Sari la conținut

Despre Frana


Postări Recomandate

Explicatie:

dupa incercari disperate de a regla frana fata(aerisire, schimbare lichid etc) ma macina o intrebare, care cred eu ca ar fi problema. Deci, cand strang de maneta, cu capacelul scos de pe rezervor(ca in poza) arunca tare un jet de lichid.

Intrebare(pertinenta sau nu ?!): e normal sa arunce lichid, e din cauza garniturilor?

poza: http://www.cartestsoftware.com/fz1/images/...urkeybaster.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicatie:

dupa incercari disperate de a regla frana fata(aerisire, schimbare lichid etc) ma macina o intrebare, care cred eu ca ar fi problema. Deci, cand strang de maneta, cu capacelul scos de pe rezervor(ca in poza) arunca tare un jet de lichid.

Intrebare(pertinenta sau nu ?!): e normal sa arunce lichid, e din cauza garniturilor?

poza: http://www.cartestsoftware.com/fz1/images/...urkeybaster.jpg

 

da, e normal, daca eliberezi brusc levierul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal, pentru ca pe traseul pistonasului (la 2-3 mm de capat, la plecare) exista o gaurica minuscula prin care se absoarbe lichidul de frina (logic). Cind stringi frina (fara capac) pistonul impinge lichid prin gaurica (pe portiunea aia de 2-3 mm), dupa care urmeaza partea de presiune. Asa ca arunca un jet scurt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor !!!!! Nu e normal de loc sa arunce " tare un jet" ca asa a zis omul jetul ala care-l "arunca " tre sa fie insesizabil daca pompa e buna acolo e o cursa de 0,5 mm pana prinde pe presiune pistonul pompei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba este normal..... am intalnit probelma asta dar nu la toate pompele de frana..... la unele jetul era insesizabil la unele era mai puternic dar in ambele cazuri dupa aerisire mergeau perfect.... deci nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e lichidul expirat!

Serios acuma... vezi sa fie amandoua gaurelele de la pompa libere, desfundate.

Daca vrei, hai pe la mine, si probam cu pompa mea, ca poate ai furtune obosite, si se dilata prea mult cand tragi de frana. Da un telefon.

Sau daca vrei, probam pompa ta la mine pe motor. Si atunci macar eliminam una din variante (adica pompa cu problema, sau.... nu). Mentionez din modestie ca am furtune RACING! :banana: :smoke:

Editat de Dl_Doctor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. salut ! am avut si eu aceeasi problema cu o pompa,, brembo,, ,aeriseam la nesfarsit si cand aveam capacul dat jos datea cu lichid in sus , din cauza ca nu puteam sa astept pana veneau garniturile {oricum ale ei erau cam obosite} ,am luat o pompa second si problema sa rezolvat ,acum am frana . parerea mea este ca daca moto e veche s-au dus garniturile .... totusi incearca cu alta pompa si vezi ce se intampla , daca mere nu mai ai garnituri ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pun frana fatza se aude un trosnet. ce ar putea fi? e posibil sa fie de la spite? sa nu fie stranse bine? am incercat toate suruburile de la etrier si sunt bine stranse. lichidul de frana este nou placutele la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor nu am nimic cu voi dar macar dac nu aveti habar nu va mai bagati in seama ,Chestia cea mai cea este ca induceti si omul in eroare.

 

te invit la mine sa-ti arat la ambele motoare ce se intampla :banana:

 

un metru inaltime e totusi cam mult :smoke: , ce potent e motorul tau :laugh:

cat lichid ai in rezervor, daca e plin mai atenueaza jetul

s-ar putea sa fie si de la elasticitatea conductelor, acum am conducte racing si abia se observa jetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pun frana fatza se aude un trosnet. ce ar putea fi? e posibil sa fie de la spite? sa nu fie stranse bine? am incercat toate suruburile de la etrier si sunt bine stranse. lichidul de frana este nou placutele la fel!

 

Verifica daca nu ai joc la roata (rulmenti) sau la furca (rulmenti sau piulite slabite). Un joc cat de mic poate face zgomot mare. Asa am patit si eu cu cbr-u' si am descoperit ca rulmentii de la roata erau uscati si produceau un joc minuscul.

:banana:

Editat de WildPuppy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te invit la mine sa-ti arat la ambele motoare ce se intampla :banana:

 

un metru inaltime e totusi cam mult :smoke: , ce potent e motorul tau :-L

cat lichid ai in rezervor, daca e plin mai atenueaza jetul

s-ar putea sa fie si de la elasticitatea conductelor, acum am conducte racing si abia se observa jetul

Pai daca e asa si arunca atunci ai probleme si tu la frane normal ar trebui sa aibe o tabla care sa opreasca jetul deci iar nu e bine daca nu o ai .iar cu dilatarea conductelor .... :laugh: :lol: :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca e asa si arunca atunci ai probleme si tu la frane normal ar trebui sa aibe o tabla care sa opreasca jetul deci iar nu e bine daca nu o ai .iar cu dilatarea conductelor .... :banana: :smoke: :laugh:

...poate a vrut sa zica a ''furtunelor'' , ca alea cand''' imbatranesc'' se umfla cand bagi presiune de la pompa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...