Sari la conținut

Yamaha R1


razvan_gavan
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am decis sa-mi prezint si eu troaca intr-un final... Sunt motociclist de pe la 16 ani, am inceput cu TZR125 in 2 timpi, Fzr 250, ZZR400, Fzr 1000, Gpz 1100, Fzr 600, Lc4 si in final R1.

 

Este varianta de 150cp, nu are foarte multe modificari insa nici nu cred ca necesita. Frane Brembo fata-spate, toba carbon Leo-vince, semnale carbon, parbriz Puig si cam atat. Motocicleta a intrat in tara in 2008, a avut vreo 20.000km facuti in Germania si acum are vreo 28000. Nu este o motocicleta chiar de zi cu zi, insa ma duc in fiecare dimineata cu ea la servici si ma intorc seara. Se incinge destul de tare in Bucuresti prin traficul minunat, sta cam prost la handling prin partea de trafic masiv, are un loc de pasager cam facut la misto insa toate astea sunt compensate cand iesi la drum lung. Ca si performante inca sta in fata multor motoare de generatie noua. Am facut un test pe autostrada si am prins 290km/h destul de usor insa fara pasager. In rest, mananca benzina ca la balamuc, cam 7-10% in oras si 15% daca merg foarte sportiv. Autonomia la drum lung e undeva la 300km. Mai multe nu stiu ce sa zic, mai intrebati-ma si voi :P

 

Un mic filmulet:

 

si

 

Poze

post-1920-1276976924_thumb.jpg

post-1920-1276976948_thumb.jpg

post-1920-1276976957_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit in liga grea...

 

R1 are o comunitate ce incepand de sapt viitoare se strange Joia dupa ora 18 la Bikers Club Otopeni.

 

Am ales acea locatie pentru a ne bucura putin de aceste moto atat la venire cat si la plecare.

 

Te asteptam si pe tine printre noi pentru a ne impartasi experientele R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Mesaj completat

Am intentii foarte serioase sa particip la SBKRO si ma interesez ce investitii or fi necesare pentru a face din R1 un motor competitiv pe circuit. Impreuna cu 2 colegi de la servici si cu sponsorizarea sefului nostru ne gandeam sa ne infiintam un club si sa mergem si noi pe circuite pentru a ne antrena serios. Eu sincer nu prea vad R1 ca un motor bun pentru circuit, avand in vedere ca este puternic si greu de controlat pe curbe.

 

Astept si alte opinii legate de subiect... Relativ la motor, momentan vreau sa-mi fac o revizie pe partea de frane - placute noi, furtune noi, schimbat lichidul de frana si as vrea sa ma uit si pe la ambreaj un pic insa nu prea stiu ce sa fac..poate imi dati un sfat. Pe parte de frane, acum o saptamana, la drum lung, am pus o frana mai violenta pe spate si mi-a explodat furtunul de frana (mentionez ca este racing furtunul, matisat cu metal, etc) si am cam prins frica de la eveniment sa nu patesc si pe fata acelasi lucru, drept urmare, voi schimba tot :). Referitor la ambreaj, dupa ce se incalzeste am probleme la trecerea din viteza 1 in 2 doar la ture inalte.Daca schimb la 3000-5000 de ture intra ok in viteza. Oare ce ar trebui sa schimb, si eventual spre ce producator sa ma orientez? Nu am avut parte pana acum de schimbat ambreaj...

 

Multumesc in avans pentru eventualele sfaturi.

Mesaj completat

Nimeni? Nimic? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sincer nu prea vad R1 ca un motor bun pentru circuit, avand in vedere ca este puternic si greu de controlat pe curbe.

:smoke: dar pentru ce ti se pare bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos.

 

E foarte manevrabil sa stii :smoke: Mi se pare mai frumos cu miaru pe curbe decat cu 600-ele - tocmai ca nu mai schimbi atata vitezele si trage mai de jos, nu-ti trebuie o plaja ridicata de ture pentru a tine motoru optim pe curbe ca la 600.

 

Ciudat cum ti-a pleznit furtunu ala. Niste poze sa vada si ochiu nostru stramb ar fi misto :lol:

 

Fara incidente si la cat mai multi km fara interventii mecanice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am decis sa-mi prezint si eu troaca intr-un final... Sunt motociclist de pe la 16 ani, am inceput cu TZR125 in 2 timpi, Fzr 250, ZZR400, Fzr 1000, Gpz 1100, Fzr 600, Lc4 si in final R1.

 

Este varianta de 150cp, nu are foarte multe modificari insa nici nu cred ca necesita. Frane Brembo fata-spate, toba carbon Leo-vince, semnale carbon, parbriz Puig si cam atat. Motocicleta a intrat in tara in 2008, a avut vreo 20.000km facuti in Germania si acum are vreo 28000. Nu este o motocicleta chiar de zi cu zi, insa ma duc in fiecare dimineata cu ea la servici si ma intorc seara. Se incinge destul de tare in Bucuresti prin traficul minunat, sta cam prost la handling prin partea de trafic masiv, are un loc de pasager cam facut la misto insa toate astea sunt compensate cand iesi la drum lung. Ca si performante inca sta in fata multor motoare de generatie noua. Am facut un test pe autostrada si am prins 290km/h destul de usor insa fara pasager. In rest, mananca benzina ca la balamuc, cam 7-10% in oras si 15% daca merg foarte sportiv. Autonomia la drum lung e undeva la 300km. Mai multe nu stiu ce sa zic, mai intrebati-ma si voi ;)

 

Un mic filmulet:

 

si

 

Poze

 

Etrierele nu sunt Brembo ci stock, Sumitomo (semi)monobloc. Foarte bune la vremea lor. Cele din fata sunt in continuare folosite pe anumite modele. Sau te referi la placute ? ;)

Sa o stapanesti sanatos.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierele nu sunt Brembo ci stock, Sumitomo (semi)monobloc. Foarte bune la vremea lor. Cele din fata sunt in continuare folosite pe anumite modele. Sau te referi la placute ? ;)

Sa o stapanesti sanatos.

 

Pe pistonase si fata si spate (cel de langa manerul de frana si cel de pe bascula spate) scrie Brembo. Si placutele tot Brembo le-am pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ambreaj, dupa ce se incalzeste am probleme la trecerea din viteza 1 in 2 doar la ture inalte.Daca schimb la 3000-5000 de ture intra ok in viteza. Oare ce ar trebui sa schimb, si eventual spre ce producator sa ma orientez? Nu am avut parte pana acum de schimbat ambreaj...

 

Problema clasica la modelele 98-01, e din cauza cutiei nu a ambreiajului. Totusi la 28.000 kma aparut cam devreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema clasica la modelele 98-01, e din cauza cutiei nu a ambreiajului. Totusi la 28.000 kma aparut cam devreme

 

Poti detalia un pic?

Mesaj completat

Filmulete:

 

O plimbarica prin Bucuresti:

 

 

O mica filmare in parcare:

 

 

Sunetul tobei si niste flacari:

 

Mesaj completat

Inca unul:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Daca te intereseaza furtune racing de fata, vand eu. Sunt de circuit Brembo, de pe Ducati. Ar trebui sa mearga pe orice circuit Brembo (in afara de Brembo Gold). Poate se potrivesc la tine, cu toate ca vad ca nu ai etrieri Brembo. Le-am luat pentru mine, dar nu se potrivesc.

 

PM daca esti interesat.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...