YamaIGI Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Oglinzi? Cumpara altele. Daca sunt cele originale, oricum arata ca niste lopeti. Eu le-am inlocuit cu unele putin mai mici (dar vad ok in ele), carcasa imitatie de carbon (a mea era oricum all black, iar alea nichelate aratau de toata jena). Cauta ca sigur gasesti ceva mult mai ok decat cele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) S-a verificat la service cu tras frana plus impins inainte-inapoi. Si nimic. Nici o vibratie in rulment si nici un sunet. Doar in sarcina la viteza mica se reproduce...si doar cand sunt eu pe ea:)...cand a incercat-o mecanicul intr-o curte nu s-a reprodus. » Post actualizat in 10 Aug 2016 19:06 Am depistat problema. Era de la disc. Acesta se misca usor(inainte/inapoi)si in acel moment se aude acel sunet metalic cand se franeaza usor. Pe franare puternica nu se aude. Cica e o problema des intalnita la toate discurile. Se poate verifica prinzand discul si rotindul inainte/inapoi. Sunt curios si daca la alte motoare se aude asa. Seara buna nu este problema des intalnita. este uzura in disc. tu ai un etrier flotant si un disc fix fara jocuri in bucsile de prindere. asa este de fabrica. un alt zgomot care mai poate da bataie de cap este axul etrierului prin care intra placuta de frana. si acolo este un oarecare joc care produce zgomot la viteze mici. Editat August 11, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Maine in jur de ora 15:00-15:30 plec la Rucar,are careva drum pe Ruta targoviste sau prin Dn1-bran? Ma gandeam poate mergeam impreuna sa nu plec singur,mers chill la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Salutare! Cum pot masura incarcarea bateriei pe aceasta motocicleta? Se poate vedea in diagnoza? Am inteles ca motocicleta mea ar avea probleme cu releul de incarcare astfel risc sa stric bateria sau ecu injectie. As vrea sa vad si cu ochii mei curentul de incarcare al bateriei. Vreun sfat? » Post actualizat in 14 Aug 2016 12:03 Am coborat mai devreme la moto cu multimetru in mana, l-am setat la 20V, am pus pe bornele bateriei cu motorul oprit pe afisaj aveam ~12,3V cand am pornit motorul la relanti sau la turatie indica intre 13,9-14V eu stiu ca asta e curentul optim de incarcare. Acum intrebarea este, de ce mi-a spus tipul de la service ca imi incarca cateodata si cu 16V, se masoara altfel incarcarea fata de cum am masurat-o eu? Toata treaba a plecat de la faptul ca am fost cu moto la un service pentru a imi verifica un martor (check engine) ce se aprindea fara vreun tipar in anumite momente ale primelor 5-10 min de functionare ale motocicletei. Daca turam motocicleta se aprindea martorul, daca o lasam la relanti se stingea. Are acest martor legatura cu sistemul electric? Tot la service mi s-a recomandat sa dau jos alarma motocicletei fiind o chinezarie ce imi deranjeaza sistemul electric. De cand am fost la service nu am mai armat alarma si nici martorul nu s-a mai aprins. Pe scurt, nu stiu daca sa dau 700 lei sa schimb releu de incarcare sau nu. Vreau sa mai verific, cercetez inainte sa ma arunc la suma asta. » Post actualizat in 17 Aug 2016 14:30 In lipsa raspunsurilor si parerilor continui cu istoricul actiunilor mele, m-am hotarat sa imi monitorizez in permanenta curentul ce intra in baterie astfel mi-am pus pe baterie un afisaj voltmetric. Pana acum in mers a stat la 14,1 V fara prea mari oscilatii, doar astazi am avut pentru 1 min voltaj de 13,6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Nu schimba nici un releu atunci! » Post actualizat in 19 Aug 2016 15:10Daca tot am postat aici sa va relatez o patanie: Am fost w.e. trecut pana la Rausor - cabana Voina, la intoarcere am alimentat la iesirea din Campulung, inainte sa virez dreapta spre Targoviste. Aveam pe bord trip 2 cu distanta parcursa de acasa in ziua respectiva, trip 1 fiind resetat la alimentarea precedenta. Am incercat din