Jump to content

Recommended Posts

Releul de incarcare e sub sea, cu un radiator pe el. Al meu a fost schimbat in garantie si pus la loc, ca au descoperit ca era in regula.

Edited by AdrianB1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ok ,merci de info! Am gasit in manualul de reparatii ca la 5000rpm, cu faza scurta pornita, incaracarea trebuie sa fie 14V. La mine e 13.3V cu faza scurta, deci clar nu-mi incarca bine. Sunt totusi surprins ca conform manualului, la relanti incarcarea nu e suficienta si doar la 5000rpm se incarca bine bateria. Motorul asta asta e street deci ar trebui sa fie conceput pt drumuri scurte prin oras la o turatie mai joasa. La masini e 14V chiar la relanti si cu toti consumatorii porniti.

 

 

BTW, magnetoul unde?

Link to post
Share on other sites

la fazerul meu de 600, nu mai merge butonul de reset de pe bord. l-am tot scos, repus, incercat cu altceva sa apas, nimic. spre sa gresesc dar am impresia ca dupa o ploaie.

 

a mai avut cineva problema asta?

Edited by elparu
Link to post
Share on other sites

Ok ,merci de info! Am gasit in manualul de reparatii ca la 5000rpm, cu faza scurta pornita, incaracarea trebuie sa fie 14V. La mine e 13.3V cu faza scurta, deci clar nu-mi incarca bine. Sunt totusi surprins ca conform manualului, la relanti incarcarea nu e suficienta si doar la 5000rpm se incarca bine bateria. Motorul asta asta e street deci ar trebui sa fie conceput pt drumuri scurte prin oras la o turatie mai joasa. La masini e 14V chiar la relanti si cu toti consumatorii porniti.

 

 

BTW, magnetoul unde?

Nu are magnetou, ci alternator si e sub capacul din stanga de la motor. Firul de la stator se vede iesind pe-acolo si se duce la releu.

 

Da, stiu ca la relanti nu incarca bateria, ca am avut probleme cand am pus faza scurta pe ambele faruri, am mers prin oras si am ramas fara baterie.

Link to post
Share on other sites

Asta nu e motor de street (de oras). Trebuia sa fie cuplul maxim mai jos in ture. Asta e motor de dat blana! E buna pentru incepatori daca scapa accidental mana in gaz. Nu o ia razna de jos si se pot descurca lejer pana in 8000 cand incepe sa-si arate coltii mai bine.

 

Daca reusiti sa mergeti sub 5000 de ture in oras va felicit, dar parca nici nu are vlaga, iar sub 4000 ma ia somnul. Ii trebuie macar 6-7000. Uneori nu schimb a treia si ii dau doar cu a 2-a pana la rosu (daca permite si traficul, nu fac eroisme inutile).

 

Buna informatia ca sub 5000 nu incarca, nu am stiut. Se pare ca nu am probleme cu incarcatul bateriei. :))))

Link to post
Share on other sites

Nu stiu in ce oras mergi tu cu macar 6-7000 de ture, dar daca incerc sa ma bag printre coloane in Bucuresti cu 5000 de ture nu ma mai lasa nici o masina sa incap, la 2000 de ture imi fac ei loc sa trec fara sa cer.

 

Iar seara cand vin spre casa mai ajung la 8000 prin cate un pasaj, dar la ce zgomot face daca as face figura asta prin cartier mi-as lua borcane cu muraturi in cap zilnic, iar daca ar face-o altul as contribui cu borcane.

Link to post
Share on other sites

Merg prin constanta si am tobe stock, zici ca e electrica.

 

Noi nu avem probleme de trafic decat 3-4 luni pe an, cand ne umplem de o specie numita turisti (bucuresteni dar si multi altii), care atunci cand se vad liberi la mare parca au fost spalati pe creier (sau poate au insolatie). Constantenii sunt de obicei rai in trafic si fara disciplina pe tot timpul anului. In combinatie cu turistii e un amestec belea!

 

Am experienta de bucuresti, am stat 6 ani intregi si inca ajung destul de des. Mi se pare mult mai civilizat decat la noi. Cand mai ajung in bucuresti o sa chem o platforma sa ma tranziteze, desi imi plac muraturile, dar pe farfurie... :)

 

La 2000 de ture iti fac loc? Asta e ambuteiaj, ca de "mers" nu mai poate fi vorba...

