uzunu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 man 509 unitati au avut lanturi rupte in primii kilometrii si asta nu e tot, uite aici doar o mica lista http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=445446 Ai citit gresit. E vorba de 509 unitati care au fost rechemate din cauza ca pinionul ar putea sa sara, nu de 509 unitati carora li s-a rupt lantul. Si da, boiere, sunt de acord cu tine. Ar fi iesit o seara faina daca ne-am fi strans toti astia din discutie la o bere, numai ca tu esti din ploiesti, eu din bucuresti, Budd, nici el nu cred ca mai stie la ce latitudine e, Dan e-n Cluj, iar Belbody in Brno. Din pacate ar trebui sa se alinieze prea bine planetele ca sa ne putem intalni toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 cel mai tare omu asta, citez: ''I am somewhat happy with the bike but know that I need spares or need to know how to work around these problems if on a trip.'' pe la postul #11 in al doilea link. Mesaj completat ok, scuze, dar s-a intamplat la cateva bune inainte sa-i cheme, oare ce s-ar fi intamplat daca nu ii rechema ? s-ar fi rupt logic ! sincer BMW a facut chestia asta cu rechematul si a avut probleme din totdeauna. nu dau 2 lei pe faptul ca ma recheama si ca isi rezolva problemele ulterior. e penibil sa scoti un produs pe piata sa-l testezi pe pielea cumparatorului. cum dracu se face ca honda n-a avut niciodata un ax facut gresit, un lant care sa se rupa, rulmenti care sa nu se duca dracu in 5000 de km, motoare care sa pise ulei si antigel in primii 10000, semeringuri care sa sara in primii 100, s.a.m.d, de fapt nu doar honda, suzuki, yamaha, kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Iti dai seama ca BMW nu face lanturi, simeringuri si alte consumabile, le ia de la supplier? Asta nu inseamna ca nu au o parte din vina, dar ce ar insemna pana la urma un motor testat? Adica sa fie gata prototipul, sa astepti 5 ani pana ce se testeaza exhaustiv si apoi sa il scoata pe piata? Pe advrider am citit povestea unui tip care lucra la ceva linie de asamblare la masini BMW, cica is super stricti in ceea ce priveste calitatea (care pana la urma se reflecta in feedback de la utilizatori). Zicea de ceva llada mare cu repere, 5000 de bucati sa zicem. Luau un reper din cutie, il masurau si daca nu era in specs, il aruncau inapoi in cutie si trimiteau lotu inapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 cum dracu se face ca honda n-a avut niciodata un ax facut gresit, un lant care sa se rupa, rulmenti care sa nu se duca dracu in 5000 de km, motoare care sa pise ulei si antigel in primii 10000, semeringuri care sa sara in primii 100, s.a.m.d, de fapt nu doar honda, suzuki, yamaha, kawasaki. Honda e Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Iti dai seama ca BMW nu face lanturi, simeringuri si alte consumabile, le ia de la supplier? Asta nu inseamna ca nu au o parte din vina, dar ce ar insemna pana la urma un motor testat? Adica sa fie gata prototipul, sa astepti 5 ani pana ce se testeaza exhaustiv si apoi sa il scoata pe piata? Pe advrider am citit povestea unui tip care lucra la ceva linie de asamblare la masini BMW, cica is super stricti in ceea ce priveste calitatea (care pana la urma se reflecta in feedback de la utilizatori). Zicea de ceva llada mare cu repere, 5000 de bucati sa zicem. Luau un reper din cutie, il masurau si daca nu era in specs, il aruncau inapoi in cutie si trimiteau lotu inapoi! te cred si te inteleg perfect, dar te intreb ca intr-o melodie parazitii: Drace, cum plm se face ? ceva nu se leaga, sunt foarte stricti si totusi se intampla atatea ? pai daca erau mai putin stricti ce dracu se mai intampla ? nici honda nu face lanturi, semeringuri, rulmenti, probabil ca nici axurile si probabil nici nu sunt atat de stricti, desi nu se stie niciodata, iar intrebarea ramane aceeasi http://www.youtube.com/watch?v=qjDR4jvPQa4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Si da, boiere, sunt de acord cu tine. Ar fi iesit o seara faina daca ne-am fi strans toti astia din discutie la o bere, numai ca tu esti din ploiesti, eu din bucuresti, Budd, nici el nu cred ca mai stie la ce latitudine e, Dan e-n Cluj, iar Belbody in Brno. Din pacate ar trebui sa se alinieze prea bine planetele ca sa ne putem intalni toti Asta nu-i gandire "Enduro Touring & Adventure" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Iti dai seama ca BMW nu face lanturi, simeringuri si alte consumabile, le ia de la