nvidia Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 snake... desfaci toba de pe motor si unele au un con imediat pe prinderea pe blocul motor, pe cilindru, dat altele au toata smecheria in interior... si dap... sudura.... traiasca autogenu ca sa verifici.... daca ai nu stiu cum... o solutie ar fi stii cum trebuie sa arate toba si sa bagi o sarma rigida pe tzeava sa vezi daca intra cat trebuie... eu asa mi-am dat seama ca e ceva putred... am vazut la un prieten o toba ca a mea daiata si in daca bagi un batz pe tzeava trebuia sa intre cam 20 cm... am ajuns acasa am luat un electrod si am incercat si la mine nu intra mai mult de 5 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b0gDaN3l Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Bun si un magazin pe la noi? De tuning, ptr Tobe si Kitur....!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 ms nVidia... electrodu' intra in toba aproape tot... mai mult de 20 de cm, dar numai in anumite pozitii... cred ca are o sita ceva...dar are gaurele multe si mari(intra un electrod cu diametrul de 2,5 mm) deci nu-i limitat... sau ii, din cauza sitelor ? ... oricum... fuge pana pe la 75... (la vale mere cu 90-100 depinde de cat de lunga este panta ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 snake... nu e limitat la toba asta nu inseamna ca nu e limitat... vezi ca mai sunt multe topicuri pe formum despre limitare si delimitare dar pentru un scuter de 50 cam 70-80 e viteza maxima in mod normal... am auzit la un prienten cu F10 ca cica ii dadea 90 chiar si dupa ce ii facusem eu motoru cu segmenti de mobra ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarKKnight7 Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 (editat) sal....io am un piaggio nrg mc2, deabia l-am luat,nush dak e ceva modificat prin el dar fuge 95 ,si ii si siletios,asa k pe parerea mea nu va modificati scuterele,numa le stricati:P,eventual o toba si filtru ii de ajuns Editat Mai 27, 2006 de DarKKnight7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 discutzia asta a fost purtata unde nu trebuia shi a fost mutata!!!! bodho scuteru` e d 49 cmc nu?cu setul malossi 70cc da?s simte cva in plus?demaraj mai bun?viteza?cat ai dat p set? nu stiu exact , eu l-am cumparat cu setul ala pe el , m-am dat cu el si inainte sa ii monteze setu si da ! este o mare diferenta, inainte prindea 70-80 acum am ajuns la 90 fara toba sport ,i-am dat acul de kilometraj peste cap cat despre demaraj este chiar bun pt un scuter.singurul scuter care m-a facut este APRILIA SR cu toba sport si motor standard , dar este totusi o mare diferenta intre ele...mie imi place ca fuge si ca se comporta bine in curbe la viteza... P.S: setul costa undeva in jur de 180de euro daca nu ma insel. nu prea mai sunt in tema cu seturile pt scutere Alias , eu zic ca nu ar strica o rubrica cu poze numai cu scutere, invit toti posesorii de scutere sa puna poze cu scuterele lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GBoY Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 salut!am si yo o intrebare!cunoasteti pe cineva cu elemente de tuning extern?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpm Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 (editat) Pt Tuning motor ( seturi motoare variatoare filtre aer sport etc accesati www.malossi.com iar pt tobe esapament www.giannelli.com iar pt preturi www.scutersevice.ro Unic importator al marcilor Malossi si Giannelli in Romania. Editat Iunie 5, 2006 de cpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutzu Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 un kit salut dar de unde sa comand kit ptr pegeout WRC 206 ? piloni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 mai nelutzule mai... dak chiar te intereseaza citeste ce scrie lumea pe aici... chiar deasupra postului tau cpm s-a chinuit sa explice ceva pe acolo... ti-a dat si site-uri, si preturi, si cine iti vinde in romania... tot ... trebuie doar sa citesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutzu Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 La noi kiar nu exista un magazin sau un lok de unde se pot lua kituri....?? Sau sa ne spuneti si noua unde naiba sa merem ku el sa le face sa fuga....!!! Dak imi poate da cineva informatii.........la undefined (id yahoo)!!!!!!!! salu