Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

E desfacut bucati, ambielajul prefer sa nu il repar deoarece doua dintre cele 4 manetoane sunt arse, iar in zona aia metalul si-a pierdut din proprietati. Palierul e trecut de ultima cota de reparatie si nu prea am incredere in metoda asta de a umple cu metal si apoi rectifica, cel putin nu in zona aia. Daca nu reusesc sa il fac in vreo cateva luni, am sa incep sa il vand pe bucati. In afara de ambielaj totul e in stare buna.

Piese noi am gasit si eu, dar ma costa un ambielaj complet 1064 eur.

am si eu un vx de vanzare fara verificare tehnica ,la 600 de euro, toata metereta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lonerider - ne-am intalnit anul trecut. Respectiv eu am un vx violet si am fost pe la tine cu amicul care a cumparat motorul de la tine.

 

@andrey - daca iei motorul pt dezmembrat ma abonez si eu la niste piese.

Editat de mh1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un vx de vanzare fara verificare tehnica ,la 600 de euro, toata metereta.

 

Poti pune niste poze? Poate as fi interesat sa-l restaurez...

Mesaj completat

oare cat mai sunt "taxele" pentru adus moto din DE sau IT pe platforma, cu acte in regula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Week-endul trecut am facut o plimbare pana in Vame Veche si retur, ocazie cu care VX-ul meu a aniversat o frumoasa varsta:

post-6237-1281259494_thumb.jpg

 

Se pare totusi ca batranestile isi spun cuvantul, deorece cand am ajuns acasa, in garaj am remarcat ceva la roata din spate care m-a cam nelinistit:

post-6237-1281259597_thumb.jpg

Din ce am observat eu, acolo ar fi urme de ulei de transmisie, ceea ce nu ma duce cu gandul decat ca undeva la transmisia finala exista un simering de ulei care nu prea isi mai face treaba si ar cam trebui schimbat.

Nu am apucat sa au roata jos sa vad ce se intampla si pe interior.

Aveti si alte sugestii sau cam trebuie sa schimb acel simering? Daca trebuie schimbat, cat este de complicat si daca trebuie vreo scula speciala.

 

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare cat mai sunt "taxele" pentru adus moto din DE sau IT pe platforma, cu acte in regula...

 

daca vrei sa scapi mai usor cu actele, il inmatriculezi cu numere de toll (DE) , platforma este 200-500E, dar daca te descurci s-o aduci pe o platforma auto, intre masini, scapi mai ieftin. exista si varianta cu procura pt achizitionat si te scuteste de deplasarea pana la mobra. sau, 3-4 doritori cuplati la o platforma auto , sa ocupati locul pt o masina si se poate ajunge la 500E tot transportul (depinde de transportator).

 

@ burlacu : nu este prea complicat, scoti uleiul de la cardan, desfaci tirantul si parghia de frana de pe capacul tamburului, scoti axul si distantierul, tragi de roata in dreapta, o scoti de pe cupla si vezi unde este semeringul, inlocuiesti semeringul si repeti operatiunea in sens invers. daca nu esti sigur de reusita, vb cu un mecanic.

Editat de DKWraith2Anen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ burlacu : nu este prea complicat, scoti uleiul de la cardan, desfaci tirantul si parghia de frana de pe capacul tamburului, scoti axul si distantierul, tragi de roata in dreapta, o scoti de pe cupla si vezi unde este semeringul, inlocuiesti semeringul si repeti operatiunea in sens invers. daca nu esti sigur de reusita, vb cu un mecanic.

 

@DKW - multumesc pt reply.

Sa scot roata e floare la ureche ca am mai facut operatia asta de cateva ori, ma refeream la operatiile de a schimba simeringul daca necesita diploma in domeniu :) sau vreo scula mai high -tech care ar putea lispi din garajul meu. ( gen presa sau mai stiu eu ce...)

In alta ordine de idei, tu ce ganduri mai ai? Intri sau nu in clubul VX-arilor? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intru, da' la anu', ca acum cumpar XJ-ul si niste ''maruntisuri'' pt XS-uri, deci, am cam depasit bugetul... :crack:

 

in legatura cu simeringul, daca este din cauciuc/plastic, n-ai nevoie de scule speciale. daca este simering metalic, s-ar putea sa ai nevoie de un cleste pt sigurante inel.

Editat de DKWraith2Anen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului.

Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto.

Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Reconsolidez pozitia celui mai vechi si plimbat VX din tara. 85000 and going strong!

