Danutzzz Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 salutari!! am si eu o mica problema la bijuteria mea, un FZ6S din 2000 pe care l-am luat prin noiembrie anul trecut. bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu merg cu ea inclusiv in a 2a zi de Craciun (si bineinteles k era frig.. ). Dupa minunata tura de ocazie am constatat cu stupoare ca mi-a aruncat ulei pe undeva pe sub radiator. Ar trebui sa ma ingrijorez serios sau sa ma linistesc cu gandul k poate fi de la vre-un colier sau furtun crapat? am observat ca am crapate legaturile dintre carburator si cilindri, chestiile alea de cauciuc (nu stiu cum se numesc deci imi cer scuze pentru modul in care le caracterizez). cum se numesc si de unde as putea sa le procur si eu? si inca ceva... ce ulei imi recomandati si mie pentru ""my preciousss" ? Asfalt uscat si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 intrebare pentru posesorii de FZ6 N . .are vreunu dintre voi Xenon/bixenon ? Ce bec are FZ`u N H4 . .H7 ? de care si daca are cienva xenon unde a pus balastul . .mersi . .astept pareri eventual poze sanatate !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Dupa minunata tura de ocazie am constatat cu stupoare ca mi-a aruncat ulei pe undeva pe sub radiator. Ar trebui sa ma ingrijorez serios sau sa ma linistesc cu gandul k poate fi de la vre-un colier sau furtun crapat? am observat ca am crapate legaturile dintre carburator si cilindri, chestiile alea de cauciuc (nu stiu cum se numesc deci imi cer scuze pentru modul in care le caracterizez). cum se numesc si de unde as putea sa le procur si eu? si inca ceva... ce ulei imi recomandati si mie pentru ""my preciousss" ? Asfalt uscat si toate cele bune! si eu am aceasi problema cu acele "legaturi" si din cat am inteles, se gasesc pe la diverse magazine cu piese moto. eu o sa fac o intrebare la yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danutzzz Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 si eu am aceasi problema cu acele "legaturi" si din cat am inteles, se gasesc pe la diverse magazine cu piese moto. eu o sa fac o intrebare la yamaha. banuiesc k si tu ai fazer asa ca am o intrebare pt tine ce ulei imi recomanzi sa folosesc la fazer-ul meu? din cate am inteles un 10W50 ar trebui sa o unga bine dar mai bine sa intreb pe cineva care stie ce si cum cu ungerea la fazer asfalt uscat si sanatate ca restul vin de la sine c'ya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 much obliged, friend rider!! ooooffff, de-ar fi avut si 2-in-V ar fi fost motocicleta visurilor mele!! /index.php?...=150644&hl= Vezi si aici.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 pentru fz6 cel mai potrivit ulei ar fi motul 7100 , 10w40 . becul din far este H4 racordurile de cauciuc de la carburatoare se gasesc la pret bunicel la DUAL TOURS (dealer yamaha cu sediul langa cimitirul ghencea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danutzzz Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 pentru fz6 cel mai potrivit ulei ar fi motul 7100 , 10w40 . becul din far este H4 racordurile de cauciuc de la carburatoare se gasesc la pret bunicel la DUAL TOURS (dealer yamaha cu sediul langa cimitirul ghencea) Multzam pt info.. singura problema ar fi ca nu sunt din Bucuresti si nu am nicio sansa sa ajung la Dual Tours pentru racorduri din curiozitate totusi, ai putea sa-mi spui si mie un pret pentru ele? Ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bMaNiAc Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) de la fostul fazer am ramas cu ceva "piese" care le vand -toba sebring carbon -suporti+coburi kapa -parbriz albastru -parbriz original -aparatoare lant -toba originala -cric central /index.php?...3456&st=300 Editat Februarie 6, 2008 de bMaNiAc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 intrebare pentru posesorii de FZ6 N . .are vreunu dintre voi Xenon/bixenon ? Ce bec are FZ`u N H4 . .H7 ? de care si daca are cienva xenon unde a pus balastul . .mersi . .astept pareri eventual poze sanatate !! Original FZ6N - fab. 2004, vine cu H4. Eu mi-am cumparat kit bixenon moving de care sunt foarte multumit. Consum mai mic lumina mai buna. Pt. cei care nu stiu: bixenon = xenon pe ambele faze (lunga scurta ). moving = ansamblul bec are un electromagnet care modifica distanta de la bec la oglinda farului de unde rezulta faza lunga - scurta. Minusuri: nu se poate monta pe faruri cu sticla striata (gen dacia 1310), doar pe cele cu sticla clara. Sau se poate dar se pierde din eficienta. Balastul l-am