Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Te-ai indurat sa dai 50 de euro pe aripa extinsa,sau ai facut-o tu?

Nu de alta,dar daca ai facut-o tu a iesit super!

Eu mi-am pus o bucata de cauciuc ca sa nu mai stropesc motorul,nu m-am indurat sa dau 50 de euro pe o aparatoare daia si nici sa-mi fac una asa misto nu ma pricep!

Chiar umbli la setarile furcii sau ai pus chestiile alea asa de design?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te-ai indurat sa dai 50 de euro pe aripa extinsa,sau ai facut-o tu?

Nu de alta,dar daca ai facut-o tu a iesit super!

Eu mi-am pus o bucata de cauciuc ca sa nu mai stropesc motorul,nu m-am indurat sa dau 50 de euro pe o aparatoare daia si nici sa-mi fac una asa misto nu ma pricep!

Chiar umbli la setarile furcii sau ai pus chestiile alea asa de design?

Aveam de gand s-o fac, dar mi-a luat-o inainte un prieten motociclist care mi-a facut-o cadou. Este intradevar foarte bine realizata, in sensul ca urmareste perfect linia aripii originale si se prinde cu scoci dublu adeziv si trei surubele. Chiar merita banul, si nu cred ca cea facuta de mine ar fi aratat atat de bine. Am inceput sa ma joc la suspensia fata si spate. Incerc diferite variante pt sporirea confortului, dar de fiecare data parca tot setarea standard este mai buna, desi este cam rigida, adica pt sosea. Sunt curios pe drumuri mai nasoale cum reactioneaza, dar inca nu am intrat prea mult pe ele. Reglajele se fac foarte usor si la fata si la spate fara sa te dai jos din sa. Trebuie doar sa opresti cateva secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja denumirea de motocicleta dispare

 

sa nu te ploua

sa nu te stropesti

sa o faci van sa pui cutii

de ce ma mai dati cu ele

 

iei o masina si termini povestea

ianachime tata, aici te contrazic. tocmai tu care esti fan bmw iar astia nu mai stiu ce sa puna pe motociclete doar doar de fac masina ;) sa fii "gica contra"

pai toti tindem la tourere sa ne simtim cat mai confortabil . doar porecla la voi nu era " totul incalzit "

mi se pare ca trendul s a departat de " pur sangele" din tinerete, acum lumea vrea confort si protectie

eu sunt croit parca la fix pe varadero dar pe gs1200 as simti nevoia de niste aparatori de genunchi si de glezna, de ex.

iar la uzina asta de 1600 , ai vazut o cum e , cred ca are si capabilitati antiglont ca in rest e "all" proof :D

bogdane, fa le in ciuda si da i cu accesorii pana nu mai poate

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am un singur lucru de facut. Aparatori de maini reglabile. Asa cum sunt cele originale sunt bune vara pt ca permit o oarece ventilare la maini, dar pe ploaie sau frig ar trebui sa fie putin mai mari in partea de sus. Cum nu suport caldura, nu vreau sa renunt la aerul conditionat pe care-l ofera curentul ce circula prin maneci cu fermuarele de la ele desfacute. Asa ca protectia suplimentara pe frig o vor face 2 voleti care vor sta ascunsi in spatele aparatorilor si vor culisa in sus numai la nevoie. A mai facut cineva asa ceva? Ca daca nu, le brevetez! :D In rest am terminat. Acum, km fara numar! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
domnul harea

 

aveti oare frati prin grecia???

 

pozele spun totul

 

asta daca vrea acest site sa functioneze

 

 

""Upload failed. Please ask the administrator to ensure the uploads directory is available""

 

mergeeeeeeee de se indoaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

disclaimer: cunoajtem ca al din scarite face diferenta... DAR...

 

 

 

p.s. bemveu are cuvantu :huh:

Italianul este nebun si sunt sigur ca ar putea repeta filmarea si cu un GS. Intradevar remarcabil ce poate face cu un motor care pe cantar atarna greu, pt genul asta de figuri, Nebun zic nu atat pt ce face ci pt ca se desfasoara si in trafic. Oricum dupa ce am decuplat controlul tractiunii, m-am speriat de comportamantul salbatic al motorului. Nu as fi crezul ca se poate, dupa ce l-am folosit exclusiv pe TC1 si mi s-a parut extrem de docil.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e profesor pe orice mobra i-ai da :huh:

 

Am avut onoarea sa cunosc si eu un astfel de OM, aveam vreo 13 ani pe vremea aia si de la el a luat tata prima lui mobra, un mz 250 parca era. Ca sa ne arate de ce e in stare mobra facea niste ghidusii prin curte lata de 4 m de nu imi venea sa cred :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ii cu toate baiatul ala ...frumos . :crack: :huh:

 

 

Cineva se lauda pe aici ca e facuta special ca sa n-o poti ridica pe o roata si ca "piloti profesionisti sau chinuit s-o ridice pe o roata si n-au reusit!

 

TC OFF !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva se lauda pe aici ca e facuta special ca sa n-o poti ridica pe o roata si ca "piloti profesionisti sau chinuit s-o ridice pe o roata si n-au reusit!

Perfect adevarat. Cu controlul tractiunii cuplat este imposibil. Am incercat si eu si nu am reusit.La GS cum este?

Hai Ianakime cu pozele sa-mi vad si eu neamurile!Am trecut azi prin sos Odai. Cica ar fi 7 XTZ vandute, dintre care 4 in Buc. Asa o fi sau e propaganda?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect adevarat. Cu controlul tractiunii cuplat este imposibil. Am incercat si eu si nu am reusit.La GS cum este?

