vis-a-vis Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Motocicleta probabil a fost cazuta si un surub de 6 al carenei a intrat in rezervor. A fost "reparata" anul trecut cu nustiu ce smac, dar tot timpul a picurat. Azi curgea la greu. Cu ce umplu gaura sa ma tina macar pana la iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Motocicleta probabil a fost cazuta si un surub de 6 al carenei a intrat in rezervor.A fost "reparata" anul trecut cu nustiu ce smac, dar tot timpul a picurat. Azi curgea la greu. Cu ce umplu gaura sa ma tina macar pana la iarna? cositorita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 cositorita! Intradevar cositorul o sa tina , dar vezi sa cureti bine inainte si sa o decapezi , altfel nu o sa faca priza buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) Dacă cositore?ti, ai grijă să faci asta cu rezervorul umplut cu apă... chiar dacă letconul este deconectat, sau folose?ti un ciocan de lipit, încălzit la foc, mici scântei de descărcare electrostatică ... buf ... ?i te alegi cu burduf în loc de rezervor ( am reu?it asta cândva cu un rezervor de Dacie ) Editat Iunie 13, 2010 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 13, 2010 Autor Share Postat Iunie 13, 2010 Nu bag apa-n el nici sa ma bati. Am facut prostia asta la o Yamaha XZ550 si a ruginit tot pe dinauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Păi cât crezi c-o lași acolo ...tot sezonul ? Îți faci treaba, golești, lași la soare (eventual scoți robineții) ... te asigur că nu-ți rămâne moleculuță de apă ...este oricum procedură standard pentru rezervoare, dacă nu vrei să vezi popcorn de rezervoare prin bătătură ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Păi cât crezi c-o lași acolo ...tot sezonul ? Îți faci treaba, golești, lași la soare (eventual scoți robineții) ... te asigur că nu-ți rămâne moleculuță de apă ...este oricum procedură standard pentru rezervoare, dacă nu vrei să vezi popcorn de rezervoare prin bătătură ... Si eu tot la fel am patit,m-am incapatanat sa nu pun apa si mi-a sarit rezervorul pe sus Mult succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 eu mi-am lipit un rezervor de tabla ce avea mai multe gaurele , cea mai mare avand vreo 5 mm diametru , cu poxilina. poti incerca asta , sau alte produse similare . cureti bine zona respectiva , degresezi , o usuci bine , amesteci cele 2 componente ale poxilinei , le masezi bine pana se inmoaie si simti ca e calduta , iar apoi pui rezultatul unde ai nevoie. apoi o lasi asa vreo cateva ore sa se intareasca. la mine a functionat si nu a mai curs nicio picatura de benzina prin zona respectiva. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Nu bag apa-n el nici sa ma bati. Am facut prostia asta la o Yamaha XZ550 si a ruginit tot pe dinauntru. vino domle ' cu el si il cositorim impreuna fara sa faca poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Am dat deja banii pe Poxilina, sa vad ce iese. Oricum, daca nu merge, unde sa vin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 cart.lacul tei in incinta taxi glucoza.reparatia nu necesita cash ! o facem pe principiul "bine faci .bine gasesti" detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Aoleo, tu esti nenea cu care m-am contrat pe topicul cu "Tei" Am gasit ditamai magaria la locul faptei. Nu-i de poxilina. Pun diseara poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 rezervorul umplut cu apa?!? nu sunt meserias in domeniu dar am oarece dubii ca se poate face o lucrare de durata in felul asta deoarece cositorul se topeste abia pe la 231,8 grade iar apa de la 100 incepe sa fiarba, ceea ce inseamna ca in zona de lipire temperatura nu va trece de 120-130 de grade. ori diferita mare de temperatura intre materialul de baza si materialul de adaos inseamna de obicei fisuri dupa lipire. repet, nu sunt meserias, dar eu asa stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Am gasit ditamai magaria la locul faptei. Nu-i de poxilina. Pun diseara poze... Salutari! Ne-am intalnit vara trecuta, in drum spre Brasov... Am patit ceva asemanator, dar nu cu rezervorul ci cu radiatorul. A intrat un nene cu dacia in mine din lateral si mi-a facut o gaura de 2 mm in radiator, pe partea stanga, la un CBF 500, de sarea antigelul din el ca din artere! Am incercat sa-l cositoresc dar nu prindea cositorul, pentru ca era prea rece si letconul