Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Salut !

 

 

V-am zis ca am innebunit ! :D :D :D :cheers: :cheers:

 

NU scrii tu des, dar si cand o faci...Esti un paradox: am vazut oameni care sa fie "scurt si la obiect" in exprimare, dar...."lung si LA OBIECT" nu am intalnit pana acum.

Jumate din belelele tale le stiam de cand am vb la telefon, insa restul acum le-am aflat.

Acum am aflat numa vesti buna si nici una proasta :angryfire: :D

 

Mi-ar placea sa ii fac si eu un test de compresie.Daca crezi ca ma poti ajuta let me know :wave:

Diseara are si VX-ul meu o programare la un ORL-ist ( adica numa sa il asculte, ca mie imi tot bat tacheti prin cap) si sper sa iasa bine.

 

Stii, acum ca sa fiu sincer uneori parca simt si ca aia 60 de cai is cam putini, atunci cand rulez cu 150 la ora si trag de gaz, dar se intampla atat de raaar incat uit repede.Deocamdata imi place cuplul care il are, imi place ca la drum lug nu tre sa mestec in cutie ca sa se miste, daca am 70 la ora bag a cincea si aia e pana la orice viteza.

Imi place VX-ul....totusi mi-ar placea R1200gs-ul, V-stromul de 1000, Varadero....putiiiiiin mai mult

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lungă story. Am citit în două reprize. Zilele următoare sper să mă fac Âşi eu cu un ceas de verificat compresia. Btw poți să pui niÂşte poze mai de aproape cu crash-bars-de pe motor? Ca să-mi fac Âşi eu :cheers:

 

De dat nu as da VX decat pe o Honda SuperMagna, pe un VF1100C, pe un ST1100 sau Rocket III, Intruder 1800C... gata că bat câmpii deja... :cheers:

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In week-end am facut o plimare frumoasa ( Buc-Buzau-Brasov-Sacele-Cheia-Valenii de munte-Ploiesti-Bucuresti) ~ 450km.Mobra a mers perfect , fara nici o problema.

 

Chiar pentru prima data m-am simtit in stare sa o testez putin.Drum liiiiber, asfalt foarte bun, vant zero ( stateam drept pe ea la 150 la ora si numa deranja nimic) si-mi zic..hai sa vedem ce poate.Am tras gaz maxim, a ajuns destul de repede la 170, ceva mai incet pana la 180, trece de gradatie putin si se cam plafoneaza.Mi-a fost mila de ea si dupa nici 5 secunde am luat mana din gaz.Probabil daca astepti putin acolo ajunge la 190 dar nu ma incalzeste cu nimic.De precizat ca la 180 km/h aveam pana in 8000rpm. ( in jur de 7800-7900)Dar daca mai luam in calcul si abaterea vitezometrului probabil aveam vreo 170 real.

 

Un alt test a fost cel al consumului, si anume.Mers de croaziera intre 130-150, plus cateva salturi la 170 si top speedul de 180, consum = 5.6% :D Ma asteptam la un 7 lejer, dar surpizaaaa..doar 5.6 :lol: Eu de obicei merg la drum lung cam 110-120 si scoteam 5.2-5.5%, adica cam la fel....Nu mai inteleg nimic din motocicleta asta. ( ca sa nu mai zic ca in oras, vreme destul de rece imi ia destul de mult ~ 6.5-6.8, dar vara nu cred ca sare de 6.0%)

 

A doua zi, mi-am propus sa schimb uleiu si filtrul, si sa mai fac o inspectie la jocul tachetilor.

Am demontat tot ce era de demontat, iar cand am ajuns la bujii, cea de la cilindrul 1 ( cilindrul din spate) era clar mai neagra decat cealalta care era lacrima.

Bujiile sunt NGK iridium schimbate acum 1000 de km.Nu era innecata de ulei ci avea urme de funingine peste tot.De pornit motorul porneste fara probleme, nu se balbaie nu da nici un semn rau...totusi bujia aia nu-mi place.De la ce sa fie? amestec sarac/bogat, carburator murdar, racire ineficienta???

 

Tachetii aia in schimb ma dispera.Totul e reglat cum trebuie la 0.10 insa ei tot tzacane.Dracu sa ii ia ca am zis ca nu mai umblu in veci acolo

 

Acum cu uleiul.

Uleiul vechi era in limite ca volum( la jumatatea vizorului), am pornit motorul, am dat o tura prin cartier, cald afara, s-a incalzit destul de repede, am desfacut surubul de drenaj, am asteptat sa curga tot, am desfacut filtrul vechi, a mai curs si de acolo, chiar am ridicat putin de mobra sus/jos ( era pe cricul central) sa se scurga tot.

La carte zice ca intra 2400 ml fara schiumb de filtru, 2800 cu schimb de filtru si vreo 3300 ml e tot uleiul din motor ( cel putin asa am inteles eu)

Eh...vreau sa zic ca mie mi-a intrat fix 3300 ml :D

Si am facut totul ca la carte zic eu.Am pus prima data in jur de 2800ml pana a ajuns la gradatia de sus din vizor, am pornit motorul l-am lasat vreo 5 minute, si apoi am completat pana a ajuns iar la gradatia de sus ( recunosc ca a depasit cu 1 mm gradatia de sus ca am "scapat" ca mult).

Cand m-am uitat cat a ramas in bidon si dupa ce am facut un calcul simplu mi-a reiesit un voum de ulei de fix 3300 ml.

Mi-e greu sa cred ca am scurs eu ABSOLUT TOT uleiul din motor incat sa imi intre 3300 ml.

Voi ce ziceti de treaba asta? in cazul ipotetic in care pui cam mult ulei poate sa strice ceva?

 

De bujie si de nenorocitii aia de tacheti puteti sa imi spuneti ceva?

 

PS: acum vreo saptamana am fost la un mecanic cu mobra sa o asculte ( stiu..am probleme cu capu').Mecanicul cu recomandari super. Este mecanic la CNV si la aeroportul Otopeni.Cred ca i-am facut capul calendar cu atatea intrebari dar a fost foarte de treaba si mi-a raspuns la toate.Printre altele mi-a zis ( dupa ce s-a uitat vreo 10 min la motor) :" mai baiete, io zic sa nu iti faci atatea probleme ca nu ai de ce si nu o sa te mai bucuri de motorul asta.Motorul nu are nici o problema grava.Asta e motocicleta care daca ai grija de ea ( schimb ulei la timp, bujii etc) nu ajungi tu sa o strici vreodata :D

 

Toate bune si sa auzim de bine!

Geo

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, scuze pentru lungimea postului anterior :D Am vrut sa povestesc cam tot ce s-a intamplat. Si cred ca am reusit :D

 

@Burlaco - cum reusesti sa stai drept la 150 ? Eu la viteza aia ma simt batut de vant cam rau. Mai sus nu i-am dat, vreau mereu sa-mi pastrez o rezerva confortabila si pe dn1 pana la ploiesti chiar nu am avut nicio zona atat de libera...

 

Iti zic si aici ce ti-am zis pe mess - lasa tachetii in pace. Asa tacane ei. Au personalitate si n-ai ce sa le faci. Bujia afumata inseamna amestec prea bogat. Asta o stiu din proprie experienta. Reglajul amestecului chiar nu e mare filosofie si da rezultate.

De cate ori mi-am schimbat uleiul (de vreo trei ori pana acum) nu mi-a intrat niciodata mai mult de 2800 de ml, cu tot cu filtru. Probabil eu n-am reusit sa scurg tot uleiul din motor.

