G.Burlacu Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 multumesc,evacuarile sunt home made, din tub inox. daca gaceti asa ceva sa nu uitati sa cumparati de la chinezi spalator de vase din sarma (cred ca asa se zice). cate 30 pe fiacere tub. altfel suna prea inalt, cu ele are sunet mai barbatesc:P daca te apuci de productie cu evacuarile alea sa stii ca vreau si eu Si mai lansez o intrebare ca se vede treaba ca te pricepi.As dori niste engine guard-uri sau crash bar-uri ( nu stiu care e denumirea corecta).Daca ai timpul, dispozitia necesara cred ca ai putea face o mica afacere Da-mi un PM daca esti interesat si discutam mai multe detalii. Iar cu buretii aia chinezesti....cum i-ai indesat acolo de nu ii scuipa afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 daca te apuci de productie cu evacuarile alea sa stii ca vreau si eu Si mai lansez o intrebare ca se vede treaba ca te pricepi.As dori niste engine guard-uri sau crash bar-uri ( nu stiu care e denumirea corecta).Daca ai timpul, dispozitia necesara cred ca ai putea face o mica afacere Da-mi un PM daca esti interesat si discutam mai multe detalii. Iar cu buretii aia chinezesti....cum i-ai indesat acolo de nu ii scuipa afara? in primul rand ceea ce am facut am reusit cu ajutorul mai multor prieteni care au aparat sudura, compresor, sau materii prime etc etc. eu nu am din pacate aparatura necesara , nici materialel prime. deci in aceste conditii nu am cum sa te ajut... dar daca reusesti aratami si mie de unde l-ati prins. As vrea sa montez nist footpeguri in fata, (deci nu comenzi avansate) dar nici pentru ele nu gasesc loc pe cadru... VX ul din acest punct de vedere nu prea ajuta.... Iar buretile din sarma nu es pentru ca in tubul gros de fi 60 sunt bagate 7 tubulete cu lungimea de 12 cm de fi 14. au un sunet asemanator cu mustangurile din anii 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 in primul rand ceea ce am facut am reusit cu ajutorul mai multor prieteni care au aparat sudura, compresor, sau materii prime etc etc. eu nu am din pacate aparatura necesara , nici materialel prime.deci in aceste conditii nu am cum sa te ajut... dar daca reusesti aratami si mie de unde l-ati prins. As vrea sa montez nist footpeguri in fata, (deci nu comenzi avansate) dar nici pentru ele nu gasesc loc pe cadru... VX ul din acest punct de vedere nu prea ajuta.... Iar buretile din sarma nu es pentru ca in tubul gros de fi 60 sunt bagate 7 tubulete cu lungimea de 12 cm de fi 14. au un sunet asemanator cu mustangurile din anii 70. Am pe calculatorul de acasa niste poze facute la crash bar-urile de la fostul VX al lui @ottoMan. O sa le uploadez diseara cand ajung acasa ca sa iti faci o idee cum sunt prinse. Din cate imi aduc aminte prinderile pe cadru erau tot in locurile unde se prinde si motorul de cadru. Despre tobe: nu imi dau seama exact din pozele tale, dar ai inlocuit numa finalele??Banda aia termorezistenta sau cum ii zice ai pus-o strict din motive estetice sau mai sunt si altele? Personal cred ca mi-ar placea ca evacuarea sa fie "shiny" cap coada Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Am pe calculatorul de acasa niste poze facute la crash bar-urile de la fostul VX al lui @ottoMan.O sa le uploadez diseara cand ajung acasa ca sa iti faci o idee cum sunt prinse. Din cate imi aduc aminte prinderile pe cadru erau tot in locurile unde se prinde si motorul de cadru. Despre tobe: nu imi dau seama exact din pozele tale, dar ai inlocuit numa finalele??Banda aia termorezistenta sau cum ii zice ai pus-o strict din motive estetice sau mai sunt si altele? Personal cred ca mi-ar placea ca evacuarea sa fie "shiny" cap coada Toate bune! acolo e cam dificil... si este un punct prea sensibil pentru prinderi ... daca cazi indoi cadrul + poti sa crapi blocul motor... am inlocuit numai finalele, banda termorezistenta este pe el din trei motive. 