WickedAssHell Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Este vorba de full exhaust sau de slip on??Ma refer la tobele alea Akrapovic Pare a fi complet nu-i asa? Editat Octombrie 30, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2010 Autor Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) http://www.moto-net.com/essais-motos-3983-...ster-!.html Deja in cateva teste se mentioneaza vibratii intre 6-8000 de turatii. Asta datorita frazei aleia din brosura de prezentare in care spuneau ca prin arborii de echilibrare au redus vibratiile, dar nu de tot ca sa-i lase un anumit "caracter" motorului! Sunt de acord ca motoarele Kawasaki au caracter, dar aici cred ca este doar o chestie care nu le-a iesit cum trebuie. Seile alea optionale par facute bine pentru touring. Evacuarea cred ca este slip-on, nu am fost prea atent la partea asta. Editat Octombrie 30, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Cred ca vibratiile alea care se aud in clip au legatura cu prinderea camerei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) [url=http://www.moto-net.com/essais-motos-3983-KAWASAKI-Z1000SX-Essai-de-la-Z1000SX-:-SeXy-roudster-!.html]http://www.moto-net.com/essais-motos- Am citit ca va costa cu 1000 euro peste Z1000 in Franta, deci va fi 12 500 EUR si va trece de 13 000 cu ABS si laterale. Pentru comparatie, preturile pentru competitori din articol: Suzuki GSX-F1250FA - 9 999 euros, Honda CBF1000FA - 10 500 Fazer 1000 - 11 300 euros La intrebarea - va fi disponibila si rosie, ma tem ca cel putin in Franta nu: Coloris : Vert et noir ou noir ĂŠbène. Editat Octombrie 31, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Doar in state va fi rosie. Deja se vorbeste pe advrider de schimburi de carene intre europeni si americani, primii ca vor rosii, ceilalati ca vor sa scape de numele de ninja, factor de risc pentru asiguratori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Deja in cateva teste se mentioneaza vibratii intre 6-8000 de turatii. Asta datorita frazei aleia din brosura de prezentare in care spuneau ca prin arborii de echilibrare au redus vibratiile, dar nu de tot ca sa-i lase un anumit "caracter" motorului! Sunt de acord ca motoarele Kawasaki au caracter, dar aici cred ca este doar o chestie care nu le-a iesit cum trebuie. Seile alea optionale par facute bine pentru touring. Evacuarea cred ca este slip-on, nu am fost prea atent la partea asta. Conteaza vibratiile alea? Cel putin pt mine probabil ca ajung 5000-5500 rpm pt cruise chiar si pe autostrada. Asta e undeva pe la 140-150. Tot ce e peste viteza asta este deja... partea fun??!! unde nu mai conteaza daca vibreaza sau nu un motor. Asta cu "am lasat asa pt caracter" e duma de marketing scarboasa. Dar ce sa faca, si oamenii aia trebuie sa manance ceva. Semi offtopic: 13.000 euro... vorbiti foarte usor de pretul asta. Cati dintre voi sunt dispusi sa dea atatia bani pe o motocicleta? Chiar si una destul de buna... Daca nu ar fi distractie de sezon probabil ar merita. Dar pentru 6 luni pe an in confort termic acceptabil nu prea mi se pare o afacere buna. Toti mai scoatem fiarele din garaj in decembrie si ianuarie pentru cate 2 ore intr-o duminica insorita dar e mai mult pasiunea decat placerea. Daca bine estimez pierderea valorii motoarelor, z1000sx din 2011 va merita banii mei in 2016. Am avut dreptate mai devreme, motorul asta facut in mare parte pt amercani deja primeste warm welcome de la primul first look pe motousapunctcom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am avut un GSR primul an de productie si ala vibra imediat ce bagai mana in gaz. Oglinzile erau inutile,nu intelegeai nimic. Din fericire, motorul se comporta superb. Ma astept la acelasi lucru cu 1000S. Numai cand ma uit la cat de scurt e ampatamentul as arunca-o in curbe mai adanc decat fac cu S-ul meu. Asta o zic doar uitandu-ma la mobra,poate in realitate e f. diferita de ceea la ce ma astept eu. Pretul mi se pare OK-ish. Comparatia cu GSXF sau CBF nu prea sta in picioare. Asta e un sport touring adevarat,in genul VFR800,poate cea mai misto mobra (dupa mine) de la Honda. GSXF e mai mult touring ... sport.La fel si CBF. In fapt, Suzuki si Honda nu mai au pe segmentul asta modele noi. Honda a nenorocit