Pasion Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Care dintre motoare este mai bun : IJ, JAVA sau Dnepr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Toate sint bune...sa repari la ele. Eu trag spre DNEPR,pt. sunet,prezenta... Java e mai de viteza. Ij-ul e mai de...,nu prea stiu. Merg si ele,daca bagi piese bune,daca ai mecanic bun,daca ai timp de reparat,daca mergi mai usurel,multe DACA. Parerea mea,mai bine o japoneza second hand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Ij-ul trage ca un tank rusesc pe offroad Io am fost foarte multumita de el. Pt mine, Niprul a fost prea greu/incomod si la fel si Jawa (prea inalta). In functie de inaltime, greutatea, forta ta, il poti alege pe oricare dintre ele, daca pt asta faci sondajul. De mentionat ca Niprul este in 4 timpi, nu stai sa combini ulei de 2 timpi cu benzina cand ii faci plinul, ca la restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 pai depinde ce vrei sa faci cu el. (daca vrei sa mearga ca o japo mai bine lasa.) si cat te pricepi la mecanica. s-ar putea sa ai umpic de nevoie... ia vezi pe la coltul comunistelor cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Care dintre motoare este mai bun : IJ, JAVA sau Dnepr mai bine iti o japoneza second chiar si din '80 oricum nu-ti lua comunista,o sa regreti.Eu am Ij si nu doresc la nimeni asa ceva.Sunt bune doar daca vrei sa te faci mecanic si iti trebuie practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Tocmai si-a vandut un prieten de a meu japoneza ( 250 cc, 4t, 17 cai) super motor. Nici nu se compara. Mai strange un ban si nu o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 mai bine iti o japoneza second chiar si din '80 oricum nu-ti lua comunista,o sa regreti.Eu am Ij si nu doresc la nimeni asa ceva.Sunt bune doar daca vrei sa te faci mecanic si iti trebuie practica Adevarat.Iar daca tii tu sa iei comunista ia-ti frate voshod .N-ai ce sa reglezi, n-are baterie sa se descarce, n-are nici viteza sa te ia cu emotii, n-are nici frane sa inghete sa mai risti un derapaj, n-are nimic ce sa mai....dar daca o cumperi functionala si o sa o folosesti, o sa merga...Daca n-are nimik saraca...ce sa se strice?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Daca nu ai bani de o japoneza, ia-ti dnepr. Daca e bine pus la punct te duce oriunde. E adevarat, mai incetisor, dar te duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 E adevarat, mai incetisor, dar te duce. intotdeauna e bine sa iei lucrurile mai incetisor, nu-i asa? important e sa te duca, cu viteza nu mai discutam. ia-ti ce-ti place. ia-ti nipru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 aaaa... DA, merge mai incet decat ijul sau jawa! la fiabilitate ar fi jawa, dnepr, ij... la viteza ar fi ij jupiter, jawa, dnepr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Cea mai buna este cea care a fost cel mai bine intretinuta in decursul timpului si cu care s-a mers cel mai frumos (nu neaparat incet, ci fara a o fortza). Dintre Dnepr, IJ si Jawa eu as alege fara-ndoiala Ural sau MZ-ETZ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 ij planeta RULLZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 (editat) Si eu am fost in aceiasi dilema ca si tine.Pana la urma am ales planeta 5 (ij) si chiar nu-mi pare rau.am umblat cu el de m-am saturat.Dupa ce am pierdut jumatate de motocicleta pe un drum de transfagarasan,am aflat ca la moto in 2T e indicat sa iei toate piulitele la mana si sa le strangi dupa un drum lung.Oricum e un motor foarte bun pentru inceparori si nu numai.Pot sa-l redomand si persoanelor care nu dispun de banii necesari pentru un motor second japonez.Eu nu aveam habar de mecanica la ij,dar acum...aproape orice.il am de 3 ani,si-a facut treaba,mancalar tata si acum cred ca am sa-l dau si