Sirher Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Gresit, minim 2004 an fabricatie. Mi s-au confirmat in cazul acesta cateva neintelegeri. Totusi unde pot vedea exact anul fabricatiei? Si cum o spalti? La spalatorie cu furtunul? Nu are nimic daca da pe la bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 @Bogus Man, nici prin cap nu mi-a trecut sa incerc cu Bison sau Poxipol. Daca cedeaza improvizatia mea, o sa incerc si aplic metoda ta, doar de curiozitate. @Sirher Motocicleta o spalam cam odata pe luna la spalatorie, in rest cu sticla de apa si carpa in fata blocului. Daca aveam timp, in we mai stateam si o bibileam cu un spray din ala de luciu si cu wd40. Cand te duci cu ea la sapalatorie, las-o 5-10 min sa se mai raceasca, sa nu puna aia jetul pe ea foarte incinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) gata, e oficial: se da la schimb un Fazer zdravan de scoala veche pe un Honda Dominator, sau se vinde cine e interesat: aici pt cine stie motorul si vrea sa-mi dea o mana de ajutor, scrieti de bine/rau pe topicul de vanzare. se dau la vanzare si un combinezon Berik full marime 50, model 2009 si manusi Alipnestar GP Pro marime M, la preturi speciale pt prieteni fzristi. Editat Mai 3, 2010 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) vand si eu fz-ul, am pus ochii pe un tenere si nu pot sa ii dezlipesc deci FZN negru, 2004, 30.000 km, full accesorizat (buloane, topcheis, windshild, suport genti laterlale, bugspoiler) 3500 euro functioneaza impecabil, e laser tel: 0722673085 (daca zice ca am tel inchis sunt la munca) ym: dracushorul Editat Mai 5, 2010 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Auzi ma, aici postezi ca sa te lauzi, nu sa vinzi.. se presupune ca lumea de aici are deja asa ceva, macar una, daca nu doua!!! Hai, spor la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 uite am uitat sa ma laud cu inca 2 chestii: are 2 chei si alarma cu pager defender 711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 astazi vine careva la Academie? eu as ajunge pe la 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B_Bogdan Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salutari! In urma unui mic 'incident' cu mobra am ramas fara parbrizul ei original Yamaha. Acum, ca am vazut cat de tare ma bate vantul fara el vreau sa-l pun la loc, dar as vrea sa mai vad si alte modele disponibile pt fz6. din pacate nu am gasit nimic prin magazinele noastre on-line de piese moto. Ma puteti ajuta cu vreun magazin/site, ceva? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut! Am aterizat si eu aici dupa ce am vazut in poligon un Fazer si mi-a placut foarte mult. N-am apucat sa merg pe el, doar am poposit putin pe sa. Mi se pare ok pentru mine dar as vrea si opinia voastra. Eu voi termina scoala in curand si sper sa achizitionez ceva ulterior. (Cine vinde un fazer?) Cate ceva despre mine : - 24 de ani - 1m96 - 127 Kg (in scadere :-))) Care sunt variatile de modele la Fazer si ce ar trebui sa caut/evit? Eu vreau ceva cu care sa pot merge la drumuri mai lungi dar cu care sa ma pot descurca si oras (birou, agrement, etc). Multumesc pentru sfaturi si astept sa ne vedem calare pe Fazerashi :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B_Bogdan Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut! Am aterizat si eu aici dupa ce am vazut in poligon un Fazer si mi-a placut foarte mult. N-am apucat sa merg pe el, doar am poposit putin pe sa. Mi se pare ok pentru mine dar as vrea si opinia voastra. Eu voi termina scoala in curand si sper sa achizitionez ceva ulterior. (Cine vinde un fazer?)Cate ceva despre mine : - 24 de ani - 1m96 - 127 Kg (in scadere :-))) Care sunt variatile de modele la Fazer si ce ar trebui sa caut/evit? Eu vreau ceva cu care sa pot merge la drumuri mai lungi dar cu care sa ma pot descurca si oras (birou, agrement, etc). Multumesc pentru sfaturi si astept sa ne vedem calare pe Fazerashi :-D Salut! De 4 sapt si eu ma numar printre fericitii posesori de FZ6. Tot ce-ti pot spune din minimele mele cunostiinte despre moto este ca la inaltimea ta acesta este cel mai potrivit dintre naked-uri (eu am 1,90m). In plus....fiabila, consum mic si sprintena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Dintre toate naked-urile Fazerul este cel mai mare. Eu am un 1.94 si am un Fazer model 2003 (din 2004 s-au schimbat putin si sunt si mai inalte pentru ca au tobele sub sa) si is foarte multumit de el. Modelul de dupa 2004, in afara de modificarile de look, are motor de r6 pe injectie, deci un consum ceva mai mic decat varianta pana in 