stuffdn Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) scuze ca postez aici dar nu stiu pe unde sa pun topicul si nici nu am gasit ceva similar am un suzuki savage ls 650 am avut problema cu mersul in turatii mari... peste o anumita turatie se accelera doar greu de tot... am crezut ca e problema de amestec, l-am regral si a fost mai bine (tot asa dar cu episoade mai rare).. dupa 1 luna numai dezastru.. a inceput sa faca iar:| am schimbat filtrul de aer, am curatat/reglat carburatorul la un mecanic de incredere de 4-5 ori, a schimabt bujia, a verificat motorul, bujia da scanteie dar nu stiu cat de buna si tot nimic.... mai rau inca.. acum porneste motorul dar nu mai pot sa il accelerez sub nici o forma.. reactioneaza doar la soc.. in rest la nimic .. nici la amestecul de aer, nici la acceleratie, nici la mutatul cuiului ponton in toate pozitiile.... din punctul meu de vedere carburatia e k, motorul e k... ma gandeam electric ceva? sa nu fie scanteia buna la turatii mai mari? (dar atunci de ce simte la relanti cand trag socul??????) - fara soc nu merge de nici o forma mersi anticipat Editat Octombrie 4, 2010 de stuffdn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Pe toba detoneaza bine sau e f silentios? Poate e acolo ceva infundat. Sau distributia sarita de la punct. Editat Octombrie 4, 2010 de Haywood Yablomme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stuffdn Postat Octombrie 4, 2010 Autor Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Pe toba detoneaza bine sau e f silentios? Poate e acolo ceva infundat. Sau distributia sarita de la punct. cand accelerez bubuie tare si pe urma moare (mai exact bolboroseste de 2-3 ori sec si cateodata si bubuie... dar tot moare) distributia e k verificata! Mesaj completat cand accelerez bubuie tare si pe urma moare (mai exact bolboroseste de 2-3 ori sec si cateodata si bubuie... dar tot moare)distributia e k verificata! inainte sa moara de tot bubuia tare cand deceleram sau cand opream motorul... (tare insemnand ca tragea lumea de volan cand ma auzea... ma speriam si eu si ma si asteptam sa bubuie:))) Editat Octombrie 4, 2010 de stuffdn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Daca tu spuin ca amestecul si carburatia is corecte, bujiile functioneaza, atunci verifica si bobinele de inductie, TCI-ul... Ia un manual si verifica dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Daca tu spuin ca amestecul si carburatia is corecte, bujiile functioneaza, atunci verifica si bobinele de inductie, TCI-ul... Ia un manual si verifica dupa el. verifica fisele sa fie puse in ordine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Din cate spui tu nu pare sa fie o problema electrica, eu as miza pe carburatie si supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 si eu cred ca e din distributie/aprindere, e clar ca primeste scintei anapoda, pe timpi incorecti. Incearca sa mergi totusi si la alt mecanic, poate dai peste unul mai bazat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 verifica fisele sa fie puse in ordine pai are un singur piston .. ce fise sa incurce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 (editat) desfa carburatorul si verifica toate gaurile si canalele. De acolo e problema. Poate ca nu mai misca shiberul/clapeta. Oare sa fie ceva la robinetul de la rezervor? Sa obstructioneze curgerea benzinei? Mai poate fi inchiderea ermetica a rezervorului. Daca ai senzor de temperatura pe el si acela ar putea fi problema. Editat Octombrie 8, 2010 de aplesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 nici la mutatul cuiului ponton in toate pozitiile.... Ala care se muta in mai multe poztitii e ac de dozaj. Cuiul pontou e cu totul altceva. Tot in carb e, dar are cu totul alt rol - e cel care inchide/deschide benzina. Acul de dozaj are rolul de a varia cantitatea de benzina aspirata pe jiclorul principal. Da mai multe detalii, fii mai explicit, eu nu inteleg mare lucru din descrierea ta.. (sunt greu de cap, recunosc mereu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 bujia este conform standardului dat de fabricant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Ala care se muta in mai multe poztitii e ac de dozaj. Cuiul pontou e cu totul altceva. Tot in carb e, dar are cu totul alt rol - e cel care inchide/deschide benzina.Acul de dozaj are rolul de a varia cantitatea de benzina aspirata pe jiclorul principal. Da mai multe detalii, fii mai explicit, eu nu inteleg mare lucru din descrierea ta.. (sunt greu de cap, recunosc mereu) de obicei bubuitura aia o fac eu cand am vrun animal mare pe strada trag de gaz si cand ii dau drumu opresc tot curentu de pe motor si-l cuplez la loc imediat efectu e bubuitura de care zici ca-ti sare toba cu totu... Parerea mea verifica bobina de inductie, pune o bujie noua si cred ca rezolvi