Jump to content

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


 Share

Recommended Posts

  • Replies 933
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pentru un reglaj eficient al carburatiei si amestecului influenteaza mult uzura bujiilor,filtrului de aer si benzina?

mentionez ca bujiile au 2 ani si 10 mii km

filtrele aer si benzina 1 an si 7 mii de km

probabil carburatoarele nu au mai fost sincronizate de cel putin 3 ani,consumul de carburant este mic,acceleratia si urcarea in ture ok,singurul lucru este ca la relanti fluctueaza destul de tare si la rece si la cald,aproximativ intre 1200-1500

este vorba de o honda cbr f 3

 

as vrea si un pret doar sincronizare fara curatat sau amestec(sper sa fie nevoie doar de atat)daca asta ar fi problema turatiilor la relanti

 

si un pret total pentru reglaj carburatie,amestec si curatat

Link to comment
Share on other sites

Motoarele 4 in linie de 600 cu carburatoare sunt in general economice la mers civilizat. Am constatat asta in timp iar Hondele sunt cele mai economice. O sincronizare ar trebui facuta cam o data pe sezon chiar daca nu umbli la bateria de carburatoare ca sa vezi daca au depuneri. Exista niste aditivi pentru benzina - am sa-ti zic eu care - pe care daca-i pui o data la 3-4 plinutri scapi de stres.

Acum sa le luam pe rand. Putem sa-ti facem orice doresti, daca este dorinta clientului nu pot sa refuz :laugh: Dar tot trebuiesc spuse cum se fac bine si apoi beneficiarul alege in ce categorie se incadreaza.

Sincronizat + reglat amestecul pt motoreta ta 150 de lei. Este mai mult de lucru la demontat si montat la loc

Curatare + sincronizare + reglat amestecul 250 de lei. O diferenta enorma, recunosc ;)

Bujiile: daca nu este masurata distanta nu se poate spune nimic. Dupa ce se verifica vizual si cu lera insa iti pot spune cam cum functioneaza sistemul tau de alimentare. La niste bujii clasice (de care banuiesc eu ca ai), la numarul asta de km este posibil sa le fi apropiat sfarsitul. Avem si bujii, poti comanda la noi iar preturile sunt bune si se si monteaza acolo unde stiu eu :D

Filtrul de aer - daca e cel de hartie in 7000 de km nu cred ca s-a infundat (daca n-ai mers in jurul unui santier) iar daca e sport (KN, BMC, Pipercross, etc) poate fi lasat asa sau spalat si gresat la cererea ta. Filtrul de benzina nu cred ca are probleme - doar sa fi fost rezervorul mizerabil sau ruginit.

Relantiul - fluctueaza pt ca: ai carburatoarele infundate si/sau sunt nesincronizate si/sau reglajul amestecului destul de diferit intre cilindri.

Link to comment
Share on other sites

As avea nevoie de ceva de genul acesta rttool2.jpg dar fara bris-brisuri pe margini si gauri suplimentare. Un paralelipiped dreptunghic, din aluminiu, cu trei gauri (10mm, 12mm si 34mm), taiat in doua. 4-6cm grosime. Probabil merge si dintr-un material ne-metalic suficient de dur. Am nevoie de el pentru a prinde in menghina cateva componente de furca.

Poti face si daca da, la ce scor ? :laugh: Thx.

Link to comment
Share on other sites

Da-mi mail cu imaginea sau link sau ceva edificator. Se poate face dar va fi nevoie de niste cote. Am un dural destul de bun din care pot face dar fara un model nu prea are cum sa iasa :laugh:

Mesaj completat

Sau mai bine treci pe la mine cu piesele pe care vrei sa le fixezi si iti fac eu proiectul si executia. Nu-ti pot da acum un scor (nu am scoruri mari oricum) dar partea buna este ca pot sa-ti fac ce-mi ceri tu ;)

Link to comment
Share on other sites

Da-mi mail cu imaginea sau link sau ceva edificator. Se poate face dar va fi nevoie de niste cote. Am un dural destul de bun din care pot face dar fara un model nu prea are cum sa iasa :laugh:

Mesaj completat

Sau mai bine treci pe la mine cu piesele pe care vrei sa le fixezi si iti fac eu proiectul si executia. Nu-ti pot da acum un scor (nu am scoruri mari oricum) dar partea buna este ca pot sa-ti fac ce-mi ceri tu ;)

 

Doar partea din chenar, marginile fiind inutile. Practic, se ia un paralelipiped dreptunghic din dural (sau ceva dur) cu inaltime 50mm, latime 70mm, lungime 120-140mm si se dau, de sus in jos, trei gauri care sa strapunga obiectul, situate la distante egale. Diametre: 10mm, 12mm, 34mm. Apoi se taie in doua bucati simetrice, pentru a putea introduce tuburile si strange intregul ansamblu in menghina.

