Lolo_ID Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 Lipsuri : tabla acoperitoare (protectie) arc furca fata; cablu acceleratie; cromul de pe diferite piese (ex. ghidon); inaltatoare numar inmatricularearipa fata; saua spate; aparatoare lant inferioara - astea ar fi cateva Inlocuiri : cauciucul seii fata; butuc roata fata; cauciuce scarite; capac "black-box"; comanda acceleratie; far; leviere comanda soc, decompresor s.a.m.d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Va sa zica nu prea e nimeni dispus sa scoata banu`. Deci pot "sa ii fac vant". Lolo, avand in vedere ca esti taticul lor, cum comentezi pretul? De fapt va intreb pe toti, credeti ca e mult, putin, prea din scurt, etc?? Sunt si eu curios, ce pot zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Va sa zica nu prea e nimeni dispus sa scoata banu`. Deci pot "sa ii fac vant". Lolo, avand in vedere ca esti taticul lor, cum comentezi pretul? De fapt va intreb pe toti, credeti ca e mult, putin, prea din scurt, etc?? Sunt si eu curios, ce pot zice... un pm cu pretul la ij350 sau eventual o combinatie ceva..as fi interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 22, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Va sa zica nu prea e nimeni dispus sa scoata banu`. Deci pot "sa ii fac vant". Lolo, avand in vedere ca esti taticul lor, cum comentezi pretul? De fapt va intreb pe toti, credeti ca e mult, putin, prea din scurt, etc?? Sunt si eu curios, ce pot zice... Daca pretul motocicletei este cel care mi l-ai spus zilele trecute .... spun doar ca este exagerat de mare. Spun asta deoarece nu face banii si are o gramada de piese ce nu-i apartin/lipsa plus ca (presupun) e tocmai in Germania. Editat Noiembrie 22, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Sa ai o motocicleta, probabil unicat acum in tara, nu cred ca poate avea un pret perceput ca exagerat de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Pana la urma cat se cere pe IJ 350 ? intreb asa de curiositĂŠ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Ma gandesc ca poate e prea mult 2000 de iepuroi pentru un IJ 350 complet original si functional cu acte de UiE, dar mi-am zis ca trebuie sa va zic, poate poate e careva dispus sa dea banii astia pe un fier... cred ca asta e pretul pt. cei care erau curiosi si nu au gasit postarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 23, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2010 Oare un AWO cu atas Stoye TM , tinut in sopronul lu' Mos Constandin , face 2000 euro ? Daca Sami reuseste sa dea motocicleta cu banii astia cu siguranta n-o va face la noi in tara. Spun asta deoarece diferentele de trai intre Romania si Germania sunt evidente inca din mileniul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Sa vanduta mobra, cu cateva sute sub 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 29, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2010 Felicitari ! S-a vandut in Romania ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Nu in Romania, din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 29, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2010 Tocmai asta incercam sa evidentiez in ultimile posturi. Mesaj completat Revenind la "oile noastre" ..... doua poze cu claxonul ce-l voi monta pe IJ 49 Mesaj completat In cele din urma am reusit sa gasesc si cric central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 baga mare si apuca-te de treaba, la vara sa ne dam amandoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 azi am primit piesele de la cromat!multumesc nenea bratu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 12, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2011 Cromul arata foarte bine pe piese dar ai gresit (pe banii tai, ce-i drept)....doar placa superioara a jugului trebuia cromata, nu si cea inferioara. Cea mai mare greseala ai facuto cromand telescoapele (ai sa te convingi de ce-ti spun in momentul in care vei introduce telescoapele in paharele lor - cromandu-le ai marit diametrul tevii din care sunt facute iar daca ii vei pune kit de reparatie nou, la telescoape, n-ai sa mai reusesti sa le introduci in bucsele noi). In rest............spor la treaba si astept cateva poze cu IJ-ul tau. Lasa-mi pe PM ID-ul tau de messenger si vorbim mai multe acolo. Mesaj completat Am