Pannoniachopper Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Va salut pe toti! Multi dintre voi ati cunoscut Niprul meu rosu. Acum nu mai e, a plecat la Brasov, dar a venit noul meu motor (de fapt, are 44 ani ), The Eight Ball, aka Uralul. Am vrut sa fac un old school chopper din el, dar cred ca o sa fie un bobber cu flyerbar, cu motive de bila neagra si cu suicide shift, dar cat mai aproape de cel original. Acum este in stare originala, in curand o sa pun si poze despre ,,bobberisire''. Niste poze pentru voi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 poti sa incepi prin ai da jos,saua din spate.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 (editat) superb motor.eu zic ca old-school da mai bine.este de fapt cam old school. daca-i dai putin luciu in loc de bronzul ala,ar fi super. Editat August 23, 2006 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Va salut pe toti! Multi dintre voi ati cunoscut Niprul meu rosu. Acum nu mai e, a plecat la Brasov, dar a venit noul meu motor (de fapt, are 44 ani ), The Eight Ball, aka Uralul. Am vrut sa fac un old school chopper din el, dar cred ca o sa fie un bobber cu flyerbar, cu motive de bila neagra si cu suicide shift, dar cat mai aproape de cel original. Acum este in stare originala, in curand o sa pun si poze despre ,,bobberisire''. Niste poze pentru voi: super tare omule,sa te bucuri de ea fara incidente. E super bine intretinuta batranica.Cat a costat? Intotdeauna am zis ca mai bine un asa fier decat o japoneza mica care bazaie. Bafta multa si felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Succes la bobber-ire!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Mmm, abia astept sa vad ca iese. Pastreaza-l negru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Super arata motorashu. Eu nu i-ash face mari modificari... Bafta la customizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 salut Panoniachopper si felicitari pentru moto.....Tocmai am renuntat si eu la motorul de Dnepr si urmeaza un motor de Ural ca al tau cred.....bloc lustruit alea alea....sa ne auzim pe strazi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Frumos rau! Sa-l stapinesti sanatos.Cit a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat August 24, 2006 Autor Share Postat August 24, 2006 Mersi pentru aprecieri! Cum am zis, o sa fie un bobber, dar nu vreau sa modific mult pe el, ex. taiat de cadru si alte blasfemii. Uralul asta nu merita. Deci n-o sa fac mari modificari, doar sa fie putin mai salbatic. O sa vedeti voi Cat despre pret: nu a costat nimic, pentru ca am dat in schimb Niprul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Ai un motor foarte frumos cu un nume si mai frumos!Iti doresc sa ai parte de multi kilometri cu el! Vreau si eu sa-mi iau un ural mai vechi si sa-l bobberesc.Te-ai gindit cum o sa faci suicide shift-ul?Daca da cred ca ar fi interesant sa pui niste detalii aici. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat August 25, 2006 Autor Share Postat August 25, 2006 Thanx, Man! Am eu o traditie, sa botez motocicletele mele dupa song-urile mele preferate. Eight Ball vine de la bila neagra, care va fi si motivul motocicletei, iar Midnight Special este una dintre cele mai reusite piese de la Creedence Clearwater Revival, formatia, care va fi in topul meu 5 pentru intotdeauna. Eight Ball Midnight Special - suna frumos, nu? Si merge si cu motocicleta. Cat despre suicide shift: vreau asa cum este la Harley-urile modificate, deci sa nu fie pus la rezervor cum este la motociclete antice, ci sa vine de la jos , de la schimbator, mult peste rezervor. Problema e, ca schimbatorul e pe partea stanga, iar suicide-ul tre sa fie pe partea dreapta, pt. ca nu vreau sa modific ambreajul. Deci, cred ca o sa sudez o bara pe schimbatorul de picior, aduc bara undeva langa filtrul de aer pe partea dreapta, si de acolo, langa rezervor, sus. Astazi ma duc la garaj, iau parametrele, si fac o schita. LnR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 (editat) Thanx, Man! Am eu o traditie, sa botez motocicletele mele dupa song-urile mele preferate. Eight Ball vine de la bila neagra, care va fi si motivul motocicletei, iar Midnight Special este una dintre cele mai reusite piese de la Creedence Clearwater Revival, formatia, care va fi in topul meu 5 pentru intotdeauna. Eight Ball Midnight Special - suna frumos, nu? Si merge si cu motocicleta. Cat despre suicide shift: vreau asa cum este la Harley-urile modificate, deci sa nu fie pus la rezervor cum este la motociclete antice, ci sa vine de la jos , de la schimbator, mult peste rezervor. Problema e, ca schimbatorul e pe partea stanga, iar suicide-ul tre sa fie pe partea dreapta, pt. ca nu vreau sa modific ambreajul. Deci, cred ca o sa sudez o bara pe schimbatorul de picior, aduc bara undeva langa filtrul de aer pe partea dreapta, si de acolo, langa rezervor, sus. Astazi ma duc la garaj, iau parametrele, si fac o schita. LnR