--=HD=-- Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Ce spuneti domnilor conservari , care va face-ti conturi pe motociclism.ro ca sa dati sfaturi de viata ? Voi sinte-ti pericolul major , nu noi. Si uite ca nu mai face nimeni atita vilva. Iti dai seama ca oamenii astia, "conservarii" care au intrat aici, sunt niste oameni carora le pasa, niste oameni simtiti, care nu fac altceva decat sa-si spuna o parere. Asa ca nu mai fi tu atat de incisiv la adresa lor. Mesaj completat Oricine isi da cu parerea inseamna ca mai are mult pana se poate numi experimentat. Tocmai ti-ai dat cu parerea. ... Sau persoanele de fata se exclud?! Mesaj completat Eu unul conduc pe cat posibil preventiv... (...aplici metoda HD si mergi pe langa motor) Te roade... Ce inseamna preventiv, pentru unul care stie ca viteza legala in Bucuresti este 70km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Tocmai ti-ai dat cu parerea. ... Sau persoanele de fata se exclud?! Mda, e clar ca nu cauti decat scandal. Ma refeream fireste la parerile expertilor Stie-tot despre accident, eu mi-am dat cu parerea doar despre cei de genul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KPax Honda Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Am citit ce s-a scris pe acest topic inca din seara accidentului (asa cum am spus, am trecut si eu pe acolo gura gasca). Insa dupa tot ce am vazut si am citit aici inca nu am o imagine completa a evenimentului. De aceea o sa fac aici o descriere a ceea ce am inteles eu (iar acolo unde am anumite convingeri, o sa argumentez) 1. motociclistul a lovit pietonul la aproximativ 17 metri inainte de trecerea de pietoni. Cineva spunea de un martor din statia de autobuz care ar fi vazut ca pietonul a fost lovit cu 3-4 metri inainte de trecerea de pietoni. Ma intreb, de ce atunci politia nu tinea cont de acea marturie cand facea masuratorile (poate ca martorului i-a fost frica sa vorbeasca cu politistii). 2. motocicleta era la aproximativ 15 metri dupa trecerea de pietoni, cazuta intre benzile 2 si 3, oblic, cu spatele in directia de mers. 3. motocicleta nu avea avarii importante: windshield-ul spart si panoul cu ceasuri desprins de motocicleta (asta am vazut-o intr-o poza pe aici pe forum) 4. balta de sange era imediat dupa trecerea de pietoni, pe banda a treia. In dreptul ei, pe banda intai, aproape de trotuar, era un papuc al victimei. 5. cineva spunea ca si inaintea trecerii de pietoni erau urme de sange. Si cu aceste lucruri mentionate, am cateva intrebari: 1. daca panoul cu ceasuri era smuls, cu ce forta trebuie lovit un asemenea ansamblu ca sa se rupa (desprinda)? 2. motociclistul nu parea sa fi patit ceva (iau in calcul si nivelul ridicat de adrenalina care i-a invadat corpul in situatia in care era si ca urmare, nu prea simtea el durerile daca le avea). Mai stie cineva ceva despre starea lui? (pentru ca se vorbea totusi de niste lovituri, dureri pe care le avea). 3. cineva spunea ca motocicleta a tarat pietonul pana dupa trecerea de pietoni. Asa sa fie? 4. cine ar putea sa ma lumineze si pe mine (chiar si cu link-uri utile) in legatura cu distantele de franare pentru motociclete? Stiu ca sunt diferente de la o motocicleta la alta, de la un tip de cauciuc la altul. Asa cum arata motocicleta, nu parea sa harsait o distanta prea mare pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) Ce urmaresc intrebarile tale? 1. Forta? 48.93N... Directia de lovire nu conteaza? Obiectul care loveste? Pozitia si structura lui? Materialele din care sint facute panourile? Suportii? Reparatii la suporti? Socuri anterioare? Carenele care protejeaza acele panouri? Starea anterioara a lor? Am impresia ca forta aia e tot ce iti mai trebuie ca sa ne arunci niste calcule "metafizice" de aflat viteze, distante si alcolemii... 2. Cred ca stiu apropiatii.. dar e dragutz ca esti interesat. 3. Asa o fi sau nu... cert este ca in filme pe youtube am vazut pietoni raminind pe botul motoretelor inainte sa cada... ca sa nu mai zic ca fiind lovit de o mobra corpul primeste un impuls suficient cit sa fie aruncat in directia de deplasare a mobrei... cel putin daca de uitam la bilele de biliard... asa ar parea. 