Sari la conținut

Statistica Accidente Motociclisti


mateo45us
 Share

Postări Recomandate

Sa nu intelegi gresit ca am ceva personal cu tine. MA deranjeaza insa faptul ca poti spune asemenea aberatii pe forum...

E problema ta dak ai ceva cu mine sau nu, pe mine chiar nu ma intereseaza si chiar nu ma agit pe treaba asta. In rest ai cam inceput sa ma deranjezi cu cuvinte gen "prostie" si "aberatii" si altele pe care ar trebui sa le tzii pentru tine. Pentru asta exista libertatea in exprimare si asta este forumul ...o adunatura,buna sau nu, de pareri pro si contra nu de jigniri. Nu-ti port pica si ti-am mai zis dak vrei ne intalnim sa bem o bere/suc prieteneste

 

Uite am niste prieteni care vand motoare, numai vitezane peste 600 si in 3 zile au venit 4 incepatori care si-au luat cbr 600f, un cbr 600r, un sv1000 si un r1 toate 2002-2004. Unde-i aberatia in atzi lua ce motor iti place, fiecare e liber sa-si aleaga ce motor vrea, e stapan pe viata lui...dak vrea sa se schilodeasca sau sa se omoare o poate face pe orice motor de la moped pana la zx12 sau busa...sunt pur si simplu stapani pe viata lor si dak ei nu constientizeaza ca nu shtiu inca sa mearga drept cu motoru si se infig sa-si ia direct r1 e strict si direct problema lor. Da mai este si partea cealalta ,,,am o gramada de prieteni care ink nu au cazut, si nu le doresc si care au inceput pe motoare sport de 750, 900 si 1000 si au deja ani buni de motociclism in spate.

 

Cat despre echipament eu ziceam k merg eu in pantaloni scurti si tricou pentru ca e foarte cald afara si dak ies la o terasa sau vin la servici n-o sa stau sa ma car cu geaca, manusi, pantaloni..purta-ti-le ca-s bune..eu imi asum riscul de a merge asa si revin la ideea mea...FIECARE FACE CE VREA SI CE-L TAIE CAPUL, E PIELEA LUI IN JOC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raportul nr.accidente/nr. vehicule este covarsitor in cazul motoarelor fata de cel al masinilor.Majoritatea soferilor cu capul pe umeri recunosc ca nu sunt obisnuiti cu prezenta motoarelor in trafic (nimic nou)si de aceea se intampla atatea accidente cand vine vorba de prioritate.La numarul acela de accidente din vina motoarelor se adauga si accidentele cu "motociclisti" care nu detineau carnet,erau beti,aveau viteza, etc. care s-au infipt in cate o masina desi in mod normal era vina soferului care a "uitat" sa ii acorde prioritate.Sau poate ma insel...io doar mi-am spus parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E problema ta dak ai ceva cu mine sau nu, pe mine chiar nu ma intereseaza si chiar nu ma agit pe treaba asta. In rest ai cam inceput sa ma deranjezi cu cuvinte gen "prostie" si "aberatii" si altele pe care ar trebui sa le tzii pentru tine. Pentru asta exista libertatea in exprimare si asta este forumul ...o adunatura,buna sau nu, de pareri pro si contra nu de jigniri. Nu-ti port pica si ti-am mai zis dak vrei ne intalnim sa bem o bere/suc prieteneste

 

Uite am niste prieteni care vand motoare, numai vitezane peste 600 si in 3 zile au venit 4 incepatori care si-au luat cbr 600f, un cbr 600r, un sv1000 si un r1 toate 2002-2004. Unde-i aberatia in atzi lua ce motor iti place, fiecare e liber sa-si aleaga ce motor vrea, e stapan pe viata lui...dak vrea sa se schilodeasca sau sa se omoare o poate face pe orice motor de la moped pana la zx12 sau busa...sunt pur si simplu stapani pe viata lor si dak ei nu constientizeaza ca nu shtiu inca sa mearga drept cu motoru si se infig sa-si ia direct r1 e strict si direct problema lor. Da mai este si partea cealalta ,,,am o gramada de prieteni care ink nu au cazut, si nu le doresc si care au inceput pe motoare sport de 750, 900 si 1000 si au deja ani buni de motociclism in spate.