gasit si pompa pentru Ivan. Multumesc @comunistul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 cel mai usor lucru de 'speriat' de pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Cromul arata foarte bine pe piese dar ai gresit (pe banii tai, ce-i drept)....doar placa superioara a jugului trebuia cromata, nu si cea inferioara. Cea mai mare greseala ai facuto cromand telescoapele (ai sa te convingi de ce-ti spun in momentul in care vei introduce telescoapele in paharele lor - cromandu-le ai marit diametrul tevii din care sunt facute iar daca ii vei pune kit de reparatie nou, la telescoape, n-ai sa mai reusesti sa le introduci in bucsele noi). In rest............spor la treaba si astept cateva poze cu IJ-ul tau. Lasa-mi pe PM ID-ul tau de messenger si vorbim mai multe acolo.Mesaj completat Am gasit si pompa pentru Ivan. Multumesc @comunistul ! va fi frecarea mare pe bucsele din textolit si automat cromul ala trebuie dat jos obligatoriu din pacate,daca nu il dai jos sare el singur si dupa aia te complici sa cauti foli de crom prin telescop.. Mesaj completat va fi frecarea mare pe bucsele din textolit si automat cromul ala trebuie dat jos obligatoriu din pacate,daca nu il dai jos sare el singur si dupa aia te complici sa cauti foli de crom prin telescop.. piesele au iesit super si eu am cromat la bratu tot la un ij49 si vad ca dupa vro 3,4 ani se tin bine piesele cromate,adevarul ca nu a stat moto afara 5 minute vad ca lipsesc multe piese care mai trebuiesc cromate de la un ij49,acuma ca ai doua ij49 ai de unde completa mult spor si asteptam foto cu ea completa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 cromul ala are cativa microni!cat de mult poate sa ingreuneze frecarea...?largesti cu un smirghel bucsele de textolit si basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 1.IJ 49 nu a avut jambele cromate; 2.Cromul de pe jambe oricum nu se vede fiind sub pantalonasi; 3.Jambele nu sunt atacate de rugina fiind gresate de fiecare data cand furca lucreaza. Ce rost ar mai avea sa comande kit de reparatie nou daca da cu smirghel in interiorul bucselor ? Putea sa pastreze bucsele vechi si folosea 3-4 straturi de crom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) 1.IJ 49 nu a avut jambele cromate;2.Cromul de pe jambe oricum nu se vede fiind sub pantalonasi; 3.Jambele nu sunt atacate de rugina fiind gresate de fiecare data cand furca lucreaza. Ce rost ar mai avea sa comande kit de reparatie nou daca da cu smirghel in interiorul bucselor ? Putea sa pastreze bucsele vechi si folosea 3-4 straturi de crom. sta cromul ala pe tevile alea exact 2 zile...sare tot la prima frecare si sa nu mai zic ca iti taie moment semeringurile din pahare. cromul ala nu are ce cauta acolo din start. nu avem noi crom care sa reziste la comuniste inca si nici nu vom avea repede...daca se facea o cromare bruta era alta treba dar crom pe tevilea alea nu au avut niciodata din pacate ij49 Editat Ianuarie 16, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 si cum erau defapt,vopsite nu?api vopseaua ar trebui sa fie mai groasa decat cromul ala!cum draq circula bucsa peste?...sa dea cu flexu' tzevi din partea mea bucsele se pot rectifica frumos daca nu sunt trecute de cote sau ovalizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 Jambele au fost tratate la cald cu nu-stiu-ce solutie chiar in fabrica si au fost montate "chele" (necromate,nevopsite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 si dupa sablare sau flexuiala ce se intampla cu tratamentul?io zic ca mai bine cromate decat vopsite sau sa le lasi chele sa rugineasca,ca de tratat iara nu cred ca se prea poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Eu zic ca tratamentul isi pierde "valoarea". Si mai zic si altceva....inainte de a incepe reconditionarea a "ceva" tre' sa pui mana sa te documentezi temeinic.....altfel vei reconditiona aceeasi piesa de cel putin 2 ori. Nici pe mine nu m-a ocolit ghinionul. Si eu sunt patit si cred ca s-a intamplat oricui reconditioneaza "ceva"-uri. Editat Ianuarie 16, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 corect,ai dreptate si tu,numai ca eu te-as ruga sa mi-l arati pe acel cineva care nu va scranti ceva intr-o restaurare...nici peste o suta de ani nu ai sa gasesti vreunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.