rares24 Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Eu dau parbrizul jos. Se da foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Salutare, la un mers normal, fara forja,la ce turatii tineti de obicei mobrele? Exista ceva recomandat, sau asa, la bunul simt? Observ la a mea, ca se simte bine pe la 4-5 mii, dar o am de putin timp si de aceea va cer pareri voua, celor mai vechi proprietari. Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 4-5 mii daca vrei relaxare. 7-8 daca vrei dickstractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 4-5000 și eu la mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Multam fain! Dickstractie sa fie atunci ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 pe autostrada sta f bn la 7000-7500,chiar si mai mult,e motor 4L ii place in ture cat mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Acest 4-5000 de ture e așa pentru oraș, DN1.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 In oras in genreal 4-5 k ture cu treapta 4 mai mult , odata la 3 min mai scap un 7-8 k in oras ) » Post actualizat in 05 Jul 2016 17:41Ce parere aveti despre farul FZ6 , si vizibilitatea pe care o ofera ? Eu nu vad absolut nimic noaptea !! A mai considerat careva ca ar fi necesar un proiector ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Nu prea e treaba cu farul la fz6, noaptea, cam asta am observat si eu. Din pricina asta o sa cam evit plimbarea pe nocturna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) multe moto au probleme cu asta...exceptie fac moto pur sange touring ,enduro-touring....nu mergi asa mult noaptea incat sa se complice sa faca ceva mai bun..zic si eu Editat Iulie 5, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Pana azi nu m-a prins noaptea pe drum. Si voi avea grija sa nu ma prinda nici pe viitor. E prea periculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 cei drept lumina de la fz6 e cam chioara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Pe mine nu m-a deranjat asa tare lumina de la fazer noaptea. Ce-i drept, am mers mai ceva incet ca de obicei si indiferent de conjunctura, la nevoie, am folosit faza lunga. Probabil nu m-a deranjat asa tare si pentru ca la masina farurile au o varsta si mi se par exceptional de chioare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 (editat) Aplicati "throttle blip" ? Stiu ca se foloseste la 2 pistoane, in general, fz6-le avand 4. Dar, totusi... hmm? Editat Iulie 6, 2016 de SicĂŁ37 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 (editat) As avea nevoie de ajutorul vostru in legatura cu urmatoarea problema: Am întâmpinat de câteva ori, mai exact de vreo 3 4 ori, în cei puțin peste 5000km pe care i-am facut cu fazeru sezonul ăsta următoarea problema: La acțiunea frână de motor un pic mai violenta, dar nu ceva ieșit din comun, din treapta superioara la 6000 6000 si putin cobor o treapta mai jos, îi taie motoru. Nu pica din ture, nu tremura, nu nimic, doar îi taie motoru. Am experimentat această problemă de 2 sau 3 ori în pantă, iar o data pe drum drept. Ati patit asa ceva? Aveți idee care ar fi cauza? Mulțumesc anticipat! P.S. Astăzi de exemplu i-a tăiat motoru la a doua inferioara. Prima treapta în jos a fost ok, la a doua l-a omorât. Editat Iulie 6, 2016 de razvan.dumitrescu10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Cu S2 s-a intamplat la fel pe transalpina. Dupa schimbul de bujii nu s-a mai manifestat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 (editat) S2 e și la mine. Stiu sigur ca au fost schimbate bujiile o data, dar nu mai tin minte cand, sa ma uit in cartea service sa văd. Când eram în panta și am mai pățit eram pe coborâre de la Piatra Arsa spre cabana Dichiu. Editat Iulie 6, 2016 de razvan.dumitrescu10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Motoreta avea pe atunci in jur de 15-16k km. Tot pe coborare se manifesta. Se oprea motorul cand retrogradam treptele de viteza si trebuia multa atentie cu blocatul rotii spate. Poate si altitudinea era de vina , habar n-am. Initial credeam ca e o problema de TPS dar modelul era S2 si stiam ca astea nu au problema. La ralanti statea bine. Cert este ca dupa schimbatul bujiilor facand inca o data Transalpina nu au mai fost probleme. Eu zic sa verifici prima oara bujiile. Baga un ochi si la filtrul de aer, vezi cum se prezinta. Aplicati "throttle blip" ?Stiu ca se foloseste la 2 pistoane, in general, fz6-le avand 4. Dar, totusi... hmm? S1 are 2 pistonase S2 are 4 Throttle bliping nu cred sa aiba vreo legatura cu nr de pistonase. Cred ca se aplica mai mult la mersul sportiv., circuit... Pt cum merg eu n-am nevoie de asa ceva. Iti trebuie ceva practica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 O sa verific si filtrul de aer si bujiile. In 2000 de km, la revizie urmeaza oricum sa schimb si filtru de aer ca e vremea. Am observat ca din cand in cand, oscileaza si relantiul putin, ce-i drept ff putin, dar cateodata oscileaza. Fac mentiunea ca il am reglat la 1000 rpm. Bujiile au fost schimbate in Aprilie 2014, am gasit notat prin laptop pe undeva, dar nu am notat si km, care-s trecuti in cartea service. Oricum, am un sentiment ca au 15 000+ km. @finu Ai patit des treaba asta atunci pe Transalpina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 (editat) Ralantiul e prea jos la 1000 rpm. Trebuie reglat intre 1250-1350 rpm . Oscileaza intre aceste valori. La mine s-a intamplat la un singur drum. Dupa nu am mai avut necazuri de genul asta. Editat Iulie 7, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 O sa umblu la el sa il reglez corect. Poate si asta o fi o cauza pentru care a facut asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 (editat) Am patit sa-mi taie motorul in mers din cauza unui contact imperfect la kill switch (butonul rosu de pe ghidon dreapta). La vibratii, contactul era imperfect si se oprea motorul in mers. Se poate diagnostica cu motorul pornit la relanti, atingand usor carcasa sau butonul. Loveste-l usor cu doua degete, nu suficient cat sa-i schimbi pozitia. Daca e defect, iti va opri motorul doar la cateva lovituri usoare. Dar da, daca relantiul e prea jos, la revenirea de la turatii mari (5-6000 sau mai sus), cand iei mana din gaz motorul se opreste. Asta se intampla daca relatiul e reglat foarte prost sau cineva a uitat sa-l regleze dupa ce a fost demontat pentru schimbat de bujii de exemplu. Editat Iulie 7, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 (editat) Asa a fost reglat de cand am luat-o, in Martie. Nu mi s-a parut ca functiona anormal, asa ca nu am verificat daca avea valoarea corecta, dar in mod clar este semnificativ mai mic decat ar trebui, ca atare o sa remediez acel aspect. Dupa ce ii corectez relantiul, verific si treaba cu butonu. Multumesc pentru sugestii si lamuriri. Revin cu update in urmatoarele ore. Editat Iulie 7, 2016 de razvan.dumitrescu10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Asteptam vesti. Foarte probabil sa fie doar ralantiul de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Am revenit cu filmarile relatiului, am atasat 2 filmari inainte de reglaj si una dupa. Legat de filmarea de dupa reglaj, as dori sa va intreb daca in opinia voastra 1250 - 1350 e pe acolo? Inainte de reglaj oscila mai tare, dupa, vad ca s-a mai domolit. Ceva pareri ? 1 Inainte de reglaj 2 Inainte de reglaj 3 Dupa reglaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.