Sari la conținut

The Eight Ball Midnight Special


Pannoniachopper
 Share

Postări Recomandate

Va salut pe toti! Multi dintre voi ati cunoscut Niprul meu rosu. Acum nu mai e, a plecat la Brasov, dar a venit noul meu motor (de fapt, are 44 ani :ok: ), The Eight Ball, aka Uralul. Am vrut sa fac un old school chopper din el, dar cred ca o sa fie un bobber cu flyerbar, cu motive de bila neagra si cu suicide shift, dar cat mai aproape de cel original. Acum este in stare originala, in curand o sa pun si poze despre ,,bobberisire''. Niste poze pentru voi:

post-1539-1156341958_thumb.jpg

post-1539-1156342021_thumb.jpg

post-1539-1156342064_thumb.jpg

post-1539-1156342114_thumb.jpg

post-1539-1156342172_thumb.jpg

post-1539-1156342222_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:ok: superb motor.eu zic ca old-school da mai bine.este de fapt cam old school.

daca-i dai putin luciu in loc de bronzul ala,ar fi super. :hug:

Editat de madcox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti! Multi dintre voi ati cunoscut Niprul meu rosu. Acum nu mai e, a plecat la Brasov, dar a venit noul meu motor (de fapt, are 44 ani :ok: ), The Eight Ball, aka Uralul. Am vrut sa fac un old school chopper din el, dar cred ca o sa fie un bobber cu flyerbar, cu motive de bila neagra si cu suicide shift, dar cat mai aproape de cel original. Acum este in stare originala, in curand o sa pun si poze despre ,,bobberisire''. Niste poze pentru voi:

super tare omule,sa te bucuri de ea fara incidente.

E super bine intretinuta batranica.Cat a costat?

Intotdeauna am zis ca mai bine un asa fier decat o japoneza mica care bazaie.

Bafta multa si felicitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru aprecieri! Cum am zis, o sa fie un bobber, dar nu vreau sa modific mult pe el, ex. taiat de cadru si alte blasfemii. Uralul asta nu merita. Deci n-o sa fac mari modificari, doar sa fie putin mai salbatic. O sa vedeti voi :P Cat despre pret: nu a costat nimic, pentru ca am dat in schimb Niprul :ok: :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un motor foarte frumos cu un nume si mai frumos!Iti doresc sa ai parte de multi kilometri cu el!

Vreau si eu sa-mi iau un ural mai vechi si sa-l bobberesc.Te-ai gindit cum o sa faci suicide shift-ul?Daca da cred ca ar fi interesant sa pui niste detalii aici.

 

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanx, Man! Am eu o traditie, sa botez motocicletele mele dupa song-urile mele preferate. Eight Ball vine de la bila neagra, care va fi si motivul motocicletei, iar Midnight Special este una dintre cele mai reusite piese de la Creedence Clearwater Revival, formatia, care va fi in topul meu 5 pentru intotdeauna. Eight Ball Midnight Special - suna frumos, nu? Si merge si cu motocicleta. Cat despre suicide shift: vreau asa cum este la Harley-urile modificate, deci sa nu fie pus la rezervor cum este la motociclete antice, ci sa vine de la jos , de la schimbator, mult peste rezervor. Problema e, ca schimbatorul e pe partea stanga, iar suicide-ul tre sa fie pe partea dreapta, pt. ca nu vreau sa modific ambreajul. Deci, cred ca o sa sudez o bara pe schimbatorul de picior, aduc bara undeva langa filtrul de aer pe partea dreapta, si de acolo, langa rezervor, sus. Astazi ma duc la garaj, iau parametrele, si fac o schita. :ok:

 

LnR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanx, Man! Am eu o traditie, sa botez motocicletele mele dupa song-urile mele preferate. Eight Ball vine de la bila neagra, care va fi si motivul motocicletei, iar Midnight Special este una dintre cele mai reusite piese de la Creedence Clearwater Revival, formatia, care va fi in topul meu 5 pentru intotdeauna. Eight Ball Midnight Special - suna frumos, nu? Si merge si cu motocicleta. Cat despre suicide shift: vreau asa cum este la Harley-urile modificate, deci sa nu fie pus la rezervor cum este la motociclete antice, ci sa vine de la jos , de la schimbator, mult peste rezervor. Problema e, ca schimbatorul e pe partea stanga, iar suicide-ul tre sa fie pe partea dreapta, pt. ca nu vreau sa modific ambreajul. Deci, cred ca o sa sudez o bara pe schimbatorul de picior, aduc bara undeva langa filtrul de aer pe partea dreapta, si de acolo, langa rezervor, sus. Astazi ma duc la garaj, iau parametrele, si fac o schita. :ok:

 

LnR

vezi ca la cutiile mai vechi de Ural ai o iesire pentru schimbator la mana pe partea dreapta (astupata cu un capacel prins in 4 suruburi). Nu trebuie sa te chinui sa faci cine stie ce adaptari din pedala de pe stanga

 

acu m-am uitat mai cu atentie la pozele puse de tine... ar trebui sa poti schimba si cu mana direct de la maneta de marsarier

Editat de cios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca la cutiile mai vechi de Ural ai o iesire pentru schimbator la mana pe partea dreapta (astupata cu un capacel prins in 4 suruburi). Nu trebuie sa te chinui sa faci cine stie ce adaptari din pedala de pe stanga

 

acu m-am uitat mai cu atentie la pozele puse de tine... ar trebui sa poti schimba si cu mana direct de la maneta de marsarier

 

Pot sa schimb si cu mana, dar asa cum este acum, nu e stilul suicide. Am gandit sa prind bara pe maneta pe partea dreapta, dar asa e mai complicat, ca tre sa prind si undeva pe mijloc, langa motor (altfel are un joc prea mare) cea ce afecteaza estetica. O sa pun schita, ca ieri am gasit o solutie :ok: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 4 ani, mai ca nu am plans ca sa-mi vanda mie motorul asta... Avea atas, fusese proaspat renovat, era al unor tineri din BV care vroiau sa plece prin America. Eu si prietena mea de atunci nu mai stiam pe unde sa ne imprumutam sa putem sa o cumparam. Cereau 1000 de euro. Atunci nu aveam serviciu, era greu, asa ca am ratat-o. Acum vreo doua luni am reintalnit-o in garajul bunului meu prieten Basty, si mi-a trezit amintirea acelor vremuri. Sa o stapanesti sanatos, sa ai grija de ea, ca sa aiba si ea grija de tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa schimb si cu mana, dar asa cum este acum, nu e stilul suicide. Am gandit sa prind bara pe maneta pe partea dreapta, dar asa e mai complicat, ca tre sa prind si undeva pe mijloc, langa motor (altfel are un joc prea mare) cea ce afecteaza estetica. O sa pun schita, ca ieri am gasit o solutie :hug: .

 

Ce parere ai de solutia asta.Mi se pare foarte buna tehnic si estetic si in plus este si Eight Ball :ok:

Daca o sa-mi cumpar un Ural(cum dealtfel intentionez) cred ca asa voi realiza suicideshift-ul.

post-5472-1156705130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere ai de solutia asta.Mi se pare foarte buna tehnic si estetic si in plus este si Eight Ball :hug:

Daca o sa-mi cumpar un Ural(cum dealtfel intentionez) cred ca asa voi realiza suicideshift-ul.

 

Hehe, chiar ca e fain. Mersi pentru idee. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Thanx guys. Inca n-am apucat de bobberisire, astept iarna. Tot m-am gandit, cum sa fac, ca pentru a crea un adevarat bobber, tre sa iau jos aripa de fata, jumatatea aripii din spate, sa pun tevi mai lungi, jos cu seaua din spate, etc. Dar n-am inima sa fac asta cu motoru, e asa de frumos. Asa ca va fi un ,,half-bobber'', cu ghidon widebar, lat si jos, suicide shift, comenzi avansate si aerograf cruce de fier + ghost-flames. Ma gandesc si la seaua din spate, nu merge cu un bobber asta-i clar, dar mie imi place foarte mult asa, si nici prietena nu plange (e bine, asta nu conteaza prea mult la mine ;) ). Oricum, o sa fie ceva unic, iarna asta cumpar gume stil whitewall, si schimb cateva lucruri pe ea sa fie mai frumos si sa arata mai dur. As vrea o combinatie bobber-vintage-old school, sa vedem ce reusesc. Ma intorc cu poze, cand ma apuc de modificari. :baldy:

 

p.s. culoarea ramane iar cadrul n-o sa simte flex niciodata. Nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...