Carturaru' Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) eu cred ca este imposibil sa iti pierzi chip reader-ul de la contact. Problema este ca el nu isi gaseste chip-ul din cheie.... ca ala din cheie lucreaza in tandem cu HISS-ul. Se futeaza unul, e bai. Se pierde unul, e pisda. Editat Septembrie 3, 2010 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 eu cred ca este imposibil sa iti pierzi chip reader-ul de la contact. Problema este ca el nu isi gaseste chip-ul din cheie.... ca ala din cheie lucreaza in tandem cu HISS-ul. Se futeaza unul, e bai. Se pierde unul, e pisda. Altu' care nu citesti. lil a scris ca si-a scos chip-ul si l-a pus langa contact. Cum zicea si Enduristu, e foarte probabil sa-l gaseasca prin gropile de pe ultimul traseu de 100km. Good luck with that Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 LIl....ia-o organizat. 1 Mai mult ca sigur chipul a fost lipit de butuc 2. Nu l-ai pierdut pe drum ca se "supara" fierul. 3. Probabil s-a desprins de pe butuc in timpul stationarii, mai ales cu diferentele de temperatura din zilele astea...cauta cu f.mare atentie in zona in care a stat moto, desi nu este sigur ca a ajuns jos, s-ar putea sa fie "agatat" undeva prin moto. Daca nu ai miscat moto din pozitie , pune o folie pe sub carene ( ca sa nu se piarda pe drum cip-ul) si mut-o intrun loc curat unde poti sa o "dezbraci" de carene si sa urmaresti traseul de la contact in jos pe unde putea pica ...nu neglija deflectoarele de temperatura de la radiator. ...dracovenia aia poate fi prinsa pe oriunde ev sta vertical pe langa un surub etc. Bafta. PS si cand te gandesti ca eu am vreo 4-5 chei de honda (cu chip) de la clientii care au terminat leasingul de ceva ani si nu au mai venit dupa a doua cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Altu' care nu citesti. lil a scris ca si-a scos chip-ul si l-a pus langa contact. Cum zicea si Enduristu, e foarte probabil sa-l gaseasca prin gropile de pe ultimul traseu de 100km. Good luck with that Pai eu nu mai inteleg bre nimic. Daca a scos chip-ul si l-a lipit acolo, de ce se mai minuneaza ca nu il gaseste in cheie?!? Credea ca sunt doua acolo, sau cum? Are amnezie? Editat Septembrie 3, 2010 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 @Uzunu, citeste si tu cu atentie - Lil a zis ca o sa faca asta, nu ca a si facut. A povestit cum a desfacut cheia, a scos cipul, l-a vazut ... apoi ca o sa faca ceva cu el.. ceva ce probabil nu a mai facut in ziua respectiva intervenind altceva. Mai mult ca sigur a bagat cipu la loc in cheie . .a lipit capacelul la loc cu smacul ala si sanatate, a uitat de problema.. Mai mult ca sigur intre timp lipicul capacului la cheie nu a mai tinut si s-a cracanat suficient cat sa iasa cipul (vibratii pe motor - nu, V2 nici nu vibreaza) si probabil cipul a cazut in mers sau in buzunarele lui sau dracu stie. (probabil motorului pornit deja nu-i mai pasa de cip). Si asta este.. (nu e de ras, stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 3, 2010 Autor Share Postat Septembrie 3, 2010 Lamuriri neesentiale. Cipul este acoperit de o placuta , care il tine in cheie. Aia nu iese asa usor , iti trebuie un virf de forfecuta , sau ceva de genu' , ca sa o scoti. Eu speram ca poate se concentreaza cineva pe partea electrica a problemei , pe partea de paranormal m-am concentrat eu destul si nu am ajuns la nici o concluzie. Deci , cipu' ala nu cade din mers. Nu l-am lipit nicaieri (mai bine o faceam). Am mers luni cu mobra , foarte ok. Va multumesc. Mesaj completat M-am lamurit , am sunat la Honda. CDI nou=570 euro fara tva. Nu. Sau cdi si cheie pereche , second hand. Sau , cdi de la o HondaD pt. piata americana , daca au facut asa ceva. In America nu se foloseste HISS. Sa bag un fir in instalatie , o tiganie romaneasca , nu a auzit nimeni sa existe , nici pe net nu am gasit. Va multumesc. PS. Stie cineva un Deauville in dezmembrari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Ai ghinion Lil..e de la "cuculetz". hai ca o sa intreb si eu pe la astia ai mei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Am vazut aici CDI+contact (Deauville 700) cu 450 eur. Cred ca l-ar lasa la 400. Probabil ca pe ebay gasesti mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Nici nu stiu cum sa incep , parca nici mie nu-mi vine sa cred ce am patit astazi.Dau sa plec cu mobra , pun contact , apas butonul ala portocaliu , se aprinde becul verde cu cheie pe el si.... nu se mai stinge. Dau telefon , mi se indreapta atentia catre imobilizator (are de ala