1. Imi place cum arata 2 daca pun footpeguri avansate, risc fara banda sa topeasca pantalonii de tub, 3. cromul era corodat. esapament: in tubul lung de 40 cm, fi 60, sunt bagate la capat tubulete de fi 14, in forma concentrica, ca la mitralierele vechi. toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 acolo e cam dificil... si este un punct prea sensibil pentru prinderi ... daca cazi indoi cadrul + poti sa crapi blocul motor...am inlocuit numai finalele, banda termorezistenta este pe el din trei motive. 1. Imi place cum arata 2 daca pun footpeguri avansate, risc fara banda sa topeasca pantalonii de tub, 3. cromul era corodat. esapament: in tubul lung de 40 cm, fi 60, sunt bagate la capat tubulete de fi 14, in forma concentrica, ca la mitralierele vechi. toate bune Uite si pozele care le-am promis: Ai dreptate ca la o cazatura mai zdravana poate fi afectat si cadrul, dar cred ca materialul din care e construit un crash bar e mai moale decat cel din care e facut cadrul si se va indoi mai repede, preluand astfel eforturile prin deformare, si apoi, in caz ca Doamne fereste de o cazatura de asemnea nivel, cred ca gandul iti sta mai mult la picioarele tale decat la cadru Pe de alta parte, nici nu am vazut de aproape multe motociclete cu crash bar-uri dar cred ca majoritatea au ca solutie de prindere tot de cadru.Eu cel putin nu imi pot da seama cum il poti prinde altfel. Toate bune si plimbari placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Uite si pozele care le-am promis: Ai dreptate ca la o cazatura mai zdravana poate fi afectat si cadrul, dar cred ca materialul din care e construit un crash bar e mai moale decat cel din care e facut cadrul si se va indoi mai repede, preluand astfel eforturile prin deformare, si apoi, in caz ca Doamne fereste de o cazatura de asemnea nivel, cred ca gandul iti sta mai mult la picioarele tale decat la cadru Pe de alta parte, nici nu am vazut de aproape multe motociclete cu crash bar-uri dar cred ca majoritatea au ca solutie de prindere tot de cadru.Eu cel putin nu imi pot da seama cum il poti prinde altfel. Toate bune si plimbari placute! intr-adevar m-am gandit la ceva mai masiv.... si nici nu e complicat. eu am crezut ca suruburile de sustinere a blocului sunt prelungite, si de ele in mod direct este prins teava, fara sa fie aplatizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Asa cum sunt prinse crash-bar-urile pe VXul din imagine nu cedeaza cadrul in caz de cazatura (ca sa zic asa). Cedeaza crash-bar-urile, chiar la urechile de prindere. Si salveaza restul motorului de la alte avarii - pe VXul ala l-au salvat la o tranta pe DN1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 de unde fac si eu rost de crashuri de-alea? am cautat pe net de mi-a venit acru... si nimica... sa mor de nu dau si bani pe ele daca gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Uite si pozele care le-am promis: Ai dreptate ca la o cazatura mai zdravana poate fi afectat si cadrul, dar cred ca materialul din care e construit un crash bar e mai moale decat cel din care e facut cadrul si se va indoi mai repede, preluand astfel eforturile prin deformare, si apoi, in caz ca Doamne fereste de o cazatura de asemnea nivel, cred ca gandul iti sta mai mult la picioarele tale decat la cadru Pe de alta parte, nici nu am vazut de aproape multe motociclete cu crash bar-uri dar cred ca majoritatea au ca solutie de prindere tot de cadru.Eu cel putin nu imi pot da seama cum il poti prinde altfel. Toate bune si plimbari placute! nu am modelul vostru dar am experienta cu crashbaru si cu cazaturile. crasbaru este destul de flexibil si maleabil, la o cazatura se polizeaza, stramba si mucifica, daca e viteza mai mare, e util pt a proteja blocul motor, prinderile sunt la toate pe cadru sau cum e la mine pe blocul motor si pe suportul de prindere al motorului. la o cazatura la viteza mai mare deja crashbaru nu prea mai are ce face, pt ca motoru nu o sa alunece pe el la nesfarsiti si pana la urma esti tu mai important ca fieru care te cara. Mesaj completat de unde fac si eu rost de crashuri de-alea? am cautat pe net de mi-a venit acru... si nimica... sa mor de nu dau si bani pe ele daca gasesc vb man cu rodos de aici de pe forum si ti le face cum vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 