mers sa butonez pe acolo sa resetez trip 1 dar nu am reusit sa comut deloc afisajul, oricat am apasat select ramanea tot pe trip 2. Fiind in mers cum ziceam m-am gandit ca oi fi apasat reset in loc de select (desi nu se resetase nimic) si am apasat si celalalt buton, scurt, stiind ca resetul se produce la apasare mai lunga. Nimic, niente. Am mai apasat de 2-3 ori, la un moment dat m-am trezit cu trip 2 la 0.0. Si asa a ramas! Nu voia neam sa numere si nici sa treaca la alte informatii afisate. Dupa cateva zeci bune de km am oprit sa ma dezmortesc, am luat contactul, l-am pus din nou iar bordul a inceput sa raspunda corect la butonat, dupa ce am repornit a numarat normal. Ati mai intalnit asemenea sf? O fi ceva ca la claxonul unui coleg care scria ca a sunat de 2 ori de capul lui in acelasi loc? Forte telurice la Holcim? Sau bordul pe duca, eventual zapacit de la vreo "operazione primavera" de intinerire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 si al meu mai face la fel in mers daca incerc sa il schimb,daca te opresti parca merge sau daca ii pui contactul dinou,dar nu face mereu asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Vreun bug de firmware sau poate apa pe la butoane. Daca i-ai luat contactul, proababil l-ai si resetat si atunci si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 (editat) Clar si-a revenit de la reset (luat contact), doar ca nu e windows sa-i trebuiasca restart dupa restart si e prima oara cand face. Si primul bord moto electronic/digital/lcd pe care il detin, am avut la auto destule si nu mi s-a intamplat niciodata sa nu "asculte" de butoane. Apa nu cred, de la ultimul spalat a trecut mult si la ce calduri au fost sigur s-ar fi uscat demult. Editat August 20, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Salutare! Cum pot masura incarcarea bateriei pe aceasta motocicleta? Se poate vedea in diagnoza? Am inteles ca motocicleta mea ar avea probleme cu releul de incarcare astfel risc sa stric bateria sau ecu injectie. As vrea sa vad si cu ochii mei curentul de incarcare al bateriei. Vreun sfat?» Post actualizat in 14 Aug 2016 12:03Am coborat mai devreme la moto cu multimetru in mana, l-am setat la 20V, am pus pe bornele bateriei cu motorul oprit pe afisaj aveam ~12,3V cand am pornit motorul la relanti sau la turatie indica intre 13,9-14V eu stiu ca asta e curentul optim de incarcare. Acum intrebarea este, de ce mi-a spus tipul de la service ca imi incarca cateodata si cu 16V, se masoara altfel incarcarea fata de cum am masurat-o eu? Toata treaba a plecat de la faptul ca am fost cu moto la un service pentru a imi verifica un martor (check engine) ce se aprindea fara vreun tipar in anumite momente ale primelor 5-10 min de functionare ale motocicletei. Daca turam motocicleta se aprindea martorul, daca o lasam la relanti se stingea. Are acest martor legatura cu sistemul electric? Tot la service mi s-a recomandat sa dau jos alarma motocicletei fiind o chinezarie ce imi deranjeaza sistemul electric. De cand am fost la service nu am mai armat alarma si nici martorul nu s-a mai aprins. Pe scurt, nu stiu daca sa dau 700 lei sa schimb releu de incarcare sau nu. Vreau sa mai verific, cercetez inainte sa ma arunc la suma asta. » Post actualizat in 17 Aug 2016 14:30In lipsa raspunsurilor si parerilor continui cu istoricul actiunilor mele, m-am hotarat sa imi monitorizez in permanenta curentul ce intra in baterie astfel mi-am pus pe baterie un afisaj voltmetric. Pana acum in mers a stat la 14,1 V fara prea mari oscilatii, doar astazi am avut pentru 1 min voltaj de 13,6. IMG_1425.JPG S-a aprins "in sfarsit" martorul de cand am voltmetrul instalat. La relanti sta la 14 la turatie urca pana la 18v deobicei 17. Face asta cam 5 min dupa isi revine. In concluzie cred ca trebuie sa schimb releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Salut pe toata lumea si in acelasi timp anunt ca