Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CONCLUZIONAND

NU AVEM NOI DOI DE CE SA FIM IN COMPETITIE, NU SUNT CU NIMENI IN COMPETITIE

DAR MA OFTIC CA ANUMITE LUCRURI CARE N OAMENI TI LE PREZINTA NU LE POTI/VREI VEDEA

AUTOMAT FIECARE TINE CU MOTO PERSONALA ESTE SI NORMAL DAR ASTA NU INSEMNA CA ACEEA ESTE MAMA MOTOCICLETELOR

 

 

 

 

exceptand desigur .....BMW........care este esenta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CONCLUZIONAND

NU AVEM NOI DOI DE CE SA FIM IN COMPETITIE, NU SUNT CU NIMENI IN COMPETITIE

DAR MA OFTIC CA ANUMITE LUCRURI CARE N OAMENI TI LE PREZINTA NU LE POTI/VREI VEDEA

AUTOMAT FIECARE TINE CU MOTO PERSONALA ESTE SI NORMAL DAR ASTA NU INSEMNA CA ACEEA ESTE MAMA MOTOCICLETELOR

 

 

 

 

exceptand desigur .....BMW........care este esenta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime asa am un siktir sa-ti raspund! Ce am observat la multi posesori de BMW printre care si tu, este incapacitatea de a intelege ca nu pt toti BMW inseamna miezul din Fanta. Pe mine ma lasa rece GS-ul. Nu mai insir si motivele pt ca deja sunt cunoscute, dar apropos de comparatii eu am spus si pozitiv despre el, dar pt mine puse in balanta lucrurile rele sunt mai multe si imposibil de remediat raportat la cele pozitive.(2010!!!) Tu nu o sa poti in veci sa ma convingi de superioaritatea GS-ului in comparatie cu ST-ul. Poate o sa reuseasca BMW cu noua generatie de GS daca remediaza defectele majore. Ti-am mai spus dar vad ca uiti repede, la toate motoarele mele de la prima Mobra 50S, acum 30 de ani , pana la ultima, am facut cate ceva pt a o inbunatati. Foarte rar am dat bani pe accesorii pt ca de cele mai multe ori am putut sa mi le fac singur, iar banii economisiti s-au dus pe benzina. Intradevar motorul este pt plimbari, dar cum din pacate incalzirea globala nu prea se simte, mai vine o data pe an iarna si ca sa nu ma plictisesc mai fac cate ceva la motor. Tu iarna ce faci, stai in carciuma si te lauzi cu Turul Marii Moarte de pe fata nevazuta a Lunii, pe care tocmai l-ai incheiat? Cand ai pomenit de 100000 km in trei ani ca pe o mare realizare personala, ti-am spus ca am facut si eu cam aceeasi distanta in acceasi perioada. Faptul ca i-ai facut cu un singur motor nu inseamna nimic pt BMW pt ca belele ai avut destule unele le-ai remediat, iar altele tragi si acum de ele. Suzuki DL650 V-Strom din 2006 are acum peste 70000km fara nici o piesa schimbata. Tu in primii 70000km cu GS ce ai schimbat :D Sunt curios pe cine vei pacali sa-ti cumpere fierul cand o auzi cum face cutia de viteze. Asta apropos de visul oricarui bmw-ist: Valoarea Mare de Revanzare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime asa am un siktir sa-ti raspund! Ce am observat la multi posesori de BMW printre care si tu, este incapacitatea de a intelege ca nu pt toti BMW inseamna miezul din Fanta. Pe mine ma lasa rece GS-ul. Nu mai insir si motivele pt ca deja sunt cunoscute, dar apropos de comparatii eu am spus si pozitiv despre el, dar pt mine puse in balanta lucrurile rele sunt mai multe si imposibil de remediat raportat la cele pozitive.(2010!!!) Tu nu o sa poti in veci sa ma convingi de superioaritatea GS-ului in comparatie cu ST-ul. Poate o sa reuseasca BMW cu noua generatie de GS daca remediaza defectele majore. Ti-am mai spus dar vad ca uiti repede, la toate motoarele mele de la prima Mobra 50S, acum 30 de ani , pana la ultima, am facut cate ceva pt a o inbunatati. Foarte rar am dat bani pe accesorii pt ca de cele mai multe ori am putut sa mi le fac singur, iar banii economisiti s-au dus pe benzina. Intradevar motorul este pt plimbari, dar cum din pacate incalzirea globala nu prea se simte, mai vine o data pe an iarna si ca sa nu ma plictisesc mai fac cate ceva la motor. Tu iarna ce faci, stai in carciuma si te lauzi cu Turul Marii Moarte de pe fata nevazuta a Lunii, pe care tocmai l-ai incheiat? Cand ai pomenit de 100000 km in trei ani ca pe o mare realizare personala, ti-am spus ca am facut si eu cam aceeasi distanta in acceasi perioada. Faptul ca i-ai facut cu un singur motor nu inseamna nimic pt BMW pt ca belele ai avut destule unele le-ai remediat, iar altele tragi si acum de ele. Suzuki DL650 V-Strom din 2006 are acum peste 70000km fara nici o piesa schimbata. Tu in primii 70000km cu GS ce ai schimbat :D Sunt curios pe cine vei pacali sa-ti cumpere fierul cand o auzi cum face cutia de viteze. Asta apropos de visul oricarui bmw-ist: Valoarea Mare de Revanzare :D