4. Nu exista distante de frinare la motociclete. Doar multe povesti despre ele si teste in laborator care nu au legatura cu realitatea decit ca sint mobre/frine/cauciucuri/asfalt pe acolo. In realitate sint prea multi factori care intervin ca sa poti pune vreo baza pe o distanta de frinare rezultata in urma unui accident. La masini e destul de simplu... dar si acolo tre sa fii atent la variabile, masina nu cade daca blocheaza fata, masina nu vobleaza daca blocheaza spatele, soferul cind apasa speriat frina o apasa si o tine apasata fara grija... mobristul are sau ar trebui sa aibe instinctul de a stringe progresiv frinele si eventual de a le actiona secvential. Mobristii "moduleaza" frinarea mult mai mult decit soferii... adica nu e ceva ON/OFF. Mobristii intirzie frinarea mult mai mult decit soferii intrucit frinarea nu este solutia cea mai eficienta in cazul evitarii unui obstacol cu mobra. Asadar... parerea mea... cu care esti liber sa te stergi unde vrei... este ca intrebarile tale sint tendentioase si pregatesc o idee deja formulata dar ne pronuntata... cum se zice... baga mare! Daca vrei alta data sa nu fii interpretat asa.... incearca sa pui mai putine intrebari tendentioase. Editat Iunie 26, 2010 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KPax Honda Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) Ce urmaresc intrebarile tale? 1. Forta? 48.93N... Directia de lovire nu conteaza? Obiectul care loveste? Pozitia si structura lui? Materialele din care sint facute panourile? Suportii? Reparatii la suporti? Socuri anterioare? Carenele care protejeaza acele panouri? Starea anterioara a lor? Am impresia ca forta aia e tot ce iti mai trebuie ca sa ne arunci niste calcule "metafizice" de aflat viteze, distante si alcolemii... 2. Cred ca stiu apropiatii.. dar e dragutz ca esti interesat. 3. Asa o fi sau nu... cert este ca in filme pe youtube am vazut pietoni raminind pe botul motoretelor inainte sa cada... ca sa nu mai zic ca fiind lovit de o mobra corpul primeste un impuls suficient cit sa fie aruncat in directia de deplasare a mobrei... cel putin daca de uitam la bilele de biliard... asa ar parea. 4. Nu exista distante de frinare la motociclete. Doar multe povesti despre ele si teste in laborator care nu au legatura cu realitatea decit ca sint mobre/frine/cauciucuri/asfalt pe acolo. In realitate sint prea multi factori care intervin ca sa poti pune vreo baza pe o distanta de frinare rezultata in urma unui accident. La masini e destul de simplu... dar si acolo tre sa fii atent la variabile, masina nu cade daca blocheaza fata, masina nu vobleaza daca blocheaza spatele, soferul cind apasa speriat frina o apasa si o tine apasata fara grija... mobristul are sau ar trebui sa aibe instinctul de a stringe progresiv frinele si eventual de a le actiona secvential. Mobristii "moduleaza" frinarea mult mai mult decit soferii... adica nu e ceva ON/OFF. Mobristii intirzie frinarea mult mai mult decit soferii intrucit frinarea nu este solutia cea mai eficienta in cazul evitarii unui obstacol cu mobra. Asadar... parerea mea... cu care esti liber sa te stergi unde vrei... este ca intrebarile tale sint tendentioase si pregatesc o idee deja formulata dar ne pronuntata... cum se zice... baga mare! Daca vrei alta data sa nu fii interpretat asa.... incearca sa pui mai putine intrebari tendentioase. Multumesc pentru raspunsuri. Nu ma sterg nicaieri cu parerea nimanui. Respect (asa imi place sa cred) parerea oricui. Atunci cand intreb, sunt constient ca e posibil sa primesc raspunsuri care sa nu fie in acord cu ce gandesc. Mesaj completat Ce urmaresc intrebarile tale? Nu ti-am raspuns la intrebare: ma interesa insiruirea evenimentelor, ceva de genul "cadru cu cadru". Un interes sa-i spunem pseudo-stiintific. Atat. Nu pentru a arunca cu pietre in cineva, nu pentru a ma lauda aici pe forum cu calculele mele (cel putin nu in fata tuturor ). Nightwolf a mentionat intr-un alt topic (datorita comentariilor userilor) ca n-o sa mai posteze, n-o sa mai vina cu detalii, ceea ce se [poate observa. El mai explica lucrurile. Editat Iunie 26, 2010 de KPax Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Fauna asta a pietonilor e complexa si prezinta multe aspecte... uitati-va cam ce poti intalni pe un bulevard (Stefan Cel Mare) din Bucuresti dimineata la 6 cand se inchid carciumile si cluburile. M-am oprit la bancomat apoi l-am ajuns din urma,pe celalalt sens militienii de rutiera ii verificau pe cei ce ieseau din clubul Bellagio,i-am claxonat si le-am atras atentia asupra omului dar nu i-a interesat,mi-au facut semn sa-mi vad de drum. Sper ca bietul om,beat,drogat sau ce o fi fost a ajuns in siguranta acasa. Filmul e proaspat,facut azi,din pacate eram rupt de oboseala si nu m-am putut implica mai mult. Vehicul.wmv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Duck Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Foarte inteligent..ce sa-ti spun, faza