 

Cat despre echipament eu ziceam k merg eu in pantaloni scurti si tricou pentru ca e foarte cald afara si dak ies la o terasa sau vin la servici n-o sa stau sa ma car cu geaca, manusi, pantaloni..purta-ti-le ca-s bune..eu imi asum riscul de a merge asa si revin la ideea mea...FIECARE FACE CE VREA SI CE-L TAIE CAPUL, E PIELEA LUI IN JOC.

daca esti coios si vrei sa te dai grande pe un supersport de 1000, sa fii sanatos, insa daca esti semicoios si vrei doar sa pozezi pe un motor super-puternic, pentru supermachoi si dupa aia plangi ca ai facut buba cand mergeai cu 170 in oras... esti jenibil

Astia care sunteti mai destepti ca ceilalti si puteti de la inceput... fiti sanatosi, nu va mai plangeti ca nu va respecta lumea

LUMEA VA RESPECTA NUMA' CA NU ARE TIMP SA VA POARTE DE GRIJA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: Rossi-lor cu 100+ cp din prima si celor care ii incurajeaza. De s-ar aplica dracu odata legea aia nenorocita. :smoke: Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi-lor cu 100+ cp din prima si celor care ii incurajeaza. De s-ar aplica dracu odata legea aia nenorocita.

 

NU ma cred rossi si nici nu am de gand sa merg cu 100km/h in orase sau mai mult...legea e scrisa asa cum este si o respect mai mult pentru siguranta mea si nu ca e asa scrisa. Altfel franezi de la 50-60 decat de la 100 sau chiar peste.

 

O sa-mi iau un motor de 600 si asta datorita faptului ca nu ma scot banii din casa sa schimb motoarele ca pe ciorapi. Am strans din dinti aproape 5 ani buni ca sa strang 5k si ceva de Euroi pentru motor. Poate ca voi ati inceput in alte imprejurari cand poate aveati alte posibilitati sau ati avut bafta sa nu pierdeti mult la revanzarea motoarelor mai mici, ceea ce mi se pare penibil. Un motor afara e 3200 din 98, 99 bunicel si aici chiar daca il cumperi nou esti nevoit sa-l vinzi dupa o lunga indelungare cu o gramada de bani aproape de cat a fost el initial si asta datorita faptului ca romanul nu are bani sa-si permita cam orice.

 

Cat despre ceea ce doresc sa-mi iau...daca dupa ce dau turele de rigoare pe stradute nu ma simt in stare sa merg cu ea de frica ca poate imi scapa mana in gaz sau alte erori...crede-ma ca exista limitatoare care le poti scoate cu usurinta dupa ce ai acumulat experienta.

 

Da, sunt de acord sa o iau cu 125, 250, 400, 500, 600, 1000 si de ce nu 1400 ZZR...imi dai tu bani sa schimb motoarele cam la fiecare an? NU prea cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU ma cred rossi si nici nu am de gand sa merg cu 100km/h in orase sau mai mult...legea e scrisa asa cum este si o respect mai mult pentru siguranta mea si nu ca e asa scrisa. Altfel franezi de la 50-60 decat de la 100 sau chiar peste.

 

O sa-mi iau un motor de 600 si asta datorita faptului ca nu ma scot banii din casa sa schimb motoarele ca pe ciorapi. Am strans din dinti aproape 5 ani buni ca sa strang 5k si ceva de Euroi pentru motor. Poate ca voi ati inceput in alte imprejurari cand poate aveati alte posibilitati sau ati avut bafta sa nu pierdeti mult la revanzarea motoarelor mai mici, ceea ce mi se pare penibil. Un motor afara e 3200 din 98, 99 bunicel si aici chiar daca il cumperi nou esti nevoit sa-l vinzi dupa o lunga indelungare cu o gramada de bani aproape de cat a fost el initial si asta datorita faptului ca romanul nu are bani sa-si permita cam orice.

 

Cat despre ceea ce doresc sa-mi iau...daca dupa ce dau turele de rigoare pe stradute nu ma simt in stare sa merg cu ea de frica ca poate imi scapa mana in gaz sau alte erori...crede-ma ca exista limitatoare care le poti scoate cu usurinta dupa ce ai acumulat experienta.

 

Da, sunt de acord sa o iau cu 125, 250, 400, 500, 600, 1000 si de ce nu 1400 ZZR...imi dai tu bani sa schimb motoarele cam la fiecare an? NU prea cred.

 

Cred ca 100+ cp inseamna 100+ cai putere ...nu 100+ km/h in oras...parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU

.....

