Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Eu sper sa ajung la intalnirea din Dumbrava.(Sibiu)

Vineri lucrez in sch 2.

Sambata sper sa fotografiez VX-uri.

Vine cineva dintre VX-isti ?

Cu respect

Asfalt uscat

:)

Editat de ChopperVonGal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper sa ajung la intalnirea din Dumbrava.(Sibiu)

Vineri lucrez in sch 2.

Sambata sper sa fotografiez VX-uri.

Vine cineva dintre VX-isti ?

Cu respect

Asfalt uscat

:)

 

Eu din pacate nu am cum sa ajung:(Imi expira leasingul la Cocosat, si tre sa astept cu acte, RAR, inmatriculare.

 

@ottoMan-e....noutati ceva?L-ai resuscitat pe Zed?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe tusa si plin de draci in continuare.

Problema se pare ca e mai grava decat o simpla bujie, am luat piesele (garnituri and stuff) astept sa vad cum ajung cu reparatia. Ma indrept saptamana viitoare spre Rabinul, e la mine in Chitila, ca motorul nu o mai ia din loc. Vorbind cu el la telefon am aflat cu tristete ca anul trecut a vrut si el sa cumpere aceeasi motocicleta si i-a facut un test de compresie. A iesit 7 pe fata si 8 pe spate, ceea ce e foarte jos. Asa ca acum s-ar putea lasa cu rectificare de chiulase si supape, inlocuit segmenti, plus reparatiile la carburatorul fata si ce s-o mai gasi in neregula pe acolo).

 

Oricum, tot raul spre bine, dupa interventia asta cel putin o sa stiu ca totul e perfect in motor si nu ma mai astept la surprize. Pana atunci insa, stau pe tusa si sunt plin de draci. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe tusa si plin de draci in continuare.

Problema se pare ca e mai grava decat o simpla bujie, am luat piesele (garnituri and stuff) astept sa vad cum ajung cu reparatia. Ma indrept saptamana viitoare spre Rabinul, e la mine in Chitila, ca motorul nu o mai ia din loc. Vorbind cu el la telefon am aflat cu tristete ca anul trecut a vrut si el sa cumpere aceeasi motocicleta si i-a facut un test de compresie. A iesit 7 pe fata si 8 pe spate, ceea ce e foarte jos. Asa ca acum s-ar putea lasa cu rectificare de chiulase si supape, inlocuit segmenti, plus reparatiile la carburatorul fata si ce s-o mai gasi in neregula pe acolo).

 

Oricum, tot raul spre bine, dupa interventia asta cel putin o sa stiu ca totul e perfect in motor si nu ma mai astept la surprize. Pana atunci insa, stau pe tusa si sunt plin de draci. :cheers:

 

Eu zic sa te mai duci si la altcineva,il cunosti bine pe Rabinu?El e specialist da in socialiste mai ales in IJ-uri,asta daca e Rabinul pe care il stiu si eu.Oricum si mie mi-a zis cand mi-a vazut motorul ca a vrut sa-l cumpere el si nu i-a placut cum merge,si pana acum am facut 6000 km de cand l-am luat si nu am avut probleme in afara shuberelor de la carburatoare,problema care mi-a fost expusa de cel de la care l-am cumparat(un neamt care a intrat pe net si mi-a spus toatul despre ea).Sfatul meu este sa nu-l desfaci inca ci doar sa cumperi shuberele si sa le pui la carburatoare si sa mai faci ceva,desfa si pompa de benzina si curata membrana care e activata tot prin vaccum,s-ar putea din cauza calitatii deosebite a benzinelor romanesti sa gasesti rugina,apa sau etc. Ca sa fii sigur ca nu ai compresie uitate la filtrul de aer in care intra un furtun de la motor ala este aerul care iese din motor daca ai ulei in carcasa filtrului de ulei inseamna ca nu ai compresia buna si din motor nu iese numai aer ci si ulei adica scapa compresie. Toate cele bune si nu deschide motorul inca decat dupa ce verifici ce ti-am spus eu,iar daca totusi trebuie sa desfaci motorul te sfatuiesc sa faci alezajul la cei de la suzuki,stiu ca nu-i agreaza nimeni da au acolo un meserias pe care daca-l "cinstesti" putin iti face lucrarea f.bine,si iti dau si garantie iar dupa asta iti regleaza si carburatoarele si face proba la motor pe standul de proba.salutasre :) :cheers:

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi !

