Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Am montat azi xenon la motocicleta.

Am pus faza scurta pe ambele faruri, sa nu mai spuna lumea ca mi s-a ars becul si faza lunga pe farul din stanga cum stai in sa.

Am mai pus becurile de pozitie tot de lumina alba asemanatoare xenonulul.

Acum imi pun intrebarea daca nu cumva sunt prea multi consumatori pentru baterie. Cred ca ar trebui sa masor daca alternatorul incarca destul. Ce ziceti? Mai are cineva xenon in varianta mea? Are probleme cu bateria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am montat azi xenon la motocicleta.

Am pus faza scurta pe ambele faruri, sa nu mai spuna lumea ca mi s-a ars becul si faza lunga pe farul din stanga cum stai in sa.

Am mai pus becurile de pozitie tot de lumina alba asemanatoare xenonulul.

Acum imi pun intrebarea daca nu cumva sunt prea multi consumatori pentru baterie. Cred ca ar trebui sa masor daca alternatorul incarca destul. Ce ziceti? Mai are cineva xenon in varianta mea? Are probleme cu bateria?

 

Cauta sa schimbi becurile de pozitie si cel de la nr. cu becuri cu leduri de lumina alba( acestea consuma foarte putin in comparatie cu becurile normale si costa in jur de 10 lei),.............asta ca sa scazi consumul ( bec normal = 10W, bec cu leduri = 1W), deci castigi 27W / se mai compenseaza cu cresterea de consum pe faruri,.....un bec cu halogen pe faza scurta = 70W iar doua becuri xenon pe faza scurta 55*2= 110w

 

Eu am schimbat si becul de la stop frana / pozitie cu bec cu leduri, dar se vede destul de slab si din cauza asta am revenit la becul initial,.............merge fara probleme

 

Numai bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit. instalatiile cu bec xenon au un consum de 35w. scrie pe ambalaj si se poate verifica cu un ampermetru.

o zi buna.

Mesaj completat

Am primit urmatoarele preturi pe forum si vroiam sa stiu daca este vreo diferenta intre DID si IRIS, daca merita cei 40 RON in plus:

KIT DE LANT DID-540 RON

KIT DE LANT IRIS ORING AURIU 500 RON

 

De lant de R6 intrebam pentru ca am gasit tot pe forum la dezmembrari un lant de R6 rulat 1500 km.

 

 

 

daca tot schimbi transmisia finala,iti recomand sa faci conversie la 520 ( se potrivesc perfect pinioanele de la R1 , an 2002-2004. nu stiu daca au suferit vreo modificare din 2004 incoace). lant bun este DID iar diferenta de pret o sa se cunoasca in timp.

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Salut FZ-istilor,se pare ca in curand voi intra si eu randurile voastre si as avea cateva intrebari privitoare la o Yamaha Fazer 600 model 2000.

 

1.Prima mea dilema ar fi despre km pe care ii are acum,mai exact 53.000.Stiu ca motorul a fost foarte bine ingrijit si intretinut,dar ma gandesc sa nu fie anumite lucruri la care ar trebui sa fiu atent sau pe care ar trebui sa le schimb(de ex lant distrubutie)

-Aveti idee care ar fi acestea (nu vorbesc de consumabile)?Cam cat credeti ca "duce" acest motor exploatat rezonabil/normal?

 

2.Modelul din 2000 are vreun de catalizator?daca da,atunci, se poate indeparta acesta?

 

3.Ar merita investitia intr-un filtru de aer K&N si o toba mai suparata?aici ma refer la imbunatatirea puterii,consumului,zgomotului.

 

4.Ce imi puteti spune de protectia la vant la acest motor? eu am 180 cm si imi e teama sa nu iau tot vantul in freza,aveti careva montat vreun parbriz mai inalt(gen touring) ?

 

5.Orice mai considerati nesar sa stiu ar fi mai mult decat binevenit.Multumesc si Asfalt Uscat!

Editat de DarkDrac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit. instalatiile cu bec xenon au un consum de 35w. scrie pe ambalaj si se poate verifica cu un ampermetru.