sa nu o fure). Desfac juma' de mobra si la final , de disperare , desfac si cheia de contact. Soc si groaza , nu e cipu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Recunosc , sint prost , (cuvant urat) si idiot. Poate si usor betiv. Bai frate , da' nici chiar asa , sa-mi desfac cheia si sa nu mai stiu. Am fost luni , cam 100 km si am parcat-o , bine mersi , in curte. De atunci nu am mai atins-o. Ceva nu e in regula. Si nu , nu mi-a cazut cipul pe jos cind am desfacut azi cheia , m-am uitat FOARTE atent. Chiar nu-mi explic. Ce vreau , eventual pe PM , sa nu inspiram hotii. Cum fac sa fac ceva , sa mearga fara cipul ala ? Unesc ceva fire , o tiganie , orice. Stiu , se face alta cheia , dar poate merge si altceva , ca nu tin la sistemul ala antifurt. Atasez 2 poze cu sistemul si cu ceva fire care ies din el. Daca mai vreti , mai bag. Nu stiu cum va suporta pamantul, capu nu ti l-ai pierdut? Eu zic sa te legi cu lantul de gard sa nu te pierzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Lamuriri neesentiale. Cipul este acoperit de o placuta , care il tine in cheie. Aia nu iese asa usor , iti trebuie un virf de forfecuta , sau ceva de genu' , ca sa o scoti.Eu speram ca poate se concentreaza cineva pe partea electrica a problemei , pe partea de paranormal m-am concentrat eu destul si nu am ajuns la nici o concluzie. Mie imi place paranormalul dar nici chiar in halul asta. E clar ca acel cip nu a iesit singur din cheie. Exista 2 posibilitati: - cineva a avut cheia si efectiv ti-a furat cipul din ea.. LOL -stiu - cineva isi bate joc de tine (a scos cipul din cheie si a pus totul la loc) (sigur nu ai "prieteni" de-astia?? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) S-ar putea sa fie acelasi CDI cu cel de la NTV Revere sau Transalp. Dupa cate am citit pe site-ul clubului Revere din UK se pare ca este "aceeasi Marie cu alta palarie".....cu carene in cazul tau. In acest caz gasesti o sumedenie de oferte pe Ebay.co.uk la preturi f. bune, incepand de la ~15- 20 lire Bafta Editat Septembrie 3, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 3, 2010 Autor Share Postat Septembrie 3, 2010 Nu stiu cum va suporta pamantul, capu nu ti l-ai pierdut? Eu zic sa te legi cu lantul de gard sa nu te pierzi. M-ai spart , ce istet te crezi. S-ar parea ca m-am enervat si am dat cu cheia de perete. Eu sint foarte temperamental , mi-a adus aminte nevasta-mea de faza asta, uitasem. Si poate placuta s-a departat , cipul s-a imprastiat prin casa , etc. Cind am luat cheia in mina , am strins-o bine si am presat placuta la loc. Atita despre paranormal. Mai caut prin casa , sau mai caut prin...portofel. De niste bani , sa rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Dacă cipul e lipit pe undeva pe lângă contact se poate porni motorul? Am o singură cheie la maÂşină Âşi aÂş vrea să încerc metoda asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 3, 2010 Autor Share Postat Septembrie 3, 2010 Eu am incercat la mobra si nu prea a mers. Adica mergea , dar trebuia foarte aproape de contact si nu gaseam pozitia optima. Sfatul meu , ca vezi ce am patit , nu fii chitros si mai fa o cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Dacă cipul e lipit pe undeva pe lângă contact se poate porni motorul? Am o singură cheie la maÂşină Âşi aÂş vrea să încerc metoda asta. chip-ul din cheie este un emitator. Reader-ul de la contact scaneaza semnatura electronica a chipului si decodeaza semnalul, iar computerul decide ca e totul ok si lasa curentul sa purceada la aprindere. Chip-ul nu trebuie sa faca neaparat vreun contact cu metalul din care este confectionata cheia. Trebuie doar sa fie pe acolo, pe aproape de reader. Comunicatia se realizeaza prin unde radio Editat Septembrie 3, 2010 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Eu am incercat la mobra si nu prea a mers. Adica mergea , dar trebuia foarte aproape de contact si nu gaseam pozitia optima. Sfatul meu , ca vezi ce am patit , nu fii chitros si mai fa o cheie. AÂşa gândeam Âşi eu, dar credeam că merge Âşi aÂşa. Editat Septembrie 3, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 M-ai spart , ce istet te crezi.S-ar parea ca m-am enervat si am dat cu cheia de perete. Eu sint foarte temperamental , mi-a adus aminte nevasta-mea de faza asta, uitasem. Si poate placuta s-a departat , cipul s-a imprastiat prin casa , etc. Cind am luat cheia in mina , am strins-o bine si am presat placuta la loc. Atita despre paranormal. Mai caut prin casa , sau mai caut prin...portofel. De niste bani , sa