supplier? Asta nu inseamna ca nu au o parte din vina, dar ce ar insemna pana la urma un motor testat? Adica sa fie gata prototipul, sa astepti 5 ani pana ce se testeaza exhaustiv si apoi sa il scoata pe piata? Pe advrider am citit povestea unui tip care lucra la ceva linie de asamblare la masini BMW, cica is super stricti in ceea ce priveste calitatea (care pana la urma se reflecta in feedback de la utilizatori). Zicea de ceva llada mare cu repere, 5000 de bucati sa zicem. Luau un reper din cutie, il masurau si daca nu era in specs, il aruncau inapoi in cutie si trimiteau lotu inapoi! te cred si te inteleg perfect, dar te intreb ca intr-o melodie parazitii: Drace, cum plm se face ? ceva nu se leaga, sunt foarte stricti si totusi se intampla atatea ? pai daca erau mai putin stricti ce dracu se mai intampla ? nici honda nu face lanturi, semeringuri, rulmenti, probabil ca nici axurile si probabil nici nu sunt atat de stricti, desi nu se stie niciodata, iar intrebarea ramane aceeasi http://www.youtube.com/watch?v=qjDR4jvPQa4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) de sters Editat August 24, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Honda e Honda. in sfarsit, de cand ma chinui sa va fac sa intelegeti dar acu pe bune, de ce ? de ce ? hai inteleg o data la un model, nu-mi poate raspunde nimeni ? o fi ghinion, stiu yo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) te cred si te inteleg perfect, dar te intreb ca intr-o melodie parazitii: Drace, cum plm se face ? ceva nu se leaga, sunt foarte stricti si totusi se intampla atatea ? pai daca erau mai putin stricti ce dracu se mai intampla ? nici honda nu face lanturi, semeringuri, rulmenti, probabil ca nici axurile si probabil nici nu sunt atat de stricti, desi nu se stie niciodata, iar intrebarea ramane aceeasi http://www.youtube.com/watch?v=qjDR4jvPQa4 Moda recall-urilor a aparut prin 2000 an in care Africa Twin era deja pe piata de 12 ani. Nimeni nu facea recalls la mobre. Cum adica recall? Pe vremea aia calitatea insemna ceva.Azi banii/profitul dicteaza orice miscare intr-o companie.Problema recallurilor este tot de natura economica pentru o firma. Doar nu crezi ca vreo firma are vreo problema in a lasa pe piata un produs care da rateuri. Functioneaza asa : If RecallCost > SoldBikesAmount * FailureRate + OffCourtSetlementsAmount Then FuckTheCustomer; Else IssueRecallWithNiceWording; Nu-ti fa iluzii,toate firmele fac asa. Editat August 24, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Moda recall-urilor a aparut prin 2000 an in care Africa Twin era deja pe piata de 12 ani. Nimeni nu facea recalls la mobre. Cum adica recall? Pe vremea aia calitatea insemna ceva.Azi banii/profitul dicteaza orice miscare intr-o companie.Problema recallurilor este tot de natura economica pentru o firma. Doar nu crezi ca vreo firma are vreo problema in a lasa pe piata un produs care da rateuri.Functioneaza asa : If RecallCost > SoldBikesAmount * FailureRate + OffCourtSetlementsAmount Then FuckTheCustomer; Else IssueRecallWithNiceWording; Nu-ti fa iluzii,toate firmele fac asa. de acord, dar inteleg sa pice un cdi, un melc, un releu, dar nu chestii care iti pot pune viata in pericol, tu ce ai prefera ? sa te lase un releu sau sa ti se rupa un ax ? si nu in primii km. plm iti cumperi un obiect nou, tocmai ca sa te poti baza pe el macar pana iese din garantie, las-o dracu ! Editat August 24, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 de acord, dar inteleg sa pice un cdi, un melc, un releu, dar nu chestii care iti pot pune viata in pericol, tu ce ai prefera ? sa te lase un releu sau sa ti se rupa un ax ?si nu in primii km. plm iti cumperi un obiect nou, tocmai ca sa te poti baza pe el macar pana iese din garantie, las-o dracu ! Urmeaza sa mai vina si Stifferu' si sa posteze celebra lui poza cu F650-ul caruia i s-a rupt furca. E atat de greu de inteles ca astea sunt cazuri izolate? Asa am vazut un 990 Adventure caruia i s-a rupt bascula. Inseamna ca nu-ti mai cumperi 990 pentru ca unui om i s-a intamplat o nenorocire? Sau, la fel, mie masina mi-a pierdut codurile cheilor si nu se mai inchidea. Cand am ajuns la reprezentanta mecanicul a zis ca nu a mai auzit niciodata de asa ceva, iar referintele pe net erau nule. Sa scriu acum pe toate forumurile de Opel Astra ca masina e de cacao pentru ca eu am avut ghinion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 de acord, dar inteleg sa pice un cdi, un melc, un releu, dar nu