Sari la conținut

Scule de calitate - de unde le cumparam?


mavetz

Postări Recomandate

@Silver Arrow

Din experienta personala directa , cind o sa pui geam , o  sa se matuiasca si el. Sint doua solutii frecvent  folosite , ori  gindesti de la inceput un mod ultra rapid  de schimbat geamul , ori pui un strat de 50 de folii transparente  adezive  si  iei  cite  una  pe  masura  ce se  strica.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tot de la Lidl și a mea, are minim 3 ani, 100 lei a costat, încă funcționează bine și arată cam ca la început. Raport calitate/preț chiar bun.

Acum mă bate gândul să-mi fac o chestie de genul ăsta, că m-am saturat să mă chinui cu chingă și cârlige.

IMG_20211019_234729.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Grigore1 a spus:

@Silver Arrow

Din experienta personala directa , cind o sa pui geam , o  sa se matuiasca si el. Sint doua solutii frecvent  folosite , ori  gindesti de la inceput un mod ultra rapid  de schimbat geamul , ori pui un strat de 50 de folii transparente  adezive  si  iei  cite  una  pe  masura  ce se  strica.

 

 

 

Geamul va veni prins cu cleme. Va fi o.piesa de schimb si se va inlocui usor.

Este clar ca se va matui dar mai incet decat plasticul. La cat o sa sablez nu merita efortul cu folii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Cavaleru a spus:

pe mine ma tot bate gandul la o menghina. Cum nu fac lucrari grele ma gandeam la https://www.surubhouse.ro/menghina-rotativa-deschidere-100mm-360-grade-yt-6505.html

Cat de misto e asta... Da' parca mi-ar fi mila sa sudez pe langa ea :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

Tot de la Lidl și a mea, are minim 3 ani, 100 lei a costat, încă funcționează bine și arată cam ca la început. Raport calitate/preț chiar bun.

Acum mă bate gândul să-mi fac o chestie de genul ăsta, că m-am saturat să mă chinui cu chingă și cârlige.

IMG_20211019_234729.jpg

 

Luciane, sincer sa fiu nu-i vad utilitatea. Daca desfaci de la surubul de jos ai scos ansamblu arc piston cu totul si il poti curata ca ansamblu intreg fara sa il demontezi bucata cu bucata.

 

uleiul curat il pun la ml nu la nivel. 

 

eu cel putin asa procedez la furcile upside down pt ca nu merita efortul depus si nu schimba cu nimic rezultatul final.

 

ce iti recomand pentru spalatul furcilor este: https://www.emag.ro/pulverizator-cu-aer-comprimat-manual-2-l-m2000/pd/DM0X27MBM/

 

eu am asa ceva, e rezistenta la carburant si isi merita toti banii. nu mai stiu daca e acelasi brand dar arata identic. Si la wurth au una asemanatoare dar era parca mai mica si mai scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am obisnuit sa curat de namol inclusic cartusul, asa ca obligatoriu trebuie desfacut tot. Daca nu-l curat, cantitatea de ulei va fi mai mare, ca eu unul nu stiu cat ulei incape in cartus, n-am masurat. Un dispozitiv de ala costa mai nimic sa fie construit, abia imi exersez si eu sudura, ca a trecut vreo jumatate de an de cand n-am mai avut treaba cu aparatul. De curatat, folosesc spray-uri de frana de 750 ml, cele mai mari pe care le-am gasit, cu pulverizatorul doar ce dau cu spuma masina sau mobra, pentru spalare, nu am jet destul pentru curtat namolul de pe fundul jambelor. Stii, cand omul are pitici, trebuie sa faca ce spun ei. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Lucian_M a spus:

Merci de pont!

ajunsesem sa folosesc 1 spray de 500ml per crac de furca. chiar daca le iau ieftin e o cheltuiala considerabila si mi-am adus aminte ca la BMW in service aveam asa ceva de la wurth asa ca am cautat o alternativa. alea ieftine din dedeman nu rezista garnitura la banzina dar asta e pt uz industrial si e rezistenta la benzina/motorina.