 

Corect,............ am gresit ;) (am imbatranit :wave: ),........ becurile halogen au 55W iar cele xenon au 35W,...... DECI 70w (doua becuri xenon faza scurta) fata de 55W (un bec halogen faza scurta) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Salut FZ-istilor,se pare ca in curand voi intra si eu randurile voastre si as avea cateva intrebari privitoare la o Yamaha Fazer 600 model 2000.

O alegere foarte buna!

1.Prima mea dilema ar fi despre km pe care ii are acum,mai exact 53.000.Stiu ca motorul a fost foarte bine ingrijit si intretinut,dar ma gandesc sa nu fie anumite lucruri la care ar trebui sa fiu atent sau pe care ar trebui sa le schimb(de ex lant distrubutie)

-Aveti idee care ar fi acestea (nu vorbesc de consumabile)?Cam cat credeti ca "duce" acest motor exploatat rezonabil/normal?

Lantul de distributie nu-l schimbi, asa, ca ti se pare tie ca ai mers prea mult cu el. daca nu se aude cum zornaie, e ok, poti merge in continuare fara probleme cu el. Ar trebui sa fii atent in primul rand la discurile de frana si la etrieri (e posibil ca etrierii sa aibe garniturile imbatranite si sa nu mai fie frana asa ferma - ai sa o vezi ca e elastica), iar discurile de frana daca n-au fost schimbate, s-ar putea sa le vina vremea; un set costa peste 200 E. Un alt lucru sunt suspensiile, e o motocicleta veche de 10 ani, suspensiile imbatranesc si ele, daca s-a mers cu ea s-ar putea sa observi asta - un set de arcuri noi progresive marca Ohlins costa 100 E. Fiind un motor pe carburatie, s-ar putea sa ai problemele specifice gen tacheti, supape ce trebuiesc reglate etc, dar asta nu-i un musai. Sa fii atent la membranele de la carburatoare, sunt din cauciuc si imbatranesc si alea - 100 E setul de 4 buc pe e-bayul nemtesc.

 

2.Modelul din 2000 are vreun de catalizator?daca da,atunci, se poate indeparta acesta?

 

3.Ar merita investitia intr-un filtru de aer K&N si o toba mai suparata?aici ma refer la imbunatatirea puterii,consumului,zgomotului.

Motocicleta n-are nici un catalizator. Da, poti pune un filtru K&N si o toba, dar vei simti diferenta si la consum si la motor - s-ar putea sa nu-ti mai mearga la fel de rotund ca inainte. La fel, daca nu ai carburile reglate, s-ar putea sa te sperie un pic consumul la un mers agresiv, dar ai sa vezi ca si fuge. Daca vrei sa faci o combinatie, pune-i si un DynoJet pe ea si atunci o sa se schimbe datele problemei. Cu toba stock e destul de silentioasa, dar cu un aftermarket se aude frumusel.

 

4.Ce imi puteti spune de protectia la vant la acest motor? eu am 180 cm si imi e teama sa nu iau tot vantul in freza,aveti careva montat vreun parbriz mai inalt(gen touring) ?

Nu ai probleme la vant, daca motorul tau va fi cel cu farurile patrate, atunci ala are o protectie foarte buna la vant. Eu am 1.70 si de abia de la 160+ incep sa ma cobor pe rezervor. Exista pe e-bayul englezesc (ebay.co.uk) o gramda de modele de parbrize, cauta si vezi ce-ti place, dar mai intai mergi cu ea, ca sa nu te trezesti ca dai banii degeaba pe parbriz. Apropo, Fazerul asta a fost o motocicleta foarte apreciata in Anglia, asadar pe ebayul lor gasesti absolut orice la preturi mai mult decat decente. La nemti sunt mai scumpe chestiile.

 

5.Orice mai considerati nesar sa stiu ar fi mai mult decat binevenit.Multumesc si Asfalt Uscat!

Orice mai vrei sa afli, intreaba.