O sa-mi iau un motor de 600 si asta datorita faptului ca nu ma scot banii din casa sa schimb motoarele ca pe ciorapi. Am strans din dinti aproape 5 ani buni ca sa strang 5k si ceva de Euroi pentru motor.

....

Da, sunt de acord sa o iau cu 125, 250, 400, 500, 600, 1000 si de ce nu 1400 ZZR...imi dai tu bani sa schimb motoarele cam la fiecare an? NU prea cred.

 

Eu mi-am luat un GS 500 din 92, am dat ~2000EUR pe el si nu o sa-l vand la anu sa cumpar altul, am intentia sa-l tin mai mult timp. Deocamdata sunt foarte multumit de el. Trage super bine in oras si este foarte manevrabil, nici nu te ridica pe o roata cand te apuca pandaliile si vrei sa pleci ca un jmeker cu 4539458903 km/h. In afara merge la fel de bine, sinti intradevar vantul la >100 dar asta nu m-a oprit sa-i dau pe A1 si 150-160 in unele depasiri.

Asa ca nu vad de ce as schimba motorul anul viitor....Este foarte bun acuma, sa vad cum o sa se comporte cand o sa merg cu 2 persoane, tankbag, topcase si colburi (cand o sa le am pe astea, :banana: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat un GS 500 din 92, am dat ~2000EUR pe el si nu o sa-l vand la anu sa cumpar altul

 

Este un motor mare avand in vedere spusele celor cu experienta de aici, pentru incepatori. Daca aveai de 250 sigur peste 2 ani il schimbai.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca limitarea aia la 25 kW e o mare tampenie. Un sistem de genul asta ar folosi la ceva daca ar exista acces progresiv, pe mai multe trepte, diferentiate in functie de tipul motorului (25 kW pe supersport difera putin de 25 kW pe chopper). Si mai ales daca scoala si examenul ar fi pe bune. Desi daca ma gandesc mai bine, nu cred ca as vrea o societate care controleaza indivizii in asemenea masura. Intre Vestul Salbatic si 1984, prefer oricand prima varianta. Rationamentele de genul "statistica arata ca in majoritatea accidentelor sunt implicati incepatori pe supersport, deci motoarele supersport sunt nerecomandate incepatorilor" sunt false conform principiilor cercetarii stiintifice. Tot ce arata e ca exista oameni care cred ce daca au plasticul in buzunar sunt Rossi, iar strada e circuit - deci cu ce sa-si puna mai bine in evidenta "valoarea" decat cu cel mai tare supersport pe care si-l permit. Sau se poate pune intrebarea invers: cate accidente se pot enumera care au fost cauzate cel putin in principal de faptul ca respectivul era pe un motor "mare"? Nu se accepta cazurile in care respectivul o ardea cu XXX kmph si a iesit singur in decor, sau "conservarul" n-a putut estima ca pata de la orizont o sa se infiga in 3 secunde in portiera lui. Cam orice motor din zilele noastre trece de 100 kmph fara probleme - o viteza suficienta ca sa dai coltul daca "ti-a scapat" (yeah, right) mana in gaz pe unde si cand nu trebuie. Si inca n-am auzit de motorul care stie singur sa n-o arda aiurea. Iar in cazul accidentelor provocate de alti soferi prosti/dusi cu capul/beti/etc., ala face aceasi tampenie si daca esti pe RS50 si pe R1. Mai degraba as zice ca te ajuta un motor mai performant la fazele astea, pentru ca are frane/acceleratie mai bune. Nu zic, e clar mai usor de invatat pe un motor mai mic (desi exact ce inseamna asta depinde de la individ la individ), dar pe de alta parte majoritatea dintre noi (cred) nu-si permit sa schimbe motorul o data pe an.

