Rolly Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 ...aha...crede-ma ca n-are legatura prinderea etrierului se face pe carter si carterul era de minareli 125 care deja are farana pe disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 ...aha...crede-ma ca n-are legatura prinderea etrierului se face pe carter si carterul era de minareli 125 care deja are farana pe disc pai si ala nu poliza carterul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 poate il poliza sa intre in locul celui vechi, dar frana e deja pusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 poi instalatia de frana nu ramane acelashi? doar ca legi cablul la cel care franeaza discul( etrierul cred;)) ) trebe schimbata toata instalatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 poi instalatia de frana nu ramane acelashi? doar ca legi cablul la cel care franeaza discul( etrierul cred;)) ) trebe schimbata toata instalatia? la scutere n`ai sa vezi frana pe disk actionata prin cablu , cel putin yo nu am vazut , doar la biciclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 1. Tu nu ai auzit de pastrat distanta ca sa poti evita dastea? daka omu mergea incet si tu tot nu te-ai oprit e clar ca mergeai lipit in fundu lui. 2. Tu nu ai auzit ca nu se fac depasiri inainte cu 50 m si dupa 50m de trecerile de pietoni? 3. Unde iti sunt oglinzile ? Inteleg sa te uiti sa te asiuguri ca nui nimeni in unghiu mort dar asta dureaza o fractiune de secunda. 4. Nu vorbesc din carti, de cand conduc conserva prin trafic mam trezit cu o gramada de dastia care se uita dupa fuste pe strada si dupaia tot ei cu gura mare, sanchi cika voiau sa depaseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 In primul rand ca e scoala, si de cum vezi asta trebuie sa lasi o distanta mai mare, si sa te asiguri de 2 ori intainte sa-l depasesti, pe scurt trebuie sa fi mai precaut. Iar de "viteza melcului" toti merg asa... nu ai ce sa faci trebuie sa suporti pt. ca si altii te-au suportat pe tine sau te vor suporta. Iar... la faza k depasirea, in primul rand era trecere de pietoni si nu aveai dreptul sa faci aceasta manevra. Daca nu ai putut sa opresti cu scuterul, care franeaza de N ori mai bine ca o masina, inseamna ca ori erai la 2 cm de bara aluia, ori nu erai atent si ai pus frana prea tarziu. Si nu exista frana brusca, exista nerespectarea distantei, daca el vrea sa-si lase gumele pe asfalt poate sa o faca, daca tu te opresti in el esti 100% vinovat nu ai ce sa faci gura, + ca avea motiv (trecerea de pietoni). Daca era sa cheme politia nu creca statea 1 min. sa te scoata vinovat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 1. Scuterul franeaza de N ori mai PROST ca o masina! 2. Cei cu scoala se misca cu "viteza melcului" ca asa sunt obligati de instructori+ca sunt la inceput 3. Noroc ca ai scapat asa de ieftin Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Salut. Acum aveti posibilitatea sa vizionati si sa downloadati pozele si filmele facute la intalnirile si iesirile CSR, cele de la SMAEB si SAMS precum si cele de la Cursele de scutere de pe AMCKart. Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati aici si sa urmati link-ul din primul mesaj. Succes -> http://89.36.231.215/showthread.php?tid=21&pid=58#pid58 Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Daca tot intrati pe Forumul CSR si nu aveti cont, poate va faceti si impreuna incercam sa-l populam. Pentru orice probleme legate de accesarea sau inregistrarea pe forum va rog sa ma contactati, telefonic, prin PM, prin email sau pe mess. Gasiti toate informatiile necesare in profilul meu PPS - Daca tot intrati si daca tot va faceti cont pe Forumul CSR, macar postati si voi ceva pe-acolo Salutare prieteni. Pentru ca se apropie SMAEB 2008, as dori sa stiu care mai vine pe-acolo sambata si/sau duminica? Eu as vrea sa merg in ambele zile. Daca se mai baga careva postati aici ca sa stiu. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Orice ai zice vina tie 100%...El fiind incepator, cu instructoru langa el nare nici o vina. + ca a facut bine ca a acordat prioritate batranei...pt ca nici o data nu sti de unde sare iepurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Si daca 2 masini trec una pe langa alta pe benzi diferite nu se numeste depasire. ba da intreaba orice instructor, citestea inca odata legislatia , e depasire nu cinteaza ca ai schimbat banda sau nu , uite daca sunt pe banda 2 si pe banda 1 e o masina parca , o depasesc , chiar daca nu am "legura" cu ea , cel putin ia`o logic , daca cineva sta pe loc si tu treci pe langa el , ce ai facut ??? l`ai intrecut ? ,nu , l`ai depasit. oricum faze din astea am patit si yo intr`o fractiune de sec sa ma uit in spate si cand ma uit in fata ala opreste si in momente de`astea e cam greu sa franezi calm, ca te sperii ...ce vrei daca aveti reflexe ascutite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Sper ca s-a invatat ceva din aceasta patanie: pastrati distanta, nu intoarceti capul inapoi in timpul mersului ca nu se stie ce apare in fatza, nu franati brusc cand aveti ceva in spate, ca se suie pe voi cu totul, adaptati viteza la trafic si la conditiile de drum.....si fiti cu ochii-n 14 daca se poate........si inca ceva: oglinzile sunt foarte importante, reglati-le cum trebuie si folositi-le cat mai des posibil. Toate aceste regului va pot salva viata. Si inca un mic amanunt: la semafor cand este cel putin o masina oprita, cel mai bine este sa franati si sa va opriti intre cele doua masini, nu in spatele uneia.....asa e cel mai sigur ca ala care vine din spate nu intra in voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 intoarce-ti capul ca nu aveti oglinzi , dar acceleratia nu o lasati .