BTW, al cui Fazer urmeaza sa-l achizitionezi?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci asa de multi posesori de Fazer sunt in tara/Bucuresti? :lol:

 

De FZS 600 da, suntem destui de putini. Nu stiu de ce, n-au prins deloc la noi modelele astea. Au fost mult mai populare Hornetul si Banditul din aceeasi perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Salut FZ-istilor,se pare ca in curand voi intra si eu randurile voastre si as avea cateva intrebari privitoare la o Yamaha Fazer 600 model 2000.

 

1.Prima mea dilema ar fi despre km pe care ii are acum,mai exact 53.000.Stiu ca motorul a fost foarte bine ingrijit si intretinut,dar ma gandesc sa nu fie anumite lucruri la care ar trebui sa fiu atent sau pe care ar trebui sa le schimb(de ex lant distrubutie)

-Aveti idee care ar fi acestea (nu vorbesc de consumabile)?Cam cat credeti ca "duce" acest motor exploatat rezonabil/normal?

 

2.Modelul din 2000 are vreun de catalizator?daca da,atunci, se poate indeparta acesta?

 

3.Ar merita investitia intr-un filtru de aer K&N si o toba mai suparata?aici ma refer la imbunatatirea puterii,consumului,zgomotului.

 

4.Ce imi puteti spune de protectia la vant la acest motor? eu am 180 cm si imi e teama sa nu iau tot vantul in freza,aveti careva montat vreun parbriz mai inalt(gen touring) ?

 

5.Orice mai considerati nesar sa stiu ar fi mai mult decat binevenit.Multumesc si Asfalt Uscat!

 

 

Multumesc pentru raspunsuri,Fazerul pe care vreau sa-l cumpar este ,dupa cum banuiti, al unui user de pe forum si probabil cunoscut de-al vostru,Cojo-Razvan ca sa fiu mai precis.

Omul doreste sa devina Dominatorist iar eu Fezerist,ne-am intalnit sa comparam mobrele si mi-a parut un tip foarte de treaba si serios,dar cum niciodata nu-i rau sa mai intrebi una alta iata-ma prin sectiunea voastra punand intrebari.

Asa ca pentru cei ce cunosc motorul lui si tipul acesta in general sunt bineveniti de ma lamuri cu orice cred de cuviinta.Multam si Asfalt Uscat!

Editat de DarkDrac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vinde dom'soara,

yamaha fz6, 2006 decembrie, 12.000 km, " cheala" dar foarte ingrijita ( mai mult a stat la nani ) :lol:

o vinde un bun prieten care nu e interesat de schimburi rate sau alte combinatii.

motocicleta e luata de la yamaha cu factura si toate reviziile facute.

 

tel : 0721.222.888, costin

PRET 4600E

 

bafta !

post-20871-1274895289_thumb.jpg

post-20871-1274895335_thumb.jpg

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri,Fazerul pe care vreau sa-l cumpar este ,dupa cum banuiti, al unui user de pe forum si probabil cunoscut de-al vostru,Cojo-Razvan ca sa fiu mai precis.

 

Ha ha ha! N-am facut legatura ca tu ai Dominator :lol: Imi zisese ca a reusit sa o combine. Asadar, motorul ala e mai mult decat ingrijit. Eu il stiu de cand a fost adus din Italia, de la acelasi vanzator l-am luat si eu p'al meu. Am vrut eu sa-l cumpar, dar nu mi se aprobase creditul, iar cand s-a aprobat, a trebuit sa ne apucam imediat de investit in apartament, asa ca am amanat achizitia motorului cu inca o luna, luna in care l-a luat Cojo ;) si m-a facut sa mai astept ceva dupa transportul urmator cand a venit al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tavy XT - ai incercat la Darian? parca el mai facea sei

@MetalHart (fara "e" :lol: - vezi ca tot in zona au ramas "surorile" ;) n-am putut sa le despart, sa mai arunci un ochi si la batranica mea daca iesiti in grup de Fezeristi

 

E careva pe aici care are Continental Road Attack 2 ? vad ca modelul a aparut de curand si eram curios de impresii

Editat de cojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tavy XT - ai incercat la Darian? parca el mai facea sei

