Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Sibiu-Tel.0745\262471 Speedy-service moto+transport remorca

-Tel.0744\866296 Pasteanu-service moto

Dlor e service-ul meu in care execut operatiile pe yamahuta mea.

Garantat e serios , migalos (fan si intruder 800).( El oricum nu citeste)

Sper din tot sufletul sa nu aveti nevoie de interventii pe drum.

Daca faceti intalnirea VX-istilor as dori sa particip cel putin ca fan.

Cu respect

Asfalt uscat

Multumim Gal pentru informatiile de mai sus.

In rest...e cam liniste pe aici...ce se intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am participat la Eurobiker Luxembourg 2007

Comunitatea Motociclistilor din Romania > Motociclist ... in Romania > Comunitati Moto Regionale > Sibiu

Nu stiu cum sa postez adresa direct.

A fost ceva deosebit.Dupa numaratoarea oficiala 80 de motociclete.Eu am fost cel mai "mic".Am fost impresionat si de gest si de organizare si de colaborarea perfecta cu politia si de motociclete , atat de cele din Sibiu ,care nu au fost mai prejos de cele ale "ministrilor" Eu.

Am pus poze pe adresa de sus.

Poate duminica nu ploua si mai adun niste poze din jurul Sibiului.

Cu respect

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asistat la demonstratia facuta de Pfeifer acum doi sau trei ani inaintea inceperii concursului.

E ceva de neuitat.E intradevar un super talent .Acum in februarie daca nu ma insel a castigat Capionatul Mondial din nou.Ai impresia ca e programat pe calculator.Sunt curios cu ce motor de strada vine ptr demonstratie dupa care va intra si el in concursul de enduro.

Sper sa nu vina ploaia

Cu respect

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost mininat.Din pacate fara poze.

Am vazut demonstratia lui Peiffer in deschiderea concursului de enduro Redbullromaniacs.

E intradevar un maistru.

Data trecuta a avut un Ducati de strada de 1000 iar acum un Trident de 800.

Pacat ca n-am putut filma.

Omul si motorul au fost una , derapaje controlate cercuri pe o roata ...etc

Foarte multi spectatori si multe motociclete ale spectatorilor care nu aveau nr de Sibiu.

(nici un VX).Dupa demonstratie si clificareile la enduro , cei care treceau pe langa motocicletele noastre , i-si exprimanu admiratia si fata de aceste motorete. Cred ca am am castigat de partea noastra o buna parte a populatiei.

Calificarile ptr enduro au fost un pic mai dificile ptr incepatori si spectaculoase ptr noi.(cateva cazaturi deosebite fara raniti).

A fost o zi reusita

Cu respect

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Week-endu trecut am mai adaugat putin peste 1000 de km la bordul VX-ului.

Un prieten si-a achizitionat o Yamaha TDM 850 din Resita, motiv numa bun sa il insotim pana acolo si inapoi.

Traseul a fost extraorinar, all inclusiv as putea spune ( inclusiv soft enduro :D) dar VX-ul s-a comportat de exceptie.

Poze puteti vedea aici:

/index.php?showtopic=110243

 

ENJOY!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

E sezon si toti va plimbati, probabil. De aceea se si duce topicul in jos si lumea nu prea mai scrie pe aici. Imi vars eu oful, ca m-am ofticat.

Dupa ce mi-am curatat si sincronizat carburatoarele acum cam 3 saptamani, o luna, motorul meu scotea fum pe toba din dreapta (aferenta cilindrului fata) si incepuse sa pape ulei mai mult decat de obicei. Evident, aceasta manifestare nu are nici o legatura cu actiunea intreprinsa asupra carburatoarelor, a fost doar o coincidenta. Baietii care s-au ocupat de reglaj mi-au confirmat ca ala e fum de la ulei ars, dupa cum arata bujia si fumul, si mi-au spus ca e dusa vreo garnitura de prin cilindru. Bun, am bagat la cap si am inceput sa caut setul de garnituri din motor, ca sa-i fac o revizie. Intre timp, mergeam cu fumul dupa mine. Manifestarea era destul de ciudata, ca nu scotea permanent fum. Daca mergeam linistit, fara sa o turez peste 4000, nu zicea nici fas. Dupa o "forja" nu foarte lunga la turatii intre 5000 si 6000, cand ma opream la un semafor se vedea clar fumul ce iesea de pe toba dreapta.