vb man cu rodos de aici de pe forum si ti le face cum vrei tu Cred ca Rados vrei sa zici, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 nu sunt o persoana grea(70-75kg), dar se pare ca furca fata e prea soft... s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? daca da cum ati rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 nu sunt o persoana grea(70-75kg), dar se pare ca furca fata e prea soft... s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? daca da cum ati rezolvat? Furca "moale" este unul din lucrurile de care se plang multi utilizatori (asta si franele putin subdimensionate).Eu am rezolvat partial problema schimband arcurile standard cu unele progresive ceea ce a dus si la o imbunatatire a rularii per total, plus schimbat uleiul din furca cu unul mai vascos.Eu am pus unul mediu, cu indicele W15. OttoMan a incercat W20 dar nu i-a placut, plangandu-se ca furca s-a intarit considerabil( ceea ce era ok), dar nu mai facea cursa completa (ceea ce nu era ok), asa ca l-a dat jos si pus tot W15 daca imi amintesc bine. oricum, daca schimbi ce am zis eu mai sus, sa nu te astepti ca devine ca o furca de GSXR, dar este o mica imbunatatire. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Furca "moale" este unul din lucrurile de care se plang multi utilizatori (asta si franele putin subdimensionate).Eu am rezolvat partial problema schimband arcurile standard cu unele progresive ceea ce a dus si la o imbunatatire a rularii per total, plus schimbat uleiul din furca cu unul mai vascos.Eu am pus unul mediu, cu indicele W15. OttoMan a incercat W20 dar nu i-a placut, plangandu-se ca furca s-a intarit considerabil( ceea ce era ok), dar nu mai facea cursa completa (ceea ce nu era ok), asa ca l-a dat jos si pus tot W15 daca imi amintesc bine. oricum, daca schimbi ce am zis eu mai sus, sa nu te astepti ca devine ca o furca de GSXR, dar este o mica imbunatatire. Toate bune! mersi. cu uleil ma mai descurc, dar arcuri de unde ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) mersi. cu uleil ma mai descurc, dar arcuri de unde ai gasit? Am comandat din State, de pe site-ul www.denniskirk.com si m-au costat putin peste 100 de dolari Cred ca am vazut arcuri progresive si pe www.wemoto.com In orice situatie livrarea nu dureaza mai mult de o saptamana. O sa caut linkurile exacte si le pun mai tarziu. Gasesti si pe louis.de, dar pretul este mai mult decat dublu ( anul trecut erau vreo 200 de euro) Toate bune! uite AICI linkul din State. Editat August 2, 2009 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Pe louis sunt 97 de euro acum arcurile progresive pentru VX. Sunt de la Wirth, le-am montat asta iarna pe motorul pe care l-am dat, si se simtea o diferenta - adica furca nu se mai comprima la maxim pe franele puternice. Oricum, e mai mult decat 100 de dolari, cat e pretul sin state, dar asta e valabil pentru orice fel de piese comandate din Europa vs. State. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 salut! sorry ca va intrerup discutia, dar intre reparatii si imbunatatiri, ma gandesc ca nu strica niste calareala bagati un oki aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Nu intrerupi nimic, nu vezi ca se posteaza mai putin de o data pe zi ? Frumoasa excursia pe care ai pus-o la cale. La mine concediul vine putin mai tarziu - de pe 22 august - si planurile sunt facute deja - cinci zile in zona Sighisorii, prin satele din jur - si 10 zile la Legoland, sa-mi obosesc copiii si sa-i rasfat. Dar planul tau suna foarte bine si imi place cum ai pus problema - fara fite, fara mofturi, fara ifose, etc. Bravo ! Sa ai bafta si parte de cat mai multa distractie ! Ai grija cum iti alegi insotitorii, cand mergi cu oameni necunoscuti risti sa ti se strice distractia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Hehe, o sa am mare grija... de ifose ma tem cel mai tare. Dar tre' sa existe pe lumea asta oameni care apreciaza asemenea stil de distractie, daca nu... nu e mare paguba. Acum, ca tot stam aci de vorba, eu o sa fac traseul asta prin toata