m-am hotarat sa-mi cumpar fz6s dupa 2004 asa ca daca intamplator cineva vrea sa renunte la al lui sunt disponibil sa ofer suma de 2000€ , este tot ce am in momentul de fata, multumesc si o zi buna in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 decizie buna,mai bine mai strangi bani,ca nu stiu in ce stare iei la banii aia,a mea era de vanzare dar la banii aia nu o dau nici sarac lipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Vorbeste cu Einstein, vad ca mobra lui se incadreaza in bugetul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Salut. De ce mi-as lua aceasta motocicleta? Fie modelul S sau celalalt tip. Ce imi ofera im plus fata de altele de aceeasi cilimdree, categorie sau varsta? Multumesc pt rasp. care sper sa apara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Eu, fiind si putin chitit pe Honda datorita antecedentelor si faptului ca am lucrat la o firma care a avut la un moment dat si moto Honda in portofoliu, ma tot uitam dupa un CBF 600. Cautam ceva "allround", cat de cat carenat si musai in 4 cilindri. Am rupt netul in 2 si am dat de un test comparativ cu CBF, SV 650 si FZ6. SV l-am exclus pe motiv de V2 si 2 sei, la Yamaha prima data mi-a luat ochii evacuarea sub sa, care pe langa aspect te scapa si de arsuri pe gamba. Apoi cand am ajuns la caracteristici si am vazut 20 CP in + nu am mai stat pe ganduri! Deh, la batranete omul o ia razna Ca - as pune cutia de viteze care e net mai "clancanitoare" decat la Honda, cel putin la cuplarea de pe loc a primei trepte. Pana acum in ~4000 km nu regret alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Multam fain de pareri si review-uri. Momentan sunt la hotar intre Z750 N si un FZ6 N. Daca n.ar fi o problema ,as putea pune si linkurile cu anunturile in cauza. Merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Ce consum aveti la ele? » Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54Tocmai..asteptam o perere 'din exterior' sa zic asa. » Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54 Ce consum aveti la ele? » Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54Tocmai..asteptam o perere 'din exterior' sa zic asa. Cel 2006 de care zic scrie ca ar fi Liquid cooled Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 depinde de mers,fz6le consuma putin in general,depinde cum mergi cu ea,eu am mers 150-180 autostrada constanta-bucuresti cu pasager,topcase plin si ghiozdan plin pe rezervor si mi-a consumat 5,7 %,dar am scos si 3,7% mers foarte incet si schimbat in ture mici pe valea prahovei cand am prins cam ud pe jos si am fost nevoit sa o las mai moale ,greu de crezut dar atat am scos,si aveam si pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Daca e varianta S2 se pare ca, consumul datorita setarilor hartii si a puterii mai mici la unele (gatuite la78 hp) au un consum mai mic (aprox.5-5.5%). La varianta "S1" - vezi 2004-2007- au consum ceva mai mare. A mea e din 2005 si chiar si dupa RK (toate componentele noi in motor-deci motor "nou"), consumul este (oras) de aproximativ 7%. Rar am reusit 6,8%. Altfel constanta in consum. Cutia de viteze este "cloncanita" un toate treptele de viteza (personal nemultumit de acest fapt- am reusit sa reduc zgomotele inlocuind marca de ulei Motul 7100, de care unii sunt multumiti, cu Yamalube -personal fiind oarecum multumit prin comparatie directa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 yamalube=motul,e acelasi lucru,puneti 15w50 daca vrei sa fie mai silentios motorul,eu sunt foarte multumit de consum,pana la urma e un 600 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Ei bine, 15w50 am avut. Cat despre yamalube=motul:total GRESIT (yamalube are in plus o serie de aditivi ce le permite sa urce garania la 10.000km- nu stiu daca e cineva care urca cu schimbul de ulei mai mult de 4-5 mii km). Personal am constatat pe martzoaga mea si NU E PLACEBO!. Daca dupa 3 zile