 

OK, caut piese, nu gasesc, motorul merge bine, in afara de fum, nu am fost prea insistent (prost, stiu). Saptamana trecuta concediu, imi iau nevasta si copiii si mergem la mare, ne distram, toate bune si frumoase, duminica era prima zi de munca (am un serviciu mai ciudat...) Dimineata la sapte pornesc motorul. Dupa prima pornire, merge 30 de secunde, las socul aproape de tot si moare. Reiau operatiunea. Merge, dar merge intr-un singur piston. Cel din fata nu vrea. Turez, subturez, dau soc, iau soc, nimic. Opresc, scot bujia, o inlocuiesc (a mai functionat faza asta de cand mi se ineca bujia cu ulei) cu alta uscata, dar nu noua. Pornesc. Merge bine un minut, apoi primul cilindru renunta iar. Opresc, schimb bujiile intre ele. La fel, bine pentru cam un minut, apoi primul moare. Injur, ma oftic, plec la munca cu masina.

 

Seara cand ajung acasa, reiau incercarile. Scot bujia fata, o curat bine, o pun la loc, pornesc si sunt incantat ! Delirez de bucurie ! Merge excelent ! Toate bune si frumoase, cam trei minute cred ca a durat bucuria. Dupa care bujia fata s-a lasat rapusa de ulei. Naspa ! Am lasat-o in pace.

 

Odata ajuns cu cutitul la os, am gasit (cred si sper) ce-mi trebuie, pe louis. E vorba de acest set de garnituri . Mi-am mai luat si membrana de carburator pentru ca la reglajul carburatoarelor am descoperit ca cel din fata are membrana putin fisurata. Mi-am mai gasit si un set de reparatie pentru carburator (jigloare si cui pontou) de la carburatoare de gsxr (750 si 1000), astea sunt putin la risc, o sa vad daca se potrivesc, da' mi-ar trebui cuiul pontou pentru acelasi carburator din fata, se pare ca nici asta nu era in regula.

 

Una peste alta, am fata bulita (adica bujia fata are probleme din cauza uleiului care intra in camera de ardere, carbul fata are si el mici probleme) merg cu masina la serviciu si inebunesc din cauza asta. Morala este: fratilor, plimbati-va si bucurati-va de ele, ca o saptamana de pauza fortata e groaznica !

 

Bafta, tuturor ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un mail care l-am primit in 2 iulie. Tipul are o gramada de piese noi si sh. Daca poti si vrei, ia legatura pe mail cu el

 

Date: Mon, 2 Jul 2007 06:20:11 +0100

From: "Brian Squibb" <briansquibb@vx800.net>

Subject: [vx800-l] Bits and Pieces

To: "Lone Rider" <lonerider41life@yahoo.com>

 

In the UK we have a law that means that manufacturers have to

stock/supply

parts for vehicles (includes bikes) for 10 years from the last date of

manufacture. The last date for the VX800 in the UK was 1997.

 

This means that the VX800 has reached that date here - so there has

been a

flood of NOS (New Old Stock) parts coming on the market via eBay

recently

which I have been buying as it comes.

 

I have picked up articles such as wheels, forks, drive hubs, carbs,

cylinders, radiator etc etc

 

Not only that but VX800's are coming up for breaking as they are

uneconomical to repair - so they have also been coming my way -

recently I

bought a VX for less than the cost of the two new tyres that had been

recently fitted.