vezi ca la cutiile mai vechi de Ural ai o iesire pentru schimbator la mana pe partea dreapta (astupata cu un capacel prins in 4 suruburi). Nu trebuie sa te chinui sa faci cine stie ce adaptari din pedala de pe stanga acu m-am uitat mai cu atentie la pozele puse de tine... ar trebui sa poti schimba si cu mana direct de la maneta de marsarier Editat August 25, 2006 de cios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 spor la lucru shi numai idei bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flaming pistonS Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 Nice bike! Nice style, nice color. Felicitari si succes la customizare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat August 26, 2006 Autor Share Postat August 26, 2006 vezi ca la cutiile mai vechi de Ural ai o iesire pentru schimbator la mana pe partea dreapta (astupata cu un capacel prins in 4 suruburi). Nu trebuie sa te chinui sa faci cine stie ce adaptari din pedala de pe stanga acu m-am uitat mai cu atentie la pozele puse de tine... ar trebui sa poti schimba si cu mana direct de la maneta de marsarier Pot sa schimb si cu mana, dar asa cum este acum, nu e stilul suicide. Am gandit sa prind bara pe maneta pe partea dreapta, dar asa e mai complicat, ca tre sa prind si undeva pe mijloc, langa motor (altfel are un joc prea mare) cea ce afecteaza estetica. O sa pun schita, ca ieri am gasit o solutie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 Acum vreo 4 ani, mai ca nu am plans ca sa-mi vanda mie motorul asta... Avea atas, fusese proaspat renovat, era al unor tineri din BV care vroiau sa plece prin America. Eu si prietena mea de atunci nu mai stiam pe unde sa ne imprumutam sa putem sa o cumparam. Cereau 1000 de euro. Atunci nu aveam serviciu, era greu, asa ca am ratat-o. Acum vreo doua luni am reintalnit-o in garajul bunului meu prieten Basty, si mi-a trezit amintirea acelor vremuri. Sa o stapanesti sanatos, sa ai grija de ea, ca sa aiba si ea grija de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Pot sa schimb si cu mana, dar asa cum este acum, nu e stilul suicide. Am gandit sa prind bara pe maneta pe partea dreapta, dar asa e mai complicat, ca tre sa prind si undeva pe mijloc, langa motor (altfel are un joc prea mare) cea ce afecteaza estetica. O sa pun schita, ca ieri am gasit o solutie . Ce parere ai de solutia asta.Mi se pare foarte buna tehnic si estetic si in plus este si Eight Ball Daca o sa-mi cumpar un Ural(cum dealtfel intentionez) cred ca asa voi realiza suicideshift-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat August 28, 2006 Autor Share Postat August 28, 2006 Ce parere ai de solutia asta.Mi se pare foarte buna tehnic si estetic si in plus este si Eight Ball Daca o sa-mi cumpar un Ural(cum dealtfel intentionez) cred ca asa voi realiza suicideshift-ul. Hehe, chiar ca e fain. Mersi pentru idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 salut uralul l-a luat de la mine cadrul cu tot ce e pe el cu exceptia motorului este m72- uralul e mai urit original am 2 m-uri de vinzare unul cu acte unul fara sunt desfacute am shi un atash la ele shi le dau urgent cu 400 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 ce frumusete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 ce frumos.as renunta la saua din spate si as face ceva imbunatatiri de ordin estetic la motor si la evacuare.in rest nu as face nimic.oi fi eu fan al motocicletelor moderne insa asta imi place foarte mult.orice faci..pastreaza culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 superb multa bafta, daca ai de gand sa te scapi de shaua pasagerului sa imi spui ca o cumpar io mult noroc in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 30, 2006 Autor Share Postat Septembrie 30, 2006 Thanx guys. Inca n-am apucat de bobberisire, astept iarna. Tot m-am gandit, cum sa fac, ca pentru a crea un adevarat bobber, tre sa iau jos aripa de fata, jumatatea aripii din spate, sa pun tevi mai lungi, jos cu seaua din spate, etc. Dar n-am inima sa fac asta cu motoru, e asa de frumos. Asa ca va fi un ,,half-bobber'', cu ghidon widebar, lat si jos, suicide shift, comenzi avansate si aerograf cruce de fier + ghost-flames. Ma gandesc si la seaua din spate, nu merge cu un bobber asta-i clar, dar mie imi place foarte mult asa, si nici prietena nu plange (e bine, asta nu conteaza prea mult la mine ). Oricum, o sa fie ceva unic, iarna asta cumpar gume stil whitewall, si schimb cateva lucruri pe ea sa fie mai frumos si sa arata mai dur. As vrea o combinatie bobber-vintage-old school, sa vedem ce reusesc. Ma intorc cu poze, cand ma apuc de modificari. p.s. culoarea ramane iar cadrul n-o sa simte flex niciodata. Nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 nu vrei sa incorporezi si tema -eight ball- in aerografie?poate un craniu ce tine in gura o bila?please keep it simple ps: cam cat ar costa motocicleta in aceasta stare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.