sa-mi iau un japo.Daca o sa-mi ajunga banii pentru japo fara sa-l vand,nu am sa-l dau.mi-e prea drag. Bafta in alegeri ! Editat Iulie 26, 2006 de remijaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Eu am avut Ij,nu deloc multumit de el se strica foarte des,am si un nipru dar ii fac rodajul si il vand.Vreau japoneza nu conteaza de care.S-a vadut de ex. Yamaha xs 400 cu 900 euro nu mai stiu anul dar oricum decat un nipru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 gata m-am hotarat si mi-am luat Dnepr, acuma sper sa ma tina si sa nu se strice asa de repede.oricum parerile voastre m-au ajutat si am ajuns la concluzia ca mai bine una mai lenta si mai fiabila ( ca sa nu umblu cu surubelnita si cheia de 12 dupa mine ) decat una mai rapida dar care sa moara cand mi-e lumea mai draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 gata m-am hotarat si mi-am luat Dnepr, acuma sper sa ma tina si sa nu se strice asa de repede.oricum parerile voastre m-au ajutat si am ajuns la concluzia ca mai bine una mai lenta si mai fiabila ( ca sa nu umblu cu surubelnita si cheia de 12 dupa mine ) decat una mai rapida dar care sa moara cand mi-e lumea mai draga. Felcitari pentru achizitie! Sa o stapanesti sanatos si sa te duca cat mai departe fara probleme! Fa-ti neaparat rost de manualul Niprului, asta daca nu il ai deja si citeste-l bine si respecta intocmai ce scrie prin el! (vezi ca e cel tradus/redactat/muncit de Ticolino pe-aici printr-un topic). Pune-i ulei bun (de ex. Agip 20W50 ca e si relativ ieftin, cum zice si maestrul uleiurilor Aleko), bujii Sinterom 14NP21 (nu Bosch sau alte alea ca nu ii plac, in ultima instanta merg si BRISK, sunt apropiate de Sinterom), carburatoare K68 daca nu ai si musai o aprindere electronica de Targu Mures (d-aia pt Dacie). A... si era sa uit, daca e solo pune-i grup de fuga, daca e cu atas lasa-l asa (ar fi frumos sa fie cu atas ). Si cel mai important: nu o alerga mai mult decat poate ca nu ii place deloc viteza!! Si controleaza-i periodic jocul la culbutori (la 500 - 1000 de km cel mult) si regleaza-i daca nu corespund (vezi manual)! Despre partea cu "mai bine una lenta si fiabila" nu e tocmai adevarat ce spui tu! Nu e neaparat ca o motocicleta lenta sa fie si fiabila sau invers: daca o motocicleta e rapida nu e fiabila. Cazul Niprului l-am mai dezbatut si combatut, nu e cazul sa-l mai pomenim acum, e mai mult lenta decat fiabila (daca e in stare originala si nu se cere prea mult de la ea, nu-i bai, te duce mult si bine; sau daca are piese ca lumea). Asfalt uscat si ai grija sa umbli cu surubelnita si cheia de 10,12,13,etc dupa tine ca daca nu vibreaza nu e musai sa nu se strice in drum!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Porcu Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 trebuia sa cauti o jawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 Multumesc pestru felicitari AM si eu nite intrebari despre recomandarile tale "LUPU": -carburatorul K68 este mai bun decat cel de Dacie ( Consum, performanta)??? -Aprinderea electirca pot sa i-o pun de minsk sau scriai u ca de la dacie ( care dintre ele sa o aleg care aprindere este mai buna) - "grup de fuga" ce este asta , ce face si de unde as putea sa imi cumpar ??? Scuza ca pun atatea intrebari dar asta e prima mea motocicleta si vrea sa o fac sa mearga cat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Legat de carburatoare....dak vrei consum ala de Dacie e cel mai potrivit dar mai scad un pic si performantele.Am avut de Dacie si nu aveam absolut nici o problema....mergea motorul brici,consum in jur de 4 dar am trecut pe k68.....mai bine original cum a fost ea gandita de la mama ei cu 2 carburi....sau poti sa-i pui carburi japoneze....alea chiar isi merita banii.Aprinderea de Minsk nu prea cred ca are treaba cu ce ai tu nevoie.Grupul de fuga se refera la pinioanele care se afla in grupul cardanic......Cel de atas/de forta are un anumit nr de dinti pentru plecari mai ok pt a compensa greutatea atasului...iar cel solo/de viteza creste viteza motocicletei si mai cade din consum(asta ca sa explic in mare.