Sari la conținut

O Bijuterie !


styx
 Share

Postări Recomandate

:P Salutare tuturor, sunt membru pe forum din 2003 si tot de atunci ma chinui sa-mi iau motor. Prima tentativa a fost cu o motoreta cu care am mers ~1an si pe urma a fost furata, dar am capatat experienta in jungla din Bucuresti. Apoi mi-am luat ca tot omul B-ul si m-am plimbat cu duba...dar ceva lipsea....aveam zile cand simteam o nevoie interioara de a tine ghidonul si a da gaz. Vreau sa mentionez de la inceput ca NU sunt: teribilist (merg cu masina prin oras cu 50-max65), nu sunt baiat de bani gata(a facut mama credit pe 3ani ca sa-mi indeplineasca visul). Am stat cu ochii pe forum si pana la urma am gasit una avantajoasa si m-am dus sa o vad. Mi-am dat seama ca sunt inca afon in ceea ce priveste experienta cu motoare asa ca am cautat pe cineva pe forum sa ma ajute pt. ca toti prietenii mei cu carnet de A erau ocupati. In 3ore trebuia sa plec. Dau la membrii online, si dau click pe primul user care s-a intamplat sa fie "theBD". Il bag in lista de mess, il intreb daca ar putea sa vina cu mine in seara asta sa vad un motor in Ploiesti si zice ca nu e nici o problema, ca vine :drink: . Ajunsi acolo, eu cu duba mea, el cu KTM Advantura 950 aflam ca Arpilica nu mai fusese pornita de 3luni...avea panze de paianjen la roti. Dragos aka "theBD" apasa de cateva ori pe pornire dar nu o ia, crezand ca baterie este moarta, o impingem pe strada cativa metri si deja pocpocpoc-prprprpr :ok: . A stat in relanti putin turata pe la 3-4mii rpm probabil de la soc si de la atata gaz, dar si-a revenit si Dragos s-a dus cu ea la o plimbare pt. ca eu stiam cum se schimba vitezele doar in teorie :lol: . A mers cu 90km/h la 10.000rpm, mult pana in red-line, dar el nu stia ca avea 6 viteze, si nu mai stie daca se afla in viteza 5 sau 6. Oricum, sunt multumit de performante, de cum arata, de acte, mai negociez putin pt. ca are anvelopele destul de uzate si cadem de acord la 1300euro. Peripetii pe drum, cade pe o parte ZBANG!, ma cacasem pe mine, m-am gandit deja ca s-au terminat carenele, si cand colo ce sa vezi? NIMIC! O leg de data asta cum stiu eu mai bine, nu cum a legat-o vanzatorul la plecare si ajung cu bine acasa.

As putea sa mai scriu, dar ma dor degetele, asa ca va mai dau niste detalii si vaurez drum neudat de primarie :P

 

Aprilia RS50

an 2001

16.000km

motor original 50cc fara prostii de kit-uri si tobe

sunt al doilea propietar

 

Poze cu ea n-am avut timp sa fac, dar am doua ca sa va faceti o idee in ce stare e

 

PS: NU, nu o sa imi iau alta mai "mare" curand, o sa o tin cat mai multi ani :hug:

post-1001-1156330510_thumb.jpg

post-1001-1156330532_thumb.jpg

post-1001-1156330715_thumb.jpg

Editat de styx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o calaresti sanatos dar sa stii ca acele kituri si tobe nu sunt prostii . Daca o sa o tii mai mult o sa vezi ca incet incet o sa te gindesti la cum ar fi cu un kit !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci azi am mai mers vreo 300metri cu ea si are o acceleratie de te da pe spate rau o sa o tin ceva vreme, si daca vreau mai multa putere nu o sa-i pun kit, ci poate iau ceva mai mare, dar momentan ma sperii si de asta. Am avut si un mic incident, viraj dreapta +nisip cacalau de la constructii, blocat roata fata pt. ca a venit o dacie din dreapta pe unde am vrut sa intru eu, si fiind inclinat pt. viraj am culcat-o usor pe dreapta, abia se vede ceva pe carena, daca nu era plin de nisip nu cadeam, ca doar aveam doar vreo 40km/h.

Erata: am citit pe net ca are 12CP

 

PS: de unde cumpar niste protectii de carene ieftin? galmele acelea din metal +caiciuc care se prin pe parti...

