Remus20 Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Intreb ca la mine cand dau din neutru in treapta 1 smunceste un pic. Deci sa mai strang calblu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 LA mine face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Same here. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Poate hondele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Din pacate cuplarea treptelor de viteza la yamaha prin comparatie cu suzuki si honda, este de toata jena ca sa nu spun de kakao si afirm cu tarie pt ca am fost posesor si de suzeta si de hondalau. Pacat, ca arata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 De fiecare data observ asta cand ma urc pe hornetul tatalui meu, cupleaza mai frumos, mai calm...dar personal, nu ma deranjeaza catusi de putin cutia de yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Va salut, ca un fost posesor de FZ 6S2 si actual posesor de FZ 6S2! Fosta: Si actuala: Am ales acelasi model pentru ca mi se pare motocicleta ideala, cel putin pentru mine. Greutate relativ redusa, putere suficienta, te ajuta si la o naveta confoertabila, dar si la o plimbare mai sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 de ce rocada asta? de culoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 de ce rocada asta? de culoare? Pai, pe aia neagra am avut-o in Romania, iar cu asta maro ma dau prin Noua Zeelanda. Cam de asta! Initial am vrut sa o aduc pe cea neagra aici, dar ieseam in dezavantaj financiat la vremea aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 E singurul model in combinatia asta de culori. Cadru , bascula , jambe ,roti argintii si motorul negru. Nu cred ca existe si in alte culori . Cat te-a costat acolo? E 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 E model cu ABS din 2009. Pana aici, eu nu am mai vazut combinatia asta de culori. Oricum, in realitate arata mult mai bine decat in poze. De fapt, pe aici, nu prea am vazut modelul asta. Sunt destul de rare. La categoria asta, multe SV-uri, GSXF-uri si ER6 (N si F) Pretul a fost de 6500 NZD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Pretul a fost de 6500 NZD. Am vazut ca sunt destul de scumpe pe acolo cam tot ce e mobret. Drept e ca doar pe trademe si inca vreo 2 'olx-uri' din astea m-am uitat... Cum e viata pe acolo? Banuiesc ca e un rai pt. motociclisti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Daca mai pui ca si sezoanele sunt date peste cap, nu ajungi nicaieri. E o blasfemie ce spui. Comparat cu Florida sau alte locatii exotice unde e cald si frumos, probabil ca nu e. Insa la capitolul locatie si drumuri, natura nu cred ca poti depasi NZ (degeaba baga astia ai nostri amaratul nostru de transfagarasan pe lista celor mai interesante drumuri). M-am plimbat prin locuri interesante in lumea asta, insa tot la NZ tanjesc. Ai iesit cu motorul afara din tara, mai departe de BG sa stim macar daca avem puncte de vedere asemanatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Am vazut ca sunt destul de scumpe pe acolo cam tot ce e mobret. Asta e cam relativa. Gandeste ca ai salariul de 4300 de lei si dai pe mobra 6500 de lei. Sa conduci motocicleta pe aici, si chiar masina, e o placere in comparatie cu Romania. In afara de autostrada, restul drumurilor sunt cam goale. Sunt doar 4,5 milioane de locuitori la o suprafata comparabila cu a rom. Am auzit ca insula de sud e raiul mototciclistilor. Acolo, gasesti Transf. si Transalpine la tot pasul. » Post actualizat in 25 May 2016 05:52 Dealuri multe si ploaie si mai multa... nu stiu daca e rai. Ploaie mai multa... cam da si nu. Ploua destul de mult in timpul iernii, dar sunt 13-15 grade ziua si 4-7 noaptea. In concluzie, se poate motocicli destul de mult. Practic, sezonul nu se termina niciodata. » Post actualizat in 25 May 2016 05:53 Daca mai pui ca si sezoanele sunt date peste cap, nu ajungi nicaieri. E o blasfemie ce spui. Comparat cu Florida sau alte locatii exotice unde e cald si frumos, probabil ca nu e. Insa la capitolul locatie si drumuri, natura nu cred ca poti depasi NZ (degeaba baga astia ai nostri amaratul nostru de transfagarasan pe lista celor mai interesante drumuri). M-am plimbat prin locuri interesante in lumea asta, insa tot la NZ tanjesc. Ai iesit cu motorul afara din tara, mai departe de BG sa stim macar daca avem puncte de vedere asemanatoare? Pai, te astept la o bere, data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Poate pentru unii care sufera de calduri si alaska e vreun rai. He he, m-ai omorat cu asta. Tot la caldura trag si eu si la fel gandesc... Dar m-ar