montat sub rezervor, acolo e protejat de apa, cu toate ca vanzatorul m-a asigurat ca nu are niciun fel de problema daca se uda (a nu se intelege scufundat in apa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 CrazyRO multumesc !! Si eu ma gandesc sa`l pun tot sub rezervor, din cauza asta mi-am comandat si prelungitor de balast de 1,5 m ) in caz ca cel cu care vine din fabrica nu este destul de lung ; zilele urmatoare tebuie sa soseasca si pachetul cu bixenonul meu sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 la cat v'a dus toata afacerea? inclusiv montatul. thanx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 la cat v'a dus toata afacerea? inclusiv montatul. thanx! 650 ron a costat instalatia cu 2 balasturi si 2 becuri. Am folosit doar 1 kit (bec + blasat), al doilea kit il am de rezerva. Montajul a fost ~60 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Uite intrebare , daca pun balastul deasupra bateriei are vreo importanta ? ca deasupra este un plastic , niste fire si parca un releu .. sau unde exact si cum l-ai prins . . se incalzeste ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Am dus motorul la service, dar nu am stat langa baieti la montaj. Nu stiu exact cum au facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 mai dragi calareti de fazere, voi ce gume aveti pe ale voastre? tre sa imi iau un set de gume si dat fiidn faptul ca folosesc mobra doar vara, la ture lungi, exclus oras, caut ceva rezistent la uzura pe mijloc ;oscilez intre Roadtec Z6 -Metzeler- si Pilot Road 2 - Michelin. la Z6 un prea imi place designul, la Pilot am auzit ca ar fi cam dure si deci scade confortul... in plus, am incercat sa caut pe net cu ce model de gume vin echipate din fabrica fazerele..da n-am avut niciun succes. asadar, dati o mana de ajutor unuia la nevoie: -ce model de gume folositi? -care e modelul de gume cu care vin echipate din fabrica Fazerele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 650 ron a costat instalatia cu 2 balasturi si 2 becuri. Am folosit doar 1 kit (bec + blasat), al doilea kit il am de rezerva. Montajul a fost ~60 ron. poti pune niste poze zii/seara, faza scurta/lunga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 cojo, majoritatea de pe acest thread au FZ6, care, fata de ce ai tu, este ceva mai recenta. FZS600 este dotat cu 110 fata si 160 spate, FZ6 are 120 fata si 180 spate. FZ6 vine cu Bridgestone BT020 sau Dunlop D252, ultimele fiind o porcarie in opinia tuturor celor care au avut ghinionul sa mearga pe ele. BT020 pare ok. Eu tocmai am dat comanda de Pirelli Diablo Strada, foarte asemanatoare cu Metzeler Roadtec Z6 (Pirelli detine Metzeler). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 mai dragi calareti de fazere, voi ce gume aveti pe ale voastre? tre sa imi iau un set de gume si dat fiidn faptul ca folosesc mobra doar vara, la ture lungi, exclus oras, caut ceva rezistent la uzura pe mijloc ;oscilez intre Roadtec Z6 -Metzeler- si Pilot Road 2 - Michelin. la Z6 un prea imi place designul, la Pilot am auzit ca ar fi cam dure si deci scade confortul... in plus, am incercat sa caut pe net cu ce model de gume vin echipate din fabrica fazerele..da n-am avut niciun succes. asadar, dati o mana de ajutor unuia la nevoie: -ce model de gume folositi? -care e modelul de gume cu care vin echipate din fabrica Fazerele ? vine echipat cu Bridgestone /BT020R dar cum BT020R e modelu vechi auma ai sa gasesti BT021R care are forma cica mai buna sport touring .Un amic care la fel circula de rupe si-a cumparat un Continetal dar nu mai shtiu exact modelul si dupa 7000 de km arata ca nou . Si eu caut un cauciuc mai rezistent la uzura pe mijloc dar si bun pe ploaie ; daca gasesti ceva , sa ne anunti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 poti pune niste poze zii/seara, faza scurta/lunga? Poze facute nu am. O sa fac cand se mai incalzeste si scot motorul de la iernat. Culoarea becului e de 8000 K, da suficienta lumina, este ok. Peste 8000 nu recomand! Eu am vrut de 6000 sau 6500 K, dar nu aveau pe stoc si nu am avut chef sa mai astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) Poze facute nu am. O sa fac cand se mai incalzeste si scot motorul de la iernat. Culoarea becului e de 8000 K, da suficienta lumina, este ok. Peste 8000 nu recomand! Eu am vrut de 6000 sau 6500 K, dar nu aveau pe stoc si nu am avut chef sa mai astept. k cand ai timp si chef Vad ca te-ai hotarat sa nu o mai vinzi si chiar sa investesti in ea Cred ca te-ai grabit cu culoarea de 8000k, asa are mercedes in general la masini, "ALBASTRU-INCHIS. O lumina cu 50% mai puternica decat lumina data de becuri halogen. Este o lumina utila in conditii normale de vreme, insa mai putin utila in conditii grele precum ploaia, ninsoarea si ceata. Flux luminos 2200 lumeni" poate poti sa schimbi cand vine becuriile cu 6000k sau 5000k asa mii s-a recomandat mie... 6500K WHITE-BLUE: ALB-ALBASTRUI. O lumina predominant alba , cu usoare tente de albastrui. Flux luminos 2500 lumeni. 