cu motul (bellrey -sau cum s-o scrie-avut anterior s-a comportat mai bine ca motulul-ambele 15w50), parca aveam glicerina cu apa si nu ulei, acum am yamalube(10w40) si merg de 1500km si 2 luni si e mai ok, darcomportamentul cutiei yamaha e sub cutia suzuki sau honda cu mult (noroc ca exista si kawasaki la care am inteles ca e crima de rigida cutia viteze)! Asta este ce am eu, nu contest ce au ceilalti posesori de yamaha fz6n/s, dar sunt convins ca, ca si cealalta masa de multumiti sunt si cei care au probleme poate mai mari ca mine (vezi electrica/electronica, mecanica, geometrie, estetica etc). Din fericire sau din nefericire, imi place macar cum arata , iar acum dupa ce am bagat 1000de € in motor am s-o tin de curiozitate sa constat si fiabilitatea-i laudata de unii (ma repet, bordul arata 26000 cand i-am reparat complet motorul-ce-am gasit in el: vai mama!-). Zilele viitoare fac o poza si o urc sa vedeti pegasul /mobra din posesie. Altfel asfalt uscat si bani in buzunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 eu stiam de la mai multa lume cum ca yamalube e facut de motul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Doar ca, yamalube adauga aditivi si de aici calitatea superioara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 (editat) Oameni buni, uleiurile nu-s voodoo. Is doar fizica si chimie. Linkie: https://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Aditivi pun tatzi, caci asa se fac uleiurile multigrad. Faptul ca-ti clancane cutia de la ulei nu inseamna ca uleiul e prost si nu-si face treaba. Inseamna ca aia care au facut cutia vor sa-ti vanda si uleiul care o face mai silentioasa. In mare parte, in opinia mea diferenta intre branduri e in primul rand generata de consumer bias. Multi consumatori nemultumiti sunt mai vocali cei fericiti, deci de aia o sa auzi de Motorex ca suge si de Bel-Ray ca ruleaza fin. Pentru ca anumite firme au procese de fabricatie foarte scumpe si bine puse la punct cu un control al calitatii pe bune, iar altele cauta un profit cat mai mare. Prin urmare scazand uneori fara sa isi dea seama calitatea si nemultumind oameni care prind sarjele respective.Care apoi devin vocali si spun tuturor sa nu-si mai puna Motorex in motoare ca se face apa cand e cald afara. Editat Septembrie 8, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Eu am spus ce am patit si constatat personal pe mobra-mi. Nu condamn pe nimeni ca nu a patit si el ca mine , Doamne fereste. Dar diferentele (repet,constatate pe "propria piele"), sunt evidente. Ca unii fac reclama mai mare sau mai mica, stiu cum e pt ca, cu ani in urma am lucrat in firma de publicitate si nu sunt surprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_cn Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Salutare tuturor. De curand sunt fericitul posesor al unui Fazer 600 . A fost achizitionata prin MotoMus la sfarsitul luni august, iar tocmai ieri am reusit, intr-un final, sa termin cu inmatriculare.. buun.. deci tot ieri seara a fost si prima tura data cu motorul. Mers la benzinarie, alimentat, plimbat cativa km prin oras, fericire maxima.. pana cand se aprinde beculetul de engine fault in bord . Din cate am observat eu, se aprindea doar din treapta a 3-a in sus, si de la o viteza de 50 de km/h .. in treapta 1 si 2 nu avea nimic, de asemenea nici cand era pe liber. Acum intrebare, pentru cei care aveti de mai mult timp motoarele: Aveti idee ce ar putea declansa aprinderea martorului in bord ? Tin sa precizez ca in mers e ok, trage ok, nu merge in "suturi", sau alte chestii. Un mic detaliu pe care l-am observat eu, lantul cam slabit, dar nu cred ca ar avea vreo legatura cu asta . ( eventual daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva la care as putea sa merg ca sa mi-l intinda ). Multumesc in avans pentru raspunsuri, si cat mai multe drumuri fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.