VFR-ul facandu-l cica hypersport touring (nu inteleg de ce trebuie sa se bata cu K1300S pentru ca modelul asta inca nu a decolat in preferinte cu adevarat). Puneti mana acum pe un VFR800. Daca as avea bani mi-as lua maine un VFR800 pe langa K. Insa cu venirea 1000S pe piata ... In principiu nu mai cumpar modele in primul an de fabricatie insa parca pentru 1000S as face o exceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 1, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Conteaza vibratiile alea? Cel putin pt mine probabil ca ajung 5000-5500 rpm pt cruise chiar si pe autostrada. Asta e undeva pe la 140-150. Tot ce e peste viteza asta este deja... partea fun??!! unde nu mai conteaza daca vibreaza sau nu un motor. Asta cu "am lasat asa pt caracter" e duma de marketing scarboasa. Dar ce sa faca, si oamenii aia trebuie sa manance ceva. Semi offtopic: 13.000 euro... vorbiti foarte usor de pretul asta. Cati dintre voi sunt dispusi sa dea atatia bani pe o motocicleta? Chiar si una destul de buna... Daca nu ar fi distractie de sezon probabil ar merita. Dar pentru 6 luni pe an in confort termic acceptabil nu prea mi se pare o afacere buna. Toti mai scoatem fiarele din garaj in decembrie si ianuarie pentru cate 2 ore intr-o duminica insorita dar e mai mult pasiunea decat placerea. Daca bine estimez pierderea valorii motoarelor, z1000sx din 2011 va merita banii mei in 2016. Am avut dreptate mai devreme, motorul asta facut in mare parte pt amercani deja primeste warm welcome de la primul first look pe motousapunctcom. Da ce,tu crezi ca eu mi-l permit? Vorba ta, poate cand o avea 6-7 ani vechime sa-l iau sh. Daca ar fi sa pun niste bani acum sa schimb ceva mi-as schimba masina, si eu folosesc motorul doar de placere in we. Si cred ca totusi nu va fi chiar 13,000, plus poate oamenii mai au o firma care incaseaza mai mult TVA decat cheltuieste si atunci pretul fara TVA este cel interesant. Acum scapi totusi de 24%, foarte multi bani. Vizavi de vibratii asa ziceau si aia in teste, ca e usor sa nu stai in zona de vibratii, pentru cruising ajung 6mii, daca ii dai blana treci repede prin zona 6-8mii in sus si ca nu e chiar deranjant. Am mers 10 minute cu Busa 2008 si mi-a amortit mana de la vibratii. Iar Kawa e renumit pentru motoare rafinate, ma asteptam sa nu aiba problema asta. Mesaj completat http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...first-thoughts/ Parerile sunt bune cam pe la toti care l-au incercat. Sunt curios ce viteza maxima are, unii ziceau ceva de o limitare. Mesaj completat http://www.motorcycle-usa.com/956/Motorcyc...Ride-Video.aspx Editat Noiembrie 1, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Da, are o limitare, nu stiu daca doar in SUA, dar in teste au ajuns la 220 km/h si nu au dat de limita, asa ca ce mai conteaza. Cine merge mult peste 220 km/h nu stiu daca isi ia genul asta de motor neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 1, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2010 http://www.visordown.com/road-tests-first-...00sx/15264.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Oricum ar fi, motoreta asta imi place ca ma duce cu femeie si coburi cu tot pana la Hungaroring la un track day si o zi de plimbat prin Budapesta si inapoi in stil si confort fara sa ma faca de ras pe pista chiar daca nu e chiar la fel de performanta ca un superbike. Si nici macar nu e la fel de animal la gabarit ca 1400-le care vroiam sa fie urmatorul pas pana sa aflu de bijuteria asta. Mai crede cineva ca "lista de optiuni" ar trebui sa cuprinda altceva ca highlight decat tankbags si sidecases? Faruri cu xenon, optiuni vynils si culori diferite la jante, heated grips, sa cu gel sau cu spuma mai subtire mai groasa mi se par chestii mai importante decat un tankbag. Coburile par frumoase si macar arata de parca ar face chiar parte din motor dar nu is prea convins de functionalitatea/volumul lor. Cric central clar nu va avea la optiuni, dar nici nu ar fi la fel de faina. Heh, nu pot sa cred ca am devenit fanboy dar atat de mult ma incanta motorul asta de nu pot sa ma abtin ) . Pare a fi o sportiva foarte capabila fara limitarile impuse de impracticalitatea SS-urilor. Limitarea aia se scoate oricum cu maxim 100 euro pe versiunea