problema. Oricum asigurate intai de carb. ca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POPCatalin Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Salut! Am un Yamaha R1 din 99 La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are? I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Sau ar putea fi varianta si mai naspa (rezultat al pocniturilor) gen supape indoite, ghiduri sparte etc... Motorul se aude normal cand incerci sa-l pornesti? A scos sunete ciudate inainte sa se opreasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Salut!Am un Yamaha R1 din 99 La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are? I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza.... poate si-a spart plamanii de la tusea magareasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 verifica fisele sa fie puse in ordine E monocilindru... @On topic: Curata rezervorul. Mie mi s-a intimplat la fel. Mergea la ralanti, cum acceleram murea. Puteam sa merg numai cu soclul tras. Cum alimentam motorul din bidon mergea, cum conectam rezervorul, murea cum deschideam acceleratia. Am gasit 1/2 l de apa in el. Are o forma mai ciudata si nu poate fi golit de tot pe la robinet. L-am demontat, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 verifica la rece si la cald (sa aibe aceeasi impedanta ca in manual ) Ramai la rezistenta, impedanta e alta mancare de peste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 verifica si galeria de admisie (ar trebui sa fie un "gat" de cauciuc) sa nu fie fisurata. daca e fisurata trage aer fals => rateuri si mers neregulat verifica filtrul de aer sa nu fie colmatat schimba bujia (ce inseamna "da scanteie dar nu stiu cat e de buna) daca da scanteie si e puternica e buna, daca nu e puternica sau nu da la fiecare ciclu e naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Salut!Am un Yamaha R1 din 99 La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are? I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza.... "La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are?" Proprietar oligofren, asta-i problema ei. Te-ai facut de cacao, tocmai la semafor? Impresiile costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 "Impedanța electrică este un termen care descrie măsurarea opozitiei unui circuit la un curent alternativ sinusoidal. Impedanța electrică extinde noțiunea de rezistență la un circuit în curent alternativ. Z~ = R + jX * o valoarea in modul este Z=\sqrt{R^2+X^2} unde: * R - reprezinta rezistenta electrica si caracterizeza elementul de circuit în ceea ce priveste puterea activa disipata (pierderile); * X – reactanta electrica si caracterizeza elementul de circuit în ceea ce priveste puterea reactiva (energia acumulata în câmp electric sau magnetic); * Daca rezistenta electrica este întotdeauna pozitiva, reactanta poate fi atat pozitiva, în cazul inductivitatilor cat si negativa, în cazul capacitatilor. j=\sqrt{-1}" AUZI AUZI : TE PLICTISESTI Eu ti'am recomandat sincer sa ramai in zona unde te pricepi, degeaba ai copiat definitia impedantei, e evident ca nu intelegi fenomenul si nu stii nici cum si mai ales nu ai CU CE sa o masori. Repet, in acest caz particular - bobina pickup - ramai la prima recomandare pe care ai facut'o si anume verificarea rezistentei, restul comentariilor si discutiilor nu'si au rostul. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 "Eu ti'am recomandat sincer sa ramai in zona unde te pricepi" pt dureri de cap ce mi recomanzi? "degeaba ai copiat definitia impedantei" sunt altii care fac chestia asta si se dau mari si tari si de fapt ...., asa ca raman la ce am spus mai sus : auzi auzi ,te plictisesti?? Eu ti'am spus ce am avut de spus, daca ai chef de bascalie nu ti'ai gasit omul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Nu aveam chef de bascalie dar ma enervezi . si eu ti am spus ce aveam de spus. Bafta Nu e nevoie sa fii marlan, putem avea opinii divergente si totusi sa ne respectam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Salut!Am un Yamaha R1 din 99 La semafor l-am bubuit de vreo 6 ori cu flacari pe toba dupa care am mai mers vreo 5 km si s-a oprit motorul in mers. Ce problema credeti ca are? I-am tot dat la automat dar degeaba, motorul tinde sa porneasca dar in zadar, iti da impresia ca nu are benzina....nu se alimenteaza.... Segmenti sparti/bujii terminate/pistoane sparte/supape indoite/distributie defectata(desincronizata).Bujiile se pot vedea usor,segmetii,pistoanele,supape-verificare prin compresie,la distributie trebuie constatat vizual. Inainte de verificarea distributiei se verifica esapamentul(legaturile electrice la sonda lamda-daca are),integritatea filtrului de aer,integritatea bateriei de carburatoare,legaturile electrice. De6 ori?Domnia si PROSTIA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.