Himura Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Am fost acum 2 zile am schimbat rulmentii de jug,super om super preturi apelati cu incredere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Inca doua, maxim trei operatiuni si o aduci in parametri nominali de motocicleta sport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Cred ca trec maine dupa 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 Da-mi un telefon inainte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutral Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Pentru un reglaj eficient al carburatiei si amestecului influenteaza mult uzura bujiilor,filtrului de aer si benzina? mentionez ca bujiile au 2 ani si 10 mii km filtrele aer si benzina 1 an si 7 mii de km probabil carburatoarele nu au mai fost sincronizate de cel putin 3 ani,consumul de carburant este mic,acceleratia si urcarea in ture ok,singurul lucru este ca la relanti fluctueaza destul de tare si la rece si la cald,aproximativ intre 1200-1500 este vorba de o honda cbr f 3 as vrea si un pret doar sincronizare fara curatat sau amestec(sper sa fie nevoie doar de atat)daca asta ar fi problema turatiilor la relanti si un pret total pentru reglaj carburatie,amestec si curatat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 6, 2010 Author Share Posted July 6, 2010 Motoarele 4 in linie de 600 cu carburatoare sunt in general economice la mers civilizat. Am constatat asta in timp iar Hondele sunt cele mai economice. O sincronizare ar trebui facuta cam o data pe sezon chiar daca nu umbli la bateria de carburatoare ca sa vezi daca au depuneri. Exista niste aditivi pentru benzina - am sa-ti zic eu care - pe care daca-i pui o data la 3-4 plinutri scapi de stres. Acum sa le luam pe rand. Putem sa-ti facem orice doresti, daca este dorinta clientului nu pot sa refuz Dar tot trebuiesc spuse cum se fac bine si apoi beneficiarul alege in ce categorie se incadreaza. Sincronizat + reglat amestecul pt motoreta ta 150 de lei. Este mai mult de lucru la demontat si montat la loc Curatare + sincronizare + reglat amestecul 250 de lei. O diferenta enorma, recunosc Bujiile: daca nu este masurata distanta nu se poate spune nimic. Dupa ce se verifica vizual si cu lera insa iti pot spune cam cum functioneaza sistemul tau de alimentare. La niste bujii clasice (de care banuiesc eu ca ai), la numarul asta de km este posibil sa le fi apropiat sfarsitul. Avem si bujii, poti comanda la noi iar preturile sunt bune si se si monteaza acolo unde stiu eu Filtrul de aer - daca e cel de hartie in 7000 de km nu cred ca s-a infundat (daca n-ai mers in jurul unui santier) iar daca e sport (KN, BMC, Pipercross, etc) poate fi lasat asa sau spalat si gresat la cererea ta. Filtrul de benzina nu cred ca are probleme - doar sa fi fost rezervorul mizerabil sau ruginit. Relantiul - fluctueaza pt ca: ai carburatoarele infundate si/sau sunt nesincronizate si/sau reglajul amestecului destul de diferit intre cilindri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zircon Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 As avea nevoie de ceva de genul acesta dar fara bris-brisuri pe margini si gauri suplimentare. Un paralelipiped dreptunghic, din aluminiu, cu trei gauri (10mm, 12mm si 34mm), taiat in doua. 4-6cm grosime. Probabil merge si dintr-un material ne-metalic suficient de dur. Am nevoie de el pentru a prinde in menghina cateva componente de furca. Poti face si daca da, la ce scor ? Thx. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 7, 2010 Author Share Posted July 7, 2010 Da-mi mail cu imaginea sau link sau ceva edificator. Se poate face dar va fi nevoie de niste cote. Am un dural destul de bun din care pot face dar fara un model nu prea are cum sa iasa Mesaj completat Sau mai bine treci pe la mine cu piesele pe care vrei sa le fixezi si iti fac eu proiectul si executia. Nu-ti pot da acum un scor (nu am scoruri mari oricum) dar partea buna este ca pot sa-ti fac ce-mi ceri tu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zircon Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Da-mi mail cu imaginea sau link sau ceva edificator. Se poate face dar va fi nevoie de niste cote. Am un dural destul de bun din care pot face dar fara un model nu prea are cum sa iasa Mesaj completat Sau mai bine treci pe la mine cu piesele pe care vrei sa le fixezi si iti fac eu proiectul si executia. Nu-ti pot da acum un scor (nu am scoruri mari oricum) dar partea buna este ca pot sa-ti fac ce-mi ceri tu Doar partea din chenar, marginile fiind inutile. Practic, se ia un paralelipiped dreptunghic din dural (sau ceva dur) cu inaltime 50mm, latime 70mm, lungime 120-140mm si se dau, de sus in jos, trei gauri care sa strapunga obiectul, situate la distante egale. Diametre: 10mm, 12mm, 34mm. Apoi se taie in doua bucati simetrice, pentru a putea introduce tuburile si strange intregul ansamblu in menghina. M-as prezenta eu cu obiectele dar nu prea se poate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Material tare dar in acelasi timp mai moale decat otelul - este dural 2024 T3. Atasez cam cum ar fi piesa ta. Drawing1.