2003 pe carburatie. Bine ca nici cu carburatoare nu consuma fenomenal. Vezi ca are Florin-FZN un FZ6N, iar daca vrei modelul semicarenat (adica Fazer) sunt cateva de vanzare si pe www.pro-bike.ro si cu cateva pagini mai in urma. Si pe mine ma tenteaza sa il dau, doar ca imi lipsesc niste bani sa imi iau ce vreau, asa ca probabil mai astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 As avea ocazia sa iau un FS6 S2 cu ABS. M-ar ajuta ABS-ul asta ca incepator? Are cineva idee daca e si pe fata si pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) As avea ocazia sa iau un FS6 S2 cu ABS. M-ar ajuta ABS-ul asta ca incepator? Are cineva idee daca e si pe fata si pe spate? Nu exista autoturism sau motocicleta cu ABS DOAR pe fata sau spate. Ori au pe toate rotile ori nu au deloc. Da, te va ajuta pentru inceput, dar totul depinde tot de tine si de stilul de mers. Editat Mai 11, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, ieri s-a vandut Batranica si vremea asta mohorata de afara imi da regrete. daca ne adunam Joi la Academie vin sa ma mandresc cu ea o ultima data ca tare oachesa e acum dupa ce am vopsit-o si bibilit-o 2 luni. @diboliqute (btw nice nick): daca iti place mobra, ia-o, desi si a lui Florin e demna de luat in calcul. ABS e o investitie buna insa tine cont ca pe viraje mai mult rau face (iti strica rau trasa, te poate speria si daca ai viteza si franezi, faci high-side). De asemenea, riscul e sa te obisnuiesti atat de mult cu el incat sa depinzi 100% si daca vei merge si cu alta mobra, va trebui sa te straduiesti destul de mult sa inveti sa franezi la limita fara ABS. Am vrut sa ai in vedere si minusurile; plusurile insa cred ca sunt mult mai mari si mai ales in faza de incepator e bine sa ai incredere in fraze si sa nu ai frica cand strang de maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Din pacate momentan o sa ma limitez la ceva foarte ieftin, iar undeva spre sfarsitul de sezon sau inceputul lui 2011 ma voi orienta spre ceva mai nou. Deh... nevasta-mea mi-a zis ca ABS-ul nu e rabatabil si nici nu pot dormi socrii pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salut, Daca poti, ia motocicleta cu ABS, daca stii sa franezi, Abs-ul te ajuta pe ultimul metru de franare. In curba nu se franeaza... punct. Se franeaza inainte de curba iar in curba deja incepi sa deschizi gazul si sa-l tii constant pana iesi din ea de unde deschizi si mai tare. Cine nu a mers pe motoreta cu ABS sa nu dea sfaturi, nu intra aiurea, ABS-urile moderne isi fac treaba, nu am mers pe un BMW mai vechi, se pare ca la alea erau probleme(desi nu bag mana in foc pana nu merg eu). Am mers si pe motoreta fara ABS si pe motoreta cu, eu nu mai cumpar de acum incolo fara. Intr-adevar nu ABS-ul ar fi motivul determinant pentru care ar trebui sa iei o motocicleta sau alta dar daca ai de ales intre aceeasi motoreta varianta cu ABS sau fara, ia varianta cu ABS, s-ar putea sa ai nevoie o singura data de el... o sa merite. Din ce stiu eu, la FZ6 ABS-ul a fost construit special pentru motoreta asta. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salut, Daca poti, ia motocicleta cu ABS, daca stii sa franezi, Abs-ul te ajuta pe ultimul metru de franare. In curba nu se franeaza... punct. Se franeaza inainte de curba iar in curba deja incepi sa deschizi gazul si sa-l tii constant pana iesi din ea de unde deschizi si mai tare. pe pista este asa cum spui dar practic daca ai un obsacol la iesirea din viraj pe care nu-l poti evita, ce faci?..........tot punct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 daca ai un obstacol la iesirea din viraj pe care nu-l poti evita, ce faci? Florine, ce draqu, am pretentii de la tine,......pai cum ce faci?, e foarte simplu = nu franezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Florine, ce draqu, am pretentii de la tine,......pai cum ce faci?, e foarte simplu = nu franezi Pai acum spui bre, ca eu pana acum franam si ma opream daca imi aparea ceva in curba:baldy: . In felul asta stau treburile: nu franam in curba chiar daca apare un tit oprit, ii dam gaz constant si cand ne apropiem de el la 2-3 metri acceleram si mai tare, nu? Am inteles bine? Editat Mai 12, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salut, Abs-ul te ajuta pe ultimul metru de franare. In curba nu se franeaza... punct. Se franeaza inainte de curba iar in curba deja incepi sa deschizi gazul si sa-l tii constant pana iesi din ea de unde deschizi si mai tare. Cine nu a mers pe motoreta cu ABS sa nu dea sfaturi Numai bine 1.In ceea ce priveste ABS-ul nu ma pot pronunta prea mult