Rabinul e ala de care zici si tu, nu el va face motorul, ci un alt baiat, dar la el in curte.

Inainte de a desface orice, o sa-i faca un test de compresie, pentru a se lamuri. Nu stiu daca are aceleasi texte cu motorul pe care a vrut sa-l cumpere, dar cand am vorbit cu el la telefon, mi-a descris el motorul (negru, cu ghidon rosu, toba dreapta zgariata, etc) si vanzatorul, fara sa-i zic eu nimic. Mie mi s-a parut ca nu se abereaza, nu prea avea cum sa le ghiceasca pe toate :)

Oricum, luni ma duc cu motorul la el, cel putin voi obtine un diagnostic. Dup-aia, Dumnezeu cu mila ! Oricum, m-am resemnat cu dracii, m-am obisnuit din nou cu conserva si am invatat sa am rabdare. Multumesc din nou si bafta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi pare tare rau ca in plin sezon+canicula esti nevoit sa umbli cu conserva.

Era prea intuneric sa caut VX-uri in Dumbrava Sibiului.

Atmosfera e de nedescris.

Zilele urmatoare revin.

Cu repect

Asfalt uscat

PS Ce bine ar fi sa ne permite 2 motociclete!

:bigstar:

 

--- Mesaj completat în 29 Jul 2007 14:58 -------------
Din pacate un singur VX cu nr de AB.

Nu am vorbit cu proprietarul.

post-14011-1185710176_thumb.jpg

A fost placut

Muzica buna

Timp putin calduros.

Organizare super.

Asfalt uscat

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Era prea intuneric sa caut VX-uri in Dumbrava Sibiului.

Atmosfera e de nedescris.

Zilele urmatoare revin.

Cu repect

.................

A fost placut

Muzica buna

Timp putin calduros.

Organizare super.

Asfalt uscat

Cu respect

 

ma bucur ca macar tie ti-a placut ca am vazut ca pe topicul dedicat a iesit un talmes balmes ca de obicei.

 

@ottoMan - ce noutati mai ai? Ce face Zed-u'? Cum sta cu sanatatea.

 

In alta ordine de idei, azi am achizitionat una bucata cauciuc Pirelli Sport Demon nou noutz.Dupa ce termin cu inmatriculatu definitiv pe numele meu o sa il montez sa o sa va spun impresii.

Mi se pare o tzara ciudat ca o sa pun un cauciuc cu profil oarecum sport pe mobra asta invata cu pneuri de tourer.

Sa vedem ce iese si cum se comporta.

 

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aici prin Kosovo e liniste si pace si sper sa fie asa pana termin misiunea.Cand nu am ce face imi ocup timpul cu tot felul de chestii.Am fost pe acasa si am luat cu mine rezervorul aripa fata si lateralele ca sa le vopsesc.Pana aici toate bune numai ca am vazut ca rezervorul meu are cam multa rugina in el si as vrea sa-l curat.Ceva sugestii cu privire la lucrul asta.de curatat rugina hai ca poate fac ceva dar dupa aceea ca sa nu mai rugineasca la loc exista vreo solutie sau ceva care sa impiedice sa rugineasca la loc.

A si uitati mai jos m-am jucat putin si am facut niste embleme sper sa va placa sau sa veniti cu niste sugestii poate facem o emblema a VX-erilor.

Salutare !

post-16118-1186275493_thumb.jpg

post-16118-1186275573_thumb.jpg

post-16118-1186275635_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrunire moto

Fiecare a facut ce a vrut.

Organizatorii au gasit o locatie in padure , pomii asigurand umbra.Temperatura foarte mare ptr Sibiu.

Din 50 in 50 m o unitate care vindea ceva.Nu am stat la coada.

Singurul lucru pe care ar trebuii sa-l faca organizatorii ar fi contactarea unei firme de curatenie ptr tot grupul sanitar.Restul depinde de noi.Praf,rateuri etc.

Daca am gasit un singur VX in schimb erau mai multe Intruder 800.Incep sa-mi placa.

