ryan_san Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Se vinde un VX 800, prima inmatriculare in '95, de care ma despart cu greu (aceasta fiind "prima mea dragoste" in materie de motoare), dar datorita conjuncturii nu am incotro... Singura problema (care nu este una chiar mica) este ca am circulat cu ea la 40 de grade si cred ca nu a lucrat termostatul (sau termocupla, nu stiu, nu am facut o constatare), acest lucru conducand la "temperarea" motorului (adica nu mai merge decat intr-un cilindru - cel din spate - iar cel din fata 'pleaca' dupa 3500 rpm si mi-a bagat si ceva apa in motor). Dupa cum spuneam, nu am desfacut-o sa vad ce s-a intamplat cu exactitate (ar putea sa fie arse doar garniturile de chiulasa sau sa trebuiasca schimbat tot setul motor... nu stiu). Ideea este ca intre timp mi-am luat un alt motor, iar pe acesta o sa-l vand (inca o data spun cu regrete, pt. ca aceste motoare sunt grozave) - ori sa fie reparat/schimbat motorul, ori ca si piese de schimb pt. un alt posesor de VX. Am atasat si niste poze mai vechi (inca de cand nu era inmatriculat); singura modificare fata de aceste poze, este ca i-am montat un set de tobe de Intruder (care se aud fenomenal) si, bineinteles, am inscris-o. Astept oferte de la persoane interesate la tel.: 0740 - 955 927. Inca un amanunt - eu sunt din Craiova (pt. a sti unde s-ar putea vedea acesta "live"). Vand suport + 3 case-uri (1 x topcase & 2 x sidecase-uri) Suzuki GSXF, in stare foarte buna. Cu mici modificari, se pot monta si pe alte modele de Suzuki (ex. VX800). Pret: 250 Euro, negociabil. Relatii la telefon: 0740 - 955 927. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 salutare vedeti ca e un baiat in craiova de fapt langa craiova cam la 20 km si are un vx 800 de vanzare pt. piese si am vb.cu el si mi-a spus ca il da laa preturi negociabile asta e nr de telefon 0755.938.138 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryan_san Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 salutare vedeti ca e un baiat in craiova de fapt langa craiova cam la 20 km si are un vx 800 de vanzare pt. piese si am vb.cu el si mi-a spus ca il da laa preturi negociabile asta e nr de telefon 0755.938.138 va multumesc pt. pont 'stell_nick'. cred ca este vb. de dl. emil... am vb. cu d-lui si voi lua piesele de care am nevoie s-o repar pe a mea, dupa care o voi vinde functionala (asta fiindca nu-mi permit sa tin 2 motorete, altfel as fi oprit-o...). seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 si tu ti-ai luat r850r si vinzi vx-ul? ne scaldam in aceleasi ape spor la vandut! PS: si mie imi vine greu sa-l dau, si tot din motive financiare nu-l tin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryan_san Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 wow, ce coincidenta... da, r850r din '96. al tau din ce an e? impresii despre el? comparandu-l cu vx-ul, consider ca are si + -uri si - -uri... asta e, tot imi pare rau de vx, dar n-am incotro... spor si tie la vanzarea vx-ului. poate pui niste poze cu el... numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 wow, ce coincidenta... da, r850r din '96. al tau din ce an e? impresii despre el? comparandu-l cu vx-ul, consider ca are si + -uri si - -uri... asta e, tot imi pare rau de vx, dar n-am incotro... spor si tie la vanzarea vx-ului. poate pui niste poze cu el... numai bine! detaliaza putin te rog ce inseamna "+"-uri si "-"-urile R850 fata de VX. Nu..eu nu-l vand dar sunt foarte curios pentru ca 850-ul este o motocicleta care imi place foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryan_san Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 detaliaza putin te rog ce inseamna "+"-uri si "-"-urile R850 fata de VX. Nu..eu nu-l vand dar sunt foarte curios pentru ca 850-ul este o motocicleta care imi place foarte mult pai... bmw-ul, fiind un tourer autentic, este superior d.p.d.v. al stabilitatii/sigurantei pe sosea si al confortului pe distante lungi (se "aseaza" mai bine pe drum, se simte excelent in curbe, nu se lasa cu dureri de spate - cel putin in cazul meu...); franele sunt mai reusite - datorita celor doua discuri de pe roata-fata; consumul ceva mai mic decat in cazul vx-ului; nu ti se mai poate bloca termostatu' sa temperezi motoru' ... de partea cealalta, vx-ul are "reprize" mai bune pe distante scurte (deh, carburatia e cea care face diferenta la acest capitol...); sunetul - care, cel putin la al meu - cu tobe de Intruder - este demential; e mai practic in oras (te strecori mai bine in trafic)... una peste alta, motoare reusite ambele modele toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belezutzu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 va multumesc pt. pont 'stell_nick'. cred ca este vb. de dl. emil... am vb. cu d-lui si voi lua piesele de care am nevoie s-o repar pe a mea, dupa care o voi vinde functionala (asta fiindca nu-mi permit sa tin 2 motorete, altfel as fi oprit-o...). seara buna! te astept sa-ti dau ce iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 a pus careva motor de intruder pe vx sau a auzit ceva legat de lucrul asta?mai exact motor de vs 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 a