Lehamith Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Saliu la toti...am sa va povestesc traseul meu excelent de unul singur. Poate poate cineva o sa invete din greselile mele. Buuunn, scot la imprimanta zona cu pricina, un ditamai lacul cu ideea sa-l iau prin invaluire. Pornesc, fac plinul si ma indrept catre Desenzano (acolo ori faci stanga ori dreapta si faci inconjurul lacului). OK...irelevant pana acuma...merg merg ca chopperistu incantat de frumusetile stancilor pe de-o parte si lacul pe alta, mai un tunel obscur fara lumini si spatiu cam stramt...trecem peste si ajung la niste serpentine beton, cobor...ma pierd, urc s-o iau de la capat si in urcare la o curba stransa ma nimeresc pe banda mea cu un scooterist - mergeam amandoi in paralel in aceeasi directie - ca sa nu-l imping pe Vasile pe sensul opus ma transform eu in profi chopper si strang curba mai mult decat necesar...la iesire din curba nu s-a mai indreptat ghidonu si plm...ca sa evit SANTUL din dreapta sa ma redresez fac o manevra de biker, motoru se indreapta dar... "De ce se duce in directia santului??" Franez suav si delicat dar tot intru ca vaca`n sant. Pagube extrem de minime, masinile treceau si eu eram in sant, doar un street`er a claxonat si s-a intors dupa cateva minute sa vada daca mai sunt prin santuri. Scot motoru, plang ca-i zgariata pe aripa, ma sterg de mucea, hopa sus sa facem turul, nu? Ajung in varf de deal si observ ca serpentinele erau pe directia buna (deageaba ai harta daca nu vezi scrisu, nu?) Merg ca viteazu dar reduc viteza just in case...50 de km mai departe ma uit la...lac (1 sec cu strada goala) ?!?! Ma trezesc prea aproape de alt sant, intru in panica - ca zona aia era de 70-80/h Ma uit ca vaca in sant dar nu reusesc sa trag de motor spre centrul strazii (nu era nimeni in trafic deci puteam sa fac tumbe?????? baga-mi-as) Pun frana fata/spate cu evitare blocare roti...ma culc in sant din nou, sparg un semnalizator, ma julesc inocent la aceelasi genunchi, cateva zgaraituri pe motor si o forma de ou spre interior pe rezorvor (a intrat semnalizatorul si a dat forma aerodinamica) Nohh ce faza gay...a 2-a oara? cata imprudenta, cata ne-experienta, cate situatii iti apar si te blochezi. Oricum, 100% vinovat = EU. Cu inima`n dinti si fara frica imi continui traseul, eram prea departe de casa sa ma-ntorc. Well, finalizez si eu traseul cu un gust usor amar...puteam sa evit linistit cazaturile. Asta sa fie botezul meu si sa-mi intre bine in cap > 2 roti nu sunt 4 ! Am facut cateva poze random, daca reusesc sa le pun inseamna ca am reusit . Am pus patania de azi pe forum ca poate se mai gaseste vreun incepator sau oricine sa fie intr-o situatie asemanatoare. Intrebare de baraj : Voi cum evitati intr-o secunda chestiile astea? Vreau ceva sfaturi mai destepte decat "bah ce prost esti..daca eram eu....bla bla". Vreau ceva util, eventual antrenamente de drum, habar n-am... De invatat mi-am invatat lectia..de 2 ori in cap (nu si la comenzi ), dar daca data viitoare iar mi se blocheaza neuronu pot sa ma las de sport linistit si sa ma apuc de mancat seminte. Dar nu ma las decat mort, asa ca semintele sa mai astepte sa se coaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 cauta liniile drepte evita la maxim curbele,dauneaza grav sanatatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Iulie 3, 2010 Autor Share Postat Iulie 3, 2010 cauta liniile drepteevita la maxim curbele,dauneaza grav sanatatii Asa mergi tu?? pai si cum ajungi acasa? N-o sa tin cont de sfatul tau, daca merg drept si tot in romania dau, m-am scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blake Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Saliu la toti... fiecare reactioneaza in felul lui si nici o situatie nu este identica cu alta, in orice caz cu ceva antrenament va fi bine! stii tu... repetitia este mama invataturii! Asfalt uscat & take care! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Iulie 3, 2010 Autor Share Postat Iulie 3, 2010 (editat) Pai nu-i mai bine sa mai citim si faze Benny Hill decat sa citim "bikeri dezmembrati"? Nu fi rau si egoist, baga glume sa mai radem si noi ..poze de pe traseu, nu am facut multe ca eram ocupat cu verificarea santurilor...si scuze pt imensitatea lor Editat Iulie 3, 2010 de Lehamith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Salutare frate. Dupa o portie zdravana de ras impreuna cu sotia (sa nu ma intelegi gresit, am ras de pataniile tale nu de tine ) trebuie sa iti zic cateva lucruri : era mai bine sa postezi acest topic la incepatori, nu la calatorii pe 2 roti, pentru ca ti-ai facut mai degraba un botez decat o calatorie pe 2 roti . Nu ti-am dat PM, am preferat sa postez asa mai citesc si altii. Trebuie sa incepi treptat cu motorul, 10 km azi, 20 km maine, etc. Manevre de pe loc, in parcare, mers cu o mana pe ghidon numai, franari de urgenta etc. Din ceea ce ai povestit tu, ai cazut de 2 ori din cauza ca nu esti familiarizat inca 100% cu motorul, comenzile si modul corect de a luat un viraj. 'De ce se duce in directia santului' ai zis. Probabil erai intr-o treapta de viteza prea mare pentru curba aceea si nu te-ai aplecat destul, de aceea motorul avea tendinta de a merge drept si nu de a curba. Mergi incet la inceput, nu te uita ca te depasesc si bicicletele, mai important este sa mergi corect si regulamentar decat sa mergi repede. O ultima chestie : acum pe bune imi pare rau ca nu am venit cu tine, din pacate am muncit azi pana la 13:00. Curand ... Salutare si drumuri drepte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 (editat) scuza-ma dar am zambit un pic, nu de tine ci de modul cum ai povestit exact cum spunea #Blake# numai exersand poti invata, dar asta nu inseamna ca vei fii scutit de astfel de evenimente... nu stim niciodata ce ne ofera viitorul... dar exersand putem fii mai siguri pe noi, si sigur nu te vei mai pierde in fata unor situatii ca cele descrise de tine incearca sa cunosti mai bine motoru', invata sa folosesti frana si ambreiajul mai ales la viteze mici, exerseaza intr-o parcare undeva virajele stranse, invata sa mergi drept fara sa te uiti in fata(ma uit la... lac... 1 sec cu strada goala).... bla, bla, bla numai exersand poti capata experienta.... nimeni nu va lua decizii in locul tau... cunoasteti motorul iti doresc drumuri cat mai lungi cu soare pe cer sanatate maxima.... zona/pozele sunt superbe Editat Iulie 3, 2010 de sadixkid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Iulie 3, 2010 Autor Share Postat Iulie 3, 2010 Nu ma deranjeaza ca radeti de mine/cu mine, important e ca povestioara asta ramane funny si atat Ai dreptate cu familiarizarea, dar ma manca sa merg si eu...cred ca stii cum e. O sa fac antrenamente de genu pe stradute prin zona...da` pana la alea, mai fac o tura pe la mama dracu. Daca stau si clocesc corect, maine ma duc in alta parte...sa vad daca ma trezesc identic ca azi, invart globul pamantesc si pun aratatorul de la picior pi harta. Glumesc, mi-e frica acuma un pic ca am un semnalizator spart si ma i-a politia drept rumanische tzigoinen. Ma retrag, vb pe priv. Intrebare : te mai arunci la