 

Plus 2 poze mai vechi, zic eu edificatoare :P

 

 

Mesaj completat

plus poze

 

la multi kilometri brav VX-ar. trebuie ca iti lipseste ceva tigla de pe casa sa mergi cu un VX pe vremea aia:)))

 

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni spuneti-mi si mie un loc de unde sa cumpar o baterie ca de varta la 340 de ron sunt satul asi vrea ceva mai ieftin si sa nu stau cate 5-10 zile pana le aduc astia.

salutare,

 

Incearca in linkul de mai jos daca iti convine pretu:

 

http://romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/20529

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am intalnit in Bucuresti un tip cu Vs 800 care mi-a recomandat un service pentru reglaj de carburatoare undeva pe la hala traian,acolo ar fi un asiatic care este foarte priceput.Din păcate eram in trafic si nu am retinut exact locatia,daca stie careva ceva despre acel service va rog sa scrieti adresa sau păreri despre mecanic.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Duminica 26.09.2010.

Eram la parinti la buzau, ma trezesc pe la 8, imi beau cafeaua, si-mi spun sa o intind spre Orasul cu Ministri (n.r. - Bucuresti). Ma echipez si ies din casa. Se anunta averse ca de obicei. Nu ma mai paraseste odata norul ala...

 

Trag socul, pornesc, il las sa se incalzeasca si o iau din loc.Dupa 20 de metri, uitandu-ma in zare la norii negri care-mi spuneau clar ce ganduri au, imi spun :"Ei bine, daca-i bal...bal sa fie atunci". Ajung la intersectia unde trebuia sa fac stanga spre Bucuresti si fac dreapta spre Brasov. Daca e sa ma ploua, macar sa simt de-adevaratelea. O iau incetisor pe valea buzaului spre Siriu. Dupa vreo 15 km incep "aversele". Trag pe dreapta, imi pun costumul de ploaie, bag castile de la mp3 in urechi si la drum.

 

De cand nu mai mersesem noi prin ploaie...eheee. Duminica, drumul relativ liber, muzica buna si ploaie multa si diversificata: cand picaturi mici si dese, cand picaturi mari si dese. La un moment dat erau asa de multe ca nu mai vedeam nimic si am decis sa trag pe dreapta, ocazie cu care am facut singura poza din calatoria asta:

post-6237-1285674872_thumb.jpg

Se opreste pentru cateva minute potopul si la drum ca mai e mult pana departe.

Daca la inceput eram cam speriat de asfaltul nu doar ud ci plin de apa, si mergeam foarte incet in curbe de frica sa nu imi fuga vreo roata aiurea, apoi incet incet am inceput sa o "frig" aproape ca si cand era soare si 35 de grade.

 

A mers saraca si nu a zis nici pas. M-a avertizat o singura data ca marcajele rutiere ude nu-i plac si am incercat sa le ocolesc pe toate.

Am ajuns la Baraj la Siriu, evident pe ploaie, dar zic sa ma opresc sa bag o placinta de la mama ca ma cam rodea stomacu si poate mai trag o poza. Descalec, scot casca din cap si placinta din top-case, si in secunda 2 imi dau seama ca pana atunci nu ploua....nuuu...pana atunci era asa ca si cum un copil ma stopea cu un pistol cu apa.Acum incepea adevarat ploaie. Asta e acum...ce sa fac? Pun casca in cap ca sa nu ma ude, si manac placinta prin casca ( hehe buna inventie castile astea flip-up). Deja se imputea treaba, asa ca hotarasc sa o iau din loc.Incalec si la 300 de metri de unde oprisem vad un mic popas care avea si un loc caldut si uscat unde puteai bea o cafea iar afara niste mese din lemn acoperite. Ma enervez ca-s bou si ca am stat in ploaie asa ca opresc din nou, dar nu ma duc inauntru, stau afara sub umbrela la o masa si de nervi mai bag o placinta. Apare si un nene foarte de treaba cu un 125cmc sau 250cmc...nu stiu ce era. Imi zambeste ii zambesc si ne spunem aproape in acelasi timp ca un "motociclist adevarat" nu se sperie de o ploicica. Radem amandoi apoi el intra inauntru.

Mai vin si 2 baieti cu maxi scutere, uzi si ei evident.

 

...parca se mai rereste ploaia asta. Ma uit in sus si-mi zic :"uite ba ca se lumineaza a ploaie"!!!

Incalec si ajung la Brasov.Alimentez, fac un calcul, imi da 5.3%. Cam mult imi zic, dar dau vina pe bagaje pe side-case-uri, pe vreme, si ca i-am dat de cateva ori tare-n gusa.Las' ca-s altele care consuma si 7%.Ehee...si asta are si 16 anisori.

 

Ma ratacesc, ca de fiecare data in Brasov, nu stiu cum fac ca mereu ma ratacesc in orasul ala, dar pana la urma gasesc drumul de Bucuresti. Is satul si acrit de DN1 asa ca o iau pe Cheia-Valenii de Munte. "Peisage" frumoase, stiu ca sunt ca am mai fost pe acolo, numa ca de data asta nu am vazut mai nimic de ce ceata era. Cred ca am deschis visiera la casca de 546382645382 ori ca ba se aburea cu ea inchisa iar cu ea deschisa ma ploua drept in ochi.

