuse la 9 euro, sau in UK cu 0.75 lire bucata dar la cutie de 100 de bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu, nu au filet si nu se pot cupla la valva. De asemenea sunt mai mici, 12g fata de 16g, dar asta nu e o problema prea mare, folosesti 4-5 in loc de 3.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam 16500 facuti cu motocicleta asta si inca vreo cateva zeci de mii cu fiecare din cele 2 dinaintea ei, dar in total am facut 3 pene: una cu CBF-ul (in peste 3 ani) si doua cu Fazer-ul in mai putin de 24 de ore. Vineri seara am luat un cui in Bucuresti, l-am scos sambata dimineata si am plecat la Bolboci, seara la intoarcere inainte de Ploiesti am auzit un POC! serios si s-a cam blocat directia, am tras pe dreapta si am gasit o gaura. Eram cu varul meu, incepator (abea 5 km facuti de cand a terminat scoala) si luasem kitul de pene, ca de obicei nu il am la mine, i-am pus snur si un tub de CO2 si am mers cu 0.7 atmosfere pana la benzinarie unde am umflat complet roata.

 

Ambele pene au fost in roata spate fix pe centru, in profilul la cauciuc (Michelin Pilot Road 4). Senzatia e foarte nasoala cand pierde aer brusc pe spate si se aplatizeaza carcasa cauciucului, nu poti sa te inclini aproape deloc si ai senzatia ca s-a blocat directia, nu ca e spatele de vina.

 

Iar un cartus de CO2 de 16g e insuficient la o roata de spate de Fazer, cred ca trebuie vreo 3 ca sa poti merge mai mult de 2-3 km. La Louis sau Kronau 2 cartuse costa vreo 6 euro, asta inseamna vreo 10 euro o pana amarata. Stiti o sursa de CO2 mai ieftina? Cel mai ieftin pana acum am gasit in Germania la un magazin de biciclete, 5 cartuse la 9 euro, sau in UK cu 0.75 lire bucata dar la cutie de 100 de bucati.

Eu am strambat pe transalpina(aproape de sebes), janta spate la vechiul meu bandit..am oprit, am vazut ca rasufla destul de tare si l-am umflat cu un spray care are o spuma lipicioasa..a tinut pana la sebes, unde am umflat roata..in sibiu iar am umflat roata si am inoptat acolo..a doua zi cand am plecat, am bagat aer la fiecare 60-80 km, pana in bucuresti..sa vezi acolo senzatii pe curbe :))

Cauciucul in cauza era un Bridgestone Battlax bt45..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

nu-mi pare ascuns.

E ascuns pentru toate camerele montate pe autostrada; il poti vedea doar din spate de la acelasi nivel, nu cu o camera montata sus. Daca nu voia sa il ascunda facea placa superioara mai lunga astfel incat numarul sa fie in spatele tobelor, nu sub ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mi s-a intamplat de 2 ori azi sa nu mai porneasca dupa scurte ture prin oras. Am crezut ca poate e bateria dar mi-am masurat incarcarea si: fara faza scurta, la relanti: 14C, apoi a pornit ventilatorul de la radiator si a scazut la 12,5 apoi am aprins faza scurta si a scazut sub 12.

Eu zic ca e releul de incarcare - voi ce ziceti?

L-a mai schimbat cineva inainte? Unde e, cat de greu e?

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Releul de incarcare e sub sea, cu un radiator pe el. Al meu a fost schimbat in garantie si pus la loc, ca au descoperit ca era in regula.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ,merci de info! Am gasit in manualul de reparatii ca la 5000rpm, cu faza scurta pornita, incaracarea trebuie sa fie 14V. La mine e 13.3V cu faza scurta, deci clar nu-mi incarca bine. Sunt totusi surprins ca conform manualului, la relanti incarcarea nu e suficienta si doar la 5000rpm se incarca bine bateria. Motorul asta asta e street deci ar trebui sa fie conceput pt drumuri scurte prin oras la o turatie mai joasa. La masini e 14V chiar la relanti si cu toti consumatorii porniti.

 

 

BTW, magnetoul unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fazerul meu de 600, nu mai merge butonul de reset de pe bord. l-am tot scos, repus, incercat cu altceva sa apas, nimic. spre sa gresesc dar am impresia ca dupa o ploaie.

 

a mai avut cineva problema asta?

Editat de elparu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Ok ,merci de info! Am gasit in manualul de reparatii ca la 5000rpm, cu faza scurta pornita, incaracarea trebuie sa fie 14V. La mine e 13.3V cu faza scurta, deci clar nu-mi incarca bine. Sunt totusi surprins ca conform manualului, la relanti incarcarea nu e suficienta si doar la 5000rpm se incarca bine bateria. Motorul asta asta e street deci ar trebui sa fie conceput pt drumuri scurte prin oras la o turatie mai joasa. La masini e 14V chiar la relanti si cu toti consumatorii porniti.

 

 

BTW, magnetoul unde?

Nu are magnetou, ci alternator si e sub capacul din stanga de la motor. Firul de la stator se vede iesind pe-acolo si se duce la releu.

 

Da, stiu ca la relanti nu incarca bateria, ca am avut probleme cand am pus faza scurta pe ambele faruri, am mers prin oras si am ramas fara baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e motor de street (de oras). Trebuia sa fie cuplul maxim mai jos in ture. Asta e motor de dat blana! E buna pentru incepatori daca scapa accidental mana in gaz. Nu o ia razna de jos si se pot descurca lejer pana in 8000 cand incepe sa-si arate coltii mai bine.

 

Daca reusiti sa mergeti sub 5000 de ture in oras va felicit, dar parca nici nu are vlaga, iar sub 4000 ma ia somnul. Ii trebuie macar 6-7000. Uneori nu schimb a treia si ii dau doar cu a 2-a pana la rosu (daca permite si traficul, nu fac eroisme inutile).

 

Buna informatia ca sub 5000 nu incarca, nu am stiut. Se pare ca nu am probleme cu incarcatul bateriei. :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...