drum cu mine? Cine stie pe unde dracu mi se mai face somn, data viitoare imi iau si-o perna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blake Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Nu ma deranjeaza ca radeti de mine/cu mine, important e ca povestioara asta ramane funny si atat Ai dreptate cu familiarizarea, dar ma manca sa merg si eu...cred ca stii cum e. O sa fac antrenamente de genu pe stradute prin zona...da` pana la alea, mai fac o tura pe la mama dracu. Daca stau si clocesc corect, maine ma duc in alta parte...sa vad daca ma trezesc identic ca azi, invart globul pamantesc si pun aratatorul de la picior pi harta. Glumesc, mi-e frica acuma un pic ca am un semnalizator spart si ma i-a politia drept rumanische tzigoinen. Ma retrag, vb pe priv. Intrebare : te mai arunci la drum cu mine? Cine stie pe unde dracu mi se mai face somn, data viitoare imi iau si-o perna sa ai grija si tu de acum incolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Primul meu drum serios a fost pe Cheia, cu un grup cu masini. Baieti finuti, au mers in acelasi ritm cu mine, gen melc. Doar ca intr-o curba de dreapta m-am speriat pentru ca mi s-a parut ca intru prea tare si n-am aplecat-o suficient. Evident, am iesit pe sensul opus, m-am ridicat si am franat pana am ajuns pe nisip. In afara de sperietura n-am avut nimic. Dupa care am inceput sa ies cu doi prieteni prin oras, sa ma familiarizez cu mobra, apoi pe campuri sa inteleg care-i treaba cu aderenta, iesiri solitare de sute de kilometri si tot asa. Dupa vreo juma de an si vreo 10.000km reuseam sa dau cu scaritele in asfalt cu un DR 350. Practice, practice, practice. Asta e singurul sfat pe care ti-l poate da cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 cauta pe net filmul Twist of the Wrist vol.2 - e facut de Keith Code si are o gramada de sfaturi utile. e drept ca in film apara tourere si sportive dar se poate aplica foarte bine si la chopper/cruiser. Eu dupa ce am vazut filmul mi-am imbunatatit mult mersul pe serpentine. multa bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 vezi ca faci target fixation foarte usor, adica, te sperie o chestie pe care i vezi, si involuntar te repezi in ea... acum a fost un sant, e bine, sa nu fie o masina. Mergi si tu cu un motociclist cu experienta si cere-i sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b34cez Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Daca esti in zona, poti sa incerci si drumul SS46/SP46 de la Rovereto spre Schio , iar la intoarcere merita un ocol pe drumul SP219 spre Camposilvano (serpentinos). Mai merita si drumul SP89 (altitudine mai mare decat SP46), iar din Albaredo o iei in sus spre Monte Zugna, cu privelisti spectaculoase. Mai ingust in unele locuri, dar spectaculos. Dar ia-o usor si cu atentie, preferabil dupa ce ai citit Proficient Motorcycling. Legat de intrebarea ta: nu mana, nu muschiul, nu ghidonul, ci privirea conduce motocicleta, spune-i cum vrei tu: target fixation, point fixation sau motocicleta merge unde vrea ochii tai sa vaza. Cand ajungi intr-o situatie dificila, vei merge incotro te uiti, este un instinct si nu poti controla asta, fixezi cu privirea o piatra aparuta pe neasteptate pe mijlocul drumului si vei merge catre ea chiar daca ai loc sa o ocolesti, fixezi cu privirea santul si vei ajunge sa il aprofundezi. Dar poti, cu exercitiu si cu dificultate la inceput, sa controlezi unde te uiti. E singura ta alternativa. Atunci cand iti apare un obstacol in fata pe neasteptate (masina din sens opus, balega, nisip, sant, etc.) trebuie