manca in fund sa vad si alaska. Pe mobra. In anumite conditii, sunt perfect de acord cu tine, ca nu merita motociclit. Iar comparatia... sincer nu stiu de ce am facut-o, dar vazusem recent (iar si din nou) cum ridica unii in slavi un drum un pic peste mediocru ca transfagarasanul. Ideal pt. mine, drumul cu motoreta ar include printre altele si motoreta: supermoto gen ktm 990 si drumul: uscat, , cald, dar nu prea cald, singur pe moto, consum mic al mobrei, compania, destinatia etc. Oricum e clar ca fiecare e cu 'piticul' lui, iar pt. mine NZ e un loc unde m-as duce si maine daca s-ar ivi posibilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Ca o fi interesant de mers in tara kiwilor , chiar si cu motoreta, nu zic nu. Drumuri bune si fara oi iti urez Asta e cm greu! In tara kiwilor sun 4,5 mil de kiwis si cam 6,5 mil de oi. Uite ce patesti daca te plimbi cu mobra aiurea, in afara drumului si al sezonului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) Salutare tuturor! Am o problema ingrijoratoare cu ambreiajul:- nu debreiaza suficient - Aseara am schimbat kitul de ambreiaj si cablul complet si uleiul (Motul 10-W40) dupa ce mi s-a rupt cablul si avand 40k am zis ca desfac sa vad cum arata ambreiajul si daca tot il desfac il si schimb. Lamele si placute noi, arcuri noi etc... Am setat jocul in cablu si tot ce trebuie dar si cu maneta trasa complet, sau cu actuatorul de pe cutie apasat cu forta la maxim, nu debreiaza complet. Adica roata nu se poate misca daca e in viteza. Dupa 20km de mers (ma gandeam ca uleiul nu a ajuns cum trebiue intre lamele etc) tot nu e nicio schimbare. Daca ma opresc nu pot s-o scot din viteza, e ca si cum ambreiajul n-ar fi tras complet. Kitul de ambreiaj e Newfren - ceva italian, si am inteles ca sunt OEM pt Ducati. Aveti vreo ideee care ar putea fi problema? Inainte sa schimb toate astea functiona bine, doar cablul era deja foarte intins - apoi s-a si ruptSa fie de vina placutlele noi care is cumva... parca din pluta? Editat Mai 27, 2016 de Attila_the_Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Din cate stiu eu, placile de ambreiaj ar fi trebuit tinute in ulei aproximativ 12 ore inainte de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 De unde opriti motocicleta ? chieie sau buton ? In carte zice ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) Eu in general din cheie, buton doar daca opresc in panta si nu am mana libera sa duc la contact (in viteza cu ambreiajul tras + frana fata actionata). De regula dupa ce opresc din buton uit si la pornire am mereu un moment de nedumerire ca nu face nimic cand apas starterul. O fi si de la varsta, cica barbatii <40 sunt puerili, dupa devin senili Editat Mai 28, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Asta era si problema mea , dacă o opresc din buton , cand revin uit de el si pun contactul dar nu incarca pompa , trebuie sa inchid iar contactul , sa apas butonul si iar contact ceea ce e o problema - uzura inutila la cheie si contact . Nu stiu daca e recomandat sa opresc direct din cheie ? Ma gandesc ca totusi au pus acolo un buton mare rosu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Care se cheama parca "emergency stop"! Si cum cheia oricum o manevrezi, de ce sa mai uzezi si butonul? Mai ramane si farul aprins oprind de la buton. Parerea mea. Manualul il am pdf, dar nu am citit decat ce m-a interesat, cum se potriveste ceasul de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 (editat) Inca o intrebare , fiind incepator am multe nedumeriri Astazi am fost la limita de a lua o groapa de 20 cm adancime (vreo 40 lungime) .cu aproximativ 60 km /h si să fiu sincer reflexele mele inca lasa de dorit la capitolul evitare .Fz6 pare sa se comporte foarte bine la denivelari , pietricele si gropi Cum s-ar fi comportat fz6 azi daca dadeam in groapa ? , sa zic ca aveam timp sa reduc la 40 , Eram pe jos , sau aveam sanse sa raman pe roti ? Editat Mai 29, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Nu ca sa dau lectii sau chestii, da cratere dinastea sunt oarecum comune in Bucuresti. In experienta mea, ajuta daca franezi pana in groapa si apoi accelerezi ca sa descarci fata inainte sa dai in ea. Eu urc borduri de 30cm relativ usor cu tehnica asta si am luat borduri, canalizari scufundate, asfalt razuit si retul de rahaturi peste care dai zilnic in Bucuresti cu tehnica asta fara sa dau de planeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Asta e in teorie , daca îl pui pe un incepator sa facă asta s-ar putea sa auzi de el pe la stiri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.