styx Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 (editat) Salutare tuturor, sunt membru pe forum din 2003 si tot de atunci ma chinui sa-mi iau motor. Prima tentativa a fost cu o motoreta cu care am mers ~1an si pe urma a fost furata, dar am capatat experienta in jungla din Bucuresti. Apoi mi-am luat ca tot omul B-ul si m-am plimbat cu duba...dar ceva lipsea....aveam zile cand simteam o nevoie interioara de a tine ghidonul si a da gaz. Vreau sa mentionez de la inceput ca NU sunt: teribilist (merg cu masina prin oras cu 50-max65), nu sunt baiat de bani gata(a facut mama credit pe 3ani ca sa-mi indeplineasca visul). Am stat cu ochii pe forum si pana la urma am gasit una avantajoasa si m-am dus sa o vad. Mi-am dat seama ca sunt inca afon in ceea ce priveste experienta cu motoare asa ca am cautat pe cineva pe forum sa ma ajute pt. ca toti prietenii mei cu carnet de A erau ocupati. In 3ore trebuia sa plec. Dau la membrii online, si dau click pe primul user care s-a intamplat sa fie "theBD". Il bag in lista de mess, il intreb daca ar putea sa vina cu mine in seara asta sa vad un motor in Ploiesti si zice ca nu e nici o problema, ca vine . Ajunsi acolo, eu cu duba mea, el cu KTM Advantura 950 aflam ca Arpilica nu mai fusese pornita de 3luni...avea panze de paianjen la roti. Dragos aka "theBD" apasa de cateva ori pe pornire dar nu o ia, crezand ca baterie este moarta, o impingem pe strada cativa metri si deja pocpocpoc-prprprpr . A stat in relanti putin turata pe la 3-4mii rpm probabil de la soc si de la atata gaz, dar si-a revenit si Dragos s-a dus cu ea la o plimbare pt. ca eu stiam cum se schimba vitezele doar in teorie . A mers cu 90km/h la 10.000rpm, mult pana in red-line, dar el nu stia ca avea 6 viteze, si nu mai stie daca se afla in viteza 5 sau 6. Oricum, sunt multumit de performante, de cum arata, de acte, mai negociez putin pt. ca are anvelopele destul de uzate si cadem de acord la 1300euro. Peripetii pe drum, cade pe o parte ZBANG!, ma cacasem pe mine, m-am gandit deja ca s-au terminat carenele, si cand colo ce sa vezi? NIMIC! O leg de data asta cum stiu eu mai bine, nu cum a legat-o vanzatorul la plecare si ajung cu bine acasa. As putea sa mai scriu, dar ma dor degetele, asa ca va mai dau niste detalii si vaurez drum neudat de primarie Aprilia RS50 an 2001 16.000km motor original 50cc fara prostii de kit-uri si tobe sunt al doilea propietar Poze cu ea n-am avut timp sa fac, dar am doua ca sa va faceti o idee in ce stare e PS: NU, nu o sa imi iau alta mai "mare" curand, o sa o tin cat mai multi ani Editat August 23, 2006 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Friend Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Sa o stapanesti sanatos. Eu sunt fan Aprilia si tot ce inseamna de la Aprilia. Sterge te rog poza cu cheia. Poate ispitesti pe careva sa ti-o "imprumute" Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 23, 2006 Autor Share Postat August 23, 2006 vad ca nu mai pot sa editez postul, daca citeste un admin topicul sa stearga poza cu cheia, poate va faceti duplicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dewe dee Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 felicitari, sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 de ce 50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 felicitari.....dar...o sa o schimbi sezonul urmator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 stefane,faina achizitie ai facut si tu.sa ii stapanesti sanatos cei 9 CP ai ei.Drum uscat si 13000 rpm fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Sa o calaresti sanatos dar sa stii ca acele kituri si tobe nu sunt prostii . Daca o sa o tii mai mult o sa vezi ca incet incet o sa te gindesti la cum ar fi cu un kit !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 felicitari! sa ai grija de ea. fix asa arata si cheia mea suspect de asemanatoare arata foarte bine motorul, bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 23, 2006 Autor Share Postat August 23, 2006 deci azi am mai mers vreo 300metri cu ea si are o acceleratie de te da pe spate rau o sa o tin ceva vreme, si daca vreau mai multa putere nu o sa-i pun kit, ci poate iau ceva mai mare, dar momentan ma sperii si de asta. Am avut si un mic incident, viraj dreapta +nisip cacalau de la constructii, blocat roata fata pt. ca a venit o dacie din dreapta pe unde am vrut sa intru eu, si fiind inclinat pt. viraj am culcat-o usor pe dreapta, abia se vede ceva pe carena, daca nu era plin de nisip nu cadeam, ca doar aveam doar vreo 40km/h. Erata: am citit pe net ca are 12CP PS: de unde cumpar niste protectii de carene ieftin? galmele acelea din metal +caiciuc care se prin pe parti... Multumesc tuturor pt. urari, asfalt fara nisip va urez! poze noi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Am vazut cand o testati pe la Bucov Sa o stapanesti santos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 nice! frumoasa