In concluzie, parerea mea e tot ce ar trebui sa faca statul e sa oblige foarte strict scolile moto sa-si faca treaba cum trebuie, si ATAT. Pentru ca o scoala buna l-ar convinge (practic) si pe Gigi Duru' ca strada nu e circuit, si ca R1 se poate conduce si cu 50 si cu 250, toata treaba e sa stii unde, cand, si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca limitarea aia la 25 kW e o mare tampenie. Un sistem de genul asta ar folosi la ceva daca ar exista acces progresiv, pe mai multe trepte, diferentiate in functie de tipul motorului (25 kW pe supersport difera putin de 25 kW pe chopper). Si mai ales daca scoala si examenul ar fi pe bune. Desi daca ma gandesc mai bine, nu cred ca as vrea o societate care controleaza indivizii in asemenea masura. Intre Vestul Salbatic si 1984, prefer oricand prima varianta. Rationamentele de genul "statistica arata ca in majoritatea accidentelor sunt implicati incepatori pe supersport, deci motoarele supersport sunt nerecomandate incepatorilor" sunt false conform principiilor cercetarii stiintifice. Tot ce arata e ca exista oameni care cred ce daca au plasticul in buzunar sunt Rossi, iar strada e circuit - deci cu ce sa-si puna mai bine in evidenta "valoarea" decat cu cel mai tare supersport pe care si-l permit. Sau se poate pune intrebarea invers: cate accidente se pot enumera care au fost cauzate cel putin in principal de faptul ca respectivul era pe un motor "mare"? Nu se accepta cazurile in care respectivul o ardea cu XXX kmph si a iesit singur in decor, sau "conservarul" n-a putut estima ca pata de la orizont o sa se infiga in 3 secunde in portiera lui. Cam orice motor din zilele noastre trece de 100 kmph fara probleme - o viteza suficienta ca sa dai coltul daca "ti-a scapat" (yeah, right) mana in gaz pe unde si cand nu trebuie. Si inca n-am auzit de motorul care stie singur sa n-o arda aiurea. Iar in cazul accidentelor provocate de alti soferi prosti/dusi cu capul/beti/etc., ala face aceasi tampenie si daca esti pe RS50 si pe R1. Mai degraba as zice ca te ajuta un motor mai performant la fazele astea, pentru ca are frane/acceleratie mai bune. Nu zic, e clar mai usor de invatat pe un motor mai mic (desi exact ce inseamna asta depinde de la individ la individ), dar pe de alta parte majoritatea dintre noi (cred) nu-si permit sa schimbe motorul o data pe an.

In concluzie, parerea mea e tot ce ar trebui sa faca statul e sa oblige foarte strict scolile moto sa-si faca treaba cum trebuie, si ATAT. Pentru ca o scoala buna l-ar convinge (practic) si pe Gigi Duru' ca strada nu e circuit, si ca R1 se poate conduce si cu 50 si cu 250, toata treaba e sa stii unde, cand, si cum.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea, Marian Motoc a spus că BPR intenționează să achiziționeze 50 de motociclete "pentru a deveni parteneri de trafic de valoare egală cu deținătorii de astfel de motoare".

El a adăugat că BPR pregăteÂşte intensiv noua promoție de agenți în dezvoltarea abilităților de conducere a motocicletei, menționând că a solicitat MAI instructori străini, specializați în executarea unor manevre deosebite cu bolizii pe două roți.

 

ia sa-i puna fara uniforma in trafic, sub acoperire :D

numai ca asa nu vor putea da amenzi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi-lor cu 100+ cp din prima si celor care ii incurajeaza. De s-ar aplica dracu odata legea aia nenorocita.

Domnu mai incet cu injuriile . Eu am inceput pe CBR 600 de 98 cai si acum calaresc 929 de 150 cai .

Rasa umana prin asta se caracterizeaza - prin diversitate ; unii reusesc sa isi invinga instinctele animalice , altii nu .

Nu contest ca m-a surprins motorul de cateva ori - dar am reusit sa evit producerea unui accident .

Ceea ce vreau eu sa evidentiez - poate nu sunt coerent la ora asta dupa 36 ore de munca - fiecare poate decide pentru el insusi avand in vedere bineinteles si interesul colectiv .

Daca iti iei 600 pentru ca simti si crezi ca asta iti trebuie e ok - daca iti iei 1000 ca e la moda si doar asa poti pune mina pe o pitiboanca atunci ai o problema care nu se va trata cu miar-ul din dotare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o dovada clara ca avem o tara de "milioane" (parerea mea), trebuia sa faca Tariceanu accident pentru ca cei in masura sa faca niste demersuri in privinta vesnicei probleme.... atata timp cat motociclistii nu vor fi respectati si acceptati ca parteneri de trafic, poate sa mobilizeze intreaga militie pe motoare ..

s-a facut o statistica despre accidentele din Bucuresti , dar cele din afara Bucurestiului cui le lasam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...