 

plus ca o poti folosi si la curatarea altor piese/ repere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut merge si la alte chestii. Si la mine la fel, minim doua spray-uri de 500 pentru o furca, asa ca am cautat ceva mai "consistent", spray de 750, pe care il iau cu cca 14-15 lei si depasesc doar un pic pentru intreaga furca. De acum e cam gata sezonul, deci ramane pentru la anul. Iar dracia de comprimat o fac mai mult sa exersez sudura, ca anual am maxim 3-4 USD la lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a finalizat treaba cu compresorul.

Am luat Michelinu' de 100 L.

https://selectauto.ro/compresoare-cu-piston/930-compresor-de-aer-100-litri-mb-100348-8020119121351.html?gclid=CjwKCAjw5c6LBhBdEiwAP9ejG0ddXc46A8_FFmo4cypgdcaES-i-S0kMu1plqFWLbjjI6rxeBCKo0BoCtoYQAvD_BwE

 

2.050 lei cu transport cu tot.

 

image.thumb.png.76b57475889fa52b7d1deaf229c42851.png

 

Iata-l alaturi de batranul compresor de 25L, cumparat prin 2001-2002. Daca il doreste cineva, il dau cu placere. Inca functioneaza, dar trebuie schimbate amortizoarele de cauciuc ale pompei. Zbarnaie tare. In rest e functional.

 

Am facut si o proba a compresorului cel nou impreuna cu cabina de sablare.

 

- manusile nu au de suferit  de la jetul de nisip. Proba facuta la 8 bar

- debitul compresorului sustine continuu pistolul de sablat pe la circa 7 bar

- compresorul este reglat sa lucreze in domeniul 8-10 bar, iar iesirea este reglata la 8 bar

 

Iata si ceva poze de la sablare:

image.thumb.png.ade4d8be1e13f4732f2298063f8d7e6a.png

Partea de la pivot (partea superioara) a fost sablata cu furtun de alimentare aer de 8 mm, cea de la bara de directie cu furtun de 10 mm. Nu am remarcat o diferenta notabila.

image.thumb.png.dde9acf706116709c68ccb18d930683b.png

A aparut si o serie pe piesa 😂

 

Ceea ce trebuie facut este sa pun un exhaustor, un aspirator chior. Probabil ca am pus filtrele prea dese si nu iese aerul (e drept ca nici praful de nisip) dar nu mai se vede nimica in cutie 🤦‍♂️

image.thumb.png.f57a1eb6e7ff60e03bbeff4d48523c8d.png

 

Iata si accesul aerului in cutie: conector de trecere de 10 mm

image.thumb.png.5f1cbc1805b440247214f58348a67b8e.png

 

Nisipul se poate recupera.

image.thumb.png.31ea2c278d6d57a4a4c7c20c6c6892fa.png

 

Cu cateva modificari, cabina va lucra bine.

 

O sa mai fac o incercare: o sa leg in locul rezervorului de nisip un furtun care se mearga la un rezervor exterior. Sa fie mai usor de lucrat cu pistolul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

S-a finalizat treaba cu compresorul.

Am luat Michelinu' de 100 L.

https://selectauto.ro/compresoare-cu-piston/930-compresor-de-aer-100-litri-mb-100348-8020119121351.html?gclid=CjwKCAjw5c6LBhBdEiwAP9ejG0ddXc46A8_FFmo4cypgdcaES-i-S0kMu1plqFWLbjjI6rxeBCKo0BoCtoYQAvD_BwE

 

2.050 lei cu transport cu tot.

 

image.thumb.png.76b57475889fa52b7d1deaf229c42851.png

 

Iata-l alaturi de batranul compresor de 25L, cumparat prin 2001-2002. Daca il doreste cineva, il dau cu placere. Inca functioneaza, dar trebuie schimbate amortizoarele de cauciuc ale pompei. Zbarnaie tare. In rest e functional.

 

Am facut si o proba a compresorului cel nou impreuna cu cabina de sablare.