sa iti muti privirea spre locul ramas liber, altfel vei merge fix spre obstacol. Daca vrei sa exersezi ceva, cel mai bine cauta pe net Proficient Motorcycling de David Hough, citeste si exerseaza ce scrie nenea ala acolo (mai bine decat sfaturi partiale de pe forumuri). Twist of the wrist e buna, dar s-ar putea sa o consideri prea tehnica, iar Proficient Motorcycling sa fie mai pe gustul tau. Cu chopper-ul, datorita pozitiei cu picioarele in fata, probabil si cu pedala frana dispusa astfel incat deplasarea corpului in fata (care se intampla la o franare mai violenta) apasa mai tare pe pedala de frana daca te-a prins cu piciorul pe ea, trebuie sa fii atent cu frana spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Acum o sa imi sara toti chopper-istii in cap dar SCHIMBA MOTOCICLETA sau nu mai merge in afara cu mai multe de 50 km/h. Motorul tau este unul de tarait prin oras cu el,250 cmc nu sunt suficienti pentru iesiri in afara ,mai ales de dat pe serpentine cu el sau mers cu peste 80 km/h. Choperele nu au stabilitate suficienta pe curbe,roata fata se blocheaza foarte usor din cauza raportului de greutate mai mult pe spate,la o panta abrupta incarcata cu 2 persoane o sa il simti cum lesina,limiteazate doar la oras momentan cu aceasta mobra. Un instructor batran mi-a spus ca chopperul nu este pentru incepatori.Si m-am convins pe propiami piele cand am incercat mai demult. Deci te asigur ca o parte din vina cazaturilor o are si mobra,nu mai fi trist,o sa fie bine pana la urma. Multa sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Iulie 4, 2010 Autor Share Postat Iulie 4, 2010 Mersi mult baieti pt sfaturi si opinii o sa tin cont de ele, mai bine va iau sfatul decat sa fac pe eroul chopperist...imi place prea mult sa ma dau cu motoru incat sa fac greseli si sa stau acasa in cel mai bun caz Proficient Motorcycling de David Hough : cum fac rost de cartea asta? vad numai ca e de vanzare pe net, dar nu am credit card s-o cumpar... @Neutral - parca nu mi-as luat un street/naked sau ceva similar ca alea is si mai inalte, iar eu cu 1.68 is limitat in alegerea motorului. Imi plac chopper`ele de fel si`n plus cum stai cu piciorele mai poti sa te mai sprijini in caz de ceva, ma rog...cred ca e mai putin important ce motor iti place atata timp cat stai pe el heheheh la scoala am facut pe un kawa er 5 si mi-o placut cum da in curbe mai bine decat Marauderu` meu. Si tu pe ce ai facut "practica" daca chopperul e inselator pe curbe? O sa reflectez la tot ce s-a postat, de rau nu cred ca ma invata nimeni @b34cez - mersi de tips + o sa ma duc cu Mario MT 03 (Marius) ca e mai avansat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 uite, eu am avut 2 choppere inainte, si mergeam tare cu ele, nicidecum batraneste. Curbe, polizat scarite, scarturi etc. Prima (Yamaha Virago 535) era mai manevrabila, ca avea unele elemente mai spre naked (scarite medii, sa ceva mai inalta, garda la sol mai maricica), a doua (Kawa VN800A) era mai putin manevrabila, era lunga, grea, joasa, roata pe fata de 21...scarite mult in fata...DAR...arata de-ti picau plombele, cel mai misto chopper-cruiser japanez. Eh, asta toamna mi s-a rupt cablul de frana la Vulcan si m-am dat timp de 2 saptamani cu un Honda CB500 (naked)...dupa ce m-am intors pe VN era cristal clear...vroiam naked, asa ca l-am pus la vanzare, in primavara mi-am luat Banditul. Vrei o comparatie? imagineaza-ti sa faci serpentinele cu-n Cadillac Eldorado din '57(cruiserele) si un Porche 911 turbo (naked de 600). Cel putin la mine, si confortul e mai mare pe