Nick sunt excelenta emblemele.Daca ai timp dezvolta si noi o sa votam.Am undeva si un program care face schite din poze.Am sa-l caut si i-ti trimit denumirea in caz ca te ajuta.

Cu respect

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aici prin Kosovo e liniste si pace si sper sa fie asa pana termin misiunea.Cand nu am ce face imi ocup timpul cu tot felul de chestii.Am fost pe acasa si am luat cu mine rezervorul aripa fata si lateralele ca sa le vopsesc.Pana aici toate bune numai ca am vazut ca rezervorul meu are cam multa rugina in el si as vrea sa-l curat.Ceva sugestii cu privire la lucrul asta.de curatat rugina hai ca poate fac ceva dar dupa aceea ca sa nu mai rugineasca la loc exista vreo solutie sau ceva care sa impiedice sa rugineasca la loc.

A si uitati mai jos m-am jucat putin si am facut niste embleme sper sa va placa sau sa veniti cu niste sugestii poate facem o emblema a VX-erilor.

Salutare !

 

Singura sugestie pe care ti-o pot da si care cred ca functioneaza este ca dupa ce cureti rugina sa nu mai lasi motorul sa stea perioade lungi fara benzina in el.Eu unul cred ca am facut un soi de fobie din asta...dau ultimul leutz din buzunar numa sa nu ramana mobra cu rezervorul gol nici macar cateva zile.

 

Cat despre sigle..chiar nu pot sa imi dau cu parerea pt ca sunt un zero barat in materie de design in ceea ce priveste lucrurile astea.Oricum...oricare ar fi VREAU SI IO UNA!!! :burnout: :hurt:

 

PS....PArca totusi prima arata cel mai bine dupa okiu meu, iar ca sugestie...rosu ala fa-l un pic mai inchis..mai spre grena poate habar nu am.

 

Toate bune tuturor.

 

Aaaa si inca ceva. Uitati ce am gasit pe louis

http://www.louis.de/_106f2d96a006c05fcb214...tnr_gr=10025920

 

Dat fiind faptul ca eu nu am decat top-case tare ma tenteaza sa imi iau si 2 cutii d-astea.Se merita la banii astai ce ziceti.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@ottoMan - ce noutati mai ai? Ce face Zed-u'? Cum sta cu sanatatea.

 

Numa bine!

 

E gata ! Adica e gata de drum, ce altceva ?

Din fericire, situatia nu era atat de tragica pe cat parea, in sensul ca primul cilindru nu pornea pentru ca nu primea benzina din carburator. Care era infundat cu mizerie. Dupa curatarea carburatoarelor si a pompei de bezina (se acumulase ceva mizerie si acolo), au fost reglati tachetii si totul e ok. Am schimbat uleiul, bujiile si am reintrat in normal :burnout:

Baietii au masurat si compresia si e destul de mica (adica 8) insa nu e o tragedie. Pentru a rezolva problema asta e necesara schimbarea segmentilor si rectificarea supapelor si a scaunelor acestora, din cate am inteles. In primavara viitoare am de gand sa fac si aceasta miscare, doar pentru linistea mea.

O surpriza placuta a fost informatia ca motorul era limitat (clapetele in carburatoare aveau cursa limitata). Aceasta limitare a disparut si... se simte putin diferenta. Nu a devenit peste noapte o racheta, dar urca mult mai usor in ture fata de inainte.

 

So, Zed is NOT dead ! Keep on riding !

 

@Stell - misto emblemele ! Ne alegem una si le punem pe geaca ? :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

So, Zed is NOT dead ! Keep on riding !

 

@Stell - misto emblemele ! Ne alegem una si le punem pe geaca ? :)

 

Numai vesti bune. Ma bucur sa aud asta :burnout:

 

Revenind la emblema...mie imi place aia de o are lonerider la avatar, modificata putin ( in loc de cifrele 036 sa fie ceva de genul "aider" - care sa formeze cuvantul raider cu RA-urile de mai sus :hurt:

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremea cand stateam cu motorul in curte si ma uitam ca o vita blanda la el, plangand in suflet ca nu ma pot da, nici de citit nu mai stiam sa citesc. Acum mi-am adus aminte de linkul site-ului din state postat de stell_nick cu toate piesele posibile pentru toate motocicletele posibile. Nenea, ai avut dreptate ! Membrana comandata pe louis nu e buna de nimic pentru VX. Asa ca am facut comanda in state. Mi-am adus aminte si de oamenii pe care ii cunosc acolo, asa ca am si adresa de livrare valabila. Transportul va trebui sa-l astept pana se intoarce cineva de acolo, da' nu e graba. Pana la primavara am inteles ca mai tine carburatorul respectiv.