chestii care iti pot pune viata in pericol, tu ce ai prefera ? sa te lase un releu sau sa ti se rupa un ax ?si nu in primii km. plm iti cumperi un obiect nou, tocmai ca sa te poti baza pe el macar pana iese din garantie, las-o dracu ! Cand este vorba despre o motocicleta,toate chestiile ce nu merg la ea iti pot pune viata in pericol. Deci back to my algorithm. De fapt nu e algoritmul meu, mi l-a explicat un avocat care se ocupa cu off court settlements. Mesaj completat Sa scriu acum pe toate forumurile de Opel Astra ca masina e de cacao pentru ca eu am avut ghinion? Daca foloseste la ceva,da. Scrie. Asta pentru ca aceste statistici le tin producatorii si dealerii si nici in ruptul capului nu le vor da publice. Numarul de rateuri este clar mai mare decat cazurile prezentate pe net. Evident,si la Africa Twin,si la GS ori mai stiu eu la ce alt produs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 man, izolat este cazul Opelul-ui tau, referinta zero, cazul KTM-ului, dar 509 bucati, rechemate, ruperea lantului nu e izolata, au patit-o mai multi, cea cu rulmentii la fel, cazul furcii lu' Stifferu' stiti bine ca nu e izolat, a fost o serie intreaga cu problema aia, hai dracu la o bere ca m-am plictisit, voi o tineti pe a voastra, eu pe a mea. nu va cer imposibilul, nu vreau sa recunoasteti ca bmw-ul e de cacao, desi este dar macar sa recunoasteti ca nu's ok fazele astea si ca Honda'i O'nda si berea o dau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) man, izolat este cazul Opelul-ui tau, referinta zero, cazul KTM-ului, dar 509 bucati, rechemate, ruperea lantului nu e izolata, au patit-o mai multi, cea cu rulmentii la fel, cazul furcii lu' Stifferu' stiti bine ca nu e izolat, a fost o serie intreaga cu problema aia, hai dracu la o bere ca m-am plictisit, voi o tineti pe a voastra, eu pe a mea. nu va cer imposibilul, nu vreau sa recunoasteti ca bmw-ul e de cacao, desi este dar macar sa recunoasteti ca nu's ok fazele astea si ca Honda'i O'nda si berea o dau eu Iarasi scrii informatii false. 509 bucati rechemate nicidecum carora li s-a rupt lantul. Ce crezi ca li s-a facut? Li s-a schimbat lantul? Sa fim seriosi! S-au uitat la el si au zis flit bah,astea sunt OK insa batchul 1922111211 din care provenea reportul a fost verificat pe alt esantion. Punct. Si de la capat. PS: Honda-i Honda,fara discutie! Ca doar d-aia imi iau doar BMW Editat August 24, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Pe bune, mi-as lua Honda, orice Honda, doar ca toate pe care am mers ori imi erau inconfortabile (VFR, XX, partial si CBR), ori n-aveau personalitate (TA, AT, VFR). De asta imi plac europencele, au caracter (ok, boxerul nu se pune). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Pe bune, mi-as lua Honda, orice Honda, doar ca toate pe care am mers ori imi erau inconfortabile (VFR, XX, partial si CBR), ori n-aveau personalitate (TA, AT, VFR). De asta imi plac europencele, au caracter (ok, boxerul nu se pune). Pardon, boxeru are caracter. De mosneag. Mesaj completat Asta nu-i gandire "Enduro Touring & Adventure" Propune o intalnire de enuro-turisti-amatori-de-service-si-de-discutii-la-o-bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Propune o intalnire de enuro-turisti-amatori-de-service-si-de-discutii-la-o-bere! Pana in Germania vin. Maxim Stuttgart. Ce dreq,macar la juma' de distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mah, tu nu aveai un R1150GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Hmmm,ba da.Wtf!?! Editat August 24, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Hmmm,ba da.Wtf!?! Nimic, mi-a luat ceva vreme sa-mi dau seama ca Budd asta de pe forum avea odata scris mare la semnatura "Murgu" pe-un profil de boxer. Ce vrei, is cam incet din fire Editat August 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Deci pana la urma cum ramane? Un camping in Germania? Acum cat inca e vara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mai in Austria asa.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Io voiam de mult sa bag ceva asfalt strain Mesaj completat Hai ca poate chiar reducem consumu africanei cu ocazia asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Pai io n-am zis in Koln (desi in octombrie e Intermot), am zis Stuttgart sau chiar Munchen,plm sunt 8 ore de bobinat pana acolo pe autobahn. Nici nu vreau sa ma gandesc cat ar fi pe secundare. Austria,OK, pe langa Munchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.