Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Rezervorul stiu ca are ~19l, pt volumul asta calculasem. 7l/100 treaca-mearga, dar eu ziceam ca a mea a supt mult cu tps defect, mergea bogat al naibii si putea esapamentul si a 2-a zi dupa oprire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asfalt uscat tuturor! Am revenit dupa pauza de iernat si am multe de povestit de la ultima mea interventie. Pe scurt, la sfatul vostru prieteni, am reusit dupa zbateri sa aflu despre problema mea: consum mare de combustibil, noxe la greu, cutie viteze prashtie. Raspuns: compresia 6 (segmenti pe linie, supape arse si scaune supape neetanse,la un piston segmenti blocati), cuzineti biela rashchetati vreo 3 straturi, cuzinetii de la distributie uzati (deformati chiar de uzura), in cutia de viteze primul si ultimul ferodou maro inchis spre negru, toti ceilalti cafeole. Aici am gasit 2 placi metalice inspre motor si abia apoi ferodou, metal etc. In concluzie, am comandat piesele si sper dupa 15.04 cand o fi gata motorul sa va spun ca am si eu in sfarsit o motoreta cu mers si consum decent. P.S. cilindrii erau perfecti fara urme de uzura. Cu siguranta italianul a dat kilometrii inapoi sau a schimbat ceasul, deoarece la cei 26000km nu avea voie o astfel de uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ai luat-o direct de la 'talian, sau a mai fost vreun conational la intermediere? Cat costa o astfel de reparatie? Dpdv economic cred ca nu e rentabila, dar macar ai baza in mobra dupa ea... A mea avea 57800 pe bord cand am luat-o si nu da semne de uzuri de genul.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luata din tara dar cel ce a avut-o in tara a mers doar un sezon. Nu-l suspectez pt ca am luat-o printr-o cunostinta si mi-a spus cum a ingrijit-o imediat ce a luat-o. A plecat din tara si d-asta a vandut-o

» Post actualizat in 30 Mar 2016 17:53

Distractie de vreo 600 euroi si mai vedem...Am sucit problema pe toate fetele si am concluzionat ca macar acum voi sti pe ce stau (adica va fi ca noua). Puteam dupa ce am vazut ce varza era motorul, sa-l inchid si sa-l vand, facand pe inocentul, dar nu mi-e stofa de asa natura-poate altii! Exista riscul sa cumpar alta, poate mai scumpa si cu probleme identice. Asa ca...Eu am fost crescut sa nu-mi bat joc nici de mine, dar nici de altii. Cine a cumparat de la mine, niciodata nu mi-a batut obrazul. Am o varsta care nu-mi permite obraznicii de "virgina" :)

» Post actualizat in 30 Mar 2016 18:09

Distractie de vreo 600 euroi si mai vedem...Am sucit problema pe toate fetele si am concluzionat ca macar acum voi sti pe ce stau (adica va fi ca noua). Puteam dupa ce am vazut ce varza era motorul, sa-l inchid si sa-l vand, facand pe inocentul, dar nu mi-e stofa de asa natura-poate altii! Exista riscul sa cumpar alta, poate mai scumpa si cu probleme identice. Asa ca...Eu am fost crescut sa nu-mi bat joc nici de mine, dar nici de altii. Cine a cumparat de la mine, niciodata nu mi-a batut obrazul. Am o varsta care nu-mi permite obraznicii de "virgina" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate precedentul sa-l fi luat de la samsar..? Cel de la care am luat-o eu aduce din Italia si zice ca italienii n-ar umbla cu prostii din astea, eu unul am fost multumit de tranzactie si chiar tin legatura cu omul, si azi am vb cu el si i-am povestit de tps. De bagat mana in foc insa n-as baga-o pt nimeni, poate si a mea e "coapta" si cu 157k sau cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italianul era din Napoli? Daca nu, te felicit. Romanul meu a luat mobra pt el numai ca dupa un an i s-a oferit posibilitatea unui job in afara, a profitat de ocazie, si ce sa faca cu fieru: vanzare. P.S. vine in tara doar de sarbatori (sa isi vada parintii-ramasi aici cu gospodaria si batranetile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Al meu" e din Reggio Emilia :D Mai batran ca mine si singur proprietar al mobrei din 2005, de noua. Avand topcase + sidecase la momentul importului nu mi se pare imposibil sa fi bagat mai multi km decat sunt pe bord. Baietii de la Yamaha mi-au spus ieri cand au lucrat la mobra ca se prezinta f bine, sper din tot sufletul sa nu-mi faca vreun pocinog care sa coste 1/2 din pret! Dar sunt constient ca n-am luat o virgina rulata 1000km/sezon, si aia cu viteza legala. Cu putin sub 20k€ e R1 de 200CP in showroomul Yamaha, de 10x cat am platit eu pe baba, dar e virgina cu acte! :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa vad cum agat o poza imediat ce a venit cu Fun curierul (snapani si lipsiti de profesionalism)

» Post actualizat in 30 Mar 2016 19:35

Mobra e venita din satu mare, doar ca(finu) la vremea acelor cautari (finu), nu era scoasa la mezat. O sa incerc maine sa urc poze cu ozn-u' !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebuii sa bata mai tare daca e oala de ambreiaj,nu cred ca este o problema.

