Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Se vinde un VX 800, prima inmatriculare in '95, de care ma despart cu greu (aceasta fiind "prima mea dragoste" in materie de motoare), dar datorita conjuncturii nu am incotro...

 

Singura problema (care nu este una chiar mica) este ca am circulat cu ea la 40 de grade si cred ca nu a lucrat termostatul (sau termocupla, nu stiu, nu am facut o constatare), acest lucru conducand la "temperarea" motorului (adica nu mai merge decat intr-un cilindru - cel din spate - iar cel din fata 'pleaca' dupa 3500 rpm si mi-a bagat si ceva apa in motor). Dupa cum spuneam, nu am desfacut-o sa vad ce s-a intamplat cu exactitate (ar putea sa fie arse doar garniturile de chiulasa sau sa trebuiasca schimbat tot setul motor... nu stiu). Ideea este ca intre timp mi-am luat un alt motor, iar pe acesta o sa-l vand (inca o data spun cu regrete, pt. ca aceste motoare sunt grozave) - ori sa fie reparat/schimbat motorul, ori ca si piese de schimb pt. un alt posesor de VX.

 

Am atasat si niste poze mai vechi (inca de cand nu era inmatriculat); singura modificare fata de aceste poze, este ca i-am montat un set de tobe de Intruder (care se aud fenomenal) si, bineinteles, am inscris-o.

 

Astept oferte de la persoane interesate la tel.: 0740 - 955 927. Inca un amanunt - eu sunt din Craiova (pt. a sti unde s-ar putea vedea acesta "live").

 

Vand suport + 3 case-uri (1 x topcase & 2 x sidecase-uri) Suzuki GSXF, in stare foarte buna. Cu mici modificari, se pot monta si pe alte modele de Suzuki (ex. VX800).

 

Pret: 250 Euro, negociabil.

 

Relatii la telefon: 0740 - 955 927.

post-69238-0-14009600-1344402912_thumb.jpg

post-69238-0-67994300-1344402921_thumb.jpg

post-69238-0-84752100-1344402931_thumb.jpg

post-69238-0-18826900-1344874599_thumb.jpg

post-69238-0-61278700-1344874606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare vedeti ca e un baiat in craiova de fapt langa craiova cam la 20 km si are un vx 800 de vanzare pt. piese si am vb.cu el si mi-a spus ca il da laa preturi negociabile asta e nr de telefon 0755.938.138

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vedeti ca e un baiat in craiova de fapt langa craiova cam la 20 km si are un vx 800 de vanzare pt. piese si am vb.cu el si mi-a spus ca il da laa preturi negociabile asta e nr de telefon 0755.938.138

 

 

 

va multumesc pt. pont 'stell_nick'. cred ca este vb. de dl. emil... am vb. cu d-lui si voi lua piesele de care am nevoie s-o repar pe a mea, dupa care o voi vinde functionala (asta fiindca nu-mi permit sa tin 2 motorete, altfel as fi oprit-o...).

 

seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow, ce coincidenta... da, r850r din '96. al tau din ce an e? impresii despre el? comparandu-l cu vx-ul, consider ca are si + -uri si - -uri... asta e, tot imi pare rau de vx, dar n-am incotro... spor si tie la vanzarea vx-ului. poate pui niste poze cu el... numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow, ce coincidenta... da, r850r din '96. al tau din ce an e? impresii despre el? comparandu-l cu vx-ul, consider ca are si + -uri si - -uri... asta e, tot imi pare rau de vx, dar n-am incotro... spor si tie la vanzarea vx-ului. poate pui niste poze cu el... numai bine!

detaliaza putin te rog ce inseamna "+"-uri si "-"-urile R850 fata de VX.

Nu..eu nu-l vand :moto: dar sunt foarte curios pentru ca 850-ul este o motocicleta care imi place foarte mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detaliaza putin te rog ce inseamna "+"-uri si "-"-urile R850 fata de VX.

Nu..eu nu-l vand :moto: dar sunt foarte curios pentru ca 850-ul este o motocicleta care imi place foarte mult :cheers:

 

 

pai... bmw-ul, fiind un tourer autentic, este superior d.p.d.v. al stabilitatii/sigurantei pe sosea si al confortului pe distante lungi (se "aseaza" mai bine pe drum, se simte excelent in curbe, nu se lasa cu dureri de spate - cel putin in cazul meu...); franele sunt mai reusite - datorita celor doua discuri de pe roata-fata; consumul ceva mai mic decat in cazul vx-ului; nu ti se mai poate bloca termostatu' sa temperezi motoru' :moron:...

 

de partea cealalta, vx-ul are "reprize" mai bune pe distante scurte (deh, carburatia e cea care face diferenta la acest capitol...); sunetul - care, cel putin la al meu - cu tobe de Intruder - este demential; e mai practic in oras (te strecori mai bine in trafic)...