bestia.. are 50cmc si mere 90in a 5a..taree sa fiti happy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Sa o stapanesti sanatos,si ai mai multa grija la nisip ca-i pacat sa o strici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 24, 2006 Autor Share Postat August 24, 2006 (editat) Am vazut cand o testati pe la Bucov Sa o stapanesti santos! si eu te-am vazut cand ai trecut cu cbr125-ul fara toba (cred) si cu creasta rosie pe casca, aratai demential deci stie cineva unde gasesc protectii de carene si daca merg si la rs50 ? ps: aprilica va sta acum 2 saptamani la carcera pt. ca a derapat Editat August 24, 2006 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 si eu te-am vazut cand ai trecut cu cbr125-ul fara toba (cred) si cu creasta rosie pe casca, aratai demential deci stie cineva unde gasesc protectii de carene si daca merg si la rs50 ? ps: aprilica va sta acum 2 saptamani la carcera pt. ca a derapat nu prea ai unde sa montezi crashprotectors schimba gumele, sunt imbatranite si nu au aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Am vazut anuntul cu moto chiar pe forum. Achizitie draguta, sa ai grija de ea La cati mai multi km. PS: Te-ai acomodat cu schimbatul vitezelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 24, 2006 Autor Share Postat August 24, 2006 Am vazut anuntul cu moto chiar pe forum. Achizitie draguta, sa ai grija de ea La cati mai multi km. PS: Te-ai acomodat cu schimbatul vitezelor? nu am apucat inca sa merg mult cu ea (700m) dar am apucat sa-mi dau seama ca o sa am non-stop de lucru cu schimbatul vitezelor A fost intretinuta bine pana acum, putine zgarieturi. Am observat insa cateodata la relanti in neutru un carait usor si un zornait ca si cum o bilutza ar sari de colo, iar cand apas ambreiajul dispar toate sunetele "auxiliare" si mai ramane doar sunetul "fin" al tobei pff-pff-pff-pff-pff. Mi-a zis cineva ca daca dispare sunetul la apasarea ambreiajului e doar ochestie de reglaj, nu e ceva grav, cred ca ar trebui sa ma duc totusi la un service pt. o revizie completa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 nu am apucat inca sa merg mult cu ea (700m) dar am apucat sa-mi dau seama ca o sa am non-stop de lucru cu schimbatul vitezelor Mda...asta o sa fie si marea mea problema(desi mi se pare putin cam absurda):schimbatul vitezelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Mda...asta o sa fie si marea mea problema(desi mi se pare putin cam absurda):schimbatul vitezelor. Nu te obliga nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 25, 2006 Autor Share Postat August 25, 2006 ma deranjeaza doar acum putin ca parca nu pot sa fiu asa de atent ca pe motoreta, pt. ca mai "pierd vremea" cu schimbatul, dar am mers cu ea cateva sute de metrii, sunt sigur ca o sa ma obisnuiesc si o sa te obisnuiesti si tu Andreas maine ma duc la prima ora, o scot de la unchi-miu din garaj si ma duc la OMV sa-mi fac "plinul" de consumabile: ulei, lichid frana, antigel, benzina, si imi umflu si rotile, doar sa nu cad cu ea pe drum, ca e la vreo 300m benzinaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 29, 2006 Autor Share Postat August 29, 2006 am cateva intrebari: 1) am cumparat lichid de frana DOT3 si in manual zice DOT4 sau DOT5, are ceva daca il pun pe asta? 2) am luat ulei pt. transmisie Lukoil 80W-90 si in manual scrie Lukoil 75W-90, deci l-am luat o leaca mai gros, mai dens, pt. ca altul nu aveau, credeti ca are ceva? eu stiu ca W-ul este chiar variabil in functie de temperatura ambientala in care se foloseste motorul 3) surubul cu cap de imbus de la manerul stang de la ghidon este intzepenit si manerul se invarte in gol, ce e de facut? cu fortza excesiva nu prea merge....mi-a zis unul pe un forum de aprilia ca cica ar fi fost cazuta pe stanga in maner mai tare, si s-a indoit surubul ala si de aceea nu merge scos, si va trebui sa-l tai dar nu cred ca o sa fac asta....in cel mai rau caz, il lipesc cu poxy-pol ca sa nu se mai invarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 Salutare si sa te bucuri de ea! Si eu tot pe una de-asta am inceput.Erau noua, noutza.Am luat-o de la zero si am tinut-o pana la 600 de km.Nu m-au dus nervii sa o tin mai mult.I-am scos limitatorul si fara limitator abia ajungea la 80/90, cu greu, turata la max.Sincer ma intreb cum zici tu ca ar fi putut merge mai sus.Dar daca zici ca tu si cu masina mergi mai potolit, e ok.O sa fie foarte buna.Si.... da-te cu ea, mai ai timp.Maine te-asteptam la arc.Vezi ca merge si fara permis (cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 nu se stie inca daca se poate fara permis, poate cu noul cod rutier. eu am prins pe a mea 105 (va garantez) si nu era turatie maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 1 nu face prostia sa pui lichid de frana dot 3 ca distrugi garniturile pune dot 4 2 uleiu e perfect merge 3 o rezolvi tu;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.