Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din pacate cuplarea treptelor de viteza la yamaha prin comparatie cu suzuki si honda, este de toata jena ca sa nu spun de kakao si afirm cu tarie pt ca am fost posesor si de suzeta si de hondalau. Pacat, ca arata bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, ca un fost posesor de FZ 6S2 si actual posesor de FZ 6S2!

Fosta: post-41032-0-60202700-1463871717_thumb.jpg

 

Si actuala: post-41032-0-74710500-1463871792_thumb.jpg post-41032-0-92201400-1463871826_thumb.jpg

 

Am ales acelasi model pentru ca mi se pare motocicleta ideala, cel putin pentru mine. Greutate relativ redusa, putere suficienta, te ajuta si la o naveta confoertabila, dar si la o plimbare mai sportiva.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce rocada asta? de culoare?

Pai, pe aia neagra am avut-o in Romania, iar cu asta maro ma dau prin Noua Zeelanda. Cam de asta! Initial am vrut sa o aduc pe cea neagra aici, dar ieseam in dezavantaj financiat la vremea aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E singurul model in combinatia asta de culori.

Cadru , bascula , jambe ,roti argintii si motorul negru.

Nu cred ca existe si in alte culori .

 

Cat te-a costat acolo? E 2007?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E model cu ABS din 2009. Pana aici, eu nu am mai vazut combinatia asta de culori. Oricum, in realitate arata mult mai bine decat in poze. De fapt, pe aici, nu prea am vazut modelul asta. Sunt destul de rare. La categoria asta, multe SV-uri, GSXF-uri si ER6 (N si F)

 

Pretul a fost de 6500 NZD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul a fost de 6500 NZD.

Am vazut ca sunt destul de scumpe pe acolo cam tot ce e mobret. Drept e ca doar pe trademe si inca vreo 2 'olx-uri' din astea m-am uitat... Cum e viata pe acolo? Banuiesc ca e un rai pt. motociclisti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai pui ca si sezoanele sunt date peste cap, nu ajungi nicaieri. E o blasfemie ce spui. Comparat cu Florida sau alte locatii exotice unde e cald si frumos, probabil ca nu e. Insa la capitolul locatie si drumuri, natura nu cred ca poti depasi NZ (degeaba baga astia ai nostri amaratul nostru de transfagarasan pe lista celor mai interesante drumuri). M-am plimbat prin locuri interesante in lumea asta, insa tot la NZ tanjesc. Ai iesit cu motorul afara din tara, mai departe de BG sa stim macar daca avem puncte de vedere asemanatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca sunt destul de scumpe pe acolo cam tot ce e mobret.

Asta e cam relativa. Gandeste ca ai salariul de 4300 de lei si dai pe mobra 6500 de lei.

 

Sa conduci motocicleta pe aici, si chiar masina, e o placere in comparatie cu Romania. In afara de autostrada, restul drumurilor sunt cam goale. Sunt doar 4,5 milioane de locuitori la o suprafata comparabila cu a rom. Am auzit ca insula de sud e raiul mototciclistilor. Acolo, gasesti Transf. si Transalpine la tot pasul.

» Post actualizat in 25 May 2016 05:52

Dealuri multe si ploaie si mai multa... nu stiu daca e rai.

Ploaie mai multa... cam da si nu. Ploua destul de mult in timpul iernii, dar sunt 13-15 grade ziua si 4-7 noaptea. In concluzie, se poate motocicli destul de mult. Practic, sezonul nu se termina niciodata.

» Post actualizat in 25 May 2016 05:53

Daca mai pui ca si sezoanele sunt date peste cap, nu ajungi nicaieri. E o blasfemie ce spui. Comparat cu Florida sau alte locatii exotice unde e cald si frumos, probabil ca nu e. Insa la capitolul locatie si drumuri, natura nu cred ca poti depasi NZ (degeaba baga astia ai nostri amaratul nostru de transfagarasan pe lista celor mai interesante drumuri). M-am plimbat prin locuri interesante in lumea asta, insa tot la NZ tanjesc. Ai iesit cu motorul afara din tara, mai departe de BG sa stim macar daca avem puncte de vedere asemanatoare?

Pai, te astept la o bere, data viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pentru unii care sufera de calduri si alaska e vreun rai.