 

Rezolvat si cu revizia si cu montarea tobelor sport revin cu poze,am scutit ceva banuti de manopera pentru ceva ce imi place.

 

Intrebare:cum pot monta chestiile astea pe tobe ? stie cineva mai experimentat unde sau cum le pot pune pe tobe? dau o bere...doua daca e deranjul mai mare si ma ajuta careva

post-56511-0-94494600-1459670984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi interesat de stiut cam caa benzina mai este in rezervor cand intra pe rezerva si incepe sa numere km

informativ ieri am reusit sa fac 65 de km pe rezerva in afara mers normal, dar nu am apucat sa ma uit cat de uscat a fost rezervorul inainte sa alimentez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au intrat ieri 14l si ceva dupa ce incepuse sa clipeasca (am mers ~3km cu clipiciul), alimentat pana la limita "paharului" ala de sub buson.

Rezulta un consum de ~10l/100km cu TPS-ul bolnav! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un FZ6N S2, si ma bate gandu sa-i schimb evacuarea. Ma gandeam initial la tobe Mivv UY.015.L9, dar un set e pe la 4000 lei... Am vazut pe olx evacuari Akrapovic la 1000 sau 1600 lei setul, modelele de mai jos. Are cineva asa ceva pe FZ6 sau stie pe cineva care are? Cum suna? Incap ok sub sa? Daca are cineva si poate sa-mi trimita o poza, e perfect!

 

olx.ro/oferta/akrapovic-evacuare-toba-finala-originala-ID2J8n1.html#615c64b201

olx.ro/oferta/evacuare-moto-finala-toba-akrapovic-full-titan-fibra-carbon-ID2NaZX.html#cc951aec1e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se manifesta la tine cu tps-ul bulit? La a mea se oprea la ralanti cand avea ea chef!

Prima oara mi s-a oprit la ralanti dupa un drum prin oras de aprox 10km. Am curatat clapete, reglat ralanti dar, dupa un timp de functionare, turatia de ralanti scadea destul de mult si se simtea ca merge innecata - intra intr-un regim de protectie idiot, amestec similar mersului la rece, nu mai detaliez. Treaba e ca testul vietii nu iti indica decat calibrarea senzorului, daca e defect se intrerupe la un moment dat semnalul de la el in timpul functionarii si nu te prinzi nicicum cu testul. Si in ~120 km mi-a inghitit 14l de benzina cu el defect. Acum, dupa alimentare si 130 km parcursi a scazut doar o patratica!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am jucat si eu cu acele -caramizi/patratele- ale indicatorului de benzina. totul scade in progresie geometrica (la primul patratel faci ceva mai multi km, dupa aia...). doar sa ai cunostinta asa... pt amorul artei, te poti juca cu km, patratele, litri benzina. rabdare si bani. succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După o lectura de câteva zile a întregului topic, miercuri a venit și momentul primei achiziții moto, un Fazer 2005.

 

post-29803-0-55091300-1460141014_thumb.jpg

 

Pentru că într-una din etapele achiziției, de la un dealer, nu știam care este fostul proprietar ci doar numărul de înmatriculare, am pus câteva întrebări pe privat celor din CJ și vreau să le mulțumesc încă o dată pentru răspunsuri, chiar dacă nimeni nu a avut răspuns.

Am riscat puțin, finalizând tranzacția fără să cunosc istoricul mobrei, dar până la urmă s-a dovedit că am făcut o alegere excelentă iar după o discuție cu fostul proprietar am aflat că starea ei este foarte bună și că a fost îngrijită și exploatată ca la carte - lucru care se vede după cum merge și arată.

Astăzi am început să șurubăresc puțin la ea și am schimbat becurile de poziție cu unele cu led Philips de 4000k și cele din faruri cu vârful de gamă de la Philips, X-tremeVision +130%. Sunt variante auto și vin în set de 2, dar astfel au rămas și de rezervă ;).

 

post-29803-0-41348400-1460141013_thumb.jpg

 

Arată mult mai bine decât gălbejelile originale; imediat ce mă încumet la o ieșire de noapte vă spun și cum își fac treaba.

 

post-29803-0-92825400-1460141013_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...