 

However collecting like this gives logistical issues - I have two large

part

stores, 1 with parts and 1 with bikes ready to break (7 at the moment).

I

have taken some pictures of the small parts store so you can see the

logistical side

 

http://www.vx800.net/partsroom

 

 

 

 

 

...si doua linkuri cu VX fest-ul de anul asta de la Stiege/Germany

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un mail care l-am primit in 2 iulie. Tipul are o gramada de piese noi si sh. Daca poti si vrei, ia legatura pe mail cu el

 

 

Thank you ! Thank you very much indeed ! :bounce:

 

Chiar o sa iau legatura cu el, sa vad ce putem aranja cu transportul. Din UK pana la noi nu ar trebui sa fie o tragedie la bani. Ahhh, stiam io de ce imi vars of-ul aici ! VXarii nu se dezminte ! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thank you ! Thank you very much indeed ! :bounce:

 

Chiar o sa iau legatura cu el, sa vad ce putem aranja cu transportul. Din UK pana la noi nu ar trebui sa fie o tragedie la bani. Ahhh, stiam io de ce imi vars of-ul aici ! VXarii nu se dezminte ! :lol:

 

Chitilistule....nasol moment traiesti cu Zedu ...Nici nu vreau sa imi inchipui. :baldy: Da speri sa le rezolvi incetisor asa.Tipu' ala Brian din mailu lu Lonerider e membru foarte activ pe forumurile de afara si se pare ca stie ce spune.Ai putea sa ii expui si lui beleaua ta si poate isi da si el cu presupusu'.

 

Bafta multa cu Zed si sa auzim de bine.

 

 

@Ghita.....SUPEEEER Linkurile!.

La anu' poate poate....pe mine ma tenteaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E sezon si toti va plimbati, probabil. De aceea se si duce topicul in jos si lumea nu prea mai scrie pe aici. Imi vars eu oful, ca m-am ofticat.

Dupa ce mi-am curatat si sincronizat carburatoarele acum cam 3 saptamani, o luna, motorul meu scotea fum pe toba din dreapta (aferenta cilindrului fata) si incepuse sa pape ulei mai mult decat de obicei. Evident, aceasta manifestare nu are nici o legatura cu actiunea intreprinsa asupra carburatoarelor, a fost doar o coincidenta. Baietii care s-au ocupat de reglaj mi-au confirmat ca ala e fum de la ulei ars, dupa cum arata bujia si fumul, si mi-au spus ca e dusa vreo garnitura de prin cilindru. Bun, am bagat la cap si am inceput sa caut setul de garnituri din motor, ca sa-i fac o revizie. Intre timp, mergeam cu fumul dupa mine. Manifestarea era destul de ciudata, ca nu scotea permanent fum. Daca mergeam linistit, fara sa o turez peste 4000, nu zicea nici fas. Dupa o "forja" nu foarte lunga la turatii intre 5000 si 6000, cand ma opream la un semafor se vedea clar fumul ce iesea de pe toba dreapta.

 

OK, caut piese, nu gasesc, motorul merge bine, in afara de fum, nu am fost prea insistent (prost, stiu). Saptamana trecuta concediu, imi iau nevasta si copiii si mergem la mare, ne distram, toate bune si frumoase, duminica era prima zi de munca (am un serviciu mai ciudat...) Dimineata la sapte pornesc motorul. Dupa prima pornire, merge 30 de secunde, las socul aproape de tot si moare. Reiau operatiunea. Merge, dar merge intr-un singur piston. Cel din fata nu vrea. Turez, subturez, dau soc, iau soc, nimic. Opresc, scot bujia, o inlocuiesc (a mai functionat faza asta de cand mi se ineca bujia cu ulei) cu alta uscata, dar nu noua. Pornesc. Merge bine un minut, apoi primul cilindru renunta iar. Opresc, schimb bujiile intre ele. La fel, bine pentru cam un minut, apoi primul moare. Injur, ma oftic, plec la munca cu masina.