 

Daca gasesc vreo solutie convenabila de transport de acolo, o sa mai imi iau diverse maruntisuri, se pare ca baietii aia chiar sunt bazati. Inca o data, stell_nick, esti foarte tare ! Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremea cand stateam cu motorul in curte si ma uitam ca o vita blanda la el, plangand in suflet ca nu ma pot da, nici de citit nu mai stiam sa citesc. Acum mi-am adus aminte de linkul site-ului din state postat de stell_nick cu toate piesele posibile pentru toate motocicletele posibile. Nenea, ai avut dreptate ! Membrana comandata pe louis nu e buna de nimic pentru VX. Asa ca am facut comanda in state. Mi-am adus aminte si de oamenii pe care ii cunosc acolo, asa ca am si adresa de livrare valabila. Transportul va trebui sa-l astept pana se intoarce cineva de acolo, da' nu e graba. Pana la primavara am inteles ca mai tine carburatorul respectiv.

 

Daca gasesc vreo solutie convenabila de transport de acolo, o sa mai imi iau diverse maruntisuri, se pare ca baietii aia chiar sunt bazati. Inca o data, stell_nick, esti foarte tare ! Multumesc !

 

Ai vazut man ca nu trebuie sa intervii chirurgical la motor,si eu am avut acelasi imbold cand nu mai vroia sa porneasca si luandu-ma dupa "meseriasi"trebuia sa-i schimb o gramada de piese.Am vb.cu un prieten foarte priceput si mi-a dat "indicatii pretioase" pe care le-am urmat intocmai si am reusit sa-l fac sa mearga f.bine.Apa din benzina romaneasca e cea mai tare,da de munca la service-uri la greu.Desi bag gaz numai de la OMV trebuie sa tinem cont de faptul ca tot romani lucreaza si acolo nu sunt austrieci.In legatura cu membranele sa stii ca le-am primit iar transportul din LAS VEGAS - BUCURESTI a costat fabuloasa suma de 24 $.Am vazut piesele pe camera web ca eu sunt din nou la datorie de 8 zile(KOSOVO).Au fost puse la posta in state pe data de 22 iulie,iar pe 2 august au fost ridicate de sotia mea de la posta din Pantelimon,unde a mai platit 3 lei noi nu stiu ce taxe.Daca o sa le primesti prin posta de la prietenii tai sa le spui sa nu-ti puna factura in pachet deoarece postasi nostri smecheri o sa-ti ceara sa platesti TVA-ul de 16% din valoarea de pe factura pt.ca (zic ei) vine din afara UE.In rest toate bune si asfalt uscat (am auzit ca a cam inceput sa ploua prin tara).

 

P.S. Mai pun niste embleme pe care le-am proiectat azi pe aici pe la P.C.

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 00:59 -------------

Ai vazut man ca nu trebuie sa intervii chirurgical la motor,si eu am avut acelasi imbold cand nu mai vroia sa porneasca si luandu-ma dupa "meseriasi"trebuia sa-i schimb o gramada de piese.Am vb.cu un prieten foarte priceput si mi-a dat "indicatii pretioase" pe care le-am urmat intocmai si am reusit sa-l fac sa mearga f.bine.Apa din benzina romaneasca e cea mai tare,da de munca la service-uri la greu.Desi bag gaz numai de la OMV trebuie sa tinem cont de faptul ca tot romani lucreaza si acolo nu sunt austrieci.In legatura cu membranele sa stii ca le-am primit iar transportul din LAS VEGAS - BUCURESTI a costat fabuloasa suma de 24 $.Am vazut piesele pe camera web ca eu sunt din nou la datorie de 8 zile(KOSOVO).Au fost puse la posta in state pe data de 22 iulie,iar pe 2 august au fost ridicate de sotia mea de la posta din Pantelimon,unde a mai platit 3 lei noi nu stiu ce taxe.Daca o sa le primesti prin posta de la prietenii tai sa le spui sa nu-ti puna factura in pachet deoarece postasi nostri smecheri o sa-ti ceara sa platesti TVA-ul de 16% din valoarea de pe factura pt.ca (zic ei) vine din afara UE.In rest toate bune si asfalt uscat (am auzit ca a cam inceput sa ploua prin tara).

