Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

1339961805[/url]' post='3155942']

ai dreptate,nu arata deloc bine si nu-mi place sa ma uit prin parbriz.

cred ca o sa caut o varianta ptr a pune o extensie la cel original si o sa ma uit si dupa un parbriz mai mic,macar sa nu-mi mai de-a turbulente in casca.

 

asta este noua motocicleta de hoinareala

 

Pierzi timp si bani cu extensiile. AndreiZ a incercat 3-4 parbrize facute de diverse firme in ultimii 2ani si au ajuns la gunoi. Cel pe care si la pus acum, are tot un suport reglabil la care cursa pe verticala este mai mica, dar care se poate regla si la inclinatie. Reglajul este mai dificil ca la mine si este mai putin probabil sa umblii la el de cate ori iesi de pe autostrada si intrii in oras sau off, dar poti gasi o pozitie oarecum universala, care sa fie convenabila. Pe autostrada SINGURA metoda sa scapi de vajaiala din casca este sa privesti prin parbriz. S-o stapanesti sanatos si cu placere. Frumoasa alba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai dreptate,nu arata deloc bine si nu-mi place sa ma uit prin parbriz.

cred ca o sa caut o varianta ptr a pune o extensie la cel original si o sa ma uit si dupa un parbriz mai mic,macar sa nu-mi mai de-a turbulente in casca.

 

asta este noua motocicleta de hoinareala

 

S-o stapanesti sanatos! Vii la Garmisch?

 

Eu am scapat de turbulente cu un parbriz scund, care ma protejeaza pana la gat. Merg mult cu flpi-up-ul ridicat si ma simt excelent asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoria asta am mai auzit-o. Ce faci insa pe autostrada la 160-180, te culci pe rezervor ca la vitezana? Si ce face pasagerul in spatele tau daca te culci pe rezervor? Eu raman la parbrizul reglabil. Singurul care se poate adapta functie de situatie. Restul e abur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan,multumesc pentru urare. Alb am ales pentru ca albastru nu-mi place si negru este greu de intretinut. Eu ma gandeam tot la o modalitatea de-a modifica in pozitie inclinat parbrizul. La 1200GS il tineam inclinat in jos la maxim si nu ma deranja nici la viteze mai mari.

 

Salut Vlad si multumesc prentru urare. La Garmisch ajung daca imi vin actele din Germania si reusesc sa o inscriu in timp util. Se pare ca la mine nemtii nu au fost chiar 'nemti' si desi am platit motocicleta cu cateva zile inainte de-a ma duce s-o iau nu aveau actele gata si acum inca astept sa-mi trimita brif-urile prin posta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie-mi place ST-ul alb, acum mai mult decat albastru ca s-a cam banalizat. Suporturi reglabile au scos mai multi, (copii adaptate de MadStand),dar se pare ca cel din Australia este cel mai bine facut. Nu se desface de la vibratii in mers. Pe ADV a fost o discutie intreaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

asta este noua motocicleta de hoinareala

 

Arata bine in alb/negru asa. Ai luat-o de noua din strainatate?

Sa o stapanesti sanatos!

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca o sa-l decupez pe asta care il am acum si apoi voi vedea ce si cum.

Bogdan ai montat crash bar pe XT? eu m-am uitat la cele de la AltRider dar nu am gasit deloc in EU iar din USA mi-au facut un calcul de m-a luat ameteala :((

 

Arata bine in alb/negru asa. Ai luat-o de noua din strainatate?

Sa o stapanesti sanatos!

Multumesc

DA, am luat-o noua din Germania. De fapt dupa ce-am vandut motocicletele pe care le aveam am vrut un maxi Enduro-Tourer si m-am apucat de dat mail-uri la diversi dealeri; Honda ptr VFR1200X, Yamaha XT1200z, KTM990ADV si desi eram hotarat sa nu iau BMW am incercat si la ei ptr R1200GS ADV. Ofertele cele mai bune au fost de la Yamaha si Honda dar cand am fost sa vad vfr-ul am plecat imediat -URATA, nu reusesc sa-mi dau seama ce membru a folosit designerul cand a desenat-o(piciorul stang sau madularul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatorul va fi probabil albricky.gif

 

1340049886[/url]' post='3156818']

cred ca o sa-l decupez pe asta care il am acum si apoi voi vedea ce si cum.

Bogdan ai montat crash bar pe XT?

La un moment dat am sa-mi fac un crash bar, dar deocamdata nu este urgenta nr 1. Studiez si eu designul diverselor firme pt inspiratie, dar inca nu m-am hotarat. Daca nu te grabesti pot face 2-3 in plus pt ca cereri sunt intre prieteni si cunoscuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu's mare endurist asa ca nu-i chiar o prioritate si in plus are protectie de plastic din fabrica care din ce-am vazut pe net isi face treaba destul de bine. acum prioritatea nr 1 sunt actele si apoi tre sa reglez suspensia ptr ca-i reglata rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manerele din dotare, foarte bine plasate, au facut sa aman si eu confectionarea si montarea crash bar-urilor. Reglajul a durat si la mine mai bine de o luna pana am gasit varianta castigatoare. De atunci nu am mai umblat decat la pretensionarea spate cand merg cu pasager. Din fabrica vine foarte rigida, si pe drumurile noastre nasparlii cam topaia. Acum este suficient de rigida pe viraje la viteza , dar trece bine si peste denivelari. Suspensiei nu am ce sa-i reprosez. Este aspectul care m-a impresionat foarte placut fata de tot ce am mai calatit pana la ST.

 

Am schimbat, intr-un sfarsit, cauciucul fata (EXP) original cu un Tourance clasic, dupa 38000km in conditiile in care cel vechi nu vroia sa cedeze. Desi la inceput parea ca se duce cam repede, la sfarsitul vietii se incapatana sa nu scada sub 2mm inaltimea santurilor, tocindu-se uniform pe intreaga suprafata de rulare. Recomand cu caldura, plusand si la aderenta in toate situatiile posibile.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut Bogdan,

ma ajuti sa incropesc ceva la parbriz ca sa scap de turbulente? :)

azi am dat parbrizul jos sa vad cum este fara el si e liniste deplina in casca :) dar ma bate vantul si toate vietatile sunt pe mine.

ma gandeam ca un adaos reglabil atasat la parbrizul original... ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mai usor pt mine ca am modelul in garaj. Pot sa-ti fac un parbriz identic cu al meu si ai scapat de toate problemele.Se pot face si alte carpaceli, dar din experienta mea si a lui AndreiZ este pierdere de timp, rezultatele nu merita munca. Ce inaltime ai? Esti din Braila? Mai treci prin Buc? Pe mine ma gasesti la 0722646373.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe masura inaltimii proprietarilor si a gradului de confort solicitat pt turing.

Motorul ramane cam singura motoreta de pe piata care bate v-stromul la poponeata la aproape toate capitolele, mai putin greutatea, cand va fi vremea sa-mi iau o sa pun un parbriz scurt indiferent de cat ma va bate vantul pe ea :D este, cred ca este singura motocicleta din clasa asta care nu-mi place la aspect cu parbriz inalt.

Aveti idee pe unde se poate face un drive test cu asa ceva? Ca daca si merge precum arata e de vis.

 

p.s. Bogdan nu am abandonat ideea cu capul dublu de ungere, cand am drum prin Bucuresti o sa te sun. Sper sa nu fie prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parbriz scurt vine din dotare. Chiar si cel asa zis turing este scurt. Arata bine pe motor, dar este criminal. Scutura capul si toate mustele sunt pe piept si pe maini.Exemplul clasic de forma fara fond. La turing fara parbriz mare esti pierdut. Foarte inalt nu-mi place nici mie si de aceea l-am facut reglabil. In poza este coborat la max, dar se poate ridica inca 10 cm. LUX!!!

 

Cea mai tare, la enduro turing mare, poate fi Explorerul. Din pacate indisponibila la noi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...