nu facea fata. Asa ca am facut altfel. Am luat din bricostore rasina epoxi (sunt doua seringi cu cate o parte de rasina care se amesteca in proportie de 50%) si dupa ce am curatat bine locul, am aplicat un strat de rasina, unul de firbra de stica... in total cam trei straturi din fiecare. Trebuie lasat minim 24 de ore pana se intareste. De doi ani l-am reparat, si nu au mai fost probleme. Nu stiu daca pentru benzina trebuie lasat mai mult timp sa se intareasca, dar cert este ca dupa aceea nu este solubil in benzina, si in plus, se pot astupa gauri chiar mai mari, intrucat este practic material compozit, cu mare duritate. Asfat uscat si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Stiu, erai cu un Kawasaki. Vad ca acum ai crescut mare E cositorit deja si sub e alamit desupra cred ca e poxipol si tot asa Trebuie sa dau jos tot ce e acolo, ca sa ajung la gaurica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Am incercat sa-l cositoresc dar nu prindea cositorul, pentru ca era prea rece si letconul nu facea fata La tine nu prindea cositorul pt ca deobicei radiatoarele sunt de aluminiu iar aluminiul nu se cositoreste. Cu poxilina am incercat si eu o data dar nu a tinut decat foarte putin timp. Pt cositorire e nevoie de un ciocan de lipit puternic, cateva sute de wati, daca nu aveti , se poate si cu unul mai mic dar trebuie ajutat cu o sursa de caldura gen lampa cu gaz/benzina. Daca se lucreaza cu flacara trebuie atentie mare la pregatirea rezervorului pt a nu face buf. Nu am incercat dar nici eu nu cred ca se poate cositori un rezeror daca e plin cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 La tine nu prindea cositorul pt ca deobicei radiatoarele sunt de aluminiu iar aluminiul nu se cositoreste. Cu poxilina am incercat si eu o data dar nu a tinut decat foarte putin timp. Pt cositorire e nevoie de un ciocan de lipit puternic, cateva sute de wati, daca nu aveti , se poate si cu unul mai mic dar trebuie ajutat cu o sursa de caldura gen lampa cu gaz/benzina. Daca se lucreaza cu flacara trebuie atentie mare la pregatirea rezervorului pt a nu face buf. Nu am incercat dar nici eu nu cred ca se poate cositori un rezeror daca e plin cu apa. cu ceva timp in urma am reparat un rezervor de IJ cu cositor si rezervorul e ok si acum dupa 11 12 ani la o lipitura facuta in ziua de azi ajuta ft mult daca ai pe linga un decapant de calitate si pasta pt sudat inst.sanitare din cupru + un ciocan de lipit din ala tiganesc.un pic de "mana"si treabai gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Se umple cu apa rezervorul,apa nu ajunge pana sus unde se lucreaza. Scopul apei e sa reduca volumul de aer cu vapori de benzina care poate exploda. Am sudat rezervor de Dacia,dupa ce l-am spalat intens cu apa eram convins ca nu mai are urme de benzina,totusi din cand in cand fiin plin cu apa bufnea incetisor,semn ca mai apareau vapori de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Inculpatul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 ...e, da! La așa găuroaie ținea poxilina doar afișu' cu "C'est foutu!" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Inculpatul... cand te hotarasti call me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 15, 2010 Autor Share Postat Iunie 15, 2010 Il trimit la Timisoara pentru indreptat, tras in filer si vopsit... Era programat pentru la iarna, dar daca tot si-a facut de cap, il repar acum. Multumesc mult de oferta. Ce scule mai ai p-acolo, de indoit teava ceva? Ca am niste idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Nu bag apa-n el nici sa ma bati. Am facut prostia asta la o Yamaha XZ550 si a ruginit tot pe dinauntru. eu am bagat apa, apa a disolvat rugina formata in partea superioara a rezervorului...am dat si cu ceva spray de rugina... daca dai jos robinetul si pui un feon in gura rezervorului , apa se evapora repede ... mai ales daca pui apa calda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 19, 2010 Autor Share Postat August 19, 2010 Hai l-a rezolvat Black wolf, caruia ii multumesc si pe aceasta cale (cata limbaju' de lemn ) Se pare ca nu l-as fi reparat singur, la partea de jos e destul de ruginita tabla si are pori destui. Treaba e ca nu mai curge deloc momentan. Sper ca sa ma tina weekend-ul asta, ca trebuie sa ajung la Ranca si de acolo prin imprejurimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.