Sari la conținut

problema electrica?


stuffdn
 Share

Postări Recomandate

scuze ca postez aici dar nu stiu pe unde sa pun topicul si nici nu am gasit ceva similar

 

am un suzuki savage ls 650

am avut problema cu mersul in turatii mari... peste o anumita turatie se accelera doar greu de tot... am crezut ca e problema de amestec, l-am regral si a fost mai bine (tot asa dar cu episoade mai rare).. dupa 1 luna numai dezastru.. a inceput sa faca iar:|

am schimbat filtrul de aer, am curatat/reglat carburatorul la un mecanic de incredere de 4-5 ori, a schimabt bujia, a verificat motorul, bujia da scanteie dar nu stiu cat de buna si tot nimic....

mai rau inca.. acum porneste motorul dar nu mai pot sa il accelerez sub nici o forma.. reactioneaza doar la soc.. in rest la nimic .. nici la amestecul de aer, nici la acceleratie, nici la mutatul cuiului ponton in toate pozitiile.... din punctul meu de vedere carburatia e k, motorul e k... ma gandeam electric ceva?

sa nu fie scanteia buna la turatii mai mari? (dar atunci de ce simte la relanti cand trag socul??????) - fara soc nu merge de nici o forma

mersi anticipat :) ;)

Editat de stuffdn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Pe toba detoneaza bine sau e f silentios? Poate e acolo ceva infundat. Sau distributia sarita de la punct.

Editat de Haywood Yablomme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe toba detoneaza bine sau e f silentios? Poate e acolo ceva infundat. Sau distributia sarita de la punct.

 

cand accelerez bubuie tare si pe urma moare (mai exact bolboroseste de 2-3 ori sec si cateodata si bubuie... dar tot moare)

distributia e k verificata!

Mesaj completat

cand accelerez bubuie tare si pe urma moare (mai exact bolboroseste de 2-3 ori sec si cateodata si bubuie... dar tot moare)

distributia e k verificata!

 

 

inainte sa moara de tot bubuia tare cand deceleram sau cand opream motorul... (tare insemnand ca tragea lumea de volan cand ma auzea... ma speriam si eu si ma si asteptam sa bubuie:)))

Editat de stuffdn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu spuin ca amestecul si carburatia is corecte, bujiile functioneaza, atunci verifica si bobinele de inductie, TCI-ul... Ia un manual si verifica dupa el.

verifica fisele sa fie puse in ordine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu cred ca e din distributie/aprindere, e clar ca primeste scintei anapoda, pe timpi incorecti. Incearca sa mergi totusi si la alt mecanic, poate dai peste unul mai bazat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfa carburatorul si verifica toate gaurile si canalele. De acolo e problema. Poate ca nu mai misca shiberul/clapeta. Oare sa fie ceva la robinetul de la rezervor? Sa obstructioneze curgerea benzinei? Mai poate fi inchiderea ermetica a rezervorului. Daca ai senzor de temperatura pe el si acela ar putea fi problema.

Editat de aplesa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici la mutatul cuiului ponton in toate pozitiile....

 

Ala care se muta in mai multe poztitii e ac de dozaj. Cuiul pontou e cu totul altceva. Tot in carb e, dar are cu totul alt rol - e cel care inchide/deschide benzina.

Acul de dozaj are rolul de a varia cantitatea de benzina aspirata pe jiclorul principal.

 

Da mai multe detalii, fii mai explicit, eu nu inteleg mare lucru din descrierea ta.. (sunt greu de cap, recunosc mereu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala care se muta in mai multe poztitii e ac de dozaj. Cuiul pontou e cu totul altceva. Tot in carb e, dar are cu totul alt rol - e cel care inchide/deschide benzina.

Acul de dozaj are rolul de a varia cantitatea de benzina aspirata pe jiclorul principal.

 

Da mai multe detalii, fii mai explicit, eu nu inteleg mare lucru din descrierea ta.. (sunt greu de cap, recunosc mereu)

de obicei bubuitura aia o fac eu cand am vrun animal mare pe strada trag de gaz si cand ii dau drumu opresc tot curentu de pe motor si-l cuplez la loc imediat efectu e bubuitura de care zici ca-ti sare toba cu totu... Parerea mea verifica bobina de inductie, pune o bujie noua si cred ca rezolvi problema. Oricum asigurate intai de carb. ca e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un Yamaha R1 din 99

La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are?

I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un Yamaha R1 din 99

La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are?

I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza....

:D

poate si-a spart plamanii de la tusea magareasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica fisele sa fie puse in ordine

 

E monocilindru...

 

@On topic: Curata rezervorul. Mie mi s-a intimplat la fel. Mergea la ralanti, cum acceleram murea. Puteam sa merg numai cu soclul tras. Cum alimentam motorul din bidon mergea, cum conectam rezervorul, murea cum deschideam acceleratia. Am gasit 1/2 l de apa in el. Are o forma mai ciudata si nu poate fi golit de tot pe la robinet. L-am demontat, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si galeria de admisie (ar trebui sa fie un "gat" de cauciuc) sa nu fie fisurata. daca e fisurata trage aer fals => rateuri si mers neregulat

verifica filtrul de aer sa nu fie colmatat

schimba bujia (ce inseamna "da scanteie dar nu stiu cat e de buna) daca da scanteie si e puternica e buna, daca nu e puternica sau nu da la fiecare ciclu e naspa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un Yamaha R1 din 99

La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are?

I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza....

 

"La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are?"

 

Proprietar oligofren, asta-i problema ei.

Te-ai facut de cacao, tocmai la semafor?

Impresiile costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Impedanța electrică este un termen care descrie măsurarea opozitiei unui circuit la un curent alternativ sinusoidal. Impedanța electrică extinde noțiunea de rezistență la un circuit în curent alternativ. Z~ = R + jX

 

*

o valoarea in modul este Z=\sqrt{R^2+X^2}

 

unde:

 

* R - reprezinta rezistenta electrica si caracterizeza elementul de

 

circuit în ceea ce priveste puterea activa disipata (pierderile);

 

* X – reactanta electrica si caracterizeza elementul de circuit în ceea ce

 

priveste puterea reactiva (energia acumulata în câmp electric sau magnetic);

 

* Daca rezistenta electrica este întotdeauna pozitiva, reactanta poate fi atat pozitiva, în cazul inductivitatilor cat si negativa, în cazul capacitatilor.

 

j=\sqrt{-1}"

 

 

AUZI AUZI : TE PLICTISESTI

 

Eu ti'am recomandat sincer sa ramai in zona unde te pricepi, degeaba ai copiat definitia impedantei, e evident ca nu intelegi fenomenul si nu stii nici cum si mai ales nu ai CU CE sa o masori. Repet, in acest caz particular - bobina pickup - ramai la prima recomandare pe care ai facut'o si anume verificarea rezistentei, restul comentariilor si discutiilor nu'si au rostul.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Eu ti'am recomandat sincer sa ramai in zona unde te pricepi" pt dureri de cap ce mi recomanzi? :laugh: :D

 

"degeaba ai copiat definitia impedantei" sunt altii care fac chestia asta si se dau mari si tari si de fapt ...., asa ca raman la ce am spus mai sus : auzi auzi ,te plictisesti??

 

Eu ti'am spus ce am avut de spus, daca ai chef de bascalie nu ti'ai gasit omul.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un Yamaha R1 din 99

La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are?

I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza....

Segmenti sparti/bujii terminate/pistoane sparte/supape indoite/distributie defectata(desincronizata).Bujiile se pot vedea usor,segmetii,pistoanele,supape-verificare prin compresie,la distributie trebuie constatat vizual.

Inainte de verificarea distributiei se verifica esapamentul(legaturile electrice la sonda lamda-daca are),integritatea filtrului de aer,integritatea bateriei de carburatoare,legaturile electrice.

De6 ori?Domnia si PROSTIA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...