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 In primul rand ca e scoala, si de cum vezi asta trebuie sa lasi o distanta mai mare, si sa te asiguri de 2 ori intainte sa-l depasesti, pe scurt trebuie sa fi mai precaut. Iar de "viteza melcului" toti merg asa... nu ai ce sa faci trebuie sa suporti pt. ca si altii te-au suportat pe tine sau te vor suporta. Iar... la faza k depasirea, in primul rand era trecere de pietoni si nu aveai dreptul sa faci aceasta manevra. Daca nu ai putut sa opresti cu scuterul, care franeaza de N ori mai bine ca o masina, inseamna ca ori erai la 2 cm de bara aluia, ori nu erai atent si ai pus frana prea tarziu. Si nu exista frana brusca, exista nerespectarea distantei, daca el vrea sa-si lase gumele pe asfalt poate sa o faca, daca tu te opresti in el esti 100% vinovat nu ai ce sa faci gura, + ca avea motiv (trecerea de pietoni). Daca era sa cheme politia nu creca statea 1 min. sa te scoata vinovat. Sunt perfect de acord! Sa zici merci ca ai scapat asa de ieftin si n-ai intrat prin lunata inauntru peste ei ... si totusi uni nu se invata niciodata --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 11:21 ------------- ...asa e cel mai sigur ca ala care vine din spate nu intra in voi. ... decat daca vrea ... am vazut si de-astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 poi instalatia de frana nu ramane acelashi? doar ca legi cablul la cel care franeaza discul( etrierul cred;)) ) trebe schimbata toata instalatia? atat timp cat scuterul are frana pe tambur nu are prindere pt etrier .. si tipul ala .. asta facea .sudese prinderea pt etrier si acum o finisa cel putin asa cred eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 atat timp cat scuterul are frana pe tambur nu are prindere pt etrier .. si tipul ala .. asta facea .sudese prinderea pt etrier si acum o finisa cel putin asa cred eu ... corect...nu ai cum sa pui disc pe prindere de tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 corect...nu ai cum sa pui disc pe prindere de tambur corect nu are ... dar trebuie schimbara toata frana ... sau doar modificat capul pt conectarea si actionarea la etrier? rasp pls ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Asa ziceam si eu mai demult, ca trec nevazuti pe langa politie dar nu este adevarat...in ultimul timp am vazut foarte multe echipaje oprind scutere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Asa ziceam si eu mai demult, ca trec nevazuti pe langa politie dar nu este adevarat...in ultimul timp am vazut foarte multe echipaje oprind scutere . da ... si din cate am auzzit eu cand m-am oprit un garcea ... cica o vesta e 70 mi si amenda pt nepurtare 3 1,5 mil lei vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 corect nu are ... dar trebuie schimbara toata frana ... sau doar modificat capul pt conectarea si actionarea la etrier? rasp pls ... trebuie schimbat tot sistemul !! adica pompa de frana, furtun pt instalatie, etrier (trebuie facuta priderea pe carter) si trebuie pusa roata de la un scuter care are frana pe disc pe spate ... (trebuie roata cu prindere pt disc +disc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 trebuie schimbat tot sistemul !! adica pompa de frana, furtun pt instalatie, etrier (trebuie facuta priderea pe carter) si trebuie pusa roata de la un scuter care are frana pe disc pe spate ... (trebuie roata cu prindere pt disc +disc) ms de informare ... dar din cate am observat eu roat ala scuter a ramas aceiashi si la frana pe disc si pe tambur ... si daca ai sti sa-mi spui la cat s-ar ridica ''investitia'' aceasta ... ti-ash fi foarte recunoscator;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 ms de informare ... dar din cate am observat eu roat ala scuter a ramas aceiashi si la frana pe disc si pe tambur ... si daca ai sti sa-mi spui la cat s-ar ridica ''investitia'' aceasta ... ti-ash fi foarte recunoscator;) investitia s-ar ridica la multa munca !! o roata de spate cu disc .. + instalatia de frana spate .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) ms de informare ... dar din cate am observat eu roat ala scuter a ramas aceiashi si la frana pe disc si pe tambur ... si daca ai sti sa-mi spui la cat s-ar ridica ''investitia'' aceasta ... ti-ash fi foarte recunoscator;) eu zic ca nu se merita investitia ! Editat Martie 6, 2008 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzsrl66 Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) ma bag si eu ca musca in lapte am scuter baotian alea de prin cora carefour si ma peste tot am plecat din bucuresti la 11 seara pe 4 martie(aici cine stie ruta) am ajuns in dragos voda aproximativ pe la 1-sunt cam 100 de kilometri (cu opriri bineinteles ) am plecat din dragos voda pe la 2:15 spre lehliu gara cam 40 de kilometri si de acolo spre slobozia unde am ajuns pe la ora 3:50 sunt aproximativ 60 de kilometri aja , repaus o zi pe 5 martie , pe 6 martie am plecat din slobozia pe la 12:30 opriri la :gheorghe doja,malu,urziceni si sinesti si am ajuns in bucuresti pe la ora 15:30 dar ciudatenia este urmatoarea cand am ajuns in bucuresti tot mai avea vlaga in el se mai ducea la 55,60 km\h frumos nu,am avut inainte un scuter piaggio free cu ala am plecat din slobozia la 12 si am ajuns in bucuresti la 16:00 si cand am intrat in bucuresti mai mult de 30 la ora nu mai vroia am scris si eu asa aiurea nu aveam ce face Editat Martie 6, 2008 de danutzsrl66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 asta e gopop runner nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.