Jump to content
Sign in to follow this  
ionutz

Tuning La Scutere

Recommended Posts

snake... desfaci toba de pe motor si unele au un con imediat pe prinderea pe blocul motor, pe cilindru, dat altele au toata smecheria in interior... si dap... sudura.... traiasca autogenu :cheers:

ca sa verifici.... daca ai nu stiu cum... o solutie ar fi stii cum trebuie sa arate toba si sa bagi o sarma rigida pe tzeava sa vezi daca intra cat trebuie... eu asa mi-am dat seama ca e ceva putred... am vazut la un prieten o toba ca a mea daiata si in daca bagi un batz pe tzeava trebuia sa intre cam 20 cm... am ajuns acasa am luat un electrod si am incercat si la mine nu intra mai mult de 5 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms nVidia... electrodu' intra in toba aproape tot... mai mult de 20 de cm, dar numai in anumite pozitii... cred ca are o sita ceva...dar are gaurele multe si mari(intra un electrod cu diametrul de 2,5 mm)

deci nu-i limitat... sau ii, din cauza sitelor ? ... oricum... fuge pana pe la 75... (la vale mere cu 90-100 depinde de cat de lunga este panta :ok: :cheers:) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

snake... nu e limitat la toba :ok: asta nu inseamna ca nu e limitat... vezi ca mai sunt multe topicuri pe formum despre limitare si delimitare

dar pentru un scuter de 50 cam 70-80 e viteza maxima in mod normal... am auzit la un prienten cu F10 ca cica ii dadea 90 chiar si dupa ce ii facusem eu motoru cu segmenti de mobra :cheers:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal....io am un piaggio nrg mc2, deabia l-am luat,nush dak e ceva modificat prin el dar fuge 95 ,si ii si siletios,asa k pe parerea mea nu va modificati scuterele,numa le stricati:P,eventual o toba si filtru ii de ajuns :cheers:

Edited by DarKKnight7

Share this post


Link to post
Share on other sites

discutzia asta a fost purtata unde nu trebuia shi a fost mutata!!!!

 

 

bodho scuteru` e d 49 cmc nu?cu setul malossi 70cc da?s simte cva in plus?demaraj mai bun?viteza?cat ai dat p set?

 

 

nu stiu exact , eu l-am cumparat cu setul ala pe el , m-am dat cu el si inainte sa ii monteze setu si da ! este o mare diferenta, inainte prindea 70-80 acum am ajuns la 90 fara toba sport ,i-am dat acul de kilometraj peste cap :cheers: cat despre demaraj este chiar bun pt un scuter.singurul scuter care m-a facut este APRILIA SR cu toba sport si motor standard , dar este totusi o mare diferenta intre ele...mie imi place ca fuge si ca se comporta bine in curbe la viteza...

 

P.S: setul costa undeva in jur de 180de euro daca nu ma insel. nu prea mai sunt in tema cu seturile pt scutere :ok:

Alias , eu zic ca nu ar strica o rubrica cu poze numai cu scutere, invit toti posesorii de scutere sa puna poze cu scuterele lor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!am si yo o intrebare!cunoasteti pe cineva cu elemente de tuning extern?multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt Tuning motor ( seturi motoare variatoare filtre aer sport etc accesati www.malossi.com iar pt tobe esapament www.giannelli.com iar pt preturi www.scutersevice.ro Unic importator al marcilor Malossi si Giannelli in Romania.

Edited by cpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai nelutzule mai...

dak chiar te intereseaza citeste ce scrie lumea pe aici... chiar deasupra postului tau cpm s-a chinuit sa explice ceva pe acolo...

ti-a dat si site-uri, si preturi, si cine iti vinde in romania... tot ...

trebuie doar sa citesti

Share this post


Link to post
Share on other sites

:banana: La noi kiar nu exista un magazin sau un lok de unde se pot lua kituri....??