naked. Cruiserele sunt pt mers batraneste, sunt pt relax. Nu poti merge activ/tare/sportiv decat cu-n chopper modificat binisor (vezi frisco style) stiu cum e, esti cu rocku, negru, piele, lanturi etc... dar crede-ma, n-o sa regreti + ca nakedurile nu doar merg tare, ci si se manevreaza foarte misto si franeaza la fel de tare... te scapa din multe rahaturi in care cu-n cruiser nu scapi. bottom line, cruiserele nu-s pt europa, decat daca vrei sa mergi f batraneste.... in SUA/Australia merg, acolo ai de parcurs distante mari intre orase, 90% din ele in linie dreapta si f largi... orasele mari cu strazi largi si drepte, dar in Europa, mai ales Italia... naked! sau sport/enduro - touring sau supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Ma alatur si eu celor care au pomenit de target fixation. Solutia de cum sa nu mai faci in viitor ti-ai dat-o singur:"Ma uit ca vaca in sant dar nu reusesc sa trag de motor spre centrul strazii ". Pana sa gasesti manualele pomenite mai sus poti exersa zilnic prin a ocoli,mai intai cu privirea,canalele care iti ies in cale. Ai sa fi surprins de relatia intre ochi si coordonarea corpului. Asta te-a scos in peisaj de fapt. Se pare ca esti hotarat sa acoperi distante mai mari,atunci schimbarea motocicletei este imperios necesara.Kawasaki ER-5 sau Honda CB500,pomenit de cineva mai sus, sunt alegeri f bune la inaltimea ta.Apoi se pot face modificari la motociclete mai putin accesibile tie. Oricare ar fi alegerea ta,atunci cand stai in sa urmareste ca umarul,bazinul si talpa piciorului sa fie intr-o(sau aproape)axa verticala. Off topic: ma bucur sa vad motocilisti interesati in manuale despre cum sa controlezi mai bine o motocicleta.Costa mult mai putin decat orice esapament aftermarket si ii va folosi la toate motocicletele pe care le va poseda de acum inainte. Aderenta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Lago di Garda partea a doua, alti 200 de km +, fara busheli Ne-am intalnit cu Lehamith (Chuck) cam tarziu, pe la 5:30, pentru ca sotia mea a terminat lucrul tarziu. Dupa prezentari, ne-am hotarat sa mergem la Monte Baldo, cam la 100 de km de casa lui Chuck. Am trecut pe langa Lago di Garda, cam aglomerat la ora aceea, frumos oricum. Dupa o scurta pauza la McDonalds (traiasca Big Mac-ul) ne-am indreptat catre Monte Baldo dar intre timp s-a facut cam tarziu si in plus am dat de un drum inchis din cauza lucrarilor. Ne-am intors inapoi, deja era intuneric, si ... ne-am ratacit. Dupa vre-o ora de bajbaieli am reusit sa gasim drumul (Chuck a recunoscut un oras din zona) ne-am indreptat fiecare catre casa lui, a lui Chuck fiind la 10 km a noastra la vreo 60. Am ajuns acasa dupa miezul noptii obositi dar incantati de colegul motociclist si de locurile vizitate. Ne vom intoarce in curand si vom merge pana la capat ... dar mai de dimineata. In legatura cu 'bushelile ' lui Chuck, eu ma asteptam sa mearga mai nesigur un pic, si cu greseli. DAR spre surprinderea mea, merge constant, franeaza bine, si merge destul de fluid. In opinia mea ii lipseste doar experieta de drum. Oricum ieri am exersat , vrand nevrand, mersul in grup (grup format de 2 motociclete ), mersul pe noapte, curbe , viraje si serpentine si de 180°. Totul OK, in afara de cateva viraje pe care amandoi le-am luat cam larg, dar fara probleme. Chuck, cum se zice pe aici, 'a la prossima' ! Chopperistule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 Ce rãi suntem...bem cola, dar nu stie nimeni ca erau de fapt pline cu droguri si alcool Apai stai Marius ca am si eu poze de pe traseu, nu-s