 

Multumesc tuturor pt. urari, asfalt fara nisip va urez!

 

poze noi:

post-1001-1156367498_thumb.jpg

post-1001-1156367656_thumb.jpg

post-1001-1156367682_thumb.jpg

post-1001-1156367718_thumb.jpg

post-1001-1156367756_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut cand o testati pe la Bucov :P

Sa o stapanesti santos!

 

si eu te-am vazut cand ai trecut cu cbr125-ul fara toba (cred) si cu creasta rosie pe casca, aratai demential :hug:

 

deci stie cineva unde gasesc protectii de carene si daca merg si la rs50 ?

 

ps: aprilica va sta acum 2 saptamani la carcera pt. ca a derapat :ok:

post-1001-1156402558_thumb.jpg

Editat de styx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu te-am vazut cand ai trecut cu cbr125-ul fara toba (cred) si cu creasta rosie pe casca, aratai demential :P

 

deci stie cineva unde gasesc protectii de carene si daca merg si la rs50 ?

 

ps: aprilica va sta acum 2 saptamani la carcera pt. ca a derapat :ok:

 

nu prea ai unde sa montezi crashprotectors :hug:

 

schimba gumele, sunt imbatranite si nu au aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut anuntul cu moto chiar pe forum. Achizitie draguta, sa ai grija de ea :P

La cati mai multi km.

PS: Te-ai acomodat cu schimbatul vitezelor? :P

 

nu am apucat inca sa merg mult cu ea (700m) dar am apucat sa-mi dau seama ca o sa am non-stop de lucru cu schimbatul vitezelor :ok:

A fost intretinuta bine pana acum, putine zgarieturi. Am observat insa cateodata la relanti in neutru un carait usor si un zornait ca si cum o bilutza ar sari de colo, iar cand apas ambreiajul dispar toate sunetele "auxiliare" si mai ramane doar sunetul "fin" al tobei pff-pff-pff-pff-pff. Mi-a zis cineva ca daca dispare sunetul la apasarea ambreiajului e doar ochestie de reglaj, nu e ceva grav, cred ca ar trebui sa ma duc totusi la un service pt. o revizie completa, nu? :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma deranjeaza doar acum putin ca parca nu pot sa fiu asa de atent ca pe motoreta, pt. ca mai "pierd vremea" cu schimbatul, dar am mers cu ea cateva sute de metrii, sunt sigur ca o sa ma obisnuiesc si o sa te obisnuiesti si tu Andreas :hug:

 

maine ma duc la prima ora, o scot de la unchi-miu din garaj si ma duc la OMV sa-mi fac "plinul" de consumabile: ulei, lichid frana, antigel, benzina, si imi umflu si rotile, doar sa nu cad cu ea pe drum, ca e la vreo 300m benzinaria :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cateva intrebari:

 

1) am cumparat lichid de frana DOT3 si in manual zice DOT4 sau DOT5, are ceva daca il pun pe asta?

 

2) am luat ulei pt. transmisie Lukoil 80W-90 si in manual scrie Lukoil 75W-90, deci l-am luat o leaca mai gros, mai dens, pt. ca altul nu aveau, credeti ca are ceva? eu stiu ca W-ul este chiar variabil in functie de temperatura ambientala in care se foloseste motorul

 

3) surubul cu cap de imbus de la manerul stang de la ghidon este intzepenit si manerul se invarte in gol, ce e de facut? cu fortza excesiva nu prea merge....mi-a zis unul pe un forum de aprilia ca cica ar fi fost cazuta pe stanga in maner mai tare, si s-a indoit surubul ala si de aceea nu merge scos, si va trebui sa-l tai :D dar nu cred ca o sa fac asta....in cel mai rau caz, il lipesc cu poxy-pol ca sa nu se mai invarta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si sa te bucuri de ea! :P Si eu tot pe una de-asta am inceput.Erau noua, noutza.Am luat-o de la zero si am tinut-o pana la 600 de km.Nu m-au dus nervii sa o tin mai mult.I-am scos limitatorul si fara limitator abia ajungea la 80/90, cu greu, turata la max.Sincer ma intreb cum zici tu ca ar fi putut merge mai sus.Dar daca zici ca tu si cu masina mergi mai potolit, e ok.O sa fie foarte buna.Si.... da-te cu ea, mai ai timp.Maine te-asteptam la arc.Vezi ca merge si fara permis (cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...