pentru ca nu am ABS la motoreta,..........anul trecut am blocat fata (la o franare brusca a celui din fata mea concomitent cu apropierea mea ( dat gaz) de spatele lui pentru al depasi mai la mustata) urmare = am blocat fata si m-am imprastiat pe jos ( neavand nici posibilitatea de al evita prin stg. sau prin dr.), o situatie de mare cacao ,............poate daca aveam ABS nu ajungeam in situatia de a face cunostinta cu asfaltul, sau poate????????? nu reuseam sa franez suficient si ma loveam de el ( ABS-ul iti mai mareste ceva distanta de franare fata de o franare fara ABS si bine dozata la limita blocarii rotilor, dar mai greu de realizat in functie de suprafata de rulare, aderenta anvelopelor,experienta,etc. = asta spun si din experienta auto). Eu zic ca se merita sa ai un sistem ABS la motoreta ptr. ca poate la un moment dat te poate scoate dintr-o mare belea, care te poate costa mult mai mult decat investitia in el. 2. Din propria experienta de "pui de ROSSI" se poate frana ( mai bine spus a reduce( a corecta) viteza) si in viraje, dar fara a brusca franele ci doar a le mangaia usor. Mesaj completat Pai acum spui bre, ca eu pana acum franam si ma opream daca imi aparea ceva in curba:baldy: . In felul asta stau treburile: nu franam in curba chiar daca apare un tit oprit, ii dam gaz constant si cand ne apropiem de el la 2-3 metri acceleram si mai tare, nu? Am inteles bine? Cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ABS-ul in afara de mersul pe zapada sau gheata este superior ca si distanta de franare, tocmai pentru ca el reuseste sa franeze la limita. Stiu chestia asta din experienta pe masina. Totusi ABS-ul pe motocicleta are un mare dezavantaj. In timp ce la masina iti ofera control pentru a ocoli obstacolul, pe moto iti confera siguranta ca nu se blocheaza fata, dar de ocolit obstacolul este aproape imposibil. Cat despre franare pe curba nu merge nici cu abs nici fara atata timp cat esti inclinat. Ce reusesti sa "mangai" franele este doar de suport moral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Cam asa ceva Nu spun ca nu este bun abs-ul, si pe mine poate ma scotea sa nu blochez fata pe 28 nov pe mazga aia minunata. Mesaj completat Cat despre franare pe curba nu merge nici cu abs nici fara atata timp cat esti inclinat. Ce reusesti sa "mangai" franele este doar de suport moral. cat despre franarea in curba nu vreau sa ma contrazic. Acum 2 ani cand mergeam pe cheia la iesire dinviraj am rusit sa franez in curba si sa ma opresc nu la mai mult de 5 cm de o caruta. Cat despre pareri personale si si sfaturi nu suntem nicunul in stare sa ne pronuntam despre un pilotaj moto, indiferent de anii petrecuti in sa. Si nu uitati ca la motoreta daca nu am mancat ceva cacao cand am fost mici, degeaba ne laudam cu stilul nostru de condus. Hai spune-ti voi ca nu ati trecut cu noroc printre coasa si sutana?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Nu spun ca nu este bun abs-ul, si pe mine poate ma scotea sa nu blochez fata pe 28 nov pe mazga aia minunata.Mesaj completat cat despre franarea in curba nu vreau sa ma contrazic. Acum 2 ani cand mergeam pe cheia la iesire dinviraj am rusit sa franez in curba si sa ma opresc nu la mai mult de 5 cm de o caruta. Cat despre pareri personale si si sfaturi nu suntem nicunul in stare sa ne pronuntam despre un pilotaj moto, indiferent de anii petrecuti in sa. Si nu uitati ca la motoreta daca nu am mancat ceva cacao cand am fost mici, degeaba ne laudam cu stilul nostru de condus. Hai spune-ti voi ca nu ati trecut cu noroc printre coasa si sutana?? bun bun.. dar erai inclinat cand ai franat sau nu??? pentru ca daca u erai inclinat in timp ce ai tras TARE de frane ..indiferent ca era fata sau spatele ...eu nu mai postez pe forumul asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ...eu nu mai postez pe forumul asta!!!imi pare rau ca nu o sa mai postezi pe forum, tu ai ales. Si la cursuri deca te duci sa faci te invata asta. si in cursurile scrise din anglia te invata asta. Acum nu te gandi ca eram in apex cu 80 km /h Editat Mai 13, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) imi pare rau ca nu o sa mai postezi pe forum, tu ai ales. Si la cursuri deca te duci sa faci te invata asta. si in cursurile scrise din anglia te invata asta. Acum nu te gandi ca eram in apex cu 80 km /h Prietene ce am scris eu mai sus? sau nu intelegi cuvinte, NU POTI SA FRANEZI PUTERNIC IN CURBA DACA ESTI INCLINAT..(in conditii de siguranta) PUNCT!!! Iesi din curba ca prostu asta Editat Mai 13, 2010 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.