In cazul in care pui prea mult ulei o sa inceapa sa-ti scoata fum. Tot din proprie experienta iti zic :lol: Dupa ce consuma uleiul in exces, se comporta normal. Dar poti sa mai drenezi putin ulei, daca ai pus prea mult. Cand mi-am schimbat uleiul prima oara, bineinteles ca am pus prea mult (urmand aceeasi succesiune pe care ai descris-o si tu). Asa ca am redesfacut surubul de drenaj si am mai scurs putin. Bineinteles ca am scurs prea mult. Asa ca am mai completat o data si am nimerit-o ! Ca in filmele cu prosti. La inceput e mai greu, la urmatoarele schimburi n-am mai bajbait atat de mult. :D

 

Last, but not least: acelasi consum il am si la mers intins - 5.5 la suta, in conditiile in care tin motorul turat in 6000 - 6500 rpm mai tot timpul. In afara localitatilor asta inseamna 140-150kmh intr-a cincea, iar in localitati retrogradez intr-a patra, mentinand cam aceleasi turatii - 120kmh (stiu, nu merg regulamentar). Si eu ma asteptam la un consum mai mare, dar am avut aceeasi supriza placuta cand am calculat. Am crezut ca am calculat gresit, asa ca am mai calculat o data, dupa doua plinuri, ca sa fie distanta mai mare. Tot la fel a iesit. Incepusem sa ma indoiesc de cunostintele matematice, dar acum ca ai confirmat si tu consumul asta, mi-am mai revenit.

 

@Lonerider - crash-barii (ca sa zic asa) nu sunt cine stie ce. Le fac o poza si o pun aici, chiar daca e murdar motorul :rose:

 

Si ca sa nu ma dezmint, scriu mult si acum: ieri am plecat de dimineata spre ploiesti, ca de obicei. Toate bune si frumoase, mai putin norii de pe cer. Pe drum a inceput ploaia, cam pe la Saftica. Nu-i problema, sunt obisnuit, am mai mers pe ploaie, chiar si noapte. Ieri chiar nu ploua tare, mergeam cu viziera lasata, nu eram nevoit sa folosesc stergatorul de la mana stanga, stropii se imprastiau cuminti de la viteza. Chiar nu ploua tare. Pe la ciolpani a inceput sa mearga intr-un singur cilindru. Injur in gand in casca si astept sa-si revina (n-a mai facut de mult asa). Nu-si revine si dupa Ciolpani moare si celalalt cilindru. Injur cu voce tare in casca si trag pe dreapta. Ma gandesc ca s-au udat bujiile (cumva, nu stiu cum) n-au mai facut scanteie si s-a inecat motorul. Imi zic sa stau 10 minute sa se deznece, asa ca imi dau casca jos, fumez o tigara, constat din nou ca nu ploua tare si stau. Dupa 10 minute dau la automat. Nimic, nicio explozie in motor. N-are scanteie. Ma injur ca am lasat cheia de bujii si bujiile de rezerva acasa si decid sa imping motorul la adapost. Dupa nici un kilometru opresc in fata unei statii GPL (cea de la Potigrafu) sa-mi trag sufletul (250 de kile miscate cu un om putere, si ala slab, m-au epuizat). Iese baiatul de la GPL si ma intreaba ce s-a intamplat. S-a innecat, ii zic. Imi zice sa intru si sa bag motorul in curte, daca am nevoie de adapost. Ii multumesc si ma conformez, gandindu-ma ce as putea face, fara cheie de bujii, fara bujii de rezerva... El se apuca sa-mi povesteasca ca si el face scoala, ca vrea motor, etc. Vorbim ce vorbim, aflu ca n-am nicio sansa sa gasesc acolo cheie de bujii de 18, asa ca ma decid dupa alta pauza de 20 de minute sa vad daca nu si-a revenit singur. Nimic. Nu porneste. Cu ajutorul baiatului de acolo, Florin, acopar motorul cu un plastic si decid sa iau o ocazie pana la serviciu. Culmea coincidentei, soferul de duba care a oprit sa ma ia, are si el categoria A, dar recunoaste ca-i e frica si ca nu se mai da. Primul lucru pe care mi l-a zis cand m-am urcat si m-a vazut cu casca in mana a fost "unde e motorul ?". Am ras si i-am multumit de ocazie, am ajuns in final la serviciu. Evident ca principala preocupare pe tot parcursul zilei a fost sa gasesc un amic cu o duba sa iau motorul de la Potigrafu. Una peste alta, seara am ajuns inapoi la motor cu un amic, fara duba, da' cu cheia de bujii si cu bujiile de rezerva. Pe parcursul zilei n-a mai plouat, aseara nu mai ploua. Inainte sa ma apuc sa scot bujii mi-am zis sa vad daca mi se confirma teoria cu inecatul si sa incerc sa o pornesc. In momentul in care i-am aratat cheia Zed-ul a pornit docil, mormaind din ce in ce mai turat, datorita socului tras. La nici sfert de cheie, doar i-am aratat-o, pe cuvant ! Mai injur o data, de data asta usurat, ii multumesc lui Florin pentru gazduire (ma duc cu o bere pe la el maine) si plec. Pana acasa nicio aventura. Drum relaxat, motor mers rotund. Inca mai am bujiile si cheia de bujii in buzunar. De orice eventualitate.

 

Daca nu va place sa cititi povesti lungi, cititi numai intrebarea de mai jos:

 

Ce se uda de la ploaie de imi moare motorul ?

Imi e clar ca nu mai are scanteie, deci e problema de aprindere. Daca ar fi CDI-ul, ar muri deodata, nu pe rand cate un cilindru, nu ?

Cum ar putea sa ajunga apa pana la bujii ? Si daca ajunge, cum as putea sa le izolez mai bine ? Ar putea fi de la fisele de bujii ?

 

Ma rog, sunt mai multe intrebari, nu una :rose: Daca aveti vreun raspuns, nu ezitati sa mi-l transmiteti.

 

Bai, ce post lung ! Si am incercat sa le zic pe scurt ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, scuze pentru lungimea postului anterior :rose: Am vrut sa povestesc cam tot ce s-a intamplat. Si cred ca am reusit :rose:

 

Pt mine posturile lungi referitoare la VX si aventurile aferente sunt un deliciu, asa ca din puctul meu de vedere...LA MAI MARE :lol:

 

@Burlaco - cum reusesti sa stai drept la 150 ? Eu la viteza aia ma simt batut de vant cam rau. Mai sus nu i-am dat, vreau mereu sa-mi pastrez o rezerva confortabila si pe dn1 pana la ploiesti chiar nu am avut nicio zona atat de libera...

E adevarat si faptul ca parca tu esti un pic mai inalt decat mine nu?? ( eu am cam 1.88m)Nu stiu cum se face, dar daca nu bate deloc vantul chiar si la viteze de 140-150 nu am nici o problema, nu ma dor mainile nu-mi face capul ca un clopot..nimic.Poate ca eu am reglat mini parbrizul ala mai racing :D

 

Iti zic si aici ce ti-am zis pe mess - lasa tachetii in pace. Asa tacane ei. Au personalitate si n-ai ce sa le faci. Bujia afumata inseamna amestec prea bogat. Asta o stiu din proprie experienta. Reglajul amestecului chiar nu e mare filosofie si da rezultate.

 

Pai acum chiar ca m-am mantuit.E a treia oara cand ma uit la ei, de fiecare data i-am gasit in limitele normalului si ei tzaca tzaca tzaca..parca-s tampiti :D

 

De cate ori mi-am schimbat uleiul (de vreo trei ori pana acum) nu mi-a intrat niciodata mai mult de 2800 de ml, cu tot cu filtru. Probabil eu n-am reusit sa scurg tot uleiul din motor.