 

Seara cand ajung acasa, reiau incercarile. Scot bujia fata, o curat bine, o pun la loc, pornesc si sunt incantat ! Delirez de bucurie ! Merge excelent ! Toate bune si frumoase, cam trei minute cred ca a durat bucuria. Dupa care bujia fata s-a lasat rapusa de ulei. Naspa ! Am lasat-o in pace.

 

Odata ajuns cu cutitul la os, am gasit (cred si sper) ce-mi trebuie, pe louis. E vorba de acest set de garnituri . Mi-am mai luat si membrana de carburator pentru ca la reglajul carburatoarelor am descoperit ca cel din fata are membrana putin fisurata. Mi-am mai gasit si un set de reparatie pentru carburator (jigloare si cui pontou) de la carburatoare de gsxr (750 si 1000), astea sunt putin la risc, o sa vad daca se potrivesc, da' mi-ar trebui cuiul pontou pentru acelasi carburator din fata, se pare ca nici asta nu era in regula.

 

Una peste alta, am fata bulita (adica bujia fata are probleme din cauza uleiului care intra in camera de ardere, carbul fata are si el mici probleme) merg cu masina la serviciu si inebunesc din cauza asta. Morala este: fratilor, plimbati-va si bucurati-va de ele, ca o saptamana de pauza fortata e groaznica !

 

Bafta, tuturor ! :wave:

 

 

Salutare nu prea am mai intrat pe aici,am de munca pe aici prin Kosovo.Tare mult as mai vrea sa fac o 'tura'da ce sa-i faci asa e cand ai nevoie de bani.

Am citit ce problema ai cu motorul,sa stii chestia cu membranele si shuberele de la carburatoare nu e chiar asa simpla.Ceea ce ai postat tu acolo cu privire la shubere nu prea sunt pentru vx 800 sau cel putin asa stiu eu.Stiu ca membrana nu poate fii scoasa de pe shuber si trebuie cumparata cu totul (in procesul de fabricatie este bagata prin presare si se schimba cu totul).Am avut aceiasi problema cu ele si ai dreptate se ineaca motorul si nu mai merge bine si chiar se opreste.Asta se intampla din cauza carburatoarelor care sunt vaccumatice iar garniturile daca sunt fisurate nu se produce vaccumul care permite ridicarea sau lasarea shuberului,deci nu se face amestecul necesar combustibil/aer si de aceea nu merge si scoate fum(se inneaca).

Am cautat peste tot dar numai in U.S.A am gasit aceste garnituri la preturi acceptabile in jur de 74$ buc.Am un prieten in acolo,i-am dat adresa si mi-a comandat.Urmeaza sa le primesc(2 shubere si pompa de benzina 250$)Uite in Franta s-a interesat un prieten si sunt la 230 euro numai shuberele.Uite adresa din U.S.A unde am facut comanda.http ://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?category=Motorcycles&make=Suzuki&year=1990&fveh=1899 .

P.S. Daca se poate inlocui doar membrena sa-mi spui si mie,eu m-am uitat la ele si nu mi-am putut da seama cum s-ar putea face.

Bafta si sper sa fie bune cele de pe louis.de,daca sunt da de veste .

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite adresa din U.S.A unde am facut comanda.http ://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?category=Motorcycles&make=Suzuki&year=1990&fveh=1899 .