Kawi la un TRE dar oricum nu cred ca prinde mai mult de 240. Dar top speedul nu cred ca va conta mult pentru clientela lui. Pentru asta sunt Busele si ZZRurile de 1400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Coburile au 35 de litri, incape lejer o integrala in fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Mai crede cineva ca "lista de optiuni" ar trebui sa cuprinda altceva ca highlight decat tankbags si sidecases? Faruri cu xenon, optiuni vynils si culori diferite la jante, heated grips, sa cu gel sau cu spuma mai subtire mai groasa mi se par chestii mai importante decat un tankbag. Coburile par frumoase si macar arata de parca ar face chiar parte din motor dar nu is prea convins de functionalitatea/volumul lor.Cric central clar nu va avea la optiuni, dar nici nu ar fi la fel de faina. Pai manere incalzite are pe lista de optiuni, asta cred ca e cu dedicatie pentru fanii BMW, ca numai astia nu pot fara manere incalzite! Sa mai confortabila exista in optiune (se vede in cateva dintre filmuletele statice, cand are montate tobele Akrapovic). Personal la banii aia le dau naibii de coburi si merg cu gentile textile pe care le am deja, s-apoi eu poate merg pana la mare un we deci nu ma intereseaza asa de mult partea de carat bagaje! Viteza maxima ar fi bine sa aiba cam 250. Editat Noiembrie 2, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Pai manere incalzite are pe lista de optiuni, asta cred ca e cu dedicatie pentru fanii BMW, ca numai astia nu pot fara manere incalzite! Nu prea se vinde breh altceva la BMW. Au ajuns atat de ieftine incat nici nu mai merita mentionate oe optiuni. Io nu am avut niciun BMW fara manere incalzite.Si sa mor io daca ma uit dupa asa ceva in mod special. Nici nu stiu daca le dau drumul mai mult de 3 ori pe an.Iarna nu calatoresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 Eu nu am nevoie de manere incalzite pentru ca nu ma dau pe frig, dar este argumentul beton al fanilor BMW. Ceilalti producatori a trebuit sa se alineze si sa aiba si ei optiunea asta, ca sa nu se mai carcoteasca pe la colturi, ca in fiecare test aparea ca BMW-ul are si manere incalzite standard, ce sa zic! Ca intelegeam cand ziceau de frane, ABS,suspensii reglabile electronic, toate celelalte chestii bune pe care le are BMW-ul. Dar ei la sfarsit au si argumentul final:are manere incalzite! GTR-ul de 1400 de exemplu pana nu a avut si manere incalzite era descalificat de la inceput...eh,acum are si ala. Dar Z1000SX asta nu cred ca se adreseaza celor care vor manere incalzite. Se adreseaza celor care vor o motoreta care sa aiba vana in ea, sa fie frumoasa si sa arate sport, fara sa te forteze in pozitia de supersport. Sa poti parcurge si distante medii, ca de aia i-au marit un pic rezervorul, sa ai protectie la vant, dar sa te poti si juca, sa o dai pe o roata, sa ai destul gaz incat sa te poti juca cu ea pe curbe in weekend. Setarea cuplului maxim undeva sub 8000 ture inseamna un motor care chiar trage, care iese frumos din curbe, etc. Mesaj completat Vad ca lansarea pe fiecare continent se face pe drumuri virajate, ca sa evidentieze faptul ca este pentru cei ce o ard pe curbe pe strada! Mesaj completat http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...wasaki-z1000sx/ Mesaj completat http://www.motorcycledaily.com/2010/10/201...d-first-ride-2/ Mesaj completat http://www.fastbikesmag.com/2010/11/01/201...st-impressions/ The SX is so easy to ride, easy to stunt and easy to do decent miles on. If there’s any justice in the world, Kawasaki should sell these by the bucketload, as it’s head and shoulders above the competition. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Am o problema cu mobreta asta mai nou: puterea. 