foxbat Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 TC nu ia in calcul doar viteza unghiulara a rotilor si le compara( doar cele mai primitive fac acest lucru ) ...stie in ce trepta esti ...unde iti este acceleratia prin TPS...cat de inclinat esti...poate calcula cat de tare accelerezi...panta de accelerare daca vrei si fara ca sa il intereseze viteza rotilor sau pana sa ajunga sa ia in calcul viteza lor iti limiteaza panta maxima de accelerare.Tu sa zicem deschizi gazul la maxim acest lucru va accelera roata spate in sensul ca ii va creste viteza unghiulara a roti spate DACA acesta viteza va avea "rata" de creste mai mare decat ceva prestabilit TC va actionat fie frana/fie va umbla la aprindere/fie la clapeta de la gaz ...oriunde este nevoie.Aceasta "rata" de accelerare este prestabilita si sub acesta efectiv nu poti ridica motorul pe o roata...in functie de valoarea ei ai si diferite nivele de TC ...poate sa permita pana intro anumita limia diferente intre vitezele unghiulare ale celor roti si doar dupa acea sa intervina ...sau sa nu intervina deloc. au,. si fun-ul unde mai e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 8, 2011 Autor Share Postat Mai 8, 2011 (editat) Nu stiu daca stiai dar cica se decupleaza ABS-ul si la ST! Se stie de mult si chiar l-am decuplat sa vad daca este real, dar nu este cazul. ABS-ul la XT lucreaza in toate situatiile (on/off road) fara sa fie nevoie sa-l decuplezi. Si asta tocmai pt ca are o finete a controlului mai mare decat la alte ABS-uri. Faptul ca rotile nu se blocheaza niciodata in timpul franarii de urgenta, face diferenta! au,. si fun-ul unde mai e ? Fun-ul, este sa ajungi intreg casa, ca a doua zi sa poti pleca la drum, din nou, pe 2 roti. mester harea de grecia Credeam ca ai gasit ceva mai interesant! Creatiile din poze seamana mai degraba cu topcase-ul, cumparat de la Hornbach si pus de tine pe GS. L-ai uitat? Si cand pui poze, rastoarna-le tu, ca ma doare gatul! Editat Mai 8, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 14, 2011 Autor Share Postat Iunie 14, 2011 Am schimbat cauciucul original pe spate dupa 15000 km. Mai avea numai 2 mm de carne pe mijloc. S-a dus cam repede EXP-ul. Acum am Tourance clasic. Sa vad cat rezista. Pe fata EXP-ul rezista bine, abia este la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Am schimbat cauciucul original pe spate dupa 15000 km. Mai avea numai 2 mm de carne pe mijloc. S-a dus cam repede EXP-ul. Acum am Tourance clasic. Sa vad cat rezista. Pe fata EXP-ul rezista bine, abia este la jumate. a tinut destul EXP-ul nu e un cauciuc durabil dar se lauda cu o aderenta crescuta. in conditiile in care se merge normal fara pilota la limita nu isi are rostul achizitia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 15, 2011 Autor Share Postat Iulie 15, 2011 Am trecut de 21000 km. Schimbat cauciucul si placutele de frana pe spate. In rest satisfactie totala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 a tinut destul EXP-ul nu e un cauciuc durabil dar se lauda cu o aderenta crescuta. in conditiile in care se merge normal fara pilota la limita nu isi are rostul achizitia lui. salut, cunosti bine anvelopele tourance exp ? am si eu si am facut cu ele 16000. spatele e cam gata dar nici fata nu arata prea grozav. mi a placut cum s au comportat pana acum vreo 1000 de km cand a inceput sa rupa aderenta la manevre mai fortate. acum vreau sa le inlocuiesc dar nu stiu cu ce din aceeasi gama, sau cu caracteristici apropiate. imi place caracteristica lor mai de sport cu aptitudini sporite in curbe,la durata incalzirii, pe ploaie etc. au aparut cumva exp II ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Din ce am citit de la omeni pe advrider, multi aleg turansu vechi fata de exp. O afacere si mai buna e anakee 2 Tin cica si mai mult ca anakee primu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Am schimbat cauciucul original pe spate dupa 15000 km. Mai avea numai 2 mm de carne pe mijloc. S-a dus cam repede EXP-ul. Acum am Tourance clasic. Sa vad cat rezista. Pe fata EXP-ul rezista bine, abia este la jumate. va salut, am si eu cateva nemultumiri la exp. pe dumnevoastra ce va determina sa treceti la tourance ? nemultumirile mele sunt date de un anumit zgomot pe care le fac, de uzura neregulata de pe laterale si de ce nu, si de nr de km facuti pana m au anuntat ca s gata(la 15000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 imi vine sa mor cand va aud a tinut doar 12000 - 15000 frate da ce vrei sa stea pe moto 30000 km si aderenta din ce sa vina? eu zic sa va luati masini si sa va bucurati de anvelope 40000 km ai moto de peste 10000 euro si te uiti la opinci de 250 euro da la viata ta te uiti?? cam scumpa mancarea? ia o guma ca tine de foame bine si dai din falci toata ziua eu unul prefer EXP la 10000 - 12000 spatele e dus...dupa mine adica nu mai am deloc "ampernta relief" pe mijloc merg ok la - 8 grade si la 40 uscat si ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 La 15000km am schimbat spatele (EXP), pt ca aveam de facut un drum mai lung si am vrut sa plec cu nou. Cred ca mai margea usor 5000. Am trecut la vechiul Tourance pt ca din intamplare am folosit cateva seturi pe celelalte motoare si s-au comportat foarte bine pana spre 25-32000 km. In tot acest timp nu am simtit nici-o data pierderea aderentei pe uscat sau ploaie. Cu EXP, pe noul motor, s-a intamplat de cateva ori, pe uscat, in vara asta, sa pierd usor aderanta. In plus vreau sa verific durabilitatea Tourance-lui si pe ST sa vad daca puterea mai mare scurteaza semnificativ viata cauciucurilor. Fata inca nu am schimbat-o (22000) dar au aparut uzuri neuniforme pe crampoane si cred ca i-a venit si ei sorocul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 imi vine sa mor cand va aud a tinut doar 12000 - 15000 frate da ce vrei sa stea pe moto 30000 km si aderenta din ce sa vina? eu zic sa va luati masini si sa va bucurati de anvelope 40000 km ai moto de peste 10000 euro si te uiti la opinci de 250 euro da la viata ta te uiti?? cam scumpa mancarea? ia o guma ca tine de foame bine si dai din falci toata ziua eu unul prefer EXP la 10000 - 12000 spatele e dus...dupa mine adica nu mai am deloc "ampernta relief" pe mijloc merg ok la - 8 grade si la 40 uscat si ploaie nu te enerva.te rog! poate s eu mai tipicar... pur si simplu intreb daca stie cineva ceva mai bun dar cu aceleasi conditii in care lucreaza exp stii de exp II , au aparut sau is povesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) pur si simplu intreb daca stie cineva ceva mai bun dar cu aceleasi conditii in care lucreaza exp Conti Trail Attack se poate compara cu EXP, dar numai spatele. Le am de doi ani si vreo 20000 km. Spatele mai tine minim 5000. Fata a inceput sa aiba crapaturi pe margine (deh, spatele e facut in Germania, fata pe undeva prin sud-estul Asiei) si e aproape de limita de uzura. PS: Mai exista varianta Dunlop Trailmax TR91, dar se pare ca la capitolul rezistenta la uzura sta cam prost. PPS: A se tine cont de diferentele de greutate si de viteza de croaziera. In cazul meu, vaca are doar 210 de kile si viteza cu care e obisnuita este de 130 km/h. Editat Iulie 19, 2011 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 Pe drumul de intoarcere din Grecia, motorul a implinit 26000 km. A primit cadou un filtru de aer DNA pe care l-am cumparat de la Atena si pe care-l voi monta dupa ce trece garantia. In rest numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Pe drumul de intoarcere din Grecia, motorul a implinit 26000 km. A primit cadou un filtru de aer DNA pe care l-am cumparat de la Atena si pe care-l voi monta dupa ce trece garantia. In rest numai bine! slabut mosu slabut..... mai ai pana la 100000 in rest ......numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 6, 2011 Autor Share Postat Septembrie 6, 2011 Fac si eu ce pot! In fond a trecut numai 1 an si 2 luni de la primul demaraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Dar ce are filtrul de aer de invalideaza garantia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 6, 2011 Autor Share Postat Septembrie 6, 2011 Dar ce are filtrul de aer de invalideaza garantia? Un singur defect, nu este original Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Un singur defect, nu este original Yamaha. Si? Asta inseamna ca n-am voie decat Yamalube sau filtru de ulei OEM? Nu cred ca e vreun dealer atat de dus cu pluta incat sa zica ceva de filtru non-Yamaha... basca, daca zice il schimbi cu OEM-ul si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 6, 2011 Autor Share Postat Septembrie 6, 2011 Din pacate cam asa sta treaba la toti. La Yamaha pana si uleiul trebuie sa fie Yamalube sau Rockoil. Totusi cel putin unde fac eu garantia preturile sunt rezonabile, iar filtrele, uleiul si placutele de frana, sunt in marja pietii. La altele nu stiu pt ca nu am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Din pacate cam asa sta treaba la toti. La Yamaha pana si uleiul trebuie sa fie Yamalube sau Rockoil. Totusi cel putin unde fac eu garantia preturile sunt rezonabile, iar filtrele, uleiul si placutele de frana, sunt in marja pietii. La altele nu stiu pt ca nu am schimbat. Vezi ca ultima data cand am trecut pe acolo nu prea mai aveau service... sau, ma rog, personal la service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 25, 2011 Autor Share Postat Septembrie 25, 2011 Ultima revizie am facut-o in Otopeni pe sos de centura. Era mai aproape de mine K&Log, dar daca s-au restrans, nu am de ales. Un test complet realizat de un nebun calare pe ST. Nick Sanders in cele doua Americi dus intors. http://www.nicksanders.com/2011/parallel_world.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Wow! Just wow! Incredible! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 (editat) Ultima revizie am facut-o in Otopeni pe sos de centura. Era mai aproape de mine K&Log, dar daca s-au restrans, nu am de ales. Un test complet realizat de un nebun calare pe ST. Nick Sanders in cele doua Americi dus intors. http://www.nicksanders.com/2011/parallel_world.html Baiatul ala nu ii pe treaba lui ...foarte frumos e putin spus. Motorul care la folosit am inteles ca a fost facut bucati...mai multe detalii stie cineva unde se gasesc? E genul de teste care orice motor adventure/touring ar trebui sa il aibe in portofoliu. Editat Septembrie 25, 2011 de Chrisss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 26, 2011 Autor Share Postat Septembrie 26, 2011 Baiatul ala nu ii pe treaba lui ...foarte frumos e putin spus. Motorul care la folosit am inteles ca a fost facut bucati...mai multe detalii stie cineva unde se gasesc? E genul de teste care orice motor adventure/touring ar trebui sa il aibe in portofoliu. Ceva detalii aici. http://www.yamahasupertenere.com/index.php?action=media;sa=media;in=613 http://www.yamahasupertenere.com/index.php?action=media;sa=media;in=612 http://www.yamahasupertenere.com/index.php?action=media;sa=media;in=611 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Ar trebui facut un asemenea test si cu un BMW boxer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.