Link to post
Share on other sites

Vineri am plecat de la birou la 5:30, am ajuns acasa pe la 6:30, doar 18 km cu motocicleta daca iti vine sa crezi. La un singur semafor nu m-am bagat printre coloane si am stat de 4 ori, in rest am navigat cu 10-15 km/h printre lungi siruri de masini. Cu bicicleta fac un pic mai putin, dar pierd inca un sfert de ora cu dușul la birou.

Link to post
Share on other sites

Adriene e cazul sa-ti schimbi traseul. Chiar daca ocolesti mai mult. Nu-i viata sa stai la cozi cu motorul asta. Pe mine cel putin ma omoara ambreajul. N-am chef sa fac brat de culturist de la ambreajul tare de FZ6.

 

@racataian: 3 posibile probleme pentru incarcarea ta slaba. Cea mai evidenta e releul care nu mai merge. Cu ea as incepe. Prin inlocuire. Cu unul care sigur e bun. Nu SH ca alea pot avea tot felul de probleme, de genul sa incarce bine reci, dar dupa 2-3 minute, dupa ce se incalzesc un pic, sa se opreasca din incarcat. A doua ar fi bobina. Date fire jos, masurat ce iese d-acolo ca-n manual. Sansele sa fie el: mai mici. Al treilea si cel mai nenorocit scenariu e ca ai pe undeva, prin toata instalatia electrica, niste fire care's ciupite si dau curent pe cadru in loc de la baterie. Trebuie luata la puricat toata instalatia.

 

@elparu: Bordurile de FZ6 si contactele sunt facute de japonezi, dupa standarde chineze cred. Cred ca unu din 3 proprietari are probleme cu bordul de vreun fel si unul din 5 are probleme cu contactul. Din cate am citit, daca nu mai merge ceva prin el, nu prea se repara, se inlocuieste. Mie de exemplu, dupa o ploaie mai serioasa, imi fileaza LED-ul de Neutru cand vibreaza mai tare motorul. N-are treaba cu nici un senzor, nu opreste motorul sau ceva, pur si simplu ori sta aprins rahatul ala de LED la intensitate mica, ori clipoce zici ca-i la discoteca. Sa ma cac in plasticele lor de rahat si-n izolarea facuta cu guma de mestecat.

Edited by bigFatAss
Link to post
Share on other sites

bre nea Florine, unde le gasesti bre?

arata intr-un mare fel.

S2 la fel, ai mai avut un FZ6N care de asemenea arata foarte bine.

zi-ne si noua.

Link to post
Share on other sites

si eu as vrea sa optez pentru un fazer 1000 din primavara dar nu prea ma lasa inima sa las blonda mea,iar nush ce an sa aleg sa fazer 1000,ca am inteles ca unele au probleme la cadru,merg mult si cu pasagerul asta e unul din motive pentru care as lua fazer 1000 si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea,foarte frumos fzs1000 le sa ai grija de el,si eu sunt adeptul modificarilor propiei motociclete chiar daca la vanzare lumea zice domne a fost cazuta,dauna etc

Edited by sonyy
Link to post
Share on other sites

nu am stat cu nici una modificata mai mult de 2 luni la vanzare. stock sint o gramada la vanzare. cui i place cumpara. asa leam vandut toate chiar daca mi-a parut rau dupa ele. dupa toate.

Link to post
Share on other sites

Cei 52 CP in plus nu o sa ii vezi cu pasager (ajuta de pe la 220 km/h in sus, pana acolo ajunge si chiar trece si FZ6), dar o sa se simta diferenta de cilindree. Nu esti primul care merge cu pasager si vrea sa treaca de la 600 la 1000 :)

 

Singura chestie ciudata e ca eu am mers cu pasager si ca pasager (pe propria motocicleta) pe 500 cu 54CP si in oras era chiar suficient; cu pasager nu mergi sportiv decat daca ai tricoul cu "If you see this, the bitch felt", asa ca un 600 ar trebui totusi sa fie suficient, mai ales ca tu nu esti nici tocmai urias. Nu stiu cat difera consumul fata de un 1000cc, dar diferenta de manevrabilitate o sa o vezi sigur.

si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea,

Link to post
Share on other sites

to fall, fell, fallen - verb neregulat

Deci corect era "...the bitch fell" [off the bike]

 

scuze de offtopic ;)

 

Astept si eu cu nerabdare raspunsul despre consumul la 1000cc.