:crack: He he, m-ai omorat cu asta. Tot la caldura trag si eu si la fel gandesc... Dar m-ar manca in fund sa vad si alaska. Pe mobra. :tempted:

 

In anumite conditii, sunt perfect de acord cu tine, ca nu merita motociclit. Iar comparatia... sincer nu stiu de ce am facut-o, dar vazusem recent (iar si din nou) cum ridica unii in slavi un drum un pic peste mediocru ca transfagarasanul. Ideal pt. mine, drumul cu motoreta ar include printre altele si motoreta: supermoto gen ktm 990 si drumul: uscat, , cald, dar nu prea cald, singur pe moto, consum mic al mobrei, compania, destinatia etc. Oricum e clar ca fiecare e cu 'piticul' lui, iar pt. mine NZ e un loc unde m-as duce si maine daca s-ar ivi posibilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o fi interesant de mers in tara kiwilor , chiar si cu motoreta, nu zic nu.

Drumuri bune si fara oi iti urez

Asta e cm greu! In tara kiwilor sun 4,5 mil de kiwis si cam 6,5 mil de oi. Uite ce patesti daca te plimbi cu mobra aiurea, in afara drumului si al sezonului:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!


Am o problema ingrijoratoare cu ambreiajul:- nu debreiaza suficient -
Aseara am schimbat kitul de ambreiaj si cablul complet si uleiul (Motul 10-W40) dupa ce mi s-a rupt cablul si avand 40k am zis ca desfac sa vad cum arata ambreiajul si daca tot il desfac il si schimb. Lamele si placute noi, arcuri noi etc... Am setat jocul in cablu si tot ce trebuie dar si cu maneta trasa complet, sau cu actuatorul de pe cutie apasat cu forta la maxim, nu debreiaza complet. Adica roata nu se poate misca daca e in viteza.
Dupa 20km de mers (ma gandeam ca uleiul nu a ajuns cum trebiue intre lamele etc) tot nu e nicio schimbare. Daca ma opresc nu pot s-o scot din viteza, e ca si cum ambreiajul n-ar fi tras complet.

Kitul de ambreiaj e Newfren - ceva italian, si am inteles ca sunt OEM pt Ducati.

Aveti vreo ideee care ar putea fi problema? Inainte sa schimb toate astea functiona bine, doar cablul era deja foarte intins - apoi s-a si rupt

Sa fie de vina placutlele noi care is cumva... parca din pluta?

Editat de Attila_the_Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in general din cheie, buton doar daca opresc in panta si nu am mana libera sa duc la contact (in viteza cu ambreiajul tras + frana fata actionata). De regula dupa ce opresc din buton uit si la pornire am mereu un moment de nedumerire ca nu face nimic cand apas starterul. O fi si de la varsta, cica barbatii <40 sunt puerili, dupa devin senili :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta era si problema mea , dacă o opresc din buton , cand revin uit de el si pun contactul dar nu incarca pompa , trebuie sa inchid iar contactul , sa apas butonul si iar contact ceea ce e o problema - uzura inutila la cheie si contact .

 

Nu stiu daca e recomandat sa opresc direct din cheie ? Ma gandesc ca totusi au pus acolo un buton mare rosu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care se cheama parca "emergency stop"! Si cum cheia oricum o manevrezi, de ce sa mai uzezi si butonul? Mai ramane si farul aprins oprind de la buton.

Parerea mea.

Manualul il am pdf, dar nu am citit decat ce m-a interesat, cum se potriveste ceasul de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare , fiind incepator am multe nedumeriri :D

 

Astazi am fost la limita de a lua o groapa de 20 cm adancime (vreo 40 lungime) .cu aproximativ 60 km /h si să fiu sincer reflexele mele inca lasa de dorit la capitolul evitare .Fz6 pare sa se comporte foarte bine la denivelari , pietricele si gropi

 

Cum s-ar fi comportat fz6 azi daca dadeam in groapa ? , sa zic ca aveam timp sa reduc la 40 , Eram pe jos , sau aveam sanse sa raman pe roti ?

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca sa dau lectii sau chestii, da cratere dinastea sunt oarecum comune in Bucuresti. In experienta mea, ajuta daca franezi pana in groapa si apoi accelerezi ca sa descarci fata inainte sa dai in ea. Eu urc borduri de 30cm relativ usor cu tehnica asta si am luat borduri, canalizari scufundate, asfalt razuit si retul de rahaturi peste care dai zilnic in Bucuresti cu tehnica asta fara sa dau de planeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...