In cazul in care pui prea mult ulei o sa inceapa sa-ti scoata fum. Tot din proprie experienta iti zic :rose: Dupa ce consuma uleiul in exces, se comporta normal. Dar poti sa mai drenezi putin ulei, daca ai pus prea mult. Cand mi-am schimbat uleiul prima oara, bineinteles ca am pus prea mult (urmand aceeasi succesiune pe care ai descris-o si tu). Asa ca am redesfacut surubul de drenaj si am mai scurs putin. Bineinteles ca am scurs prea mult. Asa ca am mai completat o data si am nimerit-o ! Ca in filmele cu prosti. La inceput e mai greu, la urmatoarele schimburi n-am mai bajbait atat de mult. :rose:

 

Nu stiu..poate am incalzit eu prea tare motorul, uleiul fiind destul de uzat ( avea vreo 5000 de km), fiind aproape fierbinte , poate s-a subtiat atat de tare incat s-a scurs de peste tot...plus ca asa cum am zis am "zguduit" si de mobra sa fiu sigur ca o sa curga tot.

Dupa ce am facut completarea nu l-am mai pornit inca o data sa vad apoi cum e nivelul ca era destul de tarziu si ma gandeam la vecini, dar asta va fi ultimu test : daca si dupa asta va fi in limitele normalului..asta e..inseamna ca l-am scurs io pe tot :P

 

Last, but not least: acelasi consum il am si la mers intins - 5.5 la suta, in conditiile in care tin motorul turat in 6000 - 6500 rpm mai tot timpul. In afara localitatilor asta inseamna 140-150kmh intr-a cincea, iar in localitati retrogradez intr-a patra, mentinand cam aceleasi turatii - 120kmh (stiu, nu merg regulamentar). Si eu ma asteptam la un consum mai mare, dar am avut aceeasi supriza placuta cand am calculat. Am crezut ca am calculat gresit, asa ca am mai calculat o data, dupa doua plinuri, ca sa fie distanta mai mare. Tot la fel a iesit. Incepusem sa ma indoiesc de cunostintele matematice, dar acum ca ai confirmat si tu consumul asta, mi-am mai revenit.

 

Avem motociclete performante bre :D

 

Ce se uda de la ploaie de imi moare motorul ?

Imi e clar ca nu mai are scanteie, deci e problema de aprindere. Daca ar fi CDI-ul, ar muri deodata, nu pe rand cate un cilindru, nu ?

Cum ar putea sa ajunga apa pana la bujii ? Si daca ajunge, cum as putea sa le izolez mai bine ? Ar putea fi de la fisele de bujii ?

 

Ma rog, sunt mai multe intrebari, nu una :rose: Daca aveti vreun raspuns, nu ezitati sa mi-l transmiteti.

 

Bai, ce post lung ! Si am incercat sa le zic pe scurt ! :rose:

 

pai io zic ca bujia se uda altceva nu prea vad ce... :rose: si asta din cauza de fise vechi, batrane.

Eu cand am scos prima data fisele la a mea, cea de la cilindrul din fatza nu vroia sa iasa de nici un fel.Pana la urma nu am avu cum sa o scot decat tragand mai fortzos dar in acest fel s-a rupt cauciul ala izolator din capatul fisei, care etanseaza practic gaura din chiuloasa.Asa ca acum am o fisa "chioara".

Dar totusi..chiar si asa, dupa ce o spal ( cu furtunul deci presiune de la retea, nu presiune de aparat d-ala de la spalatorie) nu face nici o figura...adica semn ca nu ar intra apa pe acolo...repet cu o fisa fara cauciucul ala.

Pe de alta parte..cred ca nu e obligatoriu sa intre apa de la ploaie acolo..ci pur si simplu in conditii de ploaie se formeaza condens.

Zic ..nu dau cu parul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... vant zero ( stateam drept pe ea la 150 la ora si numa deranja nimic) si-mi zic..hai sa vedem ce poate.Am tras gaz maxim, a ajuns destul de repede la 170, ceva mai incet pana la 180, trece de gradatie putin si se cam plafoneaza. Mi-a fost mila de ea si dupa nici 5 secunde am luat mana din gaz. Probabil daca astepti putin acolo ajunge la 190 dar nu ma incalzeste cu nimic. De precizat ca la 180 km/h aveam pana in 8000rpm. ( in jur de 7800-7900)Dar daca mai luam in calcul si abaterea vitezometrului probabil aveam vreo 170 real.

 

 

 

La carte zice ca intra 2400 ml fara schiumb de filtru, 2800 cu schimb de filtru si vreo 3300 ml e tot uleiul din motor ( cel putin asa am inteles eu)

Eh...vreau sa zic ca mie mi-a intrat fix 3300 ml :D

 

Sunt de-a dreptul dat peste cap :D. Eu, la 1,78 şi 86kg, de la 120 km/h încep să nu mai simt şaua sub fese. Când am urcat-o la 170 km/h, eram drapel agăţat de ghidoane şi să nu mai zic că la drum iau 90-maxim 110 km/h viteza de croazieră. Salturi mai am numai în depăşiri.

 

Când am schimbat uleiul (şi filtrul), după ce nu a mai curs nimic din motor, am pus 2800 ml. Am pornit apoi motorul, l-am lăsat să rumege vreo 5 minute, l-am oprit şi după vreo 3 ore am mai completat vreo 200 ml ca să-mi ajungă la limita maximă la vizor. Deci, cam 3000 ml. După o plimbare scurtă şi o noapte de odihnă scăzuse, dar insesizabil, sub linia de maxim şi l-am lăsat aşa.

 

 

 

 

@Lonerider - crash-barii (ca sa zic asa) nu sunt cine stie ce. Le fac o poza si o pun aici, chiar daca e murdar motorul :D

 

 

Ce se uda de la ploaie de imi moare motorul ?

Imi e clar ca nu mai are scanteie, deci e problema de aprindere. Daca ar fi CDI-ul, ar muri deodata, nu pe rand cate un cilindru, nu ?

Cum ar putea sa ajunga apa pana la bujii ? Si daca ajunge, cum as putea sa le izolez mai bine ? Ar putea fi de la fisele de bujii ?

 

 

 

N-are importanţă dacă sunt murdare. Aş vrea să-mi fac o idee despre prindere pe cadru. Referitor la bujii pe ploaie... eu nu am avut probleme de acestea şi, vorba lui Geo, când o speli cu furtunul e mai ceva ca o ploaie. Apa nu sta la bujii. Chiar dacă intră apă acolo, chiuloasele au orificii de drenaj, altfel ai vedea fulgere globulare la pipe dacă s-ar umple de apă la bujii :lol: Eu mai am obiceiul (prost obicei), vara, de a ieşi la plimbare când plouă, dar nu mi s-a oprit motorul sau vreun cilindru. Să nu fie cumva pipele fisurate sau fişele coapte. Eu a trebuit să o scurtez cu 1,5 cm pe cea de la cilindru din spate că-mi făcea probleme la aprindere, dar nu pe ploaie. Făcea când o apuca. Ce să zic, incearcă să le verifici, dacă nu ai facut-o încă.

 

Pe luni o să mă fac cu un set de fişe noi şi cu un ceas de compresie să văd şi eu cât de sănătos e motorul meu la cei 52k+ pe care îi are.

 

Salutere şi mai revin, că acum tre să ma car...

