Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si cand ma gandesc ca a dat 52 de milioane pe el :cheers:

 

parca la scuter tau ti`a crapat segmentii in el nu ?? din cauza ca se incingea prea tare?? ca numai stiu , parca a fost un topic pe tema asta cu racirea la scuterele cu kit de 80 cc... draq eu am doar cil si piston de 80cc si chiulasa stock ...si se incinge ca draq ... si inca sunt in rodaj merg cu 40 max si e si limitat.... sincer imi este frik sa`l delimitez... ca daca o sa`i dau blana ... o sa se duca ceva de prin motor =))) , aveam in minte sa`i pun niste colere pe cilindru prin plasticu ala de la motor,dar nu e loc :):(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca la scuter tau ti`a crapat segmentii in el nu ?? din cauza ca se incingea prea tare?? ca numai stiu , parca a fost un topic pe tema asta cu racirea la scuterele cu kit de 80 cc... draq eu am doar cil si piston de 80cc si chiulasa stock ...si se incinge ca draq ... si inca sunt in rodaj merg cu 40 max si e si limitat.... sincer imi este frik sa`l delimitez... ca daca o sa`i dau blana ... o sa se duca ceva de prin motor =))) , aveam in minte sa`i pun niste colere pe cilindru prin plasticu ala de la motor,dar nu e loc :cheers: :)

 

 

Da, segmentii inca nu au crapat, inca mai merge scuterul dar scoate fum enorm.Nu pot zice ca e de la racire, acum o sa-i schimb segmentii doar, deci o sa-l las tot de 80.Problema este ca eu i-am dat mereu in bot, mergeam la maxim mereu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, segmentii inca nu au crapat, inca mai merge scuterul dar scoate fum enorm.Nu pot zice ca e de la racire, acum o sa-i schimb segmentii doar, deci o sa-l las tot de 80.Problema este ca eu i-am dat mereu in bot, mergeam la maxim mereu...

 

:))) eu am 150 de km cu kitu asta..si in primele 2 zile nu am sarit de 30 dupa care a 3 a si a 4 a zi am mai mers 40 si ii mai dadeam in nas , la plecari sau depasiri dar nu mult , sper sa ma tina ....dar cu racirea este problema... mai ales pe caldurile astea pfff, parca mi`se face mila :cheers:(

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vechi ....

 

LE: aveti idee de ce nu`mi mai apare fiecare ce moto are ??? ca inainte aparea, e ceva de la mine sau e la toti ?:cheers:

post-18872-1213465212_thumb.jpg

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, aveam in minte sa`i pun niste colere pe cilindru prin plasticu ala de la motor,dar nu e loc :cheers::(

 

ar fi exact o frectie la un picior de lemn...ventilatorul de pe axul motor ai vazut cate pale are,se invarte frecvent la 6000 rpm si nu poate face fata racirii unui motor...gandeste-te ce ar putea face un ventilator alimentat la 12 v,de sursa de PC sa spunem, care are un amarat de 3000 rpm si care are 4-8 pale de dimensiuni minuscule in comparatie cu cel al motorului,plus ca daca nu dirijezi corect fluxul de aer poate face mai mult rau decat bine...

altceva,tu ai si setul in motor nerodat,este in formare,este normal sa se incalzeasca mai mult deoarece are frecari mari....

rodajul cel mai bun se face dimineata pe racoare sau in perioada primaverii cand sunt 10-15 grade afara...temperaturile mari reprezinta cel mai mare dusman al motoarelor...dupa-amiaza in zilele astea toride seamana cu o condamnare la moarte a bietului motor...eu cand astept la semafor vad cum urca imediat temperatura motorului la relanti la 80 grade..cand opresc motorul trece si de 100,nemaiavand ventilare...poate atunci ar fi bun un ventilator propus de tine,care sa ramana alimentat si dupa oprirea motorului,dotat cu un termostat care sa opreasca ventilarea cand temperatura atinge 60 grade, sa spunem....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi exact o frectie la un picior de lemn...ventilatorul de pe axul motor ai vazut cate pale are,se invarte frecvent la 6000 rpm si nu poate face fata racirii unui motor...gandeste-te ce ar putea face un ventilator alimentat la 12 v,de sursa de PC sa spunem, care are un amarat de 3000 rpm si care are 4-8 pale de dimensiuni minuscule in comparatie cu cel al motorului,plus ca daca nu dirijezi corect fluxul de aer poate face mai mult rau decat bine...

altceva,tu ai si setul in motor nerodat,este in formare,este normal sa se incalzeasca mai mult deoarece are frecari mari....

rodajul cel mai bun se face dimineata pe racoare sau in perioada primaverii cand sunt 10-15 grade afara...temperaturile mari reprezinta cel mai mare dusman al motoarelor...dupa-amiaza in zilele astea toride seamana cu o condamnare la moarte a bietului motor...eu cand astept la semafor vad cum urca imediat temperatura motorului la relanti la 80 grade..cand opresc motorul trece si de 100,nemaiavand ventilare...poate atunci ar fi bun un ventilator propus de tine,care sa ramana alimentat si dupa oprirea motorului,dotat cu un termostat care sa opreasca ventilarea cand temperatura atinge 60 grade, sa spunem....

 

 

da ... m`am gandit si la faza nu poate racii colerele alea in fine subiect inchis.... si da sunt de acord cu tine cu plimbatu dimineatza sau dupa amiaza..dar eu dim nu pot ..de aia ma plim dupa amiaza cand e mai racoare si bate vantu :bigstar: doar a 2 a zii dupa ce i`am pus filtru am mers pe la pranz cand erau 32 de grade :)))

 

 

apropo ... maine vii la o plimbare?? s`ar putea sa ni`se alature un tip nou in grupul nostru de bikeri :cheers:

 

 

LE: sau la plaja pe la 1 ca ma duc cu sorin sa ne balacim sau bronzam :laugh::D

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult consuma ...

 

Dar faci 30 km / 2l ... in ce stil de mers ? blana mereu ?

mers normal...45 50 cu un sfert de acceleratie..si reprize de blana(vreo 500m maxim!)

 

nici mie nu`mi mai apare :cheers:

mie imi apare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ... m`am gandit si la faza nu poate racii colerele alea in fine subiect inchis.... si da sunt de acord cu tine cu plimbatu dimineatza sau dupa amiaza..dar eu dim nu pot ..de aia ma plim dupa amiaza cand e mai racoare si bate vantu :laugh: doar a 2 a zii dupa ce i`am pus filtru am mers pe la pranz cand erau 32 de grade :bigstar: ))

 

 

apropo ... maine vii la o plimbare?? s`ar putea sa ni`se alature un tip nou in grupul nostru de bikeri :cheers:

 

 

LE: sau la plaja pe la 1 ca ma duc cu sorin sa ne balacim sau bronzam :clap: :P

tralalalala-listule :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...