bigFatAss Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 (editat) Consensul general pe interneti e ca Puig-urile alea reising sunt cele mai bune si pentru touring in limite de 6 sute. http://www.puig.tv/tuning-bikes/yamaha-fz6-fazer-s2-2008/racing-screen/c171en/f1-r2-m1732/ L.E: NVM, abia acum vazusi ca ai N. Ignore my retardation. Editat Septembrie 13, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Consensul general pe interneti e ca Puig-urile alea reising sunt cele mai bune si pentru touring in limite de 6 sute. http://www.puig.tv/tuning-bikes/yamaha-fz6-fazer-s2-2008/racing-screen/c171en/f1-r2-m1732/ L.E: NVM, abia acum vazusi ca ai N. Ignore my retardation. Nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salut, Va multumesc pentru tot ajutorul, explicatiile si sfaturile. Din toate simptomele descrise, se pare ca totusi tps-ul este de vina... Mecanicul nu a gasit nimic altceva care sa dea aceste dereglari. Oricum cred ca daca ar fi fost alte probleme, ar fi mers tot timpul prost. Numai ca toata treaba e aleatoare. Ba merge bine de imi vine sa-l pup, ba merge prost. Fluctueaza relantiul, tinde sa se opreasca (Daca totusi se opreste motorul, la repornire totul e nice&fluffy. Apoi imediat dupa primii metrii parcursi incepe iar distractia.). De vreo 3 ori am simtit in mers un fel de zvac, ca si cum ar fi fost gatuit motorul apoi si-ar fi revenit. Si toate astea se intampla aleator... @john17, daca ai timp si esti dragut te rog indruma-ma la pagina unde ai descris toata povestea. Te rog acest lucru pentru ca sunt extrem de nervos si suparat pe toata treaba asta, incat stiu sigur ca daca ma apuc sa caut eu voi rata de cel putin 3 ori paginile. Pentru ceilalti, daca puteti sa ma indrumati unde sa ma duc sa fac verificare/cerere de schimbare, sau care este procedura... Pentru moment am lasat motorul in garaj. Nu vreau sa stric altceva, sau mai rau sa se intample cine stie ce nefacuta. Inca o data, va multumesc pentru ajutor. » Post actualizat in 14 Sep 2016 05:35Si inca o chestie pe care am observat-o. Revine destul de greu din turatie. Adica ramane un pic accelerata, apoi coboara usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Suna sau mergi personal la reprezentanta la Yamaha, la Motodynamics si vorbeste cu oamenii de acolo. Cei din Pipera, Dual Motors (cei din Pipera) sunt dealeri nu reprezentanta si n-as putea sa ma pronunt daca vrei rezolva sau nu acolo. Chiar acu vreo 2-3 saptamani discutam cu mecanicul de la Yamaha despre problema asta cu tps-ul, la modelele mai vechi de FZ6 si zicea ca si acum se schimba tps-uri fara probleme DACA seria motocicletei este printre cele cu probleme. Incearca, poate rezolvi fara sa cumperi piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_fan_2016 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Tu crezi tot ce scrie in taloane? Ai si tu dreptate. De ex la mine scire FZ6-S dar defapt e naked... Deci ca sa lamurim problema pana la capat. Se mai poate determina si altfel cati Cp are mobra (gen dupa seria de sasiu ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Ce parere aveti de modificare seii (sa/sezatoare/scaun) in sensul in care vreau sa o mai subtiez, sa o cobor si sa o ingustez putin, pentru a ajunge mai bine cu picioarele pe pamant (cam stau pe varfuri, m-am obisnuit si asa) dar am gasit la un pret decent modificarea respectiva. Afecteaza cativa cm in minus la sa in mers, centru de greutate, etc? La ideea de a cobora motocicleta cu un kit specific nici nu ma gandesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) @john17, daca ai timp si esti dragut te rog indruma-ma la pagina unde ai descris toata povestea. Te rog acest lucru pentru ca sunt extrem de nervos si suparat pe toata treaba asta, incat stiu sigur ca daca ma apuc sa caut eu voi rata de cel putin 3 ori paginile. Timp n-am si nici dragut nu prea sunt, si eu a trebuit sa sap orientandu-ma dupa data postarilor, ai fi putut si singur ca doar tie iti arde buza, nu mie! Dar na ca sunt baiat bun (fraier adica) si iti ofer mura-n gura. Totul incepe cu postul asta in care descriam simptomele: /index.php?