M-as prezenta eu cu obiectele dar nu prea se poate.

post-18207-1278537615_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salutare,am un zx4r,achizitionat anul trecut,am mers cu el vreo 800 km de cand l-am luat,insa de atunci ma lupt cu o problema la el care nu i-am gasit raspuns.am tot tinut-o prin service,i-am schimbat cam tot ce se poate schimba la una:filtre,bujii,pompa benzina,semeringuri furca,cabluri,...etc.problema este ca in decurs de 2 luni i-am facut sincronizarea plus reglaje de vreo 4 ori.sta la relanti merge frumos la accelerare normala,insa daca bag mana in gaz,nu conteaza ca e rece sau calda,dupa vreo 4000 de ture parca nu se alimenteaza,nu se accelereaza cum trebuie.cel care mi-a facut sincronizarea se pricepe spune el,dar mi-a spus ca pot fii si clapetele uzate.ideea este ca nu am gasit pe cineva care sa-mi rezolve aceasta problema.

parerea ta care este?ai mai intalnit asa ceva?poate la alta motocicleta?

Edited by pussicat
Link to comment
Share on other sites

salutare,am un zx4r,achizitionat anul trecut,am mers cu el vreo 800 km de cand l-am luat,insa de atunci ma lupt cu o problema la el care nu i-am gasit raspuns.am tot tinut-o prin service,i-am schimbat cam tot ce se poate schimba la una:filtre,bujii,pompa benzina,semeringuri furca,cabluri,...etc.problema este ca in decurs de 2 luni i-am facut sincronizarea plus reglaje de vreo 4 ori.sta la relanti merge frumos la accelerare normala,insa daca bag mana in gaz,nu conteaza ca e rece sau calda,dupa vreo 4000 de ture parca nu se alimenteaza,nu se accelereaza cum trebuie.cel care mi-a facut sincronizarea se pricepe spune el,dar mi-a spus ca pot fii si clapetele uzate.ideea este ca nu am gasit pe cineva care sa-mi rezolve aceasta problema.

parerea ta care este?ai mai intalnit asa ceva?poate la alta motocicleta?

 

Nu sunt eu expertul in carburatoare, drept pentru care o sa-l las pe varu Survolaj sa vina pe topic sa incerce o explicatie. Am eu cateva idei dar nu vreau sa-i iau painea de la gura :laugh:

 

 

Mesaj completat

Zircon - cei doi umeri de asezare iti usureaza asezarea ansamblului in menghina - recomand ca piesele sa fie cu umeri. Gaurile nu le facem. Daca o sa simti vreodata nevoia sa ai si gauri, vii intr-o zi cu piesele si le dam la precizie.

Link to comment
Share on other sites

1. Compresie masurata ... very fishy ce se intampla acolo la tine.

2. Daca ai pompa de benzina - verificat.

3. Desfacut carburi - refacut nivelul, sincronizare si refacut amestec.

Link to comment
Share on other sites

1. Compresie masurata ... very fishy ce se intampla acolo la tine.

2. Daca ai pompa de benzina - verificat.

3. Desfacut carburi - refacut nivelul, sincronizare si refacut amestec.

 

Tot ce spui tu acolo au fost facute deja de 4 ori numai anu asta plus multe altele schimbate

Trebuie mai intai sa mergi cu ea ca sa vezi cum face,altfel pe loc nu are nici o simptoma la accelerare

Link to comment
Share on other sites

Lantul nu l-am reglat, i-am pus perfuzie :(

Placutele, lanturile, pinioanele si furtunele de frana au la mine pretul de catalog in care este inclus si montajul.

Edited by Cesar
Link to comment
Share on other sites

Extrapoland, s-ar putea spune ca Cezar mi-a pornit DR-ul dupa 2 ani. Curatat carburatorul boboc, dat sfaturi vis-a-vis de montaj, scor foarte mic. Nu l-am vazut cum lucreaza, dar voi asista atunci cand imi va schimba simeringurile de furca. Thumbs up!

Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu - sunt de mai multe feluri - de care ti-ar trebui? Cu maner de plastic si cu "rotula", la cutie cu coada lunga, biti pentru hexagon si patrat de 3/8 sau 1/2,... Sunt mai multe posibilitati, intra pe catalogul lor si da-mi un mesaj cu ce te-ar interesa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...