6000K NEO-WHITE: ALB-RECE. O lumina rece, alba, puternica. Ofera cel mai bun contrast si este cel mai usor recunoscuta in timpul condusului. Flux luminos 3000 lumeni este recomandat in special la farurile de tip elipsoidal (cu lupa) dar si la farurile de tip "reflector" 5000K WHITE: ALB. O lumina alba, puternica. Ofera cel mai bun contrast si este cel mai usor recunoscuta in timpul condusului. Flux luminos 3200 lumeni Eu am pus 5000k la masina si cred ca merg tot pe 5000 temeratura de culoare si cand imi pun la motor,daia eram curios cum se vede la tine,oricum nu se cumpara cu halogenele, temperatura becului tine strict de gustul personal.bafta LE:sunt inca obisnuit cu conserva sper sa ma dezvat in timp e vb de BEC ,H4 ca la mine.... Editat Februarie 14, 2008 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 eu inca nu m-am lamurit daca se incalzeste balastul si unde sa`l pun . . Crazy tot la tine vin cu rugamintea de a intreba eventual mecanicii . . .daca se poate :"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Tytus, zici bine despre xenon. Sunt de acord Tudore, ti-am scris si in PM. Sub rezervor e super ok! Chiar crezi ca daca balastul se incalzeste tare o sa explodeze rezervorul? Eu l-am montat anul trecut in vara si nu am avut nici cea mai mica problema. singurul inconvenient este ca trebuie sa-l dai jos cand cureti filtrul de aer. P.S. O sa cer detalii de la baieti, doar prin martie ajung la ei, cand duc DR-ul pt. niste reglaje. Bafta! Cazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 multzumesc pentru promptitudine . Cand vine xenonu si vad cat de lung este balastul o sa`mi dau cred seama unde l-au pus baietii (langa baterie sau dupa , ca aci e dilema ) cat despre mecanici .. estept . .cine stie poate trec pe la brasov ca si asa am proces cu IPJ Brasov si vedem =)) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Un amic care la fel circula de rupe si-a cumparat un Continetal dar nu mai shtiu exact modelul si dupa 7000 de km arata ca nou . Si eu caut un cauciuc mai rezistent la uzura pe mijloc dar si bun pe ploaie ; daca gasesti ceva , sa ne anunti dupa multe recenzii citite, lista de cumparaturi arata cam asa: 1. Continental Road Attack 2.Metzeler Roadtec Z6 / Pirelli Diablo Strada 3.Michelin Pilot Road 2CT acum, ca sa raspund intrebarii de mai sus, din cate am citi, o guma de sport touring excelenta pe ploaie e PR (pe primul loc la un test Motorrad) , insa pe uscat e "dur" si se toceste ceva mai rapid decat restul. intre 1 si 2 prefer RAurile pe motiv ca 1.au un profil f misto, inclinarea mobrei se face muuult mai usor si 2. arata f jmekerie o chestie general valabila..e legat de cat de echilibrat e caucicul..se pare ca Pireli7 Metz folosesc cel mai avansat sistem de fabricatie, care presupune alinierea cu laser, si deci gumele lor ar fi cele mai bine echilibrate. dpdv greutate, cele 4 gume sunt la fel. legat de Roadtec, daca nu aveti o problema cu designul cam "batranesc" atunci guma e una excelenta (se toceste greu, stabilitate, se comporta bine pe ud, comfort) . singurele pareri negative se pare ca sunt legate de zgomot (mai zgomotos decat RA) si de fapt ca neavand profil care traverseaza creasta (guma de spate) e cam dificil sa iti dai seama cand guma a ajuns la limita aderentei. deci, daca ar fi sa imi trag linie dupa tot ce am citit, Z6 e "best money can buy" ..evident cu mentiunea legata de design. asa, acum legat de mobra mea, as merge pe RAuri pe motiv ca au o aderenta fenomenala pe uscat, arata misto, manevrabilitate fantastica, rezistenta in exploatare. daca sunt si calareti de FZre care au modelul asta de gume, ii rog sa bage impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 (editat) Am de 9000 km Michelin pilot power 2ct . M-am dat inclusiv pe circuit cu ele si sunt magnifice. Uzura aproape inezistenta . Aderenta de neimaginat. Conduc alt motor dupa ce le-am incaltat . Le recomand cu cea mai mare caldura . In teste sunt nr1 pt starada . Editat Februarie 20, 2008 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.