/topic/53456-fz6-sn/page-238&do=findComment&comment=4125267 Sper ca nu voiai sa ti le selectez pe toate, de acolo ia-o marunt inainte si vezi ce am mai postat eu. Mobra mea de atunci nu a mai facut nici o figura si o folosesc aproape zilnic. Editat Septembrie 14, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 @john17, iti multumesc tare mult. Te-am rugat pentru ca de la munca nu pot sta foarte mult pe net, ajung seara destul de tarziu, iar pana in weekend e cale lunga. Asa macar am start-ul si citesc pe bucatele, cum prind si eu timp liber. Sper sa nu ma injuri prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Macar stii de ce sughiti! Editat Septembrie 15, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Gata. M-am lamurit. Dual tours scrie pe mine. O sa le dau un telefon. Din cate am vazut as putea sa mai merg la Motodynamics. O sa sun la amandoi sa vedem ce si cum. Inca o data multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 (editat) Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. » Post actualizat in 20 Sep 2016 12:28Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. Link cu anuntul din sectiunea vanzari/altele/motociclism.ro, pt vizualizare preturi: /index.php?/topic/741700-accesorii-touring-yamaha-fz6s-fazer/ Editat Septembrie 20, 2016 de RoC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 (editat) Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. » Post actualizat in 20 Sep 2016 12:28[/b Link cu anuntul din sectiunea vanzari/altele/motociclism.ro, pt vizualizare preturi: /index.php?/topic/741700-accesorii-touring-yamaha-fz6s-fazer/ vreo diferenta cu carene colegu? Editat Septembrie 21, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 vreo diferenta cu carene colegu? Da, arunca aerul pe langa genunchi, la fel si apa murdara pe vreme urata, raman blugii curati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Da' parbrizu' touring? Zi si ce inaltime ai, ca mie ala standard imi da vantul fix in gat (1.78m). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Pai e cel mai bun loc sa arunce aerul, ca gatul e mai ingust. Daca ti-l arunca in casca o sa te doara gatul de la efortul de a tine capul drept, dar daca vrei sa il arunce peste casca ori pui un parbriz atat de mare incat mergi cu 30 km/h ori esti atat de scund ca prietenii o sa isi puna halba de bere pe capul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Baieti, care este codul bucsei de la melc? Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/741810-cumpar-melc-kilometraj-si-cablul-aferent-yamaha-fazer-fzs600/&do=findComment&comment=4244499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 salut stie careva daca asta se conduce cu B sau A ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Ăsta nu sunt sigur, dar mai era unul asemănător, mp3 yourban parcă, ce putea fi condus cu B. Cauta un review la Buhnici ca îi făcuse acum ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 (editat) Pai e cel mai bun loc sa arunce aerul, ca gatul e mai ingust. Bun rationament! Ieri m-am dat nitel cu mobra, la un moment dat transpirat de la ceva mers pe jos cu geaca pe mine. Azi sunt mai rau ca lupul, asa ma doare gatul de la curentul ala nenorocit pe care l-am si simtit prin cagula... Editat Octombrie 14, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Eu am mers si ieri, si alaltaieri (pe ploaia) si cam in fiecare zi, dar cu un windstopper si gatul e in regula, genunchii nu mai tin ca pe vremuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 (editat) Ce vreau sa zic e ca vantul mi se "incolaceste" fix in jurul gatului si intra si in casca pe dedesubt, chin guardul reducand doar f putin disconfortul. Clar parbrizul nu are inaltimea convenabila pt mine (1m78 eu)! Nici pe naked fara pic de carena nu am simtit din astea. Editat Octombrie 15, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Nu stiu ce casca ai si cum o porti, cam pe ceafa, dar in 10 ani de mers pe moto nu am auzit de asa ceva. Si eu am vreo 15 cm mai mult (si colo, si colo ) si tot nu ma plang de parbriz, e cel standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 (editat) N-ai auzit fiindca, de la atatia cm, ai capul prea sus si prin aerul rarefiat se transmit sunetele mai greu! Ai grija, nu cumva sa nu ti se oxigeneze bine creierul de la a(l)titudine On topic: pe forumuri de afara unii au taiat din parbrizul stock si au fost mai multumiti de curenti. Editat Octombrie 15, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Pt. Sonny. Jucaria aia piaggio se conduce cu permis categoeia B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 multumesc pentru lamurire,ma intreba tata care e prin strainatate si il batea gandul sa isi cumpere una pentru aici si acolo tot cu B se conduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.