Sau sa ne spuneti si noua unde naiba sa merem ku el sa le face sa fuga....!!!

Dak imi poate da cineva informatii.........la undefined (id yahoo)!!!!!!!!

salu ai aflat de unde potzi sa`tzi tunezi scuteru`l ma intereseaza si pe mine dak ai aflat anuntza`am

Id mess : nutzzuu7 tn x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa dai bani pe prosti mai bine ii strangi pt un motor :banana:

Parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal,sunt nou pe forum si ma intereseaza si pe mine cum sa crestem puterea la motorul de scuter,minimobra sau altele.

Pt inceput se lustruiesc canalele admisie evacuare,cu smingher...cel mai fin,se mai lustruiesc pistonul in cap pt a nu se forma punctele calde,bieleta,si vibrochenul...acuma in functie de tipul motorului,se mareste canalul de evacuare la toba,si toba:indicati se ia o tava scurta pt a incapea pe galerie,se taie in cap cam 1 cm si se introduce o bucata de smingher in forma de S,iar la turatie datorita fortei centrifuge ...se lustruieste foarte bine,se scoate sita din toba,la carburator se poate monta o 'palnie' ...la viteza mai mare aerul din fata se comprina mai mult si este introdus comprimat in cilindru,functioneaza ca o mica turbina ,sau un filtru sport.Ca sa functooneze mai bine trebuie schimbate cele 2 mentionari toba modificata sau sport si filtru,depind una de alta,mergeti cu benzina cu co 99,si exista destuli produse,aditivi care maresc puterea si asigura o ungere mai buna.Un motor in 2 timpi poate functoina la 20000rpm.Mentineti scuterul cat mai usor,rotile mai unflate,si scapati de limitatoare daca aveti,iar daca 'pilotul' mai tine si regin ..ati dat jos 5kg de pe ea :cheers:.Mai sunt multe dar acuma in functie de bani fiecaruia.

Edited by GTX

Share this post


Link to post
Share on other sites

...iar daca 'pilotul' mai tine si regin ..ati dat jos 5kg de pe ea :crack:.

 

:cheers: :D :burnout:

:burnout: :crack: :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o Honda Pantheon 150 din 2000, ce pot face mai "bun" pe ea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o Honda Pantheon 150 din 2000, ce pot face mai "bun" pe ea ?

 

misto maxi-scuter ai... dar banuiesc ca dak este de 150 cm3, nu mai are limitari sau ceva de genu asta...

nu stiu ce ai putea sa mi faci ca sa fuga mai repede :cheers: nu ajunge 120 ?.... sau chiar, cat fuge ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

merge 110, atat am mers maxim cu el...

e limitat, pe bord arata 140... merge super, are un sprint e in 2T!, din pacate nu am poze cu el ca il am doar de 5 zile, si am si tras o tranta urata cu el, te poti uita la sectiunea ACIDENTE :cheers:

As fi curios sa ii scot limitatorul, dar am auzit ca fac cam praf motoru... e adevarat ?

 

ACCIDENTE - JURNALUL NEGRU

Share this post


Link to post
Share on other sites

dak scoti limitatoru nu se uzeaza prematur motorul... doar ii dezleaga si ceilalti caluti :cheers:

 

sorry pt accidentu' ala... data viitoare sa ai mai mult noroc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos, o sa tin cont !

Oricum ma mai dau cu el acuma vara, iar in iarna cand scad preturile imi cumpar ceva mai mare minim 600 cmc, iar pe asta il vand in vara viitoare.

bafta si tie, sa ai asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuning adevarat nu inseamna sa scoti limitatoru ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuning adevarat nu inseamna sa scoti limitatoru ...

:cheers:

CMP de pe forum are piese de tuning ptr motor la scutere.

Edited by Costy_Clipcea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta stiam si eu, dar ca si chestie doar nuu il pastrez asa ca nu are rost sa investesc nimic... dar macar vara asta sa fie de distractie ! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...