Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, la un mers normal, fara forja,la ce turatii tineti de obicei mobrele? Exista ceva recomandat, sau asa, la bunul simt? Observ la a mea, ca se simte bine pe la 4-5 mii, dar o am de putin timp si de aceea va cer pareri voua, celor mai vechi proprietari. Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe autostrada sta f bn la 7000-7500,chiar si mai mult,e motor 4L ii place in ture cat mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras in genreal 4-5 k ture cu treapta 4 mai mult , odata la 3 min mai scap un 7-8 k in oras :))


» Post actualizat in 05 Jul 2016 17:41

Ce parere aveti despre farul FZ6 , si vizibilitatea pe care o ofera ? Eu nu vad absolut nimic noaptea !! A mai considerat careva ca ar fi necesar un proiector ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multe moto au probleme cu asta...exceptie fac moto pur sange touring ,enduro-touring....nu mergi asa mult noaptea incat sa se complice sa faca ceva mai bun..zic si eu

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu m-a deranjat asa tare lumina de la fazer noaptea. Ce-i drept, am mers mai ceva incet ca de obicei si indiferent de conjunctura, la nevoie, am folosit faza lunga. Probabil nu m-a deranjat asa tare si pentru ca la masina farurile au o varsta si mi se par exceptional de chioare.. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aplicati "throttle blip" ?

Stiu ca se foloseste la 2 pistoane, in general, fz6-le avand 4. Dar, totusi... hmm?

Editat de SicĂŁ37
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea nevoie de ajutorul vostru in legatura cu urmatoarea problema:

 

Am întâmpinat de câteva ori, mai exact de vreo 3 4 ori, în cei puțin peste 5000km pe care i-am facut cu fazeru sezonul ăsta următoarea problema: La acțiunea frână de motor un pic mai violenta, dar nu ceva ieșit din comun, din treapta superioara la 6000 6000 si putin cobor o treapta mai jos, îi taie motoru. Nu pica din ture, nu tremura, nu nimic, doar îi taie motoru.

 

Am experimentat această problemă de 2 sau 3 ori în pantă, iar o data pe drum drept.

 

Ati patit asa ceva? Aveți idee care ar fi cauza?

 

Mulțumesc anticipat!

 

P.S. Astăzi de exemplu i-a tăiat motoru la a doua inferioara. Prima treapta în jos a fost ok, la a doua l-a omorât.

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S2 e și la mine. Stiu sigur ca au fost schimbate bujiile o data, dar nu mai tin minte cand, sa ma uit in cartea service sa văd.

 

Când eram în panta și am mai pățit eram pe coborâre de la Piatra Arsa spre cabana Dichiu.

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta avea pe atunci in jur de 15-16k km. Tot pe coborare se manifesta. Se oprea motorul cand retrogradam treptele de viteza si trebuia multa atentie cu blocatul rotii spate.

Poate si altitudinea era de vina , habar n-am. Initial credeam ca e o problema de TPS dar modelul era S2 si stiam ca astea nu au problema. La ralanti statea bine.

Cert este ca dupa schimbatul bujiilor facand inca o data Transalpina nu au mai fost probleme.

Eu zic sa verifici prima oara bujiile. Baga un ochi si la filtrul de aer, vezi cum se prezinta.

 

 

Aplicati "throttle blip" ?
Stiu ca se foloseste la 2 pistoane, in general, fz6-le avand 4. Dar, totusi... hmm?

 

S1 are 2 pistonase

S2 are 4

 

Throttle bliping nu cred sa aiba vreo legatura cu nr de pistonase.

Cred ca se aplica mai mult la mersul sportiv., circuit... Pt cum merg eu n-am nevoie de asa ceva. Iti trebuie ceva practica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific si filtrul de aer si bujiile. In 2000 de km, la revizie urmeaza oricum sa schimb si filtru de aer ca e vremea. Am observat ca din cand in cand, oscileaza si relantiul putin, ce-i drept ff putin, dar cateodata oscileaza. Fac mentiunea ca il am reglat la 1000 rpm.

 

Bujiile au fost schimbate in Aprilie 2014, am gasit notat prin laptop pe undeva, dar nu am notat si km, care-s trecuti in cartea service. Oricum, am un sentiment ca au 15 000+ km.

 

@finu Ai patit des treaba asta atunci pe Transalpina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ralantiul e prea jos la 1000 rpm. Trebuie reglat intre 1250-1350 rpm . Oscileaza intre aceste valori.

 

La mine s-a intamplat la un singur drum. Dupa nu am mai avut necazuri de genul asta.

post-38187-0-04991200-1467875167_thumb.jpg

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit sa-mi taie motorul in mers din cauza unui contact imperfect la kill switch (butonul rosu de pe ghidon dreapta). La vibratii, contactul era imperfect si se oprea motorul in mers. Se poate diagnostica cu motorul pornit la relanti, atingand usor carcasa sau butonul. Loveste-l usor cu doua degete, nu suficient cat sa-i schimbi pozitia. Daca e defect, iti va opri motorul doar la cateva lovituri usoare.

 

Dar da, daca relantiul e prea jos, la revenirea de la turatii mari (5-6000 sau mai sus), cand iei mana din gaz motorul se opreste. Asta se intampla daca relatiul e reglat foarte prost sau cineva a uitat sa-l regleze dupa ce a fost demontat pentru schimbat de bujii de exemplu.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa a fost reglat de cand am luat-o, in Martie. Nu mi s-a parut ca functiona anormal, asa ca nu am verificat daca avea valoarea corecta, dar in mod clar este semnificativ mai mic decat ar trebui, ca atare o sa remediez acel aspect. Dupa ce ii corectez relantiul, verific si treaba cu butonu.

 

Multumesc pentru sugestii si lamuriri. Revin cu update in urmatoarele ore.

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu filmarile relatiului, am atasat 2 filmari inainte de reglaj si una dupa. Legat de filmarea de dupa reglaj, as dori sa va intreb daca in opinia voastra 1250 - 1350 e pe acolo? Inainte de reglaj oscila mai tare, dupa, vad ca s-a mai domolit.

 

Ceva pareri ?

 

1 Inainte de reglaj

2 Inainte de reglaj

3 Dupa reglaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...