Hai Ianakime cu pozele sa-mi vad si eu neamurile!Am trecut azi prin sos Odai. Cica ar fi 7 XTZ vandute, dintre care 4 in Buc. Asa o fi sau e propaganda?

Eu stiam ca TC impiedica roata sa patineze,ori ca s-o ridici pe-o roata nu trebuie sa patinezi roata spate!

GS-ul se ridica si cu TC-ul activat,eu dealtfel nu l-am dezactivat niciodata!

Auzisem ca Yamaha si-a redus productia cu 40% in fabricile sale din cauza cutremurului si timpul de asteptare ptr o motocicleta facuta acolo s-a dublat! Daca e asa n-o sa vedem prea multe pe aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca TC impiedica roata sa patineze,ori ca s-o ridici pe-o roata nu trebuie sa patinezi roata spate!

GS-ul se ridica si cu TC-ul activat,eu dealtfel nu l-am dezactivat niciodata!

Auzisem ca Yamaha si-a redus productia cu 40% in fabricile sale din cauza cutremurului si timpul de asteptare ptr o motocicleta facuta acolo s-a dublat! Daca e asa n-o sa vedem prea multe pe aici!

 

Din cate stiu, TC-ul compara rotatia rotii fatza cu cea spate, daca-i da la calcul ca roata spate se invarte mai repede decat fatza inseamna ca da in gol. Cand o ridici pe o roata e clar ca fatza incetineste, deci TC-ul intra in actiune. Daca se poate cu TC depinde de cat de "agresiv" intra TC-ul. Intr-un fel e reverse de la stoppie cu ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, TC-ul compara rotatia rotii fatza cu cea spate, daca-i da la calcul ca roata spate se invarte mai repede decat fatza inseamna ca da in gol. Cand o ridici pe o roata e clar ca fatza incetineste, deci TC-ul intra in actiune. Daca se poate cu TC depinde de cat de "agresiv" intra TC-ul. Intr-un fel e reverse de la stoppie cu ABS.

Corect,dar roata fata se invarte mai incet doar dupa ce e in aer! N-are de unde sti TC-ul ca eu vreau s-o ridic pe o roata(nu-ti patineaza roata spate inainte s-o ridici pe-o roata) decat dupa ce am ridicat-o si atunci poate interveni ca s-o puna inapoi pe sol,actionand asupra rotii spate.

Cea mai sofisticata motocicleta poate fi ridicata pe o roata! Am vazut si Goldwing pe o roata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TC nu ia in calcul doar viteza unghiulara a rotilor si le compara( doar cele mai primitive fac acest lucru ) ...stie in ce trepta esti ...unde iti este acceleratia prin TPS...cat de inclinat esti...poate calcula cat de tare accelerezi...panta de accelerare daca vrei si fara ca sa il intereseze viteza rotilor sau pana sa ajunga sa ia in calcul viteza lor iti limiteaza panta maxima de accelerare.Tu sa zicem deschizi gazul la maxim acest lucru va accelera roata spate in sensul ca ii va creste viteza unghiulara a roti spate DACA acesta viteza va avea "rata" de creste mai mare decat ceva prestabilit TC va actionat fie frana/fie va umbla la aprindere/fie la clapeta de la gaz ...oriunde este nevoie.Aceasta "rata" de accelerare este prestabilita si sub acesta efectiv nu poti ridica motorul pe o roata...in functie de valoarea ei ai si diferite nivele de TC ...poate sa permita pana intro anumita limia diferente intre vitezele unghiulare ale celor roti si doar dupa acea sa intervina ...sau sa nu intervina deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TC nu ia in calcul doar viteza unghiulara a rotilor si le compara( doar cele mai primitive fac acest lucru ) ...stie in ce trepta esti ...unde iti este acceleratia prin TPS...cat de inclinat esti...poate calcula cat de tare accelerezi...panta de accelerare daca vrei si fara ca sa il intereseze viteza rotilor sau pana sa ajunga sa ia in calcul viteza lor iti limiteaza panta maxima de accelerare.Tu sa zicem deschizi gazul la maxim acest lucru va accelera roata spate in sensul ca ii va creste viteza unghiulara a roti spate DACA acesta viteza va avea "rata" de creste mai mare decat ceva prestabilit TC va actionat fie frana/fie va umbla la aprindere/fie la clapeta de la gaz ...oriunde este nevoie.Aceasta "rata" de accelerare este prestabilita si sub acesta efectiv nu poti ridica motorul pe o roata...in functie de valoarea ei ai si diferite nivele de TC ...poate sa permita pana intro anumita limia diferente intre vitezele unghiulare ale celor roti si doar dupa acea sa intervina ...sau sa nu intervina deloc.

Corect. Cam asa se intampla lucrurile cu TC pe treapta 1. Cu BMW F650 si cu DL 650 de proba de cateva ori le-am ridicat pe o roata destul de usor. Cu ST-ul, nexam!!! Si chiar si in filmulet desi TC era sigur decuplat, iar motociclistul meserias, cele doua ridicari pe roata spate au fost scurte si cam timide, in niciun caz ce am vazut in filme similare cu GS-ul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Cam asa se intampla lucrurile cu TC pe treapta 1. Cu BMW F650 si cu DL 650 de proba de cateva ori le-am ridicat pe o roata destul de usor. Cu ST-ul, nexam!!! Si chiar si in filmulet desi TC era sigur decuplat, iar motociclistul meserias, cele doua ridicari pe roata spate au fost scurte si cam timide, in niciun caz ce am vazut in filme similare cu GS-ul.

Nu stiu daca stiai dar cica se decupleaza ABS-ul si la ST!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...