954le meu are 105 Nm la 9500 ture iar asta 110 Nm la 7800. Pe hartie mi se pare diferenta cam mica pentru ~15 ani diferenta la tehnologie motor (motorul la CBR a aparut prima data in 92 cu modificari a tinut pana la sf productiei in 2002 iar motorul de pe Z este design din 2009). Sper ca la poponeatza sa se simta altfel. Nu stiu cum credeti voi dar eu vreau un motor de gabaritul acestora (si nu bandit de 1200 sau Busa) dar cu o putere mai mare totusi decat asta. Daca un ZX10R are vreo 200 cp la motor de ce nu poate asta sa aiba macar 140 sa stii ca are cuplu berechet distribuit cat mai bine pentru cruising de autostrada dar si momentele de ranjet maxim pe curbe. Mda stiu ca am simplificat mult prea mult relatia dintre cuplu si putere si cele doua nu lucreaza impreuna chiar asa dar unde am putere relativ mare am si cuplu relativ mare, nu? Asta cel putin in cazul motoarelor care nu sunt facute pentru uz la linia rosie majoritatea timpului. Oricum peste 2 ani sigur se face revizie la motorul asta si se mai descopera prin metode magice ca poate 10cp mai mult si banda de cuplu mai BEEFY in cuvintele lui Jeremy Clarkson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Raport bore/stroke( nu stiu cum se traduce pe ro) cbr954: 75 x 54 mm cuplu-105 Nm z1000: 77.0 x 56.0mm cuplu-110 Nm mt01: 97 x 113 mm cuplu-150 Nm De asta nu poti avea cuplu mai mare. Iar problema ta vad ca e cuplul, nu puterea. Editat Decembrie 9, 2010 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Raport bore/stroke( nu stiu cum se traduce pe ro) Lasa-l asa ca suna mai misto decat alezaj/cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Gataaaaa!!!!!!! Primul la start. Trebuie sa soseasca la inceputul lunii martie, asa ca, ne putem da cu parerea in cunostinta de cauza. Sa vina vremea buna !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Felicitari , frumoasa motoreta si cu siguranta e si buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Gataaaaa!!!!!!! Primul la start. Trebuie sa soseasca la inceputul lunii martie, asa ca, ne putem da cu parerea in cunostinta de cauza. Sa vina vremea buna !!! Ne dai cateva detalii? Pret, firma de la care se poate lua? Din avatar inteleg ca ai lua varianta cu topcase, exista cumva adaptoare deja pentru a pune si lateralele? Si nu in ultimul rand - felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Mulmesc. Kawasaki a scos variantele Cheala, City si Touring.Scria cineva pe forum de manere incalzite....nu prea cred ca are asa ceva...ar fi insistat baietii sa faca cunoscut... Deocamdata nici macar adaptorii de top-case nu sunt lansati pe piata. Sigur nu vor scoate ceva bivalent, insa, se spune ca cei de la Givi se screm in sensul asta. Oricum, nu prea am ce face eu cu gentile laterale, asa ca am optat pentru top case original. Pretul si accesoriile oginale le puteti vedea pe www.kawasaki.de, pentru Romania se aplica diferenta de TVA. Altfel sunt nerabdator sa o vad in ograda. Am asteptat de mult momentul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 13 k + EUR. Ok, multumesc si sa ai numai asfalt uscat si neted. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Scria cineva pe forum de manere incalzite....nu prea cred ca are asa ceva...ar fi insistat baietii sa faca cunoscut... Deocamdata nici macar adaptorii de top-case nu sunt lansati pe piata. Sigur nu vor scoate ceva bivalent, insa, se spune ca cei de la Givi se screm in sensul asta. Oricum, nu prea am ce face eu cu gentile laterale, asa ca am optat pentru top case original. Pretul si accesoriile oginale le puteti vedea pe www.kawasaki.de, pentru Romania se aplica diferenta de TVA. Altfel sunt nerabdator sa o vad in ograda. Am asteptat de mult momentul asta. Desi nu sunt fan japoneze, imi place motocicleta asta. Sa te bucuri de ea! De ce nu ai ce face cu gentile laterale? Nu mergi mai mult de o zi? Pt mine este de neinteles de ce nu ofera si topcase si sidecases impreuna, multa lume face touring. Si nici 200 euro pt topcase (cu tot cu ornamentul in culoarea moto) e un pret rezonabil. N-am insa dubii ca Givi nu va rata ocazia... Ce nu inteleg, cu preturile... cum adica se adauga TVA? Si preturile alea din Germania il contin... inteleg diferenta de la 16 la 25% si eventual alte diferente; dar sa zica asa pur si smplu pretul ala + TVA e cam dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Diferenta de TVA a zis. Oricum la 13 k + ce mai conteaza cateva procente ? Referitor la faptul ca nu ofera toate cele 3 cutii - au zis ca asa e gandita codita. Ar fi tare sa gaseasca Givi o solutie pe care Kawa nu poate sau nu vrea sa o gaseasca. Oricum, moto pare senzationala. Abia astept sa o vad si la noi in showroom. Editat Februarie 25, 2011 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.