 

OttoMan-e, incearca si linkul de mai sus,si daca dai copy /paste la el in fereastra noua sa iei numa de la www. incolo ca altfel nu merge (cred ca s-a strecurat un spatiu sau ceva pe undeva), si daca te hotarasti sa cumperi ceva , da-mi de stire ca e posibil sa te pot ajuta cu transportul ( cunosc pe cineva care face shopping destul de des din SUA si e posibil sa le aduca mai repede si mai eftin)

 

@Stell_nick - bine ai revenit printre noi :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OttoMan-e, incearca si linkul de mai sus,si daca dai copy /paste la el in fereastra noua sa iei numa de la www. incolo ca altfel nu merge (cred ca s-a strecurat un spatiu sau ceva pe undeva), si daca te hotarasti sa cumperi ceva , da-mi de stire ca e posibil sa te pot ajuta cu transportul ( cunosc pe cineva care face shopping destul de des din SUA si e posibil sa le aduca mai repede si mai eftin)

 

@Stell_nick - bine ai revenit printre noi :lol:

M-ar interesa si pe mine transportul.Piesele nu sunt scumpe da cred ca transportul te omoara.depinde cu ce se efectueaza si locatia din state de unde vine.In cateva zile o sa primesc mesaj cu cat ma costa transportul si dau raspuns daca le trimite sau nu.Acum nu am posibilitatea dar in cateva ore o sa postez factura cu preturile la piese.Daca se poate cu transportul piesele sunt in Las Vegas. :wave: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu cei din england dar stii ce mi-au zis,ca daca vreau membranele trebuie sa trimit shuberele ca sa schimbe ei membranele la pretul afisat acolo.

 

Uite raspunsul lor cu privire la ce le-am cerut si costul pt.transport

 

We take payment at https:// www.PAYPAL.com

We also take all major Credit / Debit Cards [Visa/Mastercard/Amex/Solo/Maestro]

Don't know the EXCHANGE RATE?

Check it out at http://www.XE.com/ucc NRP Carbs and Diaphragms Unit 2,

Station Approach,Victoria Station,Manchester,ENGLAND,M3-1NY Tel/Fax: +44 (0)161 832 8646

Out of hours answerphone

 

Hi,

Thank you for your enquiry RE: VX800 diaphragms

From reading the website you understand that you need to send the old slides [diaphragm assembly] to us.

We them re-fit new diaphragms to old slides

Please remove needles from base of slides and wrap slides individually, send to address above

Price as per website at GB £35.00 each [x 2 =GB £70.00]

Return Insured Airmail GB £7.00

We can take payment by credit card [you could telephone, e-mail or fax card details]or at Paypal using this e-mail address

I can send you a request from Paypal if you prefer

If you need other carburettor or fuel tap parts please ask

 

Regards Andy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa si pe mine transportul.Piesele nu sunt scumpe da cred ca transportul te omoara.depinde cu ce se efectueaza si locatia din state de unde vine.In cateva zile o sa primesc mesaj cu cat ma costa transportul si dau raspuns daca le trimite sau nu.Acum nu am posibilitatea dar in cateva ore o sa postez factura cu preturile la piese.Daca se poate cu transportul piesele sunt in Las Vegas. :wave: :lol:

 

La prima vedere nu mi se pare mult 24$ transportul din state pana aici ( daa am inteles eu bine ata este)

Luni o sa vorbesc cu amicul meu sa vedem ce spune si el si daca iese mai ieftin rezolvam asa.Daca resusesc sa iau legatura mai devreme cu el te tin la curent.

 

E curios cum lucreaza englezii totusi...le trimiti piesel acolo...ei le refac si le trimit inapoi.Oare cat costa transportul in cazul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima vedere nu mi se pare mult 24$ transportul din state pana aici ( daa am inteles eu bine ata este)

Luni o sa vorbesc cu amicul meu sa vedem ce spune si el si daca iese mai ieftin rezolvam asa.Daca resusesc sa iau legatura mai devreme cu el te tin la curent.

 

E curios cum lucreaza englezii totusi...le trimiti piesel acolo...ei le refac si le trimit inapoi.Oare cat costa transportul in cazul asta?