pus careva motor de intruder pe vx sau a auzit ceva legat de lucrul asta?mai exact motor de vs 750 Citeste aici: http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=172166 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Da, se pare ca membrana pompei de benzina este pe duca . Din cite am inteles solutia este doar pompa de benzina, deoarece nu exista kit de reparatie. O solutie buna ar fi sa renunti la pompa de benzina vacuumatica si sa pui pompa electrica cum are Intruderul. Pompa electrica este mult mai buna pentru pornirile la rece, mai alesc cand mobra sta cateva zile nepornita. Editat Octombrie 12, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Salutare tuturor, sunt nou proprietar de Vx800 si deja intampin probleme, cilindrul din fata nu merge cum trebuie, innegreste bujia (dar nu o uda) si porneste doar de la 1500-2000 rpm in sus, la relanti moare si asta dupa ce am lasat motorul la niste prieteni cu atelier sa-i curete si sa-i regleze carburatoarele, nu-mi dau seama ce ar putea fi problema, aveti vre-o idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Compresie slaba sau bobina / pipa/ bujia defecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Compresie slaba sau bobina / pipa/ bujia defecte. compresie buna, scanteie la fel, bujii am incercat mai multe, ce-i drept vechi ca n-am ajuns sa iau 2 noi, dar dubios ca a mers cand l-am cumparat/testat si mai o zi am putut sa ma bucur de el dupa care au aparut problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Verifica daca ai scanteie cand merge intr-un piston. Iti trebuie un timming light (lampa strobe) sau un traductor inductiv de orice fel (cel mai comun e ala de turatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mh1 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Este o problema clasica la VX. Apare acest simptom cand este rece! Atentie la soc, apare tendinta de a trage socul prea tare si "scuipa" bujia, dupa care nu mai porneste. Curata bujia si va porni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Verifica daca ai scanteie cand merge intr-un piston. Iti trebuie un timming light (lampa strobe) sau un traductor inductiv de orice fel (cel mai comun e ala de turatie). Numa' asa se poate verifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Asta e cea mai buna varianta. Nu am zis ca e singura, dar cu o lampa strobe poti sa-ti dai seama daca defectul e de natura electrica. Daca scoti pur si simplu pipa risti sa bulesti CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Asta e cea mai buna varianta. Nu am zis ca e singura, dar cu o lampa strobe poti sa-ti dai seama daca defectul e de natura electrica. Daca scoti pur si simplu pipa risti sa bulesti CDI-ul. Argumenteaza-ti opinia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 compresie buna, scanteie la fel, bujii am incercat mai multe, ce-i drept vechi ca n-am ajuns sa iau 2 noi, dar dubios ca a mers cand l-am cumparat/testat si mai o zi am putut sa ma bucur de el dupa care au aparut problemele. Am avut noroc, era problema de echilibrare, s-a rezolvat in cateva minute, acum merge perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Cand spui echilibrare, te referi la sincronizarea carburatoarelor? Ma bucur ca ai rezolvat problema. Sa te bucuri de ea in fiecare zi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Cand spui echilibrare, te referi la sincronizarea carburatoarelor? Ma bucur ca ai rezolvat problema. Sa te bucuri de ea in fiecare zi!! Da, m-am exprimat gresit, sincronizarea initial s-a facut "la ochi" iar la proba cu ceasurile s-a constatat problema si acum merge bine, multumesc, sper sa nu mai apara altele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Argumenteaza-ti opinia... Sistemul de aprindere cu CDI este Capacitive Discharge Ignition adica se bazeaza pe o descarcare capacitiva. Un condesator din CDI inmagazineaza si descarca energia la fiecare ciclu de aprindere. Daca nu mai ai calea de descarcare completa (nu mai ai masa) circuitele din CDI vor incarca acel condesator pana cand in cele din urma acesta se va strapunge. Curios ca intrebi asta, ar trebui sa stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Nu le am foarte bine cu electronica dar din cate stiu eu un condensator se incarca doar o data, apoi poti sa ii dai curent cat vrei ca nu mai face nimic pana cand nu se descarca total sau partial. Editat Ianuarie 8, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Sistemul de aprindere cu CDI este Capacitive Discharge Ignition adica se bazeaza pe o descarcare capacitiva.Un condesator din CDI inmagazineaza si descarca energia la fiecare ciclu de aprindere. Daca nu mai ai calea de descarcare completa (nu mai ai masa) circuitele din CDI vor incarca acel condesator pana cand in cele din urma acesta se va strapunge. Omu' cat traieste invata... Si-apoi, nu poti sa-i dai la masa? Ce este asa complicat? La una din troace aveam o fisa intrerupta si tot nu s-a ars CDI-ul. La VX-ul meu am niste simptome asemanatoare, numai ca la al meu e pompa de benzina pe duca si nu mai duce benzina pana la carburatorul din fata decat daca este turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.