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de-a dreptul dat peste cap :lol:. Eu, la 1,78 Âşi 86kg, de la 120 km/h încep să nu mai simt Âşaua sub fese. Când am urcat-o la 170 km/h, eram drapel agățat de ghidoane Âşi să nu mai zic că la drum iau 90-maxim 110 km/h viteza de croazieră. Salturi mai am numai în depăÂşiri.

 

Când am schimbat uleiul (Âşi filtrul), după ce nu a mai curs nimic din motor, am pus 2800 ml. Am pornit apoi motorul, l-am lăsat să rumege vreo 5 minute, l-am oprit Âşi după vreo 3 ore am mai completat vreo 200 ml ca să-mi ajungă la limita maximă la vizor. Deci, cam 3000 ml. După o plimbare scurtă Âşi o noapte de odihnă scăzuse, dar insesizabil, sub linia de maxim Âşi l-am lăsat aÂşa.

N-are importanță dacă sunt murdare. AÂş vrea să-mi fac o idee despre prindere pe cadru. Referitor la bujii pe ploaie... eu nu am avut probleme de acestea Âşi, vorba lui Geo, când o speli cu furtunul e mai ceva ca o ploaie. Apa nu sta la bujii. Chiar dacă intră apă acolo, chiuloasele au orificii de drenaj, altfel ai vedea fulgere globulare la pipe dacă s-ar umple de apă la bujii :P Eu mai am obiceiul (prost obicei), vara, de a ieÂşi la plimbare când plouă, dar nu mi s-a oprit motorul sau vreun cilindru. Să nu fie cumva pipele fisurate sau fiÂşele coapte. Eu a trebuit să o scurtez cu 1,5 cm pe cea de la cilindru din spate că-mi făcea probleme la aprindere, dar nu pe ploaie. Făcea când o apuca. Ce să zic, incearcă să le verifici, dacă nu ai facut-o încă.

 

Pe luni o să mă fac cu un set de fiÂşe noi Âşi cu un ceas de compresie să văd Âşi eu cât de sănătos e motorul meu la cei 52k+ pe care îi are.

 

Salutere Âşi mai revin, că acum tre să ma car...

 

Deci la tine au intrat 3000ml :D inseamna ca nu e asa frav daca la mine au intart 3300.Dupa cum am zis....poate s-a scurs mai bine ca era fierbinte uleiul, si am scapat si eu un mm mai mult decat gradatia maxima.Astea doua insumate ar putea da cei 300 ml in plus la mine.

Multumesc de info! :D

 

Astept cu MAAAARE interes testul de compresie ca sunt foarte curios.Vreau sa ii fac si eu unul cat de curand.

Succes :rose:

 

In legatura cu 150 la ora, fara vant si stat drept,...va rog sa ma credeti ca nu exagerez cu nimic, chiar nu am nici un interes sa bravez sau mai stiu eu ce.Poate e mult prea subiectiva treaba..adica in aceleasi conditii pe mine nu ma deranjeaza in schimb altul poate se simte mai putin confortabil :D De precizat inca o data...FARA VANT ( sau eventual din spate , nu am idee...)

 

Ottomane...las ca ne uitam noi sambata si la fise :rose:

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să completez... când am mers de am testat viteza, aveam cuferele puse pe motor (toate trei) Âşi poate să nu fi fost aerodinamica prea bună, dar era nasol, aveam impresia că am o pernă de aer sub mine. De aceea nu prea trec de 110km/h. Nici vântul nu prea stătea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să completez... când am mers de am testat viteza, aveam cuferele puse pe motor (toate trei) Âşi poate să nu fi fost aerodinamica prea bună, dar era nasol, aveam impresia că am o pernă de aer sub mine. De aceea nu prea trec de 110km/h. Nici vântul nu prea stătea...

 

Eu inca nu a avut ocazia sa "testez" aerodinamica cu toate cutiile, dar abia astept :D

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 13:36 -------------

Am o mare curiozitate.

Voi cum v-ati dat seama care e "arborele genalogic" al mobrei voastre?Adica, cred ca stiti ca sunt mai multe modelele de VX, specifice fiecarei tari (E 18, E22, E 33, samd), cum puteti sti exact care e codul motocicletei.

Intreb asta pentru ca am vazut mici diferente intre ele ca dimensiuni, greutati lichide samd, si as vrea sa stiu si eu la fix ce model e al meu.De asemenea mai e un cod, functie de anul de fabricatie, de exemplu, pentru 1994 codul este "R", dar cum pot verifica eu asta.

 

Adica eu stiu din ce mi-a zis vanzatorul ca mobra a adus-o din Germania, si ca e facuta in 94.Asta scrie si in talon.

DAR, ma intereseaza daca este chiar modelul pt germania (poate neamtul a luat-o si el la randul lui din olanda sa zicem) si daca e din 94.Poate e di 93 si vanduta in 94 asa ca in acte apare 94.

 

Intreb toate astea din dorinta de a sti exact ce model este, pentru ca , ma repet , sunt mici diferente intre ele.

 

He, a mai macinat pe cineva asta? :D

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare curiozitate.

Voi cum v-ati dat seama care e "arborele genalogic" al mobrei voastre?Adica, cred ca stiti ca sunt mai multe modelele de VX, specifice fiecarei tari (E 18, E22, E 33, samd), cum puteti sti exact care e codul motocicletei.

Intreb asta pentru ca am vazut mici diferente intre ele ca dimensiuni, greutati lichide samd, si as vrea sa stiu si eu la fix ce model e al meu.De asemenea mai e un cod, functie de anul de fabricatie, de exemplu, pentru 1994 codul este "R", dar cum pot verifica eu asta.

 

Adica eu stiu din ce mi-a zis vanzatorul ca mobra a adus-o din Germania, si ca e facuta in 94.Asta scrie si in talon.

DAR, ma intereseaza daca este chiar modelul pt germania (poate neamtul a luat-o si el la randul lui din olanda sa zicem) si daca e din 94.Poate e di 93 si vanduta in 94 asa ca in acte apare 94.

 

Intreb toate astea din dorinta de a sti exact ce model este, pentru ca , ma repet , sunt mici diferente intre ele.

 

He, a mai macinat pe cineva asta? :crack:

 

Toate bune!

 

 

Da, şi cam asta e tot ce am găsit:

 

 

VX 800 model mystery

Which model do I have??

The number is: VS51A 104178. First plates 1992.

This is what I got from Suzuki in Japan:

This bike is a 1991 model VX800M, E-18 Spec, production date: 21 November 1990, Body color: 19A.

My VX800 was originally sold in Schweitz with code 45C30 stamped on the carburettor. The engine is a VS51A type which is the American style engine with 45 degree ignition timing. Type VS51B has 75 degree ignition timing Could anyone please explain why a VS51A was sold in Schweitz?????

Modifications: Wuerth (Wirth) progressive front springs. Krauser bags. Rifle windscreen.

I have discovered that there are two basic models: (All models have 45 degrees between the cylinders)

 

VS51A Made for USA with 45 degrees between pistons, 50 HP.

VS51B For all other countries with 75 degrees between pistons. 61 / 60 / 50 / 34 HP.

 

The VIN says VS51A 107250.

The number means that your VX was made in 1993 (P). Probably somewhere in

the first half of the year because the first serial number of 1993 was

106901.

VS 51 A is the code for the VX.

Only the German type is VS 51 B. But don't ask me why because I don't know.

107341 was made in July 1993.