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Multumesc pestru felicitari AM si eu nite intrebari despre recomandarile tale "LUPU": -carburatorul K68 este mai bun decat cel de Dacie ( Consum, performanta)??? -Aprinderea electirca pot sa i-o pun de minsk sau scriai u ca de la dacie ( care dintre ele sa o aleg care aprindere este mai buna) - "grup de fuga" ce este asta , ce face si de unde as putea sa imi cumpar ??? Scuza ca pun atatea intrebari dar asta e prima mea motocicleta si vrea sa o fac sa mearga cat mai bine - carburatoarele K68 (sunt doua) sunt cele mai bune care se pot pune pe Nipru la un pret decent si cu sanse maxime de reusita, asigura consum bun si nu ii taie din performantze. - aprinderea electronica se gaseste in comertz la magazinele de piese auto si arata ca o cutiutza rosie sau neagra cu 3 contacte, se monteaza rapid si usor! - intocmai cum a spus si Motomaniac grupul "de fuga", sau cunoscut si drept "grup solo" este angrenajul de la roata spate (in carcasa aia din dreapta, unde intra cardanul la roata) si are un raport care asigura viteza sporita in detrimentul demarajului in cazul in care motocicleta e solo. (daca motocicleta are grup de atas, cand e solo pleaca de pe loc numai cu "scartz", fiindca e foarte usor pt ea datorita raportului mic, dar in schimb viteza maxima scade si consumul este mai mare - cu alte cuvinte ai demaraj inutil de mare, lucru remediat de un grup "de fuga"). Vezi pozele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 3, 2006 Autor Share Postat August 3, 2006 -exista magazine de unde as putea sa cumpar piesele mai sus mentionate (grup solo, si carburator k68), vre-un magazin de dezmembrari sau doar de pe forum pot sa cumpar ?? -aprinderea electronica inlocuieste pedala de pornire??? dandu-mi posibilitatea de a porni motocicleta doar din simpla apasare a unu buton ??? Daca i-o pun pe asta e buna Alarma+pornire motorului din telecomanda mai trebuie sa ii cumpar si aprindere electronica separat?? P.S Scuzati ca pun asa de multe intrebari si multumesc pestru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Pt piese incearca la nea' Tunaru, daca esti din Bucuresti, altminteri suna-l pe dom' Gaspar din BT. Cum sa inlocuiasca apr. electronica pedala de pornire?!? Ca sa pornesti la boton, iti trebe demaror, chestie cam greu (si inutila, parerea mea ) de pus pe un Nipru.... Aprinderea electronica iti da doar o scinteie mai puternica atit la pornire cit si la turatii mari ale motorului + ca-ti protejeaza platina de supratensiunile care duc la 'impuscarea' ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZzPuB Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 (editat) spor la lucru si asfalt uscat manualul de dnepr in romana ma intereseaza si pe mine ca mi-am achizitionat un fier de dnepr pe care vreau sa o invat mersi Editat August 3, 2006 de CoLtZzPuB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 3, 2006 Autor Share Postat August 3, 2006 (editat) Care sunt semnele dupa care imi dau seama daca motorul e bun sau nu. sau ar fi mai bine sa ma duc la un service sa il testez ??? Editat August 3, 2006 de Pasion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 6, 2006 Autor Share Postat August 6, 2006 Cam cat m-ar costa sa ii pun frane pe disc si ce tre sa schimb doar roata sau tot cadrul, ca nu prea am incredere in franele ei originale , in plus vreau sa trec de la albastru mat la metalizat tre sa merg la rar pentru astea ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.