ai aflat de unde potzi sa`tzi tunezi scuteru`l ma intereseaza si pe mine dak ai aflat anuntza`am Id mess : nutzzuu7 tn x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Decat sa dai bani pe prosti mai bine ii strangi pt un motor Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GTX Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 (editat) Sal,sunt nou pe forum si ma intereseaza si pe mine cum sa crestem puterea la motorul de scuter,minimobra sau altele. Pt inceput se lustruiesc canalele admisie evacuare,cu smingher...cel mai fin,se mai lustruiesc pistonul in cap pt a nu se forma punctele calde,bieleta,si vibrochenul...acuma in functie de tipul motorului,se mareste canalul de evacuare la toba,si toba:indicati se ia o tava scurta pt a incapea pe galerie,se taie in cap cam 1 cm si se introduce o bucata de smingher in forma de S,iar la turatie datorita fortei centrifuge ...se lustruieste foarte bine,se scoate sita din toba,la carburator se poate monta o 'palnie' ...la viteza mai mare aerul din fata se comprina mai mult si este introdus comprimat in cilindru,functioneaza ca o mica turbina ,sau un filtru sport.Ca sa functooneze mai bine trebuie schimbate cele 2 mentionari toba modificata sau sport si filtru,depind una de alta,mergeti cu benzina cu co 99,si exista destuli produse,aditivi care maresc puterea si asigura o ungere mai buna.Un motor in 2 timpi poate functoina la 20000rpm.Mentineti scuterul cat mai usor,rotile mai unflate,si scapati de limitatoare daca aveti,iar daca 'pilotul' mai tine si regin ..ati dat jos 5kg de pe ea .Mai sunt multe dar acuma in functie de bani fiecaruia. Editat Iulie 27, 2006 de GTX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 ...iar daca 'pilotul' mai tine si regin ..ati dat jos 5kg de pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anndreii Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 Am si eu o Honda Pantheon 150 din 2000, ce pot face mai "bun" pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 Am si eu o Honda Pantheon 150 din 2000, ce pot face mai "bun" pe ea ? misto maxi-scuter ai... dar banuiesc ca dak este de 150 cm3, nu mai are limitari sau ceva de genu asta... nu stiu ce ai putea sa mi faci ca sa fuga mai repede nu ajunge 120 ?.... sau chiar, cat fuge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anndreii Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 merge 110, atat am mers maxim cu el... e limitat, pe bord arata 140... merge super, are un sprint e in 2T!, din pacate nu am poze cu el ca il am doar de 5 zile, si am si tras o tranta urata cu el, te poti uita la sectiunea ACIDENTE As fi curios sa ii scot limitatorul, dar am auzit ca fac cam praf motoru... e adevarat ? ACCIDENTE - JURNALUL NEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 dak scoti limitatoru nu se uzeaza prematur motorul... doar ii dezleaga si ceilalti caluti sorry pt accidentu' ala... data viitoare sa ai mai mult noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anndreii Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 Multumesc frumos, o sa tin cont ! Oricum ma mai dau cu el acuma vara, iar in iarna cand scad preturile imi cumpar ceva mai mare minim 600 cmc, iar pe asta il vand in vara viitoare. bafta si tie, sa ai asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GTX Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 tuning adevarat nu inseamna sa scoti limitatoru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 (editat) tuning adevarat nu inseamna sa scoti limitatoru ... CMP de pe forum are piese de tuning ptr motor la scutere. Editat Iulie 31, 2006 de Costy_Clipcea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anndreii Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Asta stiam si eu, dar ca si chestie doar nuu il pastrez asa ca nu are rost sa investesc nimic... dar macar vara asta sa fie de distractie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GTX Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 aha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sima7x Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 unde gasesc sa cumpar niste stikere ? sau sa fac pe comanda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 Pai depinde cu ce vrei sa fie... lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.