@MetalHart (fara "e" :lol: - vezi ca tot in zona au ramas "surorile" ;) n-am putut sa le despart, sa mai arunci un ochi si la batranica mea daca iesiti in grup de Fezeristi

 

E careva pe aici care are Continental Road Attack 2 ? vad ca modelul a aparut de curand si eram curios de impresii

 

 

Da stiu de Darian. El e motivul pentru care vreau sa-mi cumpar alta. E la el de mai bine de 2 sapt si imi promitea gata in 3 zile. Luni voi avea 3 sapt de cand trebuia sa mi-o trimita. Am auzit scuze de la el...cum nici eu nu visam, acum cate sunt adevarate...el stie dar din cauza asta vreau sa-mi cumpar alta sa sa pot circula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt si eu posesoare de yamaha fzs600 de vreo 2 luni si sunt foarte multumita de ea :lol:

 

 

Ps: cam putine fzs-uri prin Bucuresti, adevarat

 

 

Aloha, bine ai venit in randul nostru. Despre numarul de fazeruri in Bucuresti, e total opus. Suntem foarte multi. :lol:

Joi de la 19:00 te asteptam la Academia Militara unde are loc intalnirea posesorilor de fz . :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vinde dom'soara,

yamaha fz6, 2006 decembrie, 12.000 km, " cheala" dar foarte ingrijita ( mai mult a stat la nani ) :lol:

o vinde un bun prieten care nu e interesat de schimburi rate sau alte combinatii.

motocicleta e luata de la yamaha cu factura si toate reviziile facute.

 

tel : 0721.222.888, costin

PRET 4600E

 

bafta !

 

4300 EURO .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit. instalatiile cu bec xenon au un consum de 35w. scrie pe ambalaj si se poate verifica cu un ampermetru.

o zi buna.

Mesaj completat

 

 

 

 

daca tot schimbi transmisia finala,iti recomand sa faci conversie la 520 ( se potrivesc perfect pinioanele de la R1 , an 2002-2004. nu stiu daca au suferit vreo modificare din 2004 incoace). lant bun este DID iar diferenta de pret o sa se cunoasca in timp.

succes.

 

 

Te rog, imi explici si mie ce inseamna sa faci conversie la 520 si care sunt avantajele?

Merci!

Editat de Sirher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul original(instalat de producator) de lant este de 530 si pinioanele:fata 16dinti , spate 46dinti.la yamaha r1 ,kitul este de 520 si pinioanele :fata 18dinti si spate 44dinti. asta inseamna ca motocicleta va ajunge la 255-260 km\h. lantul si pinioanele de R1 (fiind 520) sunt mai inguste,adica greutate mai mica,posibilitatea de a monta un cauciuc 190\50-17 si rezistenta mai buna la uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul original(instalat de producator) de lant este de 530 si pinioanele:fata 16dinti , spate 46dinti.la yamaha r1 ,kitul este de 520 si pinioanele :fata 18dinti si spate 44dinti. asta inseamna ca motocicleta va ajunge la 255-260 km\h. lantul si pinioanele de R1 (fiind 520) sunt mai inguste,adica greutate mai mica,posibilitatea de a monta un cauciuc 190\50-17 si rezistenta mai buna la uzura.

 

:cheers: de unde le scoateti?

Mesaj completat

Daca lasi cauciucul normal de Fazer 180 55 17 o sa obtii o viteza mai mare decat daca pui 190 50 17.

Odata cu mutarea asta-o sa pierzi cuplu in favoare vitezei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai citit? pentru ca la afirmatia asta ma indoiesc ca din experienta.

nu pierzi nimic,singura diferenta este ca ai nevoie de mai multa turatie.

ce se intampla odata la 5000rpm,o sa se intample dupa la 5500rpm.

deranjeaza pe cineva aceasta diferenta?cred ca nu.

iar daca exista un biker deranjat de aceasta situatie,poate sa treaca la custom bike sau cruiser.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce se intampla odata la 5000rpm,o sa se intample dupa la 5500rpm.

pai daca impingi turatia mai sus...nu pierde din cuplu? El tot maximul de ture il face...ca doar nu se duce acul peste cap :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...