 

bogdane

nici macar in gaura de esapament nu ma doare de tine sau de ce si pe unde iti chilotezi motoarele

ma deranjeaza rahatul pe care l papi

spre deosebire de atelierul tau "la4labe" si de ce carpacesti tu la moto

eu macar mi am facut toate revizile la service bavaria

rau sau bun

si de 2 ori in afara tarii

revenind la cat C.a.cat papi

la 65000 am schimbat in garantie un rulment la cutie si ambreiajul care era mancat 50%

baietii m au intrebat daca vreau sa l schimb si am facut o ca tot era moto desfacut

si asta se poate vedea in istoricul moto

pe care carpaceala la garaj nu are cum sa fie evidentiata

spre deosebire de tine care carpacesti pe la motor

eu la ETATEA MEA de mos mai si beu cu prieteni

prieteni cu care am ce discuta la un restaurant sau bar

acum vad ca mi ti cont si de ce fac

ok poti fara nici o prob DOAR daca beau pe banii tai

 

tu oricum daca vii nu scoti un cuvant so te inteleg stii sa manui sculele fara sa ti dai cu ele in cap

data viitoare rezervam un BANC in loc de masa sa te simti si tu bine cu noi

si daca vrei poti sa iei si menghina cu tine sa ai ce face cand noi bem

cat despre revanzarea BMW stai linistit ca cine a mers pe BMW stie ce motocicleta este

eu macar povestesc ce am patit nu merg ca altii pe ascuns in service si cand esti salutat te faci ca nu vezi... stii tu pe centura la hornbah

 

Mesaj completat

ps

ma tot freci cu moto fara schimbarea nici unei piese

la cum te tarai pot pune pariu ca sunt placutele de frana originale de 70000 km

apropo si mai fac ceva iarna Cand nu povestesc pe unde m am dat sau unde vreau sa ma dau

Pentru a trece iarna mai repede mai provoc discutii pe forum dar FARA SA MANAC rahat despre

cat de proaste sunt facute motocicletele pe care m am dat 50 km cu a6 la 45 la ora

ma manca la un moment dat sa mi iau 1200 ST dar sincer acum nu vreau sa am aceeasi moto ca a TA

CHIAR m ai enervat ce puii mei, TU mai trebuia sa mi tii cont ce fac iarna pe banii mei

poti sa papi tot rahatul despre cum merg sau cat de proasta e motocicleta mea eu unul te las in prostia ta

iti inteleg frustrarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati domni, Bogdan Harea si Ianachim, ce rost au aceste polemici!

Pentru ce discutati in contradictoriu?!

Fiecare dintre voi, aveti motociclete la care multi viseaza (aici ma includ si pe mine).

Nu aveti loc pe sosele?!

Discutiile, despre calitatea unei motociclete sau alteia, pot fi purtate intr-un mod mult mai elegant.

Nu vreau sa fiu rautacios, dar va intreb, aveti ceva de castigat certandu-va?!

Cand va veti intalni probabil va veti purta pica unul altuia.... pentru ce!?