919 VXs were made in 1993.

 

104178 production data is 21/11-1990 model is M

107341 /07-1993

108261 01/01-1994 First model in 1994

 

Model L = 1990 Serial no from lOOOOl to 102431

Model M = 1991 Serial no from 102432 to 105084

Model N = 1992 Serial no from 105085 to 106900

Model P = 1993 Serial no from 106901 to 107819

Model R = 1994 Serial no from 107820 to 108645

Model T = 1995 + Ser 108646 - ?

 

Seen at Hein Gericke:

Model L = 1990 Serial no from lOOOOl-

Model M = 1991 Serial no from 101718-

Model N = 1992 Serial no from 103189-

Model P = 1993 Serial no from 104782-

Model R = 1994 Serial no from 106373-

Model T = 1996 Serial no from 108324-

 

 

VXEOOL :

VS51A-lOOOOl-VX8OOL/UL(E22) :

VS51B-lOOOOl-VX8OOL(E24) :

 

JSlVS5lA L2100001-VX8OOM :

VS51A-102432-VX8OOM/UM(E22) :

VS51B-101718-VX8OOM(E24) :

 

JSlVSSlA M2100001-VX8OON :

VS51A-105085-VX8OON/UN(E22) :

VS5lB-103189-VX8OON(E24) :

 

JSlVSSlA N2100001-VX8OOP :

VS51A-106901-VX8OOP/UP(E22) :

VS51B-104782-VX8OOP(E24) :

 

JSlVSSlA P2100001-VX8OOR –

VS51A-107820-VX8OOR/UR(E22) :

VS51B-106373-VX8OOR(E24) :

 

JSlVSSlA R2100001-VX8OOT :

VS51A-108646-VX8OOT/UT(E22) :

VS51B-108324-

 

Every year model got each own letter code and colour possibilities:

L 1990 Maroon, blue, Black

M 1991 Black, silver, Red

N 1992 Maroon, black, Purple, Candy Antares Red

P 1993 Maroon, black

R 1994 Maroon, purple

T 1995

U ?

The Candy Antares Red was ONLY built in 1992.

Black surrounds to the speedo on 90-92 models.

 

Every year model is produced for various countries with each own E-kode:

E-01 General standart export model Carb no.: 45C40

E-02 England Carb no.: 45C00

E-03 USA (Not California) Carb no.: 45C10

E-04 France Carb no.: 45C00

E-15 Finland Carb no.: 45C00

E-16 Norway Carb no.: 45C40

E-17 Sweden Carb no.: 45C70

E-18 Schweitz Carb no.: 45C30

E-21 Belgium Carb no.: 45C00

E-22 Germany Carb no.: 45C50

E-22 Germany (U-Type 34 HP?) Carb no.: 45C60

E-24 Australia Carb no.: 45C50

E-25 Holland Carb no.: 45C00

E-28 Canada Carb no.: 45C00

E-33 California (USA) Carb no.: 45C20

E-34 Italy Carb no.: 45C00

E-39 Austria Carb no.: 45C50

E-53 Spain Carb no.: 45C40

 

 

 

Here is what I have found on the internet:

From Cycle World Review 1992:

First Suzuki gave it a 3mm larger bore to bring the displacement from 747 to 805cc and then came a larger radiator to handle the cooling chores of the larger engine. At some point in the motorcycles development the company changed the crankpin offset from 45 to 75 degrees in hope of creating a smoother running motor. But just as production began American Suzuki Engineers decided that the new offset resulted in less mid-range power as well as a too sanitized exhaust note. One that didn't sound very V-Twin like. Presto, now the US models come with the 45-degree offset while the rest of the world gets the 75-degree staggered crankpins.

That crankpin offset might be the culprit behind the fact that the US model's engine does produce some vibration. But the buzzing only get intolerable above 6000 rpm and that’s well above the cruising zone for the torque motor. The big Vee pulls well from low revs and at 60mph its barely turning 4000rpm.

 

 

There are two main models of VX, with many more minor variants (the shop manual lists 17 different models!). The major variants are the US vs. the rest of the world. The two major differences between the US model and the European model are:

• The US model has lower overall gearing, making the engine rev slightly higher at the same speed (see Gearing section below), and

• The US model has a 45 degree crankshaft angle rather than the 75 degree angle that the euro version has). Apparently the 75 degree engine wasn't thought to have enough "character" for the American market. It was thought to make the engine feel "lifeless".

As of 1997, the VX is still sold in much of Europe (Germany, Belgium, and the Netherlands at least). It's no longer sold in Canada, and I believe not in the U.K. either.

 

I have an article from CYCLE dated July 90 which once I've got a new XP

compatible scanner I'll scan in and send to Brian to put on group list. In

the article (quote article) "it clearly states that the Europeans wanted

maximum smoothness at elevated engine speeds, so their VX800 retains the

75-degree crank. While this crankshaft arrangement smoothes vibration at

supralegal speeds, American Suzuki test riders claim it also makes the VX800

engine feel flat and dull at lower (read US) speeds. So the US VX borrows

the 45-degree crankshaft from the 750 intruder, and receives a more

charismatic exhaust cadence.

 

We can't testify to the power characteristics of the European model, but the

Kerker dyno says the US VX is a torque monster, with a broad powerband that

packs big numbers at low engine speeds. Peak horsepower - 52.8 - hits at

7500 rpm; maximum torque - 43.7 foot-pounds - comes in at 4500 rpm. More

impressive is the VX's torque spread: The engine makes 96% of maximum torque

at 3500 rpm, and never dips below 84% all the way to 7500 rpm. Laid beside

the VX's dyno curve, even a towering torquer like Suzuki's 1100 Katana looks

peaky.

 

In the top two gears, the VX outruns the big dogs, sprinting past BMW's K1,

Honda's torquey and high-tech VFR750F, even Kawasaki's mighty ZX-11. It

takes a midrange monster like Yamaha's FJ1200 to pull clear of the VX800.

When it comes to roll-ons, the list of quicker bikes is far shorter than the

list of those left in the VX800's dust. (end of quote article).

 

I bought another VX August this year a Japanese Import which has the 45

degree crank and I can testify to the fact that there is indeed a noticeable

difference. At higher speeds my import as stated in the article isn't as

smooth but in the 40-80 mph real world of biking to overtake you just blip

the throttle and you're past. I've put it away for the winter now but I rode

it for a couple of months in the good weather and it's much more responsive

and quicker than my Euro model when overtaking cages.

 

 

 

Es wurden insgesamt zwei verschiedene VX-Typen gebaut. Von jedem Typ gibt es weiterhin viele unterschiedliche Varianten in Abhängigkeit vom Baujahr etc.

VS 51 A: US-Modell, Hauptunterschied: 45° Versatz der Zßndfolge (entsprechender Versatz Kurbelwellenzapfen) fßr Harley-Sound, ca. 50 PS Leistung. Der Motor ist nahezu mit der VS 800 identisch.

VS 51 B: Alle Länder ausser United Staates und Angrenzende, Hauptunterschied: 75° Zßndfolge (Versatz der Kurbelwellenzapfen) fßr mehr Laufruhe, 61/60 PS Leistung. Veränderte Nockenwellen, andere Vergaser, Auspuff etc.

In Deutschland wurde die VX 800 des Typs VS 51B in 4 Leistungsvarianten (34, 50, 60, 61 PS) ausgeliefert.