 

Soseaua devenise un fluviu adevarat, care cara lemne, pet-uri si multe altele. Vapoare n-am vazut!

Imi aduceam aminte de un topic facut de @Semaca, tot pe ploaie numa ca era si noapte unde ii venea sa strige "Hey DJ, da muzica mai tare si ploaia mai incet" si cam asa imi vinea si mie sa strig.

Pe Cheia mi-am dat seama ca anvelopa Avon de o suta si ceva de euro de pe fata, e mult mai praf decat nu atat de binecunoscutul Haidenau-ul muuult mai ieftin de pe spate.Probabil ca si eu am fortat putin nota pe curbe, incat la un momendat faceam pariuri prostesti cu mine "ia sa vedem daca intru fara sa franez acuma in curba asta oare aluneca fata". Nu aluneca la propriu dar se simtea foarte nesigur.

 

Ajung la Ploiesti si ce sa vezi? nu doar ca se opreste ploaia, dar imi dau seama ca pana la Bucuresti nici macar nu a picat vreun strop de apa. Aflu mai tarziu ca nici pe traseul obisnuit Buzau-Bucuresti via Urziceni nu a plouat.Buna intuitie am ce sa zic...Dar macar am facut o plimbare frumosa, chiar daca m-a plouat vreo 7 ore continuu dar bine a fost.

 

VX-ului ii place ploaia ca e invatat si niciodata nu a facut mofturi la apa.Am ajuns la garaj si cand ma uit in ce hal arata saracu mi s-a facut mila de el si am pus putin furtunu pe el. De parca nu ii ajunsese atata apa:)) Dar sa il las asa cu namolu' pe el parca nu se cuvine.

 

 

V-ati plictisit, nu v-ati plictisit, ...n-am de unde sa stiu, dar macar am mai ridicat topicul sus ca de fapt asta a fost scopul, si parca nu imi venea sa scriu doar "UP" :P

 

Sa auzim de bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una calda de la Burlacu', faina tura, si mie imi place uda ;)

 

Una rece de la mine: se aude un clantanit pe partea stanga, mai ales la relanti, care se accentueaza daca inclin motoreta pe stanga, si se atenueaza daca inclin motoreta pe dreapta. Prima presupunere e ca lantul de distributie e pe duca pe cilindrul fata (care are lantul pe stanga). De asemenea, mai pot fi si alte cauze, care mie cumva imi scapa din vedere. Daca aveti habar, va rog impartasiti.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aude un clantanit pe partea stanga, mai ales la relanti, care se accentueaza daca inclin motoreta pe stanga, si se atenueaza daca inclin motoreta pe dreapta. Prima presupunere e ca lantul de distributie e pe duca pe cilindrul fata (care are lantul pe stanga). De asemenea, mai pot fi si alte cauze, care mie cumva imi scapa din vedere. Daca aveti habar, va rog impartasiti.

 

Toate cele bune!

 

Salutare tuturor. Am lipsit de pe aici...

Mai exact, in ce parte a motorului, din partea stanga se aude? Ia o bagheta de lemn intre dinti, fara sa o atingi cu buzele, cam de grosimea unui creion HB, si de vreo 25-30 cm. O tii bine intre dinti, iti astupi urechile cu doua degete, iar cu celalalt capat al baghetei, atingi zone ale motorului, prin apasare. O sa ai o senzatie ciudata in tot capul, dar asta e un "stetoscop" batranesc si da rezultate bune in localizarea zgomotelor in motor.

 

Faina treaba, Geo..

 

Sa auzim de bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee, in mare, ce ar putea fi afara de distributie?

 

Salutare tuturor

Ar putea fi ambreiajul de pornire sau sistemul de pinioane care il antreneaza. Ar putea fi ceva la pompa de apa..., vezi tu..., astea sunt in partea stanga, numai ca, sunt separate in carcasa motorului. Ar putea fi si o uzura la vreunul dintre rulmentii axelor de prin motor (ar hurui). Ar mai putea fi crabotii pinioanelor de pe trenurile cutiei de viteze (asta apare la uzura furcilor schimbatoare - "gear-shifting forks") si, de obicei, se lasa si cu "sarit din viteza". Mai poate fi uzura discurilor de ambreiaj (uzura nuturilor de ghidaj si jocul discurilor in oala ambreiajului). Ar trebui localizat cumva sunetul... Mie nu prea imi vine a crede ca s-a uzat lantul de distributie in asa hal, incat forta de apasare a intinzatorului sa fi apropiat zalele incat sa se frece intre ele. Nu cred sa fie sageata lantului asa mare.

 

Numa bine

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...