Scuze de offtopic

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime am spus piese nu consumabile pt V-Strom (ulei, placute, filtre, lanturi, pinioane, antigel, lichid de frane, rulmenti la roti), iar la tine in afara de rulmentul pe care l-ai schimbat degeaba, pt ca cutia nu s-a rezolvat, mai adauga si amortizor. La service merg si eu pt revizii la fiecare 10000km acolo pe centura langa Hornbach. Si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa dea cu ceva dupa tine cand te-ai trezit vorbind. Te-ai suparat pt ca eu nu mai inchin la idolul tau. Asta e, avem religii diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime, am spus piese nu consumabile pt V-Strom (placute frana, antigel, ulei filtre, kit lant, cauciucuri, rulmenti la roti, etc), iar la tine in afara de rulmentul din cutie pe care oricum l-ai schimbat degeaba pt ca cutia tot zornaie, mai adauga si amortizor. Revizii fac si eu la fiecare 10000 km acolo pe centura langa Hornbach si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa arunce dupa tine cu ceva, cand te-ai trezit vorbind in curte la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime, am spus piese nu consumabile pt V-Strom (placute frana, antigel, ulei filtre, kit lant, cauciucuri, rulmenti la roti, etc), iar la tine in afara de rulmentul din cutie pe care oricum l-ai schimbat degeaba pt ca cutia tot zornaie, mai adauga si amortizor. Revizii fac si eu la fiecare 10000 km acolo pe centura langa Hornbach si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa arunce dupa tine cu ceva, cand te-ai trezit vorbind in curte la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime, am spus piese nu consumabile pt V-Strom (placute frana, antigel, ulei filtre, kit lant, cauciucuri, rulmenti la roti, etc), iar la tine in afara de rulmentul din cutie pe care oricum l-ai schimbat degeaba pt ca cutia tot zornaie, mai adauga si amortizor. Revizii fac si eu la fiecare 10000 km acolo pe centura langa Hornbach si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa arunce dupa tine cu ceva, cand te-ai trezit vorbind in curte la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime, adevarul supara intotdeauna. Nu uita ca nu eu am intrat la rubrica GS ca sa te atac pe tine si nici nu eu am inceput cu atac la persoana. Din toata gargara ta nu ai facut nici o referire la motoare, ci numai la proprietar. La revizii merg si eu, la fiacare 10000km, acolo pe centura langa Hornbach si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa arunce cu ceva dupa tine cand te-ai trezit vorbind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime, adevarul supara intotdeauna. Nu uita ca nu eu am intrat la rubrica GS ca sa te atac pe tine si nici nu eu am inceput cu atac la persoana. Din toata gargara ta nu ai facut nici o referire la motoare, ci numai la proprietar. La revizii merg si eu, la fiecare 10000km, acolo pe centura langa Hornbach si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa arunce cu ceva dupa tine cand te-ai trezit vorbind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime, adevarul supara intotdeauna. Nu uita ca nu eu am intrat la rubrica GS ca sa te atac pe tine si nici nu eu am inceput cu atac la persoana. Din toata gargara ta nu ai facut nici o referire la motoare, ci numai la proprietar. La revizii merg si eu, la fiecare 10000km, acolo pe centura langa Hornbach si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa arunce cu ceva dupa tine cand te-ai trezit vorbind.

 

minitehniculus"

uite aici ai sapt viitoare o programare

 

http://www.drmocanu.ro/

 

ORL CABINET

 

AM PLATIT O EU stai linisti

o spalatura de urechi pentru a auzi ZDRANGANEALA

 

vorbim dupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo ZEUL meu nu e BMW cu te inseli crezand in mintea ta

 

iti astept scula sa ti duca 100000 km

nu uita sa pastrezi bonurile de benzina sa le dai la cumparator garantie

ups

am uitat tu o lasi in familie...

 

pot sa pun pariu ca i prima ta mobra la 0 km

asta da frustrare :D

 

continuam pe pm ca se supara admin si de eu doar cu tastele

tu iti mai faci de lucru , mai pui o ungatoare la cardan ... nu uita 3 picaturi la 10 secunde inainte de masa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ori mergi tu ori vin ei sa o ia din curte de la tine?... hotaraste o data :D

Pai vin ei ca sa o ia de la el din curte ca apoi sa-l puna pe el pe platforma cu tot cu mobra. Intelegi? Asa l-a observat ianachim si din cauza ca teoretic harea se afla pe motocicleta (chiar daca pe platforma) l-a salutat.Ca intre motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime, adevarul supara intotdeauna. Nu uita ca nu eu am intrat la rubrica GS ca sa te atac pe tine si nici nu eu am inceput cu atac la persoana. Din toata gargara ta nu ai facut nici o referire la motoare, ci numai la proprietar. La revizii merg si eu, la fiecare 10000km, acolo pe centura langa Hornbach si zi mersi ca i-am calmat pe mecanici ca vroiau sa arunce cu ceva dupa tine cand te-ai trezit vorbind.

uite ca ai intrat la topicul de gsa in dec 2010

inca o data iti demonstrez ca nu e cum zici

.......dec .......