 

P.S. Mai pun niste embleme pe care le-am proiectat azi pe aici pe la P.C.

 

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 01:08 -------------
post-16118-1186438095_thumb.jpg

post-16118-1186428563_thumb.jpg

post-16118-1186428589_thumb.jpg

post-16118-1186428646_thumb.jpg

post-16118-1186437484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca se si aude altfel. Fara limitarea aia m-am trezit azi pe centura la 140 intr-a treia, intr-o depasire. Nu m-am uitat atent la turometru, dar parca nu sarise de 7k rpm. Oare ma aberez din cauza entuziasmului de a calari din nou ? :)

 

Piesa din state am sansa sa-mi soseasca la inceputul lui septembrie, in bagajul cuiva care se intoarce de acolo. Omul de acolo a comandat-o si a primit termen de livrare o saptamana. Parca sunt si eu mai optimist :burnout:

Oricum, acum parca si motorul se aude altfel decat inainte. Evident a disparut tacanitul tachetilor, dar in afara de asta parca are un sunet mai plin, mai baritonal. Si nu mai am intreruperile pe care le aveam inainte - mai ales pe ploaie sau vreme umeda, in mers peste 3000 de ture, avea niste intreruperi de cateva secunde. Pur si simplu se oprea motorul. Isi revenea singur apoi, dar era nasol mai ales cand imi facea asa intr-o depasire. Azi am venit pe ploaie la munca, si nu a facut deloc figuri. Porneste la jumate de sfert de cheie, cu mult mai putin soc decat inainte. Ce mai, e iar motocicleta de care m-am indragostit :hurt:

 

Edit - m-a luat valul si am uitat ce voiam sa zic:

emblema asta post-9261-1186499700_thumb.jpg imi place cel mai mult. Chiar mi-ar placea sa o pot face cumva din material textil si sa o cos pe jaca... Ma mai gandesc la asta, ca daca o sa am vreodata bani de BMW o sa tradez cauza :P

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca se si aude altfel. Fara limitarea aia m-am trezit azi pe centura la 140 intr-a treia, intr-o depasire. Nu m-am uitat atent la turometru, dar parca nu sarise de 7k rpm. Oare ma aberez din cauza entuziasmului de a calari din nou ? :ok:

 

Piesa din state am sansa sa-mi soseasca la inceputul lui septembrie, in bagajul cuiva care se intoarce de acolo. Omul de acolo a comandat-o si a primit termen de livrare o saptamana. Parca sunt si eu mai optimist :crack:

Oricum, acum parca si motorul se aude altfel decat inainte. Evident a disparut tacanitul tachetilor, dar in afara de asta parca are un sunet mai plin, mai baritonal. Si nu mai am intreruperile pe care le aveam inainte - mai ales pe ploaie sau vreme umeda, in mers peste 3000 de ture, avea niste intreruperi de cateva secunde. Pur si simplu se oprea motorul. Isi revenea singur apoi, dar era nasol mai ales cand imi facea asa intr-o depasire. Azi am venit pe ploaie la munca, si nu a facut deloc figuri. Porneste la jumate de sfert de cheie, cu mult mai putin soc decat inainte. Ce mai, e iar motocicleta de care m-am indragostit :crack:

 

Edit - m-a luat valul si am uitat ce voiam sa zic:

emblema asta post-9261-1186499700_thumb.jpg imi place cel mai mult. Chiar mi-ar placea sa o pot face cumva din material textil si sa o cos pe jaca... Ma mai gandesc la asta, ca daca o sa am vreodata bani de BMW o sa tradez cauza :ok:

 

 