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pussicat Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 (edited) salutare,am un zx4r,achizitionat anul trecut,am mers cu el vreo 800 km de cand l-am luat,insa de atunci ma lupt cu o problema la el care nu i-am gasit raspuns.am tot tinut-o prin service,i-am schimbat cam tot ce se poate schimba la una:filtre,bujii,pompa benzina,semeringuri furca,cabluri,...etc.problema este ca in decurs de 2 luni i-am facut sincronizarea plus reglaje de vreo 4 ori.sta la relanti merge frumos la accelerare normala,insa daca bag mana in gaz,nu conteaza ca e rece sau calda,dupa vreo 4000 de ture parca nu se alimenteaza,nu se accelereaza cum trebuie.cel care mi-a facut sincronizarea se pricepe spune el,dar mi-a spus ca pot fii si clapetele uzate.ideea este ca nu am gasit pe cineva care sa-mi rezolve aceasta problema. parerea ta care este?ai mai intalnit asa ceva?poate la alta motocicleta? Edited July 8, 2010 by pussicat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 salutare,am un zx4r,achizitionat anul trecut,am mers cu el vreo 800 km de cand l-am luat,insa de atunci ma lupt cu o problema la el care nu i-am gasit raspuns.am tot tinut-o prin service,i-am schimbat cam tot ce se poate schimba la una:filtre,bujii,pompa benzina,semeringuri furca,cabluri,...etc.problema este ca in decurs de 2 luni i-am facut sincronizarea plus reglaje de vreo 4 ori.sta la relanti merge frumos la accelerare normala,insa daca bag mana in gaz,nu conteaza ca e rece sau calda,dupa vreo 4000 de ture parca nu se alimenteaza,nu se accelereaza cum trebuie.cel care mi-a facut sincronizarea se pricepe spune el,dar mi-a spus ca pot fii si clapetele uzate.ideea este ca nu am gasit pe cineva care sa-mi rezolve aceasta problema.parerea ta care este?ai mai intalnit asa ceva?poate la alta motocicleta? Nu sunt eu expertul in carburatoare, drept pentru care o sa-l las pe varu Survolaj sa vina pe topic sa incerce o explicatie. Am eu cateva idei dar nu vreau sa-i iau painea de la gura Mesaj completat Zircon - cei doi umeri de asezare iti usureaza asezarea ansamblului in menghina - recomand ca piesele sa fie cu umeri. Gaurile nu le facem. Daca o sa simti vreodata nevoia sa ai si gauri, vii intr-o zi cu piesele si le dam la precizie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Survolaj Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 1. Compresie masurata ... very fishy ce se intampla acolo la tine. 2. Daca ai pompa de benzina - verificat. 3. Desfacut carburi - refacut nivelul, sincronizare si refacut amestec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutral Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 1. Compresie masurata ... very fishy ce se intampla acolo la tine.2. Daca ai pompa de benzina - verificat. 3. Desfacut carburi - refacut nivelul, sincronizare si refacut amestec. Tot ce spui tu acolo au fost facute deja de 4 ori numai anu asta plus multe altele schimbate Trebuie mai intai sa mergi cu ea ca sa vezi cum face,altfel pe loc nu are nici o simptoma la accelerare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Vorbit deja cu pussicat, o sa vad motoreta zilele astea sa dau o tura cu ea ca sa ma pronunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cata01 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 M-a ajutat si pe mine Cesar cu operatiunile de schimbat placute frana si intins lant; lucreaza f bine si f atent. Recomand ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 (edited) Lantul nu l-am reglat, i-am pus perfuzie Placutele, lanturile, pinioanele si furtunele de frana au la mine pretul de catalog in care este inclus si montajul. Edited July 13, 2010 by Cesar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzunu Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Extrapoland, s-ar putea spune ca Cezar mi-a pornit DR-ul dupa 2 ani. Curatat carburatorul boboc, dat sfaturi vis-a-vis de montaj, scor foarte mic. Nu l-am vazut cum lucreaza, dar voi asista atunci cand imi va schimba simeringurile de furca. Thumbs up! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Mi l-ai adus in punga no-name, ti l-am dat inapoi in punga cu brand - atat am lucrat la el Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Survolaj Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Mi l-ai adus in punga no-name, ti l-am dat inapoi in punga cu brand - atat am lucrat la el Rebranduiesti vere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Pentru tine cunosc singurul brand care sa te motiveze: Honda Hornet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 (edited) Pentru tine cunosc singurul brand care sa te motiveze: Honda Hornet Edited July 14, 2010 by Cesar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRJN Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Doar un set de imbusuri Draper poti sa aduci? Si pe la ce pret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Cum sa nu - sunt de mai multe feluri - de care ti-ar trebui? Cu maner de plastic si cu "rotula", la cutie cu coada lunga, biti pentru hexagon si patrat de 3/8 sau 1/2,... Sunt mai multe posibilitati, intra pe catalogul lor si da-mi un mesaj cu ce te-ar interesa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radufaramoto Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Mai Survolaj, este demonstrat stiintific ca este benefic pentru tine ca eu sa-mi sincronizez carburatoarele cat mai des, ce zici pisi ma mai iubesti ? Mesaj completat Si uite cat de mult tin eu la tine ) /index.php?showtopic=555971 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.