 

 

24$ costa transportul pana la prietenul meu in Las Vegas.Cand o sa le primeasca merge si intreaba cat costa pana in Romania.Sormea zicea ca costa 1$/kg.la avion greutate maxima 20 kg. :wave:

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24$ costa transportul pana la prietenul meu in Las Vegas.Cand o sa le primeasca merge si intreaba cat costa pana in Romania.Sormea zicea ca costa 1$/kg.la avion greutate maxima 20 kg. :wave:

 

 

Auch :lol: ..acum am inteles.

Oricum, eu am transmis datele mai departe amicului meu care o sa imi dea in cel mai scurt timp un pret ( sper sa fie chiar cel mai scurt timp..).

Presupun ca tot pachetul tau nu poate depasi un kg....sau manac rahat??

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti!

de curand am deschis si eu topicul asta.. sunt si eu fericitul posesor al unui VX din '92. L-am cumparat in decembrie 2006, am facut aproape 8 000 km cu el si sunt foarte multumit. Are cuplu, suna bine. Consuma ceva mai mult decat am vazut pe-aici, adica 7-8 l/100km. E drept ca n-am apucat sa-i schimb filtrele de aer, desi le-am cumparat... Va trebui sa scap cat de curand de jocul pe care-l am in bascula. Am luat toti rulmentii, distantierele si bucsele aferente. II astept de 4 luni pe cei de la B&S motors (Suzuki Bucuresti) sa-mi aduca si axul, ca sa ma apuc de montaj..

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti!

de curand am deschis si eu topicul asta.. sunt si eu fericitul posesor al unui VX din '92. L-am cumparat in decembrie 2006, am facut aproape 8 000 km cu el si sunt foarte multumit. Are cuplu, suna bine. Consuma ceva mai mult decat am vazut pe-aici, adica 7-8 l/100km. E drept ca n-am apucat sa-i schimb filtrele de aer, desi le-am cumparat... Va trebui sa scap cat de curand de jocul pe care-l am in bascula. Am luat toti rulmentii, distantierele si bucsele aferente. II astept de 4 luni pe cei de la B&S motors (Suzuki Bucuresti) sa-mi aduca si axul, ca sa ma apuc de montaj..

 

Toate bune!

bine ai venit printre noi.Consumul e cam maricel.Poate ar trebui sa cureti si reglezi si carburile, pe langa schimbul de filtre.

Poate poti sa pui si niste poze cu mandra ta....sa o cunoastem si noi :lol:

 

Auch :wave: ..acum am inteles.

Oricum, eu am transmis datele mai departe amicului meu care o sa imi dea in cel mai scurt timp un pret ( sper sa fie chiar cel mai scurt timp..).

Presupun ca tot pachetul tau nu poate depasi un kg....sau manac rahat??

 

Toate bune!

 

Mda...@Stell_nick...din pacate mi-a cam luat-o gura pe dinainte.Amicul asta al meu are si el pe cineva in State care nu face altceva decat sa puna pachetul la avion, deci nu poate fi vorba de vreun fel de reducere :lol:

Poate daca ai suna la o companie de zbor ai afla cam la ce suma te-ar duce toata tarasenia.

 

va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare azi am primit comfirmarea de la prietenul meu din state cu privire la shuberele de care aveam nevoie si pompa de benzina(poza)originale de la mama lor Japan.Din cate mi-a spus m-ar costa cam 30$ transportul cu avionul si eu zic ca nu e mult.Salutare la noul VX-er :rusinica:

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare azi am primit comfirmarea de la prietenul meu din state cu privire la shuberele de care aveam nevoie si pompa de benzina(poza)originale de la mama lor Japan.Din cate mi-a spus m-ar costa cam 30$ transportul cu avionul si eu zic ca nu e mult.Salutare la noul VX-er :rusinica:

 

30$ SUA - Romanica mi se pare super ok.Mai ieftin nu cred ca ai cum sa iesi decat daca ai fi fost tu in state si ai fi venit cu ele :cheers:

Ce sa zic...spor la surubareala :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...