Bre ottoMane...ce sa mai la deal la vale asa cum am mai vorbit ma bucur pentru tine si motorasul, dar incepi sa ma ingalbenesc cu "delimitarea" ta. 140 la ora intr-a treia fara sa iti dai seama :P Eu nu cred sa fi ajuns vreodata la 7000 de ture ca nu ma lasa inima,(poate doar in vit I cand am vrut sa plec mai tare) dar tu ma pui pe ganduri. :hurt:

Asa cum am mai zis, eu am un principiu, poate bun sau prost ....nu stiu dar merg pe ideea ca atat timp cat un lucru merge bine nu e bine sa imi bag io nasu sa incerc sa il fac sa mearga si mai bine ca o dau in bara.Mie nu mi-sa intamplat sa imi intrerupa sau ceva de genul, ...doar mi se pare ca imi bat tachetii ( or batea numa in capu meu) - ca Lonerider mi-a zis ca motorul merge bine si nu au nici o jena tachetii.Cu toate astea la carte scrie ca trebe verificati si reglati la nu stiu cate mii de km...care cu sigurantza i-am depasit.

Imi pun toate intrebarile astea ca ma pregatesc de un drum luuung ( Doamne ajuta sa iasa pana la urma) si vreau sa fie in forma perfecta "baiatu"

Pana una alta ce sa zic...bine ca l-ai rezolvat si ca ti-a venit inima la loc, si pune mana si fa emblema aia daca ai unde.De fapt...fa 2 ca vreau si io una.Fac cinste cu juma de schimb de ulei :)

 

......si sa nu iti treaca prin cap sa tradez cauza... :crack: In cel mai rau caz le pastrezi pe amandoua.!

 

PS: In ultima vreme am apucat sa ma dau si cu alte motoare de ex. suzuki rf 600, sv 650, yamaha tdm 850 etc, dar parac nici una nu mi-a placut asa ca VX.Sa fie obisnuinta, sa fie boala in cap, sa fie vreun orgoliu ascuns....nu stiu dar toate mi s-au parut ca au mai multe minusuri ca vx-ul.Ba nu stateam bine pe ea, ba nu tragea cum imi placea mie ( rf 600 e o bestiutza dar la ture multe si parca....nu iti transmite nimic motorul asa...nu se aude nimic, nu vibreaza nimik :crack: ...nimik....numa viteza).TDM-ul a fost cel mai aproape de gusturile mele, da vibreazaaaaa de mi se furnicau degetele dupa m-am dat jos.

La voi cum e? e numa un sindrom " ce-i al meu e cel mai tare" sau ...

 

 

PPS: mama daca citesc proprietarii ce am scris de mobrele lor :burnout: ...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca avea 8.000 de ture la 140km. Nu trebuie sa-ti fie tarsa sa-l turezi. Nici eu nu o fac in mod constant, dar intr-o depasire accelerez puternic in treapta in care sunt (de obicei a treia) si schimb in sus numai dupa ce am trecut si am ajuns inapoi pe banda mea. In aceste conditii am ajuns la turatiile astea aproape de limita motorului. Si la plecarea de pe loc, dar foarte rar am urcat cu a intaia mai sus de 5.000.

 

Legat de tacheti, ti-am zis - cand bat se aude fara urma de indoiala. Inainte sa-i aud la motocicleta mea, nu mai auzisem pe nicaieri sunetul asta. Cand au inceput sa-mi bata, insa, sunetul a fost foarte clar, desi nu era puternic. E un tacanit suplimentar, pe care pana atunci nu l-ai avut pana atunci. Mie cand mi-a aparut sunetul am fost intrebat si de catre necunoscatori "ce se aude ?". Asa ca, repet, sunetul e clar. Daca vrei sa te linistesti, iti dau numarul de telefon al persoanei care mi l-a pus mie la punct si iti zice direct (cand te duci cu motorul acolo, adica in Chitila :hurt: ) daca e nevoie de reglaj sau nu.

 

Cat despre PSul tau, ce sa zic :burnout: Cand am pus pe topicul de BMW pozele cu R1200C si afirmam ca ma inebunesc dupa modelul ala, ai recunoscut si tu ca parca nici VXul nu te-a facut sa-l uiti :) Din ce ai enumerat acolo ca ai mai avut ocazia sa calaresti, nu ma entuziasmeaza nimic. Daca mi-as permite, mi-ar placea sa tin vreo doua, trei motoare, iar VXul sa-l fac sa arate asa:

post-9261-1186571670_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e ok ca design, desi frana pe tambur pe spate...