Leistungsvarianten VS 51 B (Deutschland/Ăstereich) ab Werk

61 PS StandardmäĂige Auslieferung bis Ende 1995, keine Drosselung,

VergaserhauptdĂźsen vorn eine 120er, hinten eine 132er

60 PS ab 1996 standardmäĂige Auslieferung,

der Leistungsverlust resultiert aus verändertem Auspuff infolge strengerer Geräuschgrenzwerte :-(

50 PS Durch HauptdĂźsen der GrĂśĂe 122,5 vorn, 135 hinten und Anschläge fĂźr die Gasschieber veränderte Vergaser reduzieren die Leistung auf 50 PS

34 PS zusätzlich zur 50 PS-Drosselung reduzieren Drosselblenden die Vergaserdurchlässe. Dann bleiben nur 34 PS ßbrig.

In der Schweiz hat die VX nur 50 PS, mit HauptdĂźsen 125 vorn und 135 hinten sowie hĂśherer Leerlaufdrehzahl fĂźr die HĂśhenluft :-)

NatĂźrlich verwischen die Grenzen zwischen den Typen und Varianten dank Grauimporten und UmrĂźstungen. Desweiteren fahren nachträglich gedrosselte Varianten herum, deren Drosselung sich von der werksmäĂigen unterscheidet. Und es gibt noch entdrosselte VX, bei denen die HauptdĂźsen nicht angepasst (verkleinert) wurden.

 

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 16:00 -------------</small><br/>Salutare,

 

Zilele trecute am avut timp să verific şi să fac o revizie de primăvară, aşa că am dat jos rezervorul, frame cover-ele şi locaşul bateriei. Am curatat tot ce s-a putut curata, ocazie cu care am verificat şi filtrele de aer. Astea cam trebuie înlocuite, dar le las până face 54k aşa cum scrie la carte. Am spălat tot ce am putut prin locurile pe unde nu ai acces zi de zi şi am schimbat toate furtunele de la alimentarea cu combustibil, pentru că erau cam coapte. Am verificat uleiul în motor, în grup şi lichidul de răcire. Mi-am verificat şi cablurile de acceleraţie, şoc, ambreiaj şi la gata, după ce am adunat totul la loc, am trecut la sincronizarea carburatoarelor cu o ustensilă "home made" (operaţie deloc uşoară, care mi-a luat vreo oră şi jumătate, dar care a reuşit şi de care sunt foarte mulţumit). Motocicleta numa' râde acum. Aştept ziua de bani, ca să umplu rezervoru de benzină şi să trag o tură mai lungă. Dar asta numai săptămâna viitoare, după ce îmi vin ceasul de compresie şi fişele de bujii. Până atunci să auzim de bine.

 

 

Adminii de ce , atunci când scriu cu diacritice cuvantul curata imi apare poponeataaţa

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i deja documentar de Discovery.

Multumesc Ghita.M-am lamurit.Comform VIN VS51B 107452 rezulta ca e fabricat in 93 chiar daca in acte e 94.Mai ramane sa ma uit pe carburator sa vaz ce stanta are.

 

Foarte bun si util ce ai postat tu acolo. :crack: :lol:

 

Astept cu nerabdare sa vad cum iese din testul de compresie. :D

Aaa...si ai putea sa mai pui si tu o poza doua cu ea spalata si cu matze noi.

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 16:15 -------------

Asta-i deja documentar de Discovery.

Multumesc Ghita.M-am lamurit.Comform VIN VS51B 107452 rezulta ca e fabricat in 93 chiar daca in acte e 94.Mai ramane sa ma uit pe carburator sa vaz ce stanta are.

 

Foarte bun si util ce ai postat tu acolo. :blbl: :lol:

 

Astept cu nerabdare sa vad cum iese din testul de compresie. :P

Aaa...si ai putea sa mai pui si tu o poza doua cu ea spalata si cu matze noi.

 

 

Si totusi....catalogul Heine-Gerike ma cap da peste cap..."e alte cifre acolo"

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 16:15 -------------

Asta-i deja documentar de Discovery.

Multumesc Ghita.M-am lamurit.Comform VIN VS51B 107452 rezulta ca e fabricat in 93 chiar daca in acte e 94.Mai ramane sa ma uit pe carburator sa vaz ce stanta are.

 

Foarte bun si util ce ai postat tu acolo. :D :lol:

 

Astept cu nerabdare sa vad cum iese din testul de compresie. :haha:

Aaa...si ai putea sa mai pui si tu o poza doua cu ea spalata si cu matze noi.

 

 

Si totusi....catalogul Heine-Gerike ma cap da peste cap..."e alte cifre acolo".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ziceti de treaba asta? in cazul ipotetic in care pui cam mult ulei poate sa strice ceva?

Teoretic si practic de altfel, daca pui mai mult ulei decat scrie in carte, bielele ating in mers pelicula de ulei. Cu alte cuvinte, se izbesc in stratul de ulei, ceea ce rezulta in socuri si uzura prematura a elementelor motorului. Acu, daca ai depasit doar putin nivelul, nu e bai, ca-l scuipa imediat afara si problema se rezolva repede, dar daca ai depasit cu jumatate de litru, atunci e mai grav.

In alta ordine de idei, la ce suprafata in sectiune are carterul, o inaltime de cativa mm a nivelului de ulei se poate traduce in cateva sute de mililitri. Poate de acolo iti ies tie 3300ml.

 

Ce se uda de la ploaie de imi moare motorul ?

Imi e clar ca nu mai are scanteie, deci e problema de aprindere.

Ai spus ca nu ploua torential, deci nu intra apa chiar asa de multa spre motor sau instalatia electrica. Trebuie sa te uiti care cilindru are traseul de la rezervor la carburator mai lung, pentru ca in cazul in care ai un gunoi in rezervor care iti blocheaza robinetul, cilindrul cu traseu mai scurt termina benzina mai repede si cel cu traseu mai lung, mai greu. Daca se potriveste lungimea traseului furtulnelor de benzina cu ordinea in care au incetat sa mai mearga, atunci e foarte posibil de la asta sa fie, mai ales ca la drum intins trage benzina constant si daca a prins un gunoi la intrarea in robinet, il tine acolo pentru ca nu exista nici portiuni de drum prost pe care sa ti se bataie motocicleta si implicit benzina in rezervor, ca sa miste si gunoiul.

 

Verifica si spune-ne si noua daca e asa. :crack:

 

Alta cauza nu-mi vine in minte acum, dar mai rumeg :blbl:

 

Bafta!

 

PS: poti vedea foarte usor daca ai scanteie, chiar si fara cheie de bujii: scoti fisa de pe bujie, luleaua de pe fisa si ramane partea metalica ce se prinde de capul bujiei, pe care o apropii de cadru. Pui contactul si dai la automat. Trebuie sa faca scanteie daca nu ai probleme la aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alveola;

bine ai venit prin coltul nostru Alveolule si multumim pt raspunsuri :crack: Te mai asteptam si zi-i si lu VX-arul alalalt de Marius sa mai treaca pe aici.

 

@Lonerider;

Ai zis ca ai sincronizat carburatoarele cu o scula Home made.in ce consta exact aceasta sincronizare? Pentru ca sunt 2 cilindri, 2 carburatoare care nu au absolut nici o legatura unul cu altul.Adica nu sunt pe aceeasi...linie, sau rampa daca vrei?Sincrinizare consta cumva numai in reglarea lor, astfel incat pur si simplu cand tragi de acceleratie ambele sa "deschida la fel?

nu stiu cat de bine sau corect m-am exprimat, dar sper ca m-am facut cat de cat inteles?

 

Toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alveola;

bine ai venit prin coltul nostru Alveolule si multumim pt raspunsuri :D Te mai asteptam si zi-i si lu VX-arul alalalt de Marius sa mai treaca pe aici.