Edited by audi_A9
Link to post
Share on other sites

puterea aia 52 cp da ii simti si in depasiri sa stii foarte si te ajuta mult cuplul,inca sunt indecis

Caut tobe sport pentru fz6 fazer 2005,astept oferte ,pot oferi si tobele stock la schimb+ diferenta,de preferat tobele devils sau cele remus :)

Link to post
Share on other sites

Nenea, puterea unui motor decide viteza maxima, o ai la o turatie in care ajungi rar, nu la turatii uzuale gen 4-6000 rpm. De pilda FZ6 are 98 CP la 12.000 rpm, cat de des ajungi acolo si pentru cat timp? In schimb la 5000 rpm nu stiu daca are macar 40CP; la fel si un motor de 1000, la 5000 rpm abia daca are 50-55CP, faptul ca are 150CP la nșpe mii de ture e irelevant.

 

Dar da, cilindreea ajuta, ca la 5000 rpm ai vreo 20-25CP in plus utilizabili, vezi graficele. Cel de 600 e de la FZ6R, curba de putere se opreste mai devreme decat la S2, dar pana la 7-8000 rpm e aceeasi asa ca e concludenta.

post-7203-0-75023300-1412884129_thumb.jpgpost-7203-0-07782400-1412884141_thumb.jpg

Edited by AdrianB1
Link to post
Share on other sites

Adriane, e asa importanta validarea alegerilor pentru tine? am zis intotdeauna ca fz6 e un motor extraordinar... dar fz1 e fratele mai mare, face totul mai bine, mai repede mai fin.. si ca sa-ti dai cu teoria peste degete nici macar nu consuma mult mai mult, poate chiar mai putin daca mergi in grup cu 600 cuminti....

Link to post
Share on other sites

@adrianB1 Ai luat in calcul varianta mai slaba a FZ6 (cea americana), cu 51Nm si 68cp fata de S2 cu 64nm si 98cp. E chiar mai slaba decat S1 care are 77cp. Nu au cum sa fie la fel pana la o turatie anume. Daca as trece la litraj mai mare, as alege cuplul mai jos in turatii, cateodata nu am chef sa-i dau blana sa simt ca trage, mai ales pe oras.

Edited by audi_A9
Link to post
Share on other sites

a mea e varianta de 98 cai :),are putere garla,dar parca dupa o anumita perioada vrei ceva mai mult :) o am de aproape 3 ani,din ce stiu eu fazerul are 59 nm daca nu ma insel nu 64...adrian are dreptate oricum noi folosim cel mult 30%-40% din puterea unei motociclete


» Post actualizat in 10 Oct 2014 09:28
De unde pot cumpara blugi moto buni?sa fie si mai de toamna asa si cu protectii,astept recomandarile voastre
Link to post
Share on other sites

din ce am vz eu din scurt din 1 se vede ca are mai mult zvac ca si surioara de 600. inca nu am scoso la drum ca nu are asigurare dar revin cu impresii. pozitia cam ca pe s2 dar centru de greutate mai jos , ciclistica cam ca si modelele de 600 an 98 -2004 care e mai ok ca si fz6 2004-2006

Link to post
Share on other sites

Normal ca are mai mult zvac, ca nu degeaba are 400cc in plus :)

 

Stiu ca e modelul din SUA, ideea e ca motorul e aproximativ acelasi cu alta mapare in ECU; la S2 puterea creste pana la 12.000 rpm, pe cand la FZ6R e plafonat si in putere si in turatie. Daca va uitati la graficul cu motociclete de 600 toate au cam aceleasi curbe pana in 7-8.000 rpm, sunt limitele tehnologice date de capacitatea motorului, nu ai cum sa obtii mai multa putere fara turbo, poti doar sa urci in ture si S2 fix asta face. Problema la motorul de pe S2 si la orice motor de 600 cc e puterea scazuta in turatii mici si medii, gen 30 CP la 5000 rpm :( Degeaba ajunge la aproape 100CP la turatii pe care nu le folosesti, asta am spus si mai sus - ce faci, mergi in oras cu 10-12.000 rpm? Da, as fi incantat de o motocicleta cu 50-55 CP la 5.000 rpm precum FZ1, dar ca sa obtii acea putere trebuie sa arzi mai multa benzina, randamentul e comparabil si asta inseamna consum mai mare.

 

Cum poate sa consume un FZ1 mai putin decat un FZ6 la aceeasi viteza? Motocicleta e un pic mai mare, aerodinamica un pic mai proasta, deci are nevoie sa arda mai multa benzina ca sa mentina aceeasi viteza.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...