Oricum, furca upside-down, doua discuri de frana pe fata si un design clasic, dar parca putin mai agresiv decat VXul. Cam asta mi-ar placea sa-i pun pe Zed.

 

@Lonerider - care e diferenta intre motorul de Marauder de pe Sachs si cel de pe Intruder/ VX ? Intreb pe bune, chiar nu stiu. Vizual sunt identice pentru mine :burnout:

 

edit - care erai azi cu un VX rosu prin Chitila la doua case de mine ? n-am vazut decat motorul cand am plecat spre serviciu, la 13:30. am stat vreo cinci minute pe acolo, n-a iesit nimeni. eram curios daca am chiar vecini VXari :hurt:

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am pus pe topicul de BMW pozele cu R1200C si afirmam ca ma inebunesc dupa modelul ala, ai recunoscut si tu ca parca nici VXul nu te-a facut sa-l uiti :hurt: Din ce ai enumerat acolo ca ai mai avut ocazia sa calaresti, nu ma entuziasmeaza nimic. Daca mi-as permite, mi-ar placea sa tin vreo doua, trei motoare, iar VXul sa-l fac sa arate asa:

post-9261-1186571670_thumb.jpg

 

 

Asa este , ai dreptate :burnout: ..am recunoscut.Dar deocamdata pare atat de departe 1200C-ul..

 

--- Mesaj completat în 09 Aug 2007 15:53 -------------

 

 

edit - care erai azi cu un VX rosu prin Chitila la doua case de mine ? n-am vazut decat motorul cand am plecat spre serviciu, la 13:30. am stat vreo cinci minute pe acolo, n-a iesit nimeni. eram curios daca am chiar vecini VXari :)

 

Eu nu eram.Al meu mai sta vreo saptamana pe dreapta sa ii pun numere noi si definitive

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca ma gandeam ca esti tu si cauti casa la care stau eu, si nu mai tii minte de anul trecut :hurt:

Dupa care m-am gandit ca poate iti cauti casa de cumparat in zona si o sa devenim vecini :burnout:

 

Bafta cu inmatriculatul sa o rezolvi repede !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni vad ca aveti ce discuta pe seama mobrelor.

Eu cam stau si ma uit pe aici ca de mers........nu am cum.In fine vad ca v-am atras atentia cu emblemele.Aici am unde sa le fac si destul de ieftin zic eu.Am proiectat una pentru noi cei de aici si a costat 2 euro buc.(o sa o pun ca poza aici)post-16118-1186676671_thumb.jpg

Ideea este alta sa ne alegem la una ca model sau sa propuneti altceva,iar ca marime eu m-am gandit la 2 posibilitati o putem face emblema pt.umar ,adica ceva de marimea 9X9 cm sau ceva de pus pe spatele gecii ceva mai mare eu stiu format A4.nu stiu zic si eu.Mai ganditi-va,ca de facut se poate face orice aici,si vin acasa pe 14 sept.intr-o permisie de o saptamana,poate ne intalnim la o bere si vb.

salutare!

P.S.se poate face emblema doar continutul ei adik doar ce scrie fara chenar daca vrem,si e model din acela brodat nu imprimeu.

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.se poate face emblema doar continutul ei adik doar ce scrie fara chenar daca vrem,si e model din acela brodat nu imprimeu.

 

Eu la asa ceva ma gandeam ! :burnout: Si imi mentin votul, prima varianta propusa mi se pare cea mai ok.

 

@burlaco - sper sa o scoti la capat repede cu actele. Totusi, imi mentin parerea - ia-ti numere provizorii, macar pana le rezolvi pe toate, sa poti circula. Chiar m-am intristat cand am aflat situatia. Iti citeam semnatura si ma gandeam ca ai cam cobit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citisem un articol pe undeva despre corcitura asta de motor, care ar fi vrut să tragă către Buell. Am greÂşit, e "Sachs B805 Roadster" nu Sacks, cu bloc motor de Intruder 800, pe care sunt puÂşi cilindri de Marauder 800 Âşi tobe tot de Intruder 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...