 

@Lonerider;

Ai zis ca ai sincronizat carburatoarele cu o scula Home made.in ce consta exact aceasta sincronizare? Pentru ca sunt 2 cilindri, 2 carburatoare care nu au absolut nici o legatura unul cu altul.Adica nu sunt pe aceeasi...linie, sau rampa daca vrei?Sincrinizare consta cumva numai in reglarea lor, astfel incat pur si simplu cand tragi de acceleratie ambele sa "deschida la fel?

nu stiu cat de bine sau corect m-am exprimat, dar sper ca m-am facut cat de cat inteles?

 

Toate bune

Nu au nici o legatura zici tu ,daca nu ar fi mai multe nu ar trebuii sincronizate...sau. Sincronizarea -babeste ca sa intelegi-este sa se accelereze deodata,adica sa nu stea un cilndru mai accelerat decat celalalt ca s-ar frana unul pe altul.-inteleeegi?La VX sincronizarea se face din cablu de sincronizare dintre carburi.(care de fapt este o legatura. :blbl: fara suparare,nu m-am putut abtine erai f convins :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lonerider;

Ai zis ca ai sincronizat carburatoarele cu o scula Home made.in ce consta exact aceasta sincronizare? Pentru ca sunt 2 cilindri, 2 carburatoare care nu au absolut nici o legatura unul cu altul.Adica nu sunt pe aceeasi...linie, sau rampa daca vrei?Sincrinizare consta cumva numai in reglarea lor, astfel incat pur si simplu cand tragi de acceleratie ambele sa "deschida la fel?

nu stiu cat de bine sau corect m-am exprimat, dar sper ca m-am facut cat de cat inteles?

 

Toate bune

 

 

De aici: http://www.airheads.org/content/view/183/98/

 

si aici: http://www.powerchutes.com/manometer.asp

 

sau aici: http://mobile-designs.com/VX800/index.php?showtopic=893

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 09:24 -------------
Binențeles că nu ai rezultate precise (100%) ca la ceasuri, dar eu sunt foarte mulțumit Âşi pot să zic că s-a "rotunjit" mult funcționarea motorului + că au mai dispărut din vibrații.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai spus ca nu ploua torential, deci nu intra apa chiar asa de multa spre motor sau instalatia electrica. Trebuie sa te uiti care cilindru are traseul de la rezervor la carburator mai lung, pentru ca in cazul in care ai un gunoi in rezervor care iti blocheaza robinetul, cilindrul cu traseu mai scurt termina benzina mai repede si cel cu traseu mai lung, mai greu. Daca se potriveste lungimea traseului furtulnelor de benzina cu ordinea in care au incetat sa mai mearga, atunci e foarte posibil de la asta sa fie, mai ales ca la drum intins trage benzina constant si daca a prins un gunoi la intrarea in robinet, il tine acolo pentru ca nu exista nici portiuni de drum prost pe care sa ti se bataie motocicleta si implicit benzina in rezervor, ca sa miste si gunoiul.

 

Verifica si spune-ne si noua daca e asa. :crack:

 

Alta cauza nu-mi vine in minte acum, dar mai rumeg :blbl:

 

Bafta!

 

PS: poti vedea foarte usor daca ai scanteie, chiar si fara cheie de bujii: scoti fisa de pe bujie, luleaua de pe fisa si ramane partea metalica ce se prinde de capul bujiei, pe care o apropii de cadru. Pui contactul si dai la automat. Trebuie sa faca scanteie daca nu ai probleme la aprindere.

 

M-am gandit si la faza cu mizeria in rezervor. Ce mi se pare ciudat este ca a pornit imediat dupa ce s-a uscat, fara sa se balbaie absolut deloc. Si a stat, nu a fost zgaltaita, ca sa zic ca s-a mutat jegul :D Nu e exclusa nici explicatia asta, insa. O sa-i spal rezervorul, totusi.

 

PS - stiam si faza cu verificarea scanteii, dar o uitasem si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au nici o legatura zici tu ,daca nu ar fi mai multe nu ar trebuii sincronizate...sau. Sincronizarea -babeste ca sa intelegi-este sa se accelereze deodata,adica sa nu stea un cilndru mai accelerat decat celalalt ca s-ar frana unul pe altul.-inteleeegi?La VX sincronizarea se face din cablu de sincronizare dintre carburi.(care de fapt este o legatura. :P fara suparare,nu m-am putut abtine erai f convins :blbl:

 

Nu e nici o suparare, ca doar d-aia e forum, sa aduni informatii, si iti multumesc pentru raspuns.

Nu eram foarte convins, dimpotriva, eram cumva derutat, altfel nu apareau semnele de intrebare :D

 

Explicatia babeasca a dat roade! :haha:

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 10:41 -------------

De aici: http://www.airheads.org/content/view/183/98/

 

si aici: http://www.powerchutes.com/manometer.asp

 

sau aici: http://mobile-designs.com/VX800/index.php?showtopic=893

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 09:24 -------------</small><br/>Binențeles că nu ai rezultate precise (100%) ca la ceasuri, dar eu sunt foarte mulțumit Âşi pot să zic că s-a "rotunjit" mult funcționarea motorului + că au mai dispărut din vibrații.

 

Mi-ai dat tema pt acasa Ghita cu linkurile tale :crack:

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aici: http://www.airheads.org/content/view/183/98/

 

si aici: http://www.powerchutes.com/manometer.asp

 

sau aici: http://mobile-designs.com/VX800/index.php?showtopic=893

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 09:24 -------------</small><br/>Binențeles că nu ai rezultate precise (100%) ca la ceasuri, dar eu sunt foarte mulțumit Âşi pot să zic că s-a "rotunjit" mult funcționarea motorului + că au mai dispărut din vibrații.

omule spune-mi si mie cum arata acel dispozitiv,ca eu nu am inteles mare lucru ,decat ca ai un furtun transparent ,o rigla gradata,niste schotch,si un suport.pana aici totul ok.dar cum se construieste nu am iunteles,si mai mult de atat il folosesti doar la un carburator si atunci la care din ele,daca poti sa postezi niste poze aici cu ce ai construit tu si cateva explicatii ar fi deosebit din partea ta.mersi si drum uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule spune-mi si mie cum arata acel dispozitiv,ca eu nu am inteles mare lucru ,decat ca ai un furtun transparent ,o rigla gradata,niste schotch,si un suport.pana aici totul ok.dar cum se construieste nu am iunteles,si mai mult de atat il folosesti doar la un carburator si atunci la care din ele,daca poti sa postezi niste poze aici cu ce ai construit tu si cateva explicatii ar fi deosebit din partea ta.mersi si drum uscat !

 

 

Salut,

Pun mâine niÂşte poze cu "construcția" mea, care e ceva mai arhaică decât ce e într-unul din llink-urile de mai sus. Până atunci, o disertație referitoare la uleiuri pentru furci telescopice, amortizoare Âşi low speed dumping:

 

http://www.peterverdonedesigns.com/lowspeed.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminca (ieri) am facut o super plimbare la Veliko Turnovo in Bulgaria.Am avut bafta si am prins vreme super buna.

Pentru prima data m-am simtit un pic vinovat fata de VX, ca parca prea am scos toti aia 60 de cai din el.Soseaua foarte buna, libera, vizibilitate excelenta, m-au facut sa trag de gaz maxim destul de multe ori.

S-a comportat excelent din toate puctele de vedere la un consum ce nu a depasit 6%.

Atasez doua trei poze

post-6237-1205785183_thumb.jpg pe drum..