 

- manusile nu au de suferit  de la jetul de nisip. Proba facuta la 8 bar

- debitul compresorului sustine continuu pistolul de sablat pe la circa 7 bar

- compresorul este reglat sa lucreze in domeniul 8-10 bar, iar iesirea este reglata la 8 bar

 

Iata si ceva poze de la sablare:

image.thumb.png.ade4d8be1e13f4732f2298063f8d7e6a.png

Partea de la pivot (partea superioara) a fost sablata cu furtun de alimentare aer de 8 mm, cea de la bara de directie cu furtun de 10 mm. Nu am remarcat o diferenta notabila.

image.thumb.png.dde9acf706116709c68ccb18d930683b.png

A aparut si o serie pe piesa 😂

 

Ceea ce trebuie facut este sa pun un exhaustor, un aspirator chior. Probabil ca am pus filtrele prea dese si nu iese aerul (e drept ca nici praful de nisip) dar nu mai se vede nimica in cutie 🤦‍♂️

image.thumb.png.f57a1eb6e7ff60e03bbeff4d48523c8d.png

 

Iata si accesul aerului in cutie: conector de trecere de 10 mm

image.thumb.png.5f1cbc1805b440247214f58348a67b8e.png

 

Nisipul se poate recupera.

image.thumb.png.31ea2c278d6d57a4a4c7c20c6c6892fa.png

 

Cu cateva modificari, cabina va lucra bine.

 

O sa mai fac o incercare: o sa leg in locul rezervorului de nisip un furtun care se mearga la un rezervor exterior. Sa fie mai usor de lucrat cu pistolul.

Bună ziua,m-ar interesa compresorul pentru umflat roţi,la ce preţ te-ai gîndit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, GoodKat a spus:

 

Daca nu il ia colegul ma abonez eu in coada.

 

Arata chiar bine si rezultatul. Mediul de sablare se poate recupera? Trebuie cernut astfel incat sa nu se infunde diuza pistolului cu resturi rezultate din sablare?

 

Zici de 'vapor-blasting'?

OK.

Pai intorci cutia si scurgi nisipul in rezervor 😊

Nu se poate infunda diuza. Gaurile sunt mult prea mari, de ordinul mm diametru.

 

@ENEOS  ai vreo indicatie de la Kärcher in privinta tipul de nisip?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Date tehnice:
- continut SiO2~ 97%

Adica nisip de pe jos :) 30lei.

Nu mai dati banii pe prostii. Luati nisip de pe jos ca merge. Testat. Nu trebuie sa-i faci nimic decat daca vrei sa-l speli inainte si dupa folosire ca sa nu mai faca praf.

Vrei tu nisip 03-08mm, fura-i ciurul nevestii si cerne-l.

Medii de sablare speciale se folosesc in situatii speciale. (coaja de nuca, sticla, etc...)Ca sa dai rugina si vopseaua jos de pe fiare, e suficient nisip de pe jos. Mai important ar fi sa va instalati filtre de apa la compresoare ca sa nu se mai infunde pistolul cu nisip ud. Dar si asta e optional ca nu lucrati 8 ore pe zi cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, GoodKat a spus:

 

Daca nu il ia colegul ma abonez eu in coada.

 

Arata chiar bine si rezultatul. Mediul de sablare se poate recupera? Trebuie cernut astfel incat sa nu se infunde diuza pistolului cu resturi rezultate din sablare?

 

Zici de 'vapor-blasting'?

 

Acum 21 ore, Silver Arrow a spus:

1 Leu compresorul si iti platesti transportul cu Fan sau il iei personal din Bucuresti. De umflat roti este foarte bun.

 

Acum 21 ore, Silver Arrow a spus:

1 Leu compresorul si iti platesti transportul cu Fan sau il iei personal din Bucuresti. De umflat roti este foarte bun.

Bună ziua,mulţumesc mult,plătesc curierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Nguyen a spus:

 

Deci merge continuu, nu se opreste singur in timp ce sablezi.

Daca tin iesirea la 8 bar, si tin pornit continuu pistolul de sablare, merge continuu.

Daca o las la 6 bar apuca compresorul sa creasca presiunea si se opreste.

Avand in vedere ca piesele nu sunt de dimensiuni mari,  si in timp de sablezi mai intorci piesa, o mai aranjezi, ceea ce inseamna opriri de aer, se poate sabla si cu 8 bar, compresorul apucand sa compenseze pierderea de presiune.

Cele de mai sus se petrec cu furtun de alimentare de 10 mm.

Daca folosesc furtun de 8 mm, atunci situatia de sus nu mai apare.

 

De asemenea diuza de la pistol are diametru mult prea mare (fiind utila la suprafete mari, nu la piese mici), si se pierde aer si nisip inutil. Ar merge una cu diametru mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Scule de calitate - de unde le cumparam?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...