tara. VX'erii sunt si ei imprastiati prin toata tara. Daca aveti placerea, lasati-mi pe PM un nr de tel si eu va sun pe masura ce ajung in orasele respective. Stam la un pepsi, schimbam o impresie, chestii socoteli Aveti legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Salutare, Pe la Hunedoara vreau sa vin si eu, dar numai peste zi, poate sambata. Poate ne vedem pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 pai asa sa fie al meu e bleumarin si cu numere de Prahova Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Hehe, o sa am mare grija... de ifose ma tem cel mai tare. Dar tre' sa existe pe lumea asta oameni care apreciaza asemenea stil de distractie, daca nu... nu e mare paguba. Acum, ca tot stam aci de vorba, eu o sa fac traseul asta prin toata tara. VX'erii sunt si ei imprastiati prin toata tara. Daca aveti placerea, lasati-mi pe PM un nr de tel si eu va sun pe masura ce ajung in orasele respective. Stam la un pepsi, schimbam o impresie, chestii socoteli Aveti legatura! VX-are ceva in halul asta o sa fac si eu numa ca ma gandeam la sensul de parcurgere invers fata de al tau.( politic vorbind, io-s mai dreapta asa, si mai mereu cand plec intro tura o iau spre dreapta instinctiv, dar cum politica e o curva, trecem de la dreapta la stanga si invers in functie de interese) Perioada vaz ca se pupa. Nu e nimic batut in cuie ca si traseu dar perioada e oarecum fixa. Vezi ca ti-am dat PM cu nr meu de tembelefon si alte detalii iar daca chiar vrei fim unul in spatele altuia in zig-zag perfect la profilul meu gasesti si ID-ul de mess. Mai radem, mai vorbim...sa treaca timpul si poate stabilim ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut baieti, are cineva ceva piese pe acasa, ca pe site-urile de pe topic si alte cateva am cautat si nu am gasit ce ma intereseaza. Problema e urmatoarea, zilele trecute mi-am schimbat cauciucul pe spate si cand am dat roata jos m-am "minunat". Legatura ditre roata si grupul cardanic se face printr-o serie de piese printre care o colivie dintata si un pinion care cupleaza in interiorul coliviei. Ambele piese au dintii barbieriti pana pe la jumate, poate chiar mai bine. Si am inceput sa caut pe net, dar fara succes. Deci NEED HELP. vreun link unde pot gasi piesele, sau vreun baiat care dezmebreaza vreun vx...orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut baieti, are cineva ceva piese pe acasa, ca pe site-urile de pe topic si alte cateva am cautat si nu am gasit ce ma intereseaza.Problema e urmatoarea, zilele trecute mi-am schimbat cauciucul pe spate si cand am dat roata jos m-am "minunat". Legatura ditre roata si grupul cardanic se face printr-o serie de piese printre care o colivie dintata si un pinion care cupleaza in interiorul coliviei. Ambele piese au dintii barbieriti pana pe la jumate, poate chiar mai bine. Si am inceput sa caut pe net, dar fara succes. Deci NEED HELP. vreun link unde pot gasi piesele, sau vreun baiat care dezmebreaza vreun vx...orice. Salut!Vezi ca este la rubrica "service" un anunt al userului "vixer',cum ca dezmembreaza un VX din 92.Poate te ajuta.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Din dezmembrari, cum ti-a zis Geo, ar trebui sa fie cel mai ieftin. Tot la bani putini - pentru piese noi - gasesti la americani - de exemplu pe BikeBandit. Poti sa comanzi de la ei si sa te certi cu aia de la posta, cum a facut Burlacu' (vezi ca a descris metoda cu cateva pagini in urma). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Salutare! Pana una-alta am hotarat cu Burlacu' sa ne anturam la Alba-Iulia sau Hunedoara in preajma serii de luni 17.08 si sa incepem "Caravana Pseudocioparelor" in turul Romaniei, sa promovam principiile motociclistice (intre care amintesc perpetua sete ) si sa ne bucuram de peisaje si personaje . Din toate calculele, o sa trecem prin taramuri inhabitate si de alti veicsari cu care ne-ar face placere sa ne impartasim credintele si valorile (vezi mai sus la principii ) si poate sa gasim in ei niste companioni de nadejde. Aveti legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.