Lordofchoppers@ ai reusit sa reinvii rubrica GS1200, dar trebuie neaparat sa-ti schimbi numele Din ce scrii este clar ca te-a muscat microbul BMW, dar lectura ta este destul de subtire si superficiala. Nu o lua ca o critica ci ca un sfat pt ca te pregatesti sa faci achizitia vietii tale si macar sa fii in cunostinta de cauza, cu bune si rele. In primul rand daca este ceva de imputat fiabilitatii BMW raportat la modelul GS1200 in nici un caz nu se refera la electronica. Dupa stiinta mea si pot fi contrazis de proprietari, singurele defectiuni in zona s-au semnalat la imobilizatorul electronic (rezolvat prin recaluri in garantie), suspensia reglabila electronic si indicatorul de benzina. In rest nu am auzit de ABS, TC sau alte electronice, care sa se strice. In schimb bubele aparute sunt mai degraba de natura mecanica: simeringuri care curg prea devreme, rulmenti gripati in cardane, articulatii ce capata joc, zgomote anormale aparute in cutii de viteze, anumite mici componente de cauciuc care crapa si proprietarii pot continua. Pt lamurirea ta completa studiaza temeinic ADVrider, atat la rubrica dedicata boxerelor, cat si in alte rubrici unde, actuali si mai ales fosti proprietari de GS1200, raporteaza problemele pe care le-au avut cu acest gen de motor. A citi, a te informa si despre lipsuri nu inseamna ca nu respecti sau apreciezi eforturile si realizarile unei firme, ci doar ca vrei stii exact pe ce dai banii. Legat de amortizorul spate original daca este de imputat, este tocmai faptul ca e moale, iar cele aftemarket au incercat sa intareasca suspensia in nici un caz s-o faca mai confortabila. O suspensie mai comoda decat cea originala de GS 1200 nu cred ca vei gasi in nici o alta parte. Evident comoditatea are si dezavantajele ei care tin de tinuta de drum, la limita, pe viraje sau teren accidentat, dar asta este alta poveste. Oricum problema ta de sanatate se rezolva prin fizioterapie si gimnastica pt intarirea musculaturii spatelui si mai putin prin suspensii. Ai cateva luni la dispozitie pt documentare. Nu te grabi sa arunci banii, alege configuratia cea mai buna a motocicletei pt tine. Spor! .......

 

spunand ui unui om cat de prost e BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care credeam ca Ianachim & bogdan_harea sunt amici /prieteni care se harjonesc cu a mea e mai mare...da vad ca nu e asa...nu ca mi-ar pasa...

 

Nu va cunosc pe nici care...da @Ianachim ... esti penibil ... de ce zic asta ...citesteti posturile din ultimele ~4 ~5 pagini :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ori mergi tu ori vin ei sa o ia din curte de la tine?... hotaraste o data :D

La cea de 1000km am fost singur la ei. La 10000 mi-au luat-o ei din curte. Iar la service ma opresc de care ori sunt in zona pt a mai vorbi cu baietii de acolo.Cand a fost incidentul cu Ianachim le aratam ce am mai pus pe motor din accesoriile facute de mine. Parbriz turing, scarite, cruizcontrol, oglinzi. Cu ocazia asta am luat si suportul din plastic reproiectat al potbagajului spate care din cauza ruperii catorva l-au schimbat si trimis in garantie. Inca un exemplu ca nimic nu este perfect din prima.

Mesaj completat

Interventia mea la GS nu era atac la persoana ci lamuritoare si o sustin in totalitate. Omul nu vroia ABS si TC pt ca erau electronice si se temea de defecte, lucru care eu nu am auzit sa se intample. Celelalte defecte mecanice enumerate generic de mine sunt arhicunoscute si le gasesti si in cartea ta de service.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...