Hadess Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Explicatie: dupa incercari disperate de a regla frana fata(aerisire, schimbare lichid etc) ma macina o intrebare, care cred eu ca ar fi problema. Deci, cand strang de maneta, cu capacelul scos de pe rezervor(ca in poza) arunca tare un jet de lichid. Intrebare(pertinenta sau nu ?!): e normal sa arunce lichid, e din cauza garniturilor? poza: http://www.cartestsoftware.com/fz1/images/...urkeybaster.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Explicatie: dupa incercari disperate de a regla frana fata(aerisire, schimbare lichid etc) ma macina o intrebare, care cred eu ca ar fi problema. Deci, cand strang de maneta, cu capacelul scos de pe rezervor(ca in poza) arunca tare un jet de lichid. Intrebare(pertinenta sau nu ?!): e normal sa arunce lichid, e din cauza garniturilor? poza: http://www.cartestsoftware.com/fz1/images/...urkeybaster.jpg da, e normal, daca eliberezi brusc levierul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 E normal, pentru ca pe traseul pistonasului (la 2-3 mm de capat, la plecare) exista o gaurica minuscula prin care se absoarbe lichidul de frina (logic). Cind stringi frina (fara capac) pistonul impinge lichid prin gaurica (pe portiunea aia de 2-3 mm), dupa care urmeaza partea de presiune. Asa ca arunca un jet scurt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 ti-am zis, oltene? Si nu ai vrut sa ma crezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Fratilor !!!!! Nu e normal de loc sa arunce " tare un jet" ca asa a zis omul jetul ala care-l "arunca " tre sa fie insesizabil daca pompa e buna acolo e o cursa de 0,5 mm pana prinde pe presiune pistonul pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 ba este normal..... am intalnit probelma asta dar nu la toate pompele de frana..... la unele jetul era insesizabil la unele era mai puternic dar in ambele cazuri dupa aerisire mergeau perfect.... deci nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Iulie 18, 2006 Autor Share Postat Iulie 18, 2006 Arunca pana la 1 metru inaltime!!! Si in plus, frana nu tine(nu ramane maneta la punct fix), si am aerisit de mi-a sait basca!(nu scapa lichid pe nicaieri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 (editat) Poate e lichidul expirat! Serios acuma... vezi sa fie amandoua gaurelele de la pompa libere, desfundate. Daca vrei, hai pe la mine, si probam cu pompa mea, ca poate ai furtune obosite, si se dilata prea mult cand tragi de frana. Da un telefon. Sau daca vrei, probam pompa ta la mine pe motor. Si atunci macar eliminam una din variante (adica pompa cu problema, sau.... nu). Mentionez din modestie ca am furtune RACING! Editat Iulie 18, 2006 de Dl_Doctor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Fratilor nu am nimic cu voi dar macar dac nu aveti habar nu va mai bagati in seama ,Chestia cea mai cea este ca induceti si omul in eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 .. salut ! am avut si eu aceeasi problema cu o pompa,, brembo,, ,aeriseam la nesfarsit si cand aveam capacul dat jos datea cu lichid in sus , din cauza ca nu puteam sa astept pana veneau garniturile {oricum ale ei erau cam obosite} ,am luat o pompa second si problema sa rezolvat ,acum am frana . parerea mea este ca daca moto e veche s-au dus garniturile .... totusi incearca cu alta pompa si vezi ce se intampla , daca mere nu mai ai garnituri .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 cand pun frana fatza se aude un trosnet. ce ar putea fi? e posibil sa fie de la spite? sa nu fie stranse bine? am incercat toate suruburile de la etrier si sunt bine stranse. lichidul de frana este nou placutele la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Fratilor nu am nimic cu voi dar macar dac nu aveti habar nu va mai bagati in seama ,Chestia cea mai cea este ca induceti si omul in eroare. te invit la mine sa-ti arat la ambele motoare ce se intampla un metru inaltime e totusi cam mult , ce potent e motorul tau cat lichid ai in rezervor, daca e plin mai atenueaza jetul s-ar putea sa fie si de la elasticitatea conductelor, acum am conducte racing si abia se observa jetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) cand pun frana fatza se aude un trosnet. ce ar putea fi? e posibil sa fie de la spite? sa nu fie stranse bine? am incercat toate suruburile de la etrier si sunt bine stranse. lichidul de frana este nou placutele la fel! Verifica daca nu ai joc la roata (rulmenti) sau la furca (rulmenti sau piulite slabite). Un joc cat de mic poate face zgomot mare. Asa am patit si eu cu cbr-u' si am descoperit ca rulmentii de la roata erau uscati si produceau un joc minuscul. Editat Iulie 19, 2006 de WildPuppy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 te invit la mine sa-ti arat la ambele motoare ce se intampla un metru inaltime e totusi cam mult , ce potent e motorul tau cat lichid ai in rezervor, daca e plin mai atenueaza jetul s-ar putea sa fie si de la elasticitatea conductelor, acum am conducte racing si abia se observa jetul Pai daca e asa si arunca atunci ai probleme si tu la frane normal ar trebui sa aibe o tabla care sa opreasca jetul deci iar nu e bine daca nu o ai .iar cu dilatarea conductelor .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Pai daca e asa si arunca atunci ai probleme si tu la frane normal ar trebui sa aibe o tabla care sa opreasca jetul deci iar nu e bine daca nu o ai .iar cu dilatarea conductelor .... ...poate a vrut sa zica a ''furtunelor'' , ca alea cand''' imbatranesc'' se umfla cand bagi presiune de la pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.