 

primul contact cu destinatia

post-6237-1205785285_thumb.jpg

 

"Ceata" de excursionisti ( fara mine ca eram pozar)

post-6237-1205785369_thumb.jpg

post-6237-1205785465_thumb.jpg

 

Drumul a fost fara peripetii, bulgarii au fost ospitalieri si ne-au indrumat binevoitori de ficare data cand aveam impresia ca am luat-o " pe aratura".

Cu toate astea au si ei un mare fel de a se da in stamba prin fata teraselor care i-ar pune intr-o lumina de ingerasi pe fitzobikerii de pe magheru.

Nu mi-a venit sa cred ca am mancat 5 oameni felul 1, felul 2, deser si cico cu o suma ce nu depasea 90 de Ron.

Una peste alta a fost o excurisie de circa 370 de km superba.

 

Asta seara, a, fost pe la garaj si am zis sa mai verific uleiul, si bujia aia care nu mi-aplacut mie cand am desfacut-o ultima oara.

Am ramas surprins sa vad asta:

post-6237-1205785955_thumb.jpg

post-6237-1205786007_thumb.jpg

 

...arata muuult mai bine fata de ultima oara cand era plin de funingine, neagra peste tot.

Se pare ca VX-ului ii prieste un pic de cox si forja.

Imi pare rau ca nu m-a dus capu sa fac poza si la bujia de la cilindrul celalalt, care era.....ca la carte.

Cel putin asa am vazut eu intr-un tutrial de spre bujii: caramiziu-rosiatic insemna foarte bine.

Voi ce ziceti?

 

( DA!!! Sunt mandru de VX-ul meu...chiar daca tzacane :rusinica: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Se pare ca VX-ului ii prieste un pic de cox si forja.

Imi pare rau ca nu m-a dus capu sa fac poza si la bujia de la cilindrul celalalt, care era.....ca la carte.

Cel putin asa am vazut eu intr-un tutrial de spre bujii: caramiziu-rosiatic insemna foarte bine.

Voi ce ziceti?

 

( DA!!! Sunt mandru de VX-ul meu...chiar daca tzacane :rusinica: )

 

Ii prinde bine cox si forja. Se curata bujiile, intr-adevar. Duminica, dupa ce am facut schimbul de ulei, am schimbat si eu bujiile, am pus iridium. Cele pe care le-am scos aratau bine, cum ziceai si tu, caramizii. Ce inseamna 100 de km pe zi cu motorul in ture inalte !

 

Frumoasa excursia voastra ! Sa va fie de bine ! Pune si pozele pe care le-ai facut la crash-barurile de la motorul meu sambata, sa vaza si Lonerider ce-l intereseaza.

Stii ca vorbisem sambata de surubul ala mare din stanga motorului, de la cutia de viteze, pe unde mie imi pierdea ulei. Ziceai ca nu ai reusit sa-l desfaci decat cu o surublenita mare, batuta cu un ciocan. Am incercat metoda asta, si nu am reusit. Mi-a fost mila sa bat mai tare. Dar l-am desfacut cu doua surubelnite, ca sa prinda tot capul surubului. Si a mers super usor ! Asa ca am schimbat si ganitura de acolo, nu mai iese ulei pe nicaieri acum ! Sa vad cat ulei o sa manance in continuare...

 

Azi, in drum spre ploiesti, am prins o zona super libera, super dreapta, si am vrut sa vad si eu pe vitezometru 170 kmh. Asa ca am accelerat puternic, am turat-o, motorul a tras cuminte si, cand mi-am aruncat privirea pe vitezometru am vazut cum acul oscila intre 140 si 170 kmh :crack: Se pare ca a ajuns la capatul puterilor. Trebuie sa desfac vitezometrul sa vad ce s-a bulit acolo. Acum folosesc turometrul ca sa ma pazesc de radare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii prinde bine cox si forja. Se curata bujiile, intr-adevar. Duminica, dupa ce am facut schimbul de ulei, am schimbat si eu bujiile, am pus iridium. Cele pe care le-am scos aratau bine, cum ziceai si tu, caramizii. Ce inseamna 100 de km pe zi cu motorul in ture inalte !

 

Frumoasa excursia voastra ! Sa va fie de bine ! Pune si pozele pe care le-ai facut la crash-barurile de la motorul meu sambata, sa vaza si Lonerider ce-l intereseaza.

Stii ca vorbisem sambata de surubul ala mare din stanga motorului, de la cutia de viteze, pe unde mie imi pierdea ulei. Ziceai ca nu ai reusit sa-l desfaci decat cu o surublenita mare, batuta cu un ciocan. Am incercat metoda asta, si nu am reusit. Mi-a fost mila sa bat mai tare. Dar l-am desfacut cu doua surubelnite, ca sa prinda tot capul surubului. Si a mers super usor ! Asa ca am schimbat si ganitura de acolo, nu mai iese ulei pe nicaieri acum ! Sa vad cat ulei o sa manance in continuare...

 

Azi, in drum spre ploiesti, am prins o zona super libera, super dreapta, si am vrut sa vad si eu pe vitezometru 170 kmh. Asa ca am accelerat puternic, am turat-o, motorul a tras cuminte si, cand mi-am aruncat privirea pe vitezometru am vazut cum acul oscila intre 140 si 170 kmh :crack: Se pare ca a ajuns la capatul puterilor. Trebuie sa desfac vitezometrul sa vad ce s-a bulit acolo. Acum folosesc turometrul ca sa ma pazesc de radare :crack:

 

Pozele cu crash-urile tale au ajuns deja la Lonirider.O sa le postez si aici dar diseara cand ajung acasa ca nu le am pe calculatorul de la munca

 

cat despre surubul ala ...io am fost mai rudimentar:), num-a dus capu sa incerc cu doua surubelnite.Mai gasisem pe acasa un profil L, dar cae s-a indoit imediat.Trebe ceva din tabla serioasa acolo, nu gluma...

 

Apropo de vitezometru...pana la 140 sta fix acul, sau tio asa oscileaza?Ca ma gandesc ca poate nu l-am infipt noi bine sambata :rusinica:

 

--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 19:56 -------------
Poze cu crash-bar-urile lu @ottoMan:

post-6237-1205862840_thumb.jpg

post-6237-1205862872_thumb.jpg

post-6237-1205862917_thumb.jpg

post-6237-1205862946_thumb.jpg

post-6237-1205862984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vitezometrul e dus, da' nu de la roata. Sigur l-am pus bine, pentru ca a mers ca inainte dupa interventie, toata ziua de luni. De ieri a inceput sa faca figuri. Oscileaza la orice viteza, astazi nu-mi mai arata decat maxim 100kmh. Ideea e ca, din cate am vazut io, kilometrajul total si cel partial merg in continuare. Astea nu sunt pe acelasi cablu ca si vitezometrul ? Oricum, trebuie sa-l desfac sa vad ce s-a intamplat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vitezometrul e dus, da' nu de la roata. Sigur l-am pus bine, pentru ca a mers ca inainte dupa interventie, toata ziua de luni. De ieri a inceput sa faca figuri. Oscileaza la orice viteza, astazi nu-mi mai arata decat maxim 100kmh. Ideea e ca, din cate am vazut io, kilometrajul total si cel partial merg in continuare. Astea nu sunt pe acelasi cablu ca si vitezometrul ? Oricum, trebuie sa-l desfac sa vad ce s-a intamplat acolo.

 

Din cate stiu eu, este un singur cablu care face toata treaba.Acum...nu stiu de ce cifrele merg si acu nu :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...