cu urinatul dovedeste cat respect ai pentru oameni..Alexandru Moghioros, a fost un produs al timpurilor lui, membru al PCR inca din 1929.Pune mana pe o carte de istorie inainte de a emite astfel de teorii si vezi cine a instaurat comunismul in Romania ...Pe Sergiu Celibidache l-a durut la basca de Romania, a plecat din tara in 1936 si a trait bine merci in Germania pana a murit.On topic..bolovani din astia care traverseaza aiurea o sa mai vedeti..mai sunt si obraznici daca le spui ceva. Dar mai este o categorie, cea mai periculoasa, cei care se lanseaza in viteza pe trecerea de pietoni fara sa se uite in stanga sau in dreapta..frate..e dreptul lui, daca-i rupi picioarele sau capul pe el nu-l intereseaza, tot tu esti de vina, ca de, este trecere de pietoni. Asa zic si eu. Celibidache trebuia sa dea la strung ca sa ii pese de Romania. Cool. Fuga pana in Cuba sau Corea de Nord sa vezi pe viu oamenii timpurilor lor. ) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Multumesc pentru raspunsuri.Nu ma sterg nicaieri cu parerea nimanui. Respect (asa imi place sa cred) parerea oricui. Atunci cand intreb, sunt constient ca e posibil sa primesc raspunsuri care sa nu fie in acord cu ce gandesc. Mesaj completat Nu ti-am raspuns la intrebare: ma interesa insiruirea evenimentelor, ceva de genul "cadru cu cadru". Un interes sa-i spunem pseudo-stiintific. Atat. Nu pentru a arunca cu pietre in cineva, nu pentru a ma lauda aici pe forum cu calculele mele (cel putin nu in fata tuturor ). Nightwolf a mentionat intr-un alt topic (datorita comentariilor userilor) ca n-o sa mai posteze, n-o sa mai vina cu detalii, ceea ce se [poate observa. El mai explica lucrurile. Marturiile, sau ma rog asa zisele marturii, ale asa zisilor martori oculari sunt fff vagi in 80% din accidentele rutiere si sunt gandite sub impulsul uman tipic romanesc de a avea puterea sa decizi soarta unui om. Personal consider mult mai importante desfasurarea si natura mijloacelor de proba gasite la fata locului. Din cei 20% ramasi peste 10% lucreaza in Drept si stiu ce este important de comunicat, iar restul de 10% sunt doar oameni seriosi cu capul pe umeri care realizeaza in acel moment de maxima adrenalina ca un cuvant spus gresit poate darama viata unui om. Personal, in cazul de fata, as fi retinut aprox. 10 martori oculari si facut dosar pt marturie mincinoasa ... dar ce sa faci in Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Personal, in cazul de fata, as fi retinut aprox. 10 martori oculari si facut dosar pt marturie mincinoasa ... dar ce sa faci in Romania... din asta sa intelegem ca defapt probele indica o viteza mare si ca nu e chiar asa de nevinovat motociclistul? sau ca defapt s-a intamplat pe trecerea de pietoni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Puteti sa intelegeti ce doriti voi, problema de perceptie a fiecarui element in parte nu va putea exista vreodata pe acest forum ... atata timp cat majoritatea dintre voi vor veni cu idei si pareri deja formate si cu experienta net superioara mie, interpretarea este individuala. Cine a vrut lamuriri, sub o forma sau alta, a primit. Va recomand calduros reportajele TV unde sa urmariti strict imaginile care prezinta un camp infractional. Si urmariti-l pe mute! Printre cadre, se vede si ceea ce trebuie sa se vada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 @Fire929Fara sa exageram si sa translatam, trenul nu prea e masina. Cronologic, masinile au aparut dupa trenuri. Trenul merge dupa un program fix(nu se intampla si la noi lucrul asta), are o cu totul alta masa(sunt necesari vreo 1000m pentru oprire de urgenta de la 50km/h),merge pe sine(deci nu prea are cum sa te evite) si e cam....indestructibil la contactul cu masina/motoreta/tirul/autocarul. De aceea s-au montat bariere si s-au introdus reglementari speciale pentru soferi la trecerea la nivel cu calea ferata. Pe care tu esti obligat sa le respecti. Deci oricat ai exagera si translata, trenul nu va fi niciodata vinovat daca te spulbera. Revenind la situatia data, legal vinovat e clar pietonul. Dar asta nu inseamna ca daca unul greseste si celalalt trebuie sa greseasca dupa el. Rationamentu tau e gresit- daca pietonul a incalcat legea, atunci pilotul nu trebuia sa greseasca... Exagerand si translatand ) rezulta ca pentru orice pieton care traverseaza aiurea e obligatoriu sa rezulte un accident. Qed ) teai gandit mult sa spui asta. cine tia zis tie ca se opreste in 1000metri de la 50Km/h. sau poate ai vrut sa zici de 100metri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.