rezolv problema. Ha,ha asta chiar a fost tare, dai cu cheile de pereti si dupa aia te intrebi unde a fugit cipul. Pana mea nu ai gasit nimic mai ieftin sa arunci pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 chip-ul din cheie este un emitator. Reader-ul de la contact scaneaza semnatura electronica a chipului si decodeaza semnalul, iar computerul decide ca e totul ok si lasa curentul sa purceada la aprindere. Chip-ul nu trebuie sa faca neaparat vreun contact cu metalul din care este confectionata cheia. Trebuie doar sa fie pe acolo, pe aproape de reader. Comunicatia se realizeaza prin unde radio Ceea ce imi pune o intrebare. Observ ca in cheia aia nu-i nicio baterie vizibila. Deci singura solutie ar fi integrarea ei in chip. Cati ani va tine bateria aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 in supermarket rahaturile alea anti-furt nu au nici o baterie. asa o fi si in cazul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 N-au baterie. Sunt alimentate de undele radio emise de cititor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Comunicatia se realizeaza prin unde radio comunicarea cu readerul e prin unde magnetice. Ceea ce imi pune o intrebare. Observ ca in cheia aia nu-i nicio baterie vizibila. Deci singura solutie ar fi integrarea ei in chip. Cati ani va tine bateria aia? cipul este magnetic gen cum sunt alea de la magazine de haine pentru furt. ducetiva intrun magazin mai mare si iesiti cu haina afara, dar intai cautati un dispozitiv prin buzunare sau in haina ori la guler. citeste o unda magnetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 comunicarea cu readerul e prin unde magnetice. cipul este magnetic gen cum sunt alea de la magazine de haine pentru furt. ducetiva intrun magazin mai mare si iesiti cu haina afara, dar intai cautati un dispozitiv prin buzunare sau in haina ori la guler. citeste o unda magnetica. ba te contrazic, sunt de-a dreptul unde radio. Mesaj completat "The electronic ignition system is controlled by the control unit with the integrated Immobilizer system. The immobilizer is an anti-theft system that allows the vehicle (car or motorcycle) to be operated only when it is started with coded keys recognised by the control unit. The code is integrated in a transponder in the key block. This allows the driver clear operation without having to do anything other than just turning the key. The Immobiliser system consists of the following components: - electronic control unit - decoder - immobilizer aerial - 2 x master keys with integrated radio transponder (black keys) - 1 x service key with incorporated radio transponder (red key) - HV coil - diagnosis LED" Mesaj completat si ca sa incheiem, http://en.wikipedia.org/wiki/Transponder. se rezolva astfel si misterul lipsei de baterie a "magnetului": "Many modern automobiles (especially the more expensive models) have keys with transponders hidden inside the plastic head of the key. The owner of the car may not even be aware that the transponder is there because there are no buttons to press. When a key is inserted into the ignition lock cylinder and turned, the car's computer sends a radio signal to the transponder. Unless the transponder replies with a valid code, the computer will not allow the engine to be started. Transponder keys have no battery; they are energized by the radio signal itself". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Acel transponder e o simpla bobina minuscula introdusa intr-o simpla carcasa de sticla. Ca un mini-mini bec. Ce o face diferita fata de altele la fel este inductanta - adica numarul de spire. Nu e nici magnetica nici nimic.. e un mosorel de sarma de cupru intr-un bulb de sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Acel transponder e o simpla bobina minuscula introdusa intr-o simpla carcasa de sticla. Ca un mini-mini bec.Ce o face diferita fata de altele la fel este inductanta - adica numarul de spire. Nu e nici magnetica nici nimic.. e un mosorel de sarma de cupru intr-un bulb de sticla. acelasi sistem se foloseste si la cartelele de acces, daca gasiti una stricata si-o desfaceti o sa gasiti ditai bobina spre perimetrul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 ba te contrazic, sunt de-a dreptul unde radio. si ca sa incheiem, http://en.wikipedia.org/wiki/Transponder. se rezolva astfel si misterul lipsei de baterie a "magnetului": aham. scuzele mele atunci. stiam ca e pe unda magnetica. pana la urma ai rezolvat ceva lil_debul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.