 

una peste alta, motoare reusite ambele modele :ok:

 

toate bune! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

va multumesc pt. pont 'stell_nick'. cred ca este vb. de dl. emil... am vb. cu d-lui si voi lua piesele de care am nevoie s-o repar pe a mea, dupa care o voi vinde functionala (asta fiindca nu-mi permit sa tin 2 motorete, altfel as fi oprit-o...).

 

seara buna!

 

te astept sa-ti dau ce iti trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator corleone

Da, se pare ca membrana pompei de benzina este pe duca :angryfire: . Din cite am inteles solutia este

 

doar pompa de benzina, deoarece nu exista kit de reparatie.

 

O solutie buna ar fi sa renunti la pompa de benzina vacuumatica si sa pui pompa electrica cum are Intruderul. Pompa electrica este mult mai buna pentru pornirile la rece, mai alesc cand mobra sta cateva zile nepornita.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare tuturor, sunt nou proprietar de Vx800 si deja intampin probleme, cilindrul din fata nu merge cum trebuie, innegreste bujia (dar nu o uda) si porneste doar de la 1500-2000 rpm in sus, la relanti moare si asta dupa ce am lasat motorul la niste prieteni cu atelier sa-i curete si sa-i regleze carburatoarele, nu-mi dau seama ce ar putea fi problema, aveti vre-o idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresie slaba sau bobina / pipa/ bujia defecte.

compresie buna, scanteie la fel, bujii am incercat mai multe, ce-i drept vechi ca n-am ajuns sa iau 2 noi, dar dubios ca a mers cand l-am cumparat/testat si mai o zi am putut sa ma bucur de el dupa care au aparut problemele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca ai scanteie cand merge intr-un piston. Iti trebuie un timming light (lampa strobe) sau un traductor inductiv de orice fel (cel mai comun e ala de turatie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o problema clasica la VX. Apare acest simptom cand este rece!

Atentie la soc, apare tendinta de a trage socul prea tare si "scuipa" bujia, dupa care nu mai porneste. Curata bujia si va porni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca ai scanteie cand merge intr-un piston. Iti trebuie un timming light (lampa strobe) sau un traductor inductiv de orice fel (cel mai comun e ala de turatie).

Numa' asa se poate verifica? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cea mai buna varianta. Nu am zis ca e singura, dar cu o lampa strobe poti sa-ti dai seama daca defectul e de natura electrica. Daca scoti pur si simplu pipa risti sa bulesti CDI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cea mai buna varianta. Nu am zis ca e singura, dar cu o lampa strobe poti sa-ti dai seama daca defectul e de natura electrica. Daca scoti pur si simplu pipa risti sa bulesti CDI-ul.

Argumenteaza-ti opinia... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compresie buna, scanteie la fel, bujii am incercat mai multe, ce-i drept vechi ca n-am ajuns sa iau 2 noi, dar dubios ca a mers cand l-am cumparat/testat si mai o zi am putut sa ma bucur de el dupa care au aparut problemele.

Am avut noroc, era problema de echilibrare, s-a rezolvat in cateva minute, acum merge perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui echilibrare, te referi la sincronizarea carburatoarelor?

 

Ma bucur ca ai rezolvat problema. Sa te bucuri de ea in fiecare zi!!

Da, m-am exprimat gresit, sincronizarea initial s-a facut "la ochi" iar la proba cu ceasurile s-a constatat problema si acum merge bine, multumesc, sper sa nu mai apara altele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumenteaza-ti opinia... :huh:

Sistemul de aprindere cu CDI este Capacitive Discharge Ignition adica se bazeaza pe o descarcare capacitiva.

Un condesator din CDI inmagazineaza si descarca energia la fiecare ciclu de aprindere. Daca nu mai ai calea de descarcare completa (nu mai ai masa) circuitele din CDI vor incarca acel condesator pana cand in cele din urma acesta se va strapunge.

 

Curios ca intrebi asta, ar trebui sa stii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le am foarte bine cu electronica dar din cate stiu eu un condensator se incarca doar o data, apoi poti sa ii dai curent cat vrei ca nu mai face nimic pana cand nu se descarca total sau partial.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul de aprindere cu CDI este Capacitive Discharge Ignition adica se bazeaza pe o descarcare capacitiva.

Un condesator din CDI inmagazineaza si descarca energia la fiecare ciclu de aprindere. Daca nu mai ai calea de descarcare completa (nu mai ai masa) circuitele din CDI vor incarca acel condesator pana cand in cele din urma acesta se va strapunge.

Omu' cat traieste invata...

Si-apoi, nu poti sa-i dai la masa? Ce este asa complicat? La una din troace aveam o fisa intrerupta si tot nu s-a ars CDI-ul. La VX-ul meu am niste simptome asemanatoare, numai ca la al meu e pompa de benzina pe duca si nu mai duce benzina pana la carburatorul din fata decat daca este turat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...