asa de multe insa, oricum Alina a avut grija sa avem niste amintiri - ce bine e sa ai pasager, nu? Mersi ca ai fost gentil si nu m-ai facut de Nestle pe net hahahahah abia astept sa continuam si sa finalizam traseul, vai de mine ce-mi place cu motoruuuuuuuu!! Alte chestii le vb pe pm, iar pt cei ce citesc sa-i delectam cu cateva poze faine din zona deloc mica Lago di Garda (putine nature style ca era pe seara) ps. am pus si poza cu soseata dar asta numa ca sa vedem reactiile celorlalti bikeri... S-a mai descaltat vreun biker in spatele motorului?? ..ar trebui sa facem un sondaj, ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blake Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 in ciuda micilor experiente a lu' Chuck, se pare ca a fost o calatorie minunata. La cat mai multe si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Omule nu inteleg ca incepator de ce te-ai ,,bagat'' pe ,,circuite'' tehnice.Eu cand mi-am cumparat motoreta m-am dat vreo 200km cu ea pe stradute mergand cu treapta 2 experimentand accelerarea si franarea plus ca nu ,,simteam'' deloc motorul.La prima iesire din oras...de fapt de pe stradutele laturarnice pe care ma plimbam,am intarziat unde vroiam sa ajung si am tras de gaz pina 170km/h(pina atunci nu am mai mers decat cu 60) Eu dupa 2000km am inceput sa o inclin pe curbe si sa ma obisnuiesc cat de cat cu ea(si acum incercam sa ne obisnuim unul cu celalalt)pentru ca nu aveam incredere in motor si luam curbele cu max 50 stand lemn pe mobra(imi erea frica sa nu ,,pierd'' rotile pe curbe daca o inclinam).Dar incet incet pot sa spun ca m-am obisnuit cu mobra si am mai multa incredere in ea Eu am mers singur primi 2000km tocmai pentru a nu ma incurca/intimida un tip cu mai multa experienta(chiar daca da sfaturi bune e posibil sa nu le intelegi din cauza vastei experiente)si pentru a imi forma reflexele Parerea mea e sa mergi singur o un nr de km evitand soselele cu multe curbe pina te obisnuiesti BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 Omule nu inteleg ca incepator de ce te-ai ,,bagat'' pe ,,circuite'' tehnice. Am facut si eu stradute si tot felu de mini chestii ca sa stiu cum se mananca motoru...dar o iesire doua prin locuri foarte "extenuante" pt un incepator la viteze de juma` de avansat poti chiar sa inveti cateva treburi. Mai am multe de invatat...dar ma plictisesc naibii numa pe 2 strazi, asa ca ma "antrenez" fix in trafic. O fi bine ca intri direct in paine - habar n-am. O fi rau ca nu-ti cunosti inca skill`urile - tind spre adevarat. Pana acuma am in jur de 1500 km, vreo 4-500 la drum lung. Sunt incepator 100%, dar refuz sa stau cu motoru in jurul casei - daca mor, duca-se...ma sperie gandu mai mult sa mor la munca decat pe motor. Trebe si putina nebunie, unii se pregatesc mai mult pana isi iau talpasita la drum lung iar altii n-au rabdare. Nu ma arunc cu capul in zid oricum, dar pot sa crap intr`o curba la fel de bine cum trec pe trecerea de pietoni in "civil". Nu pot sa stau acasa...dar asta nu inseamna ca ma duc repede sa-mi iau R1 si sa fac slalom ca vreau tehnica. Incet incet...nu ma grabeste nimeni chiar daca ma duc la capatu` lumii Aventura e si + si - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Acum o sa imi sara toti chopper-istii in cap dar SCHIMBA MOTOCICLETA sau nu mai merge in afara cu mai multe de 50 km/h.Motorul tau este unul de tarait prin oras cu el,250 cmc nu sunt suficienti pentru iesiri in afara ,mai ales de dat pe serpentine cu el sau mers cu peste 80 km/h. Choperele nu au stabilitate suficienta pe curbe,roata fata se blocheaza foarte usor din cauza raportului de greutate mai mult pe spate,la o panta abrupta incarcata cu 2 persoane o sa il simti cum lesina,limiteazate doar la oras momentan cu aceasta mobra. Un instructor batran mi-a spus ca chopperul nu este pentru incepatori.Si m-am convins pe propiami piele cand am incercat mai demult. Deci te asigur ca o parte din vina cazaturilor o are si mobra,nu mai fi trist,o sa fie bine pana la urma. Multa sanatate Un cioperist experimentat poate lua curbe cu o viteza mai mare decat un incepator pe o sportiva. Cioperele au cam aceeasi stabilitate pe curbe ca si restul motocicletelor. Nu au franele altor motociclete. Si nici suspensiile altor motociclete. Daca este soseaua buna te poti da "aproape reising". Iti spun din experienta. Am facut si eu stradute si tot felu de mini chestii ca sa stiu cum se mananca motoru...dar o iesire doua prin locuri foarte "extenuante" pt un incepator la viteze de juma` de avansat poti chiar sa inveti cateva treburi. Mai am multe de invatat...dar ma plictisesc naibii numa pe 2 strazi, asa ca ma "antrenez" fix in trafic. O fi bine ca intri direct in paine - habar n-am. O fi rau ca nu-ti cunosti inca skill`urile - tind spre adevarat. Pana acuma am in jur de 1500 km, vreo 4-500 la drum lung. Sunt incepator 100%, dar refuz sa stau cu motoru in jurul casei - daca mor, duca-se...ma sperie gandu mai mult sa mor la munca decat pe motor. Trebe si putina nebunie, unii se pregatesc mai mult pana isi iau talpasita la drum lung iar altii n-au rabdare. Nu ma arunc cu capul in zid oricum, dar pot sa crap intr`o curba la fel de bine cum trec pe trecerea de pietoni in "civil". Nu pot sa stau acasa...dar asta nu inseamna ca ma duc repede sa-mi iau R1 si sa fac slalom ca vreau tehnica. Incet incet...nu ma grabeste nimeni chiar daca ma duc la capatu` lumii Aventura e si + si - Antreneaza-te. Cu motoreta aia, tinand cont ca are rotile late, mai ales fata, poti lua curbele cu scarite de asfalt. O am pe sora ei mai mare si stiu. Un prieten incepator pe sportiva ii era "frica" sa se incline le curbe cat ma lasam eu cu cioperu'. Chiar imi spunea : "ba, ma uitam la tine si ma gandeam ca daca tu poti tre' sa pot si eu" De... eu aveam 20 000 de km cu ea, el avea 100 km cu sportiva lui. Sa nu te miri daca un Goldwing bate un 1000RR pe curbe. Conteaza si pilotul. http://thepiratebay.org/torrent/5170151/Ke...st_vol.2_DVDRIP Asfalt lin!!! Editat Iulie 6, 2010 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Bravo voua voinicilor! Felicitari ptr tura dar si ptr curaj. Faine pozele . Sper sa nu uiti ca daca organizati o iesire mai importanta pe mai multe zile (ceva sa merite sa-mi mut si io hoitu' pin la voi ) astept si io un buzz ca... poate poate. Si daca vrei ceva interesant despre cum sa abordezi viraje, frinari etc. ma cauti pe ym d_doniga si iti dau pe mess Asfalt uscat si ochii cit cepele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mortuar Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 salut tuturor , salut chuck. aduti aminte cum te-m dus eu cu motorul fara frica frate .inceraca s fi atent la obstacole ,iar pe curbe accelereazal sa te scota la liman cand iesi din curba mai ales pe serpentine . asfalt uscat si fara gropi tuturor! Mesaj completat salut tuturor , salut chuck. aduti aminte cum te-m dus eu cu motorul fara frica frate .inceraca s fi atent la obstacole ,iar pe